Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Белдемшенің негізгі өлшемдері
«С.Бекбосынов атындағы орта мектебі» ММ
Пәні: Технология
Тақырыбы:
Белдемше. Түрлері. Белдемшенің эскизін салу.
Сыныбы: 6
Өткізген: Технология пәнінің мұғалімі
М.Күмісхан
«5» желтоқсан 2011 жыл
Мақсаты.
Білімділік; оқушыларды белдемшенің түрлерімен, шығу тарихымен таныстыру.
Белдемшеге мата таңдауды, белдемше эскиздерін сапып, киімді
сипаттауды үйрету;
Дамушылық; оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойлануын
дамыту.
Тәрбиелілк; эстеттикаиық талғамға, кездесетін қыйындықтарды жеңе білуге
бірізділікке еңбек- сүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі; дәстүрлі сабақ.
Сабақтың типі; аралас сабақ
Сабақтын әдісі; сұрақ – жауап , түсіндірме, көрнекілік
Көрнекілігі; дайын ,белдемшелер, белдемше суреттері, мата түрлері,
слайдтар.
Пән аралық байланыс: Бейнелеу өнері, математика, тарих
Техникалық құралдар: интерактивті тақта, компьютер.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Сөзжұмбақ «Тәуелсіздік»
1.Аң терісінен тігілген бас киім
2.Қалыңдықтың бас киімі
3.Киіз үйдің сүйегі
4.Ұлттық аяқ киім
5.Егде әйелдердің бас киімі
6.Ұлттық төсеніш
7.Аң терісінен тігілген ұлттық сырт киім
8.Аяқ киім тігуге арналған құрал
9.Ұлттық бұйым
10.Сүттен жасалатын тағам
11.Киіз үйдің қабырғасы
ІІІ. Тәуелсіздік туралы мағлұмат беру.
ІУ. «Ұлттық киімдер» оқушы шығармашылығы.
У. Жаңа сабақты меңгерту.
Мұғалімнің сөзі:
«Киім –сұлулық ұғымының бір түрі». Бүгінгі біздің сабағымызда
белдемшенің түрлерімен таныса отырып, оның сызбасын салу жолдарын
қарастырамыз.
Белдемшенің ең көне элементтерінің бірі –белдік. Оған қару және
жорықта қалталар тігілген. Белдікке тартылған терілер, жапырақтар, маталар
белдемшенің алғашқы нұсқасы. Блузка мен белдемше жұптасқан ансамбль көбірек
орындалады. Белдемше өзінің қолайлылығымен, күнделікті өмірге
ыңғайлылығымен бел бұйымына айналды. Белдемше костюмнің бөлігі ретінде,
жеке немесе көйлектік бөлігі болуы мүмкін. Белдемшеге әдемілік,
қарапайымдылық, ыңғайлылық , гигиеналық, экономикалық талаптар қойылады.
Белдемша силуэті бойынша тік, етек жағынан кеңейтілген, етек жағынан
тарытылған болып табылады. Пішімі бойынша тік, қиықты, конусты болады.
Белдемшеге қойылатын талаптар
|Әдемілік |Ыңғайлылық |Экономика-лы|Гигиеналық |
| | |қ | |
|Әдемі, қазіргі|Кигенде |Шығыны аз |Жылу |
|сән талабына |ыңғайлы, | |сақтағыштығы, |
|сай адамның |мықты, | |ауа өткізгіштігі|
|дене бітімі, |төзімді, | | |
|жас ерекшелігі|сенімді | | |
|ескерілген. |болуы. | | |
УІ. «Өлшем алу жолдары» бейнетаспадан көрсету.
УІІ. Белдемше сызбасын жасауға арналған өлшемдер
|Өлшем атауы | |Өлшемнің | |Өлшемді алу ережесі|
| | |белгіленуі | | |
|Мықынның | |Мжо | |Бөксенің шығыңқы |
|жартылай орамы | | | |нүктесінен алдыңғы |
| | | | |жағына қарынның |
| | | | |дөңестігін ескеріп.|
|Белдің жартылай | |Бжо | |Белбеу бойымен |
|орамы | | | |көлдеңенінен бел |
| | | | |сызығы |
|Бұйымның | |Бұ | |Мықын сызығынан |
|ұзындығы | | | |бұйымның қажет |
| | | | |болған ұзындығына |
| | | | |дейін. |
УІІІ. Компьютермен жұмыс
“Мен модельермін”
“Paint’ бағдарламасында өз қалауымен белдемшенің суретін салу
ІХ. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сәйкестендіру тесті.
2. Кубизм тәсілі.
А) Силуэтіне қарай белдемшелер нешеге бөлінеді?
Б) Белдемшеге қойылатын талаптар.
В) Белдемшенің негізгі өлшемдері.
Г) Бақытты сәт.
Д) Пішіміне қарай белдемшелер қалай аталады?
Е) Стиль түрлерін ата.
Х. Сарамандық жұмыс. Қағаздан белдемшелер қию.
ХІ. Үйге тарсырма. Матадан үлгі бойынша белдемше тігіп келу.
Бағалау парағы
|Оқушының |Үй |Жаңа сабақты |Компью- |Қорытынды баға |
|аты-жөні |тапсырма-сының|меңгеруі |термен жұмыс| |
| |орындалуы | | | |
|Назерке | | | | |
|Шырын | | | | |
|Индира | | | | |
|Инабат | | | | |
|Қаламқас | | | | |
|Айзада | | | | |
|Арайлым | | | | |
|Мөлдір | | | | |
|Айжан | | | | |
|Ләззат | | | | |
Пәні: Технология
Тақырыбы:
Белдемше. Түрлері. Белдемшенің эскизін салу.
Сыныбы: 6
Өткізген: Технология пәнінің мұғалімі
М.Күмісхан
«5» желтоқсан 2011 жыл
Мақсаты.
Білімділік; оқушыларды белдемшенің түрлерімен, шығу тарихымен таныстыру.
Белдемшеге мата таңдауды, белдемше эскиздерін сапып, киімді
сипаттауды үйрету;
Дамушылық; оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойлануын
дамыту.
Тәрбиелілк; эстеттикаиық талғамға, кездесетін қыйындықтарды жеңе білуге
бірізділікке еңбек- сүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі; дәстүрлі сабақ.
Сабақтың типі; аралас сабақ
Сабақтын әдісі; сұрақ – жауап , түсіндірме, көрнекілік
Көрнекілігі; дайын ,белдемшелер, белдемше суреттері, мата түрлері,
слайдтар.
Пән аралық байланыс: Бейнелеу өнері, математика, тарих
Техникалық құралдар: интерактивті тақта, компьютер.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Сөзжұмбақ «Тәуелсіздік»
1.Аң терісінен тігілген бас киім
2.Қалыңдықтың бас киімі
3.Киіз үйдің сүйегі
4.Ұлттық аяқ киім
5.Егде әйелдердің бас киімі
6.Ұлттық төсеніш
7.Аң терісінен тігілген ұлттық сырт киім
8.Аяқ киім тігуге арналған құрал
9.Ұлттық бұйым
10.Сүттен жасалатын тағам
11.Киіз үйдің қабырғасы
ІІІ. Тәуелсіздік туралы мағлұмат беру.
ІУ. «Ұлттық киімдер» оқушы шығармашылығы.
У. Жаңа сабақты меңгерту.
Мұғалімнің сөзі:
«Киім –сұлулық ұғымының бір түрі». Бүгінгі біздің сабағымызда
белдемшенің түрлерімен таныса отырып, оның сызбасын салу жолдарын
қарастырамыз.
Белдемшенің ең көне элементтерінің бірі –белдік. Оған қару және
жорықта қалталар тігілген. Белдікке тартылған терілер, жапырақтар, маталар
белдемшенің алғашқы нұсқасы. Блузка мен белдемше жұптасқан ансамбль көбірек
орындалады. Белдемше өзінің қолайлылығымен, күнделікті өмірге
ыңғайлылығымен бел бұйымына айналды. Белдемше костюмнің бөлігі ретінде,
жеке немесе көйлектік бөлігі болуы мүмкін. Белдемшеге әдемілік,
қарапайымдылық, ыңғайлылық , гигиеналық, экономикалық талаптар қойылады.
Белдемша силуэті бойынша тік, етек жағынан кеңейтілген, етек жағынан
тарытылған болып табылады. Пішімі бойынша тік, қиықты, конусты болады.
Белдемшеге қойылатын талаптар
|Әдемілік |Ыңғайлылық |Экономика-лы|Гигиеналық |
| | |қ | |
|Әдемі, қазіргі|Кигенде |Шығыны аз |Жылу |
|сән талабына |ыңғайлы, | |сақтағыштығы, |
|сай адамның |мықты, | |ауа өткізгіштігі|
|дене бітімі, |төзімді, | | |
|жас ерекшелігі|сенімді | | |
|ескерілген. |болуы. | | |
УІ. «Өлшем алу жолдары» бейнетаспадан көрсету.
УІІ. Белдемше сызбасын жасауға арналған өлшемдер
|Өлшем атауы | |Өлшемнің | |Өлшемді алу ережесі|
| | |белгіленуі | | |
|Мықынның | |Мжо | |Бөксенің шығыңқы |
|жартылай орамы | | | |нүктесінен алдыңғы |
| | | | |жағына қарынның |
| | | | |дөңестігін ескеріп.|
|Белдің жартылай | |Бжо | |Белбеу бойымен |
|орамы | | | |көлдеңенінен бел |
| | | | |сызығы |
|Бұйымның | |Бұ | |Мықын сызығынан |
|ұзындығы | | | |бұйымның қажет |
| | | | |болған ұзындығына |
| | | | |дейін. |
УІІІ. Компьютермен жұмыс
“Мен модельермін”
“Paint’ бағдарламасында өз қалауымен белдемшенің суретін салу
ІХ. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сәйкестендіру тесті.
2. Кубизм тәсілі.
А) Силуэтіне қарай белдемшелер нешеге бөлінеді?
Б) Белдемшеге қойылатын талаптар.
В) Белдемшенің негізгі өлшемдері.
Г) Бақытты сәт.
Д) Пішіміне қарай белдемшелер қалай аталады?
Е) Стиль түрлерін ата.
Х. Сарамандық жұмыс. Қағаздан белдемшелер қию.
ХІ. Үйге тарсырма. Матадан үлгі бойынша белдемше тігіп келу.
Бағалау парағы
|Оқушының |Үй |Жаңа сабақты |Компью- |Қорытынды баға |
|аты-жөні |тапсырма-сының|меңгеруі |термен жұмыс| |
| |орындалуы | | | |
|Назерке | | | | |
|Шырын | | | | |
|Индира | | | | |
|Инабат | | | | |
|Қаламқас | | | | |
|Айзада | | | | |
|Арайлым | | | | |
|Мөлдір | | | | |
|Айжан | | | | |
|Ләззат | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz