Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сөзжасам тарауы

Сабақтың тақырыбы: Сөзжасамнан өткенді қайталау (фонетика,лексика тарауы
бойынша)

Сабақтың мақсаты:

білімділік: Оқушылардың алған білімін жүйеге келтіру , сапалылығын тексеру.

дамытушылық: Ойлау дағдысын , тілін дамыту

тәрбиелік:Тіл лазалығын сақтауға баулу, ұлттық мұраны қастерлеуге тәрбиелеу

Сабақтың типі: сайыс сабақ

Әдісі: сұрақ – жауап , көрнекілік

Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті , математика

Көрнекілігі: кеспе қағаз , киіз үй бөліктері

Технология:Сын тұрғысынан ойлау

Деңгейлеп саралап оқыту

Барысы: Ұйымдастыру

Кел , балалар, оқылық

Оқығанды көңілге

Ықыласпен
тоқылық!– деп Ыбырай атамыз айтқандай ,

бүгінгі сабақта біз көңілге қаншалықты білім тоқығанымызды сарапқа
саламыз.Олай болса:

Жүйріктен жүйрік озар шабысқанда,

Күштіден күшті озады алысқанда

Білімді шәкірттер де көзге түсер

Саралап білімдерін жарысқанда , - деп сабағымызды
бастаймыз.

1. Ой шақыру стратегиясы – «Бәйге»

1) Біз осы кезге дейін тіл білімнің қандай салаларымен таныстық ?
2) Лексика нені зерттейді ?
3) Фонетика нені зерттейді?
4) Фонема деген не ?
5) Сөзжасам түрлерін ата
6) Ашық дауыстылар саны – 6 : а-ә,о-ө,-е-ә
7) Ұяң дауыссыздар саны – 8 : б,в,г,ғ,д,ж,һ
8) Үнді дауыссыздар саны – 7: р,л,й,у,м,н,ң
9) Еріндік дауыстылар саны – 5: о,ө,ұ,ү,у
10) Қысаң дауыстылар саны – 6 : ы,і,и,у,ұ,ү

2.« Жорға »

Фонетика бөлімі бойынша жазба жұмысы

Математикалық талдау

1-топ

Берілгені: қарбыз

Табу керек : О = +

Шешуі: 6 = 2 + 4

2 = а,ы-жуан

2. = а –ашық , ы- қысаң
4 = қ-қатаң

б,з – ұяң

р – үнді

2. Лексика тарауы бойынша:

1) Синоним деген не ? Мысал келтіріңіз
2) Антоним деген не ? Мысал келтіріңіз
3) Омоним деген не ? Мысал келтіріңіз
4) Сөздердің көп мағыналығы туралы не білесің ? Мысал келтіріңіз
5) Фразеологизм деген не ? Мысал келтіріңіз
6) Табу деген не ? Мысал келтіріңіз
7) Эвфемизм деген не ? Мысал келтіріңіз
8) Десфемизм деген не ? Мысал келтіріңіз
9) Архаизм деген не? Мысал келтіріңіз
10) Диалект , говор туралы не білесің ? Мысал келтіріңіз

4. Деңгейлік тапсырма.

1-деңгей.

а) алыс

ә) жылдам сөздерінің синонимдік қатарын түзе

2-деңгей

а) алыс

ә) жылдам сөздерін тұрақты тіркеспен ауыстыр

3-деңгей. Мәтін құрастыр.

5. Кеспе қағаздардағы сөздерді орналастыру арқылы қазақтың баспана түрлерін
құрастыру

6 қанат ақ отау Жолым үй
Итарқа

6. Сөзжасам тарауы

1) Түбір дегеніміз не ? Мысал

2) Қосымша деген не ? Оның неше түрі бар?

3) Түбірлес сөздер деген не ? Мысал

4) Қос сөздің неше түрі бар?

5) Тіркесті сөздер деген не ? Мысал

6) Қысқарған сөздердің жасалу жолдары ?

7) Қайталама қос сөздердің жасалу жолдары ?

8) Қосарлама қос сөздердің жасалу жолдары ?

7.«Дода»

Тарау бойынша жазба жұмысы

| | | | |
|р/с |Қос сөздер |Біріккен сөздер | |
| | | | |
| | | |Қысқарған сөздер |
| | | | | | |
| |қайталама |қосарлама |біріккен |кіріккен | |
| | | | | | |

Өздік жұмысы. Мына төменде берілген сөздерді топқа бөліп жаз:

Бірте – бірте , қолма –қол , бірқазан , бүгін , биыл , БҰҰ , педколледж ,
ата –ана, шай –пай, ҚазМУ , АН – 24 , әлдеқашан , еңбеккүн.

Сабақ бойында оқушылар жинаған балл есептеліп , бағаланады.

40-50 балл – «5»

20-40 балл «4»

20-30 балл – « 3 »

Оқушылар өздерін - өзі бағалайды.

Сабақты қорытындылау:

Не нәрсені де істеуге

Икемді тұрған баланы

Ілімді десе болмас па ?

Үйреткенді зердереп

Тоқып алған баланы

Білімді десе болмас па ? – деп сабағымызды аяқтаймыз.

Сарысай негізгі мектебі

«Фонетика , лексика , сөзжасам тарауларынан өткенді қайталау»

(ашық сабақ)

ҮІ сынып

Өткізген: Құлтанбаева Б.Қ.

2008 – 2009 оқу жылы

-----------------------

қабырға

шалбар

сіріңке

қияр

үнемі

«ауру»

«жынды»

«картоп»

«қуып кетті»

жар

сым

шырпы

бәдірең

кіл

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі туралы
Сөз мағыналары
Жасыл түс
Қазақ тілінен жылдық қайталау. сайыс сабағы. 5-сынып
Сөзжасам. жоспар
Сөзжасам туралы
Тапқыр болсаң,тауып көр
Екі сөзді
Дара және күрделі сөздер
Тіл білімі салаларын оқыту
Пәндер