Белдемшенің негізгі өлшемдері

«С. Бекбосынов атындағы орта мектебі» ММ

Пәні: Технология

Тақырыбы:

Белдемше. Түрлері. Белдемшенің эскизін салу.

Сыныбы: 6

Өткізген: Технология пәнінің мұғалімі

М. Күмісхан

«5» желтоқсан 2011 жыл

Мақсаты.

Білімділік ; оқушыларды белдемшенің түрлерімен, шығу тарихымен таныстыру. Белдемшеге мата таңдауды, белдемше эскиздерін сапып, киімді

сипаттауды үйрету;

Дамушылық; оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойлануын дамыту.

Тәрбиелілк ; эстеттикаиық талғамға, кездесетін қыйындықтарды жеңе білуге бірізділікке еңбек- сүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі; дәстүрлі сабақ.

Сабақтың типі; аралас сабақ

Сабақтын әдісі; сұрақ - жауап, түсіндірме, көрнекілік

Көрнекілігі; дайын, белдемшелер, белдемше суреттері, мата түрлері, слайдтар.

Пән аралық байланыс : Бейнелеу өнері, математика, тарих

Техникалық құралдар : интерактивті тақта, компьютер.

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Сөзжұмбақ «Тәуелсіздік»

1. Аң терісінен тігілген бас киім

2. Қалыңдықтың бас киімі

3. Киіз үйдің сүйегі

4. Ұлттық аяқ киім

5. Егде әйелдердің бас киімі

6. Ұлттық төсеніш

7. Аң терісінен тігілген ұлттық сырт киім

8. Аяқ киім тігуге арналған құрал

9. Ұлттық бұйым

10. Сүттен жасалатын тағам

11. Киіз үйдің қабырғасы

ІІІ. Тәуелсіздік туралы мағлұмат беру.

ІУ. «Ұлттық киімдер» оқушы шығармашылығы.

У. Жаңа сабақты меңгерту.

Мұғалімнің сөзі:

«Киім -сұлулық ұғымының бір түрі». Бүгінгі біздің сабағымызда белдемшенің түрлерімен таныса отырып, оның сызбасын салу жолдарын қарастырамыз.

Белдемшенің ең көне элементтерінің бірі -белдік. Оған қару және жорықта қалталар тігілген. Белдікке тартылған терілер, жапырақтар, маталар белдемшенің алғашқы нұсқасы. Блузка мен белдемше жұптасқан ансамбль көбірек орындалады. Белдемше өзінің қолайлылығымен, күнделікті өмірге ыңғайлылығымен бел бұйымына айналды. Белдемше костюмнің бөлігі ретінде, жеке немесе көйлектік бөлігі болуы мүмкін. Белдемшеге әдемілік, қарапайымдылық, ыңғайлылық, гигиеналық, экономикалық талаптар қойылады. Белдемша силуэті бойынша тік, етек жағынан кеңейтілген, етек жағынан тарытылған болып табылады. Пішімі бойынша тік, қиықты, конусты болады.

Белдемшеге қойылатын талаптар

Әдемілік: Әдемілік
Ыңғайлылық: Ыңғайлылық
Экономика-лық: Экономика-лық
Гигиеналық: Гигиеналық
Әдемілік: Әдемі, қазіргі сән талабына сай адамның дене бітімі, жас ерекшелігі ескерілген.
Ыңғайлылық:

Кигенде ыңғайлы, мықты,

төзімді,

сенімді

болуы.

Экономика-лық: Шығыны аз
Гигиеналық: Жылу сақтағыштығы, ауа өткізгіштігі

УІ. «Өлшем алу жолдары» бейнетаспадан көрсету.

УІІ. Белдемше сызбасын жасауға арналған өлшемдер

Өлшем атауы: Өлшем атауы
:
Өлшемнің белгіленуі: Өлшемнің белгіленуі
:
Өлшемді алу ережесі: Өлшемді алу ережесі
Өлшем атауы: Мықынның жартылай орамы
:
Өлшемнің белгіленуі: Мжо
:
Өлшемді алу ережесі: Бөксенің шығыңқы нүктесінен алдыңғы жағына қарынның дөңестігін ескеріп.
Өлшем атауы: Белдің жартылай орамы
:
Өлшемнің белгіленуі: Бжо
:
Өлшемді алу ережесі: Белбеу бойымен көлдеңенінен бел сызығы
Өлшем атауы: Бұйымның ұзындығы
:
Өлшемнің белгіленуі: Бұ
:
Өлшемді алу ережесі: Мықын сызығынан бұйымның қажет болған ұзындығына дейін.

УІІІ. Компьютермен жұмыс

“Мен модельермін”

“Paint’ бағдарламасында өз қалауымен белдемшенің суретін салу

ІХ. Жаңа сабақты бекіту.

  1. Сәйкестендіру тесті.
  2. Кубизм тәсілі.

А) Силуэтіне қарай белдемшелер нешеге бөлінеді?

Б) Белдемшеге қойылатын талаптар.

В) Белдемшенің негізгі өлшемдері.

Г) Бақытты сәт.

Д) Пішіміне қарай белдемшелер қалай аталады?

Е) Стиль түрлерін ата.

Х. Сарамандық жұмыс. Қағаздан белдемшелер қию.

ХІ. Үйге тарсырма. Матадан үлгі бойынша белдемше тігіп келу.

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні
Үй тапсырма-сының орындалуы
Жаңа сабақты меңгеруі
Компью- термен жұмыс
Қорытынды баға
Оқушының аты-жөні: Назерке
Үй тапсырма-сының орындалуы:
Жаңа сабақты меңгеруі:
Компью- термен жұмыс:
Қорытынды баға:
Оқушының аты-жөні: Шырын
Үй тапсырма-сының орындалуы:
Жаңа сабақты меңгеруі:
Компью- термен жұмыс:
Қорытынды баға:
Оқушының аты-жөні: Индира
Үй тапсырма-сының орындалуы:
Жаңа сабақты меңгеруі:
Компью- термен жұмыс:
Қорытынды баға:
Оқушының аты-жөні: Инабат
Үй тапсырма-сының орындалуы:
Жаңа сабақты меңгеруі:
Компью- термен жұмыс:
Қорытынды баға:
Оқушының аты-жөні: Қаламқас
Үй тапсырма-сының орындалуы:
Жаңа сабақты меңгеруі:
Компью- термен жұмыс:
Қорытынды баға:
Оқушының аты-жөні: Айзада
Үй тапсырма-сының орындалуы:
Жаңа сабақты меңгеруі:
Компью- термен жұмыс:
Қорытынды баға:
Оқушының аты-жөні: Арайлым
Үй тапсырма-сының орындалуы:
Жаңа сабақты меңгеруі:
Компью- термен жұмыс:
Қорытынды баға:
Оқушының аты-жөні: Мөлдір
Үй тапсырма-сының орындалуы:
Жаңа сабақты меңгеруі:
Компью- термен жұмыс:
Қорытынды баға:
Оқушының аты-жөні: Айжан
Үй тапсырма-сының орындалуы:
Жаңа сабақты меңгеруі:
Компью- термен жұмыс:
Қорытынды баға:
Оқушының аты-жөні: Ләззат
Үй тапсырма-сының орындалуы:
Жаңа сабақты меңгеруі:
Компью- термен жұмыс:
Қорытынды баға:

Ұқсас жұмыстар
Белдемшенің жоғарғы қиығын белдікпен өңдеу
Иық ұзындығы
Бедерлі тігістері бар белдемшені тігу Белдемшені пішу, көктеу және бірінші өлшемнене өткізу
Белдемше түрлері, тарихы
Қалта астарын өңдеу
Бел бұйымдары
Белдемше тарихы 6-сынып
Белдемшені модельдеу
Тік белдемше
Белдемшенің ірі бөліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz