Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөзжасам тарауы
Сабақтың тақырыбы: Сөзжасамнан өткенді қайталау (фонетика,лексика тарауы
бойынша)
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Оқушылардың алған білімін жүйеге келтіру , сапалылығын тексеру.
дамытушылық: Ойлау дағдысын , тілін дамыту
тәрбиелік:Тіл лазалығын сақтауға баулу, ұлттық мұраны қастерлеуге тәрбиелеу
Сабақтың типі: сайыс сабақ
Әдісі: сұрақ – жауап , көрнекілік
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті , математика
Көрнекілігі: кеспе қағаз , киіз үй бөліктері
Технология:Сын тұрғысынан ойлау
Деңгейлеп саралап оқыту
Барысы: Ұйымдастыру
Кел , балалар, оқылық
Оқығанды көңілге
Ықыласпен
тоқылық!– деп Ыбырай атамыз айтқандай ,
бүгінгі сабақта біз көңілге қаншалықты білім тоқығанымызды сарапқа
саламыз.Олай болса:
Жүйріктен жүйрік озар шабысқанда,
Күштіден күшті озады алысқанда
Білімді шәкірттер де көзге түсер
Саралап білімдерін жарысқанда , - деп сабағымызды
бастаймыз.
1. Ой шақыру стратегиясы – «Бәйге»
1) Біз осы кезге дейін тіл білімнің қандай салаларымен таныстық ?
2) Лексика нені зерттейді ?
3) Фонетика нені зерттейді?
4) Фонема деген не ?
5) Сөзжасам түрлерін ата
6) Ашық дауыстылар саны – 6 : а-ә,о-ө,-е-ә
7) Ұяң дауыссыздар саны – 8 : б,в,г,ғ,д,ж,һ
8) Үнді дауыссыздар саны – 7: р,л,й,у,м,н,ң
9) Еріндік дауыстылар саны – 5: о,ө,ұ,ү,у
10) Қысаң дауыстылар саны – 6 : ы,і,и,у,ұ,ү
2.« Жорға »
Фонетика бөлімі бойынша жазба жұмысы
Математикалық талдау
1-топ
Берілгені: қарбыз
Табу керек : О = +
Шешуі: 6 = 2 + 4
2 = а,ы-жуан
2. = а –ашық , ы- қысаң
4 = қ-қатаң
б,з – ұяң
р – үнді
2. Лексика тарауы бойынша:
1) Синоним деген не ? Мысал келтіріңіз
2) Антоним деген не ? Мысал келтіріңіз
3) Омоним деген не ? Мысал келтіріңіз
4) Сөздердің көп мағыналығы туралы не білесің ? Мысал келтіріңіз
5) Фразеологизм деген не ? Мысал келтіріңіз
6) Табу деген не ? Мысал келтіріңіз
7) Эвфемизм деген не ? Мысал келтіріңіз
8) Десфемизм деген не ? Мысал келтіріңіз
9) Архаизм деген не? Мысал келтіріңіз
10) Диалект , говор туралы не білесің ? Мысал келтіріңіз
4. Деңгейлік тапсырма.
1-деңгей.
а) алыс
ә) жылдам сөздерінің синонимдік қатарын түзе
2-деңгей
а) алыс
ә) жылдам сөздерін тұрақты тіркеспен ауыстыр
3-деңгей. Мәтін құрастыр.
5. Кеспе қағаздардағы сөздерді орналастыру арқылы қазақтың баспана түрлерін
құрастыру
6 қанат ақ отау Жолым үй
Итарқа
6. Сөзжасам тарауы
1) Түбір дегеніміз не ? Мысал
2) Қосымша деген не ? Оның неше түрі бар?
3) Түбірлес сөздер деген не ? Мысал
4) Қос сөздің неше түрі бар?
5) Тіркесті сөздер деген не ? Мысал
6) Қысқарған сөздердің жасалу жолдары ?
7) Қайталама қос сөздердің жасалу жолдары ?
8) Қосарлама қос сөздердің жасалу жолдары ?
7.«Дода»
Тарау бойынша жазба жұмысы
| | | | |
|р/с |Қос сөздер |Біріккен сөздер | |
| | | | |
| | | |Қысқарған сөздер |
| | | | | | |
| |қайталама |қосарлама |біріккен |кіріккен | |
| | | | | | |
Өздік жұмысы. Мына төменде берілген сөздерді топқа бөліп жаз:
Бірте – бірте , қолма –қол , бірқазан , бүгін , биыл , БҰҰ , педколледж ,
ата –ана, шай –пай, ҚазМУ , АН – 24 , әлдеқашан , еңбеккүн.
Сабақ бойында оқушылар жинаған балл есептеліп , бағаланады.
40-50 балл – «5»
20-40 балл «4»
20-30 балл – « 3 »
Оқушылар өздерін - өзі бағалайды.
Сабақты қорытындылау:
Не нәрсені де істеуге
Икемді тұрған баланы
Ілімді десе болмас па ?
Үйреткенді зердереп
Тоқып алған баланы
Білімді десе болмас па ? – деп сабағымызды аяқтаймыз.
Сарысай негізгі мектебі
«Фонетика , лексика , сөзжасам тарауларынан өткенді қайталау»
(ашық сабақ)
ҮІ сынып
Өткізген: Құлтанбаева Б.Қ.
2008 – 2009 оқу жылы
-----------------------
қабырға
шалбар
сіріңке
қияр
үнемі
«ауру»
«жынды»
«картоп»
«қуып кетті»
жар
сым
шырпы
бәдірең
кіл
бойынша)
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Оқушылардың алған білімін жүйеге келтіру , сапалылығын тексеру.
дамытушылық: Ойлау дағдысын , тілін дамыту
тәрбиелік:Тіл лазалығын сақтауға баулу, ұлттық мұраны қастерлеуге тәрбиелеу
Сабақтың типі: сайыс сабақ
Әдісі: сұрақ – жауап , көрнекілік
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті , математика
Көрнекілігі: кеспе қағаз , киіз үй бөліктері
Технология:Сын тұрғысынан ойлау
Деңгейлеп саралап оқыту
Барысы: Ұйымдастыру
Кел , балалар, оқылық
Оқығанды көңілге
Ықыласпен
тоқылық!– деп Ыбырай атамыз айтқандай ,
бүгінгі сабақта біз көңілге қаншалықты білім тоқығанымызды сарапқа
саламыз.Олай болса:
Жүйріктен жүйрік озар шабысқанда,
Күштіден күшті озады алысқанда
Білімді шәкірттер де көзге түсер
Саралап білімдерін жарысқанда , - деп сабағымызды
бастаймыз.
1. Ой шақыру стратегиясы – «Бәйге»
1) Біз осы кезге дейін тіл білімнің қандай салаларымен таныстық ?
2) Лексика нені зерттейді ?
3) Фонетика нені зерттейді?
4) Фонема деген не ?
5) Сөзжасам түрлерін ата
6) Ашық дауыстылар саны – 6 : а-ә,о-ө,-е-ә
7) Ұяң дауыссыздар саны – 8 : б,в,г,ғ,д,ж,һ
8) Үнді дауыссыздар саны – 7: р,л,й,у,м,н,ң
9) Еріндік дауыстылар саны – 5: о,ө,ұ,ү,у
10) Қысаң дауыстылар саны – 6 : ы,і,и,у,ұ,ү
2.« Жорға »
Фонетика бөлімі бойынша жазба жұмысы
Математикалық талдау
1-топ
Берілгені: қарбыз
Табу керек : О = +
Шешуі: 6 = 2 + 4
2 = а,ы-жуан
2. = а –ашық , ы- қысаң
4 = қ-қатаң
б,з – ұяң
р – үнді
2. Лексика тарауы бойынша:
1) Синоним деген не ? Мысал келтіріңіз
2) Антоним деген не ? Мысал келтіріңіз
3) Омоним деген не ? Мысал келтіріңіз
4) Сөздердің көп мағыналығы туралы не білесің ? Мысал келтіріңіз
5) Фразеологизм деген не ? Мысал келтіріңіз
6) Табу деген не ? Мысал келтіріңіз
7) Эвфемизм деген не ? Мысал келтіріңіз
8) Десфемизм деген не ? Мысал келтіріңіз
9) Архаизм деген не? Мысал келтіріңіз
10) Диалект , говор туралы не білесің ? Мысал келтіріңіз
4. Деңгейлік тапсырма.
1-деңгей.
а) алыс
ә) жылдам сөздерінің синонимдік қатарын түзе
2-деңгей
а) алыс
ә) жылдам сөздерін тұрақты тіркеспен ауыстыр
3-деңгей. Мәтін құрастыр.
5. Кеспе қағаздардағы сөздерді орналастыру арқылы қазақтың баспана түрлерін
құрастыру
6 қанат ақ отау Жолым үй
Итарқа
6. Сөзжасам тарауы
1) Түбір дегеніміз не ? Мысал
2) Қосымша деген не ? Оның неше түрі бар?
3) Түбірлес сөздер деген не ? Мысал
4) Қос сөздің неше түрі бар?
5) Тіркесті сөздер деген не ? Мысал
6) Қысқарған сөздердің жасалу жолдары ?
7) Қайталама қос сөздердің жасалу жолдары ?
8) Қосарлама қос сөздердің жасалу жолдары ?
7.«Дода»
Тарау бойынша жазба жұмысы
| | | | |
|р/с |Қос сөздер |Біріккен сөздер | |
| | | | |
| | | |Қысқарған сөздер |
| | | | | | |
| |қайталама |қосарлама |біріккен |кіріккен | |
| | | | | | |
Өздік жұмысы. Мына төменде берілген сөздерді топқа бөліп жаз:
Бірте – бірте , қолма –қол , бірқазан , бүгін , биыл , БҰҰ , педколледж ,
ата –ана, шай –пай, ҚазМУ , АН – 24 , әлдеқашан , еңбеккүн.
Сабақ бойында оқушылар жинаған балл есептеліп , бағаланады.
40-50 балл – «5»
20-40 балл «4»
20-30 балл – « 3 »
Оқушылар өздерін - өзі бағалайды.
Сабақты қорытындылау:
Не нәрсені де істеуге
Икемді тұрған баланы
Ілімді десе болмас па ?
Үйреткенді зердереп
Тоқып алған баланы
Білімді десе болмас па ? – деп сабағымызды аяқтаймыз.
Сарысай негізгі мектебі
«Фонетика , лексика , сөзжасам тарауларынан өткенді қайталау»
(ашық сабақ)
ҮІ сынып
Өткізген: Құлтанбаева Б.Қ.
2008 – 2009 оқу жылы
-----------------------
қабырға
шалбар
сіріңке
қияр
үнемі
«ауру»
«жынды»
«картоп»
«қуып кетті»
жар
сым
шырпы
бәдірең
кіл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz