Бейнелеу өнері сабағы: Халық қолөнері - ағаш өңдеу өнері (сабақ жоспары)

Кулданова И. С.

№52 негізгі мектебінің

бейнелеу өнері пәні мұғалімі

Ақтөбе қаласы

Сабақтың тақырыбы : Халық қолөнері. Ағаш өңдеу өнері.

Сабақтың мақсаты : 1. Білімділігі: оқушыларды халық қолөнеріндегі ағаш өңдеу өнерінің

түрлерімен жете таныстыру.

2. Дамытушылығы: ой - қиялын, шығармашылығын, талдау, жинақтау қабілеттерін дамыту.

3. Тәрбиелігі: ұлттық өнер түрлерін қастерлеуге, сақтауға, оны дамытуға тәрбиелеу.

Көрнекілігі : Ыдыс-аяқтар, ою-өрнек түрлері, иллюстрациялар, тірек-сызба, тапсырмалар.

Сабақтың әдістері : Қызығушылығын ояту, көрнекілік, сұрақ - жауап, ойын.

Сабақтың түрі: Дамыта оқыту.

Сабақтың барысы

I. Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысымын қадағалау, құрал-жабдықтарын түгендеу

II. Үй тапсырмасын тексеру . Оқушылардың үй жұмысын тексеріп, жіберген қателерін түзеу.

III. Жаңа сабақ

Қызығушылығын ояту

Мұғалім сөзі:

- Қазақ халқында ең кең тараған қандай өнер түрін білесіңдер?

-Қолөнер.

Мұғалім тақтаға суреттерді іледі. Соның ішіндегі қолөнерге жататын суреттерді (сырмақ, ұлттық киім, машина, ғаламтор) оқушылар ажыратады.

-Сонымен қолөнерге не жатады?

-Ағаштан жасалған бұйымдар, зергерлік бұйымдар, тігілген киімдер, ер-тұрмандар

Мұғалім: - Ендеше, бүгінгі сабағымызда қолөнер түрі ағаш өңдеу өнеріне тоқталайық.

- Ерте кезде ыдыс - аяқтарды неден жасаған? (Ағаштан ойып жасаған)

- Қандай ыдыстар жасаған? (Ет салатын табақтар, келі-келсап)

- Ожауды да ағаштан жасаған

- Тек ыдыс-аяқтар жасаған ба? (-Сандық, кебеже жасап ойған, киіз үйді де жасаған)

Тірек -сызбамен жұмыс

Ағаш ыдыс-аяқтар
Ағаш ыдыс-аяқтар:

Тапсырма : Тірек - сызбадағы бос торкөздерді қажетті сөздермен немесе суреттермен толтырыңыз.

Ожау тегеш тостаған келі-келсап таба

«Адасқан сөздер» ойыны

Сөздерді ретімен орналастырып мақал-мәтелді құрастыру: (Тақтада сөздер ретсіз орналасып, ілінеді. )

Шешеннің сөзі мерген, ісіңе сен, күшіңе сенбе, шебердің көзі мерген.

Дұрыс жауабы: Шешеннің сөзі мерген, шебердің көзі мерген.

Күшіңе сенбе, ісіңе сен.

Тапсырма

Қымызға арналған ожаудың суретін салуды кезең бойынша көрсете отырып, альбомдарына орналастыру.

Білімді бекітуге арналған тест сұрақтары.

1

Ағаштан жасалған ыдыс

а) саба

ә) сандық

б) келі-келсап

1:

2 Ағаштан жасалған бұйымдар

а) кебеже, сандық

ә) балға, төс

б) қоржын, аяққап

3Ағаш түрлері

а) терек, қайың

ә) қына, балдыр

б) меңдуана, алоэ

Өзін-өзі бағалау парағы

Р/с
Тапсырмалар

Мұғалім

берген

ұпай саны

Оқушының

жинаған

ұпай саны

Баға
Р/с: 1.
Тапсырмалар: Сұрақтар
Мұғалімбергенұпай саны: 6
Оқушыныңжинағанұпай саны:
Баға:
Р/с: 2.
Тапсырмалар: Тірек-сызбамен жұмыс
Мұғалімбергенұпай саны: 10
Оқушыныңжинағанұпай саны:
Р/с: 3.
Тапсырмалар: Мақал-мәтелдің орнын тап
Мұғалімбергенұпай саны: 4
Оқушыныңжинағанұпай саны:
Р/с: 4.
Тапсырмалар: Ожаудың суреті
Мұғалімбергенұпай саны: 8
Оқушыныңжинағанұпай саны:
Р/с: 5.
Тапсырмалар: Тест
Мұғалімбергенұпай саны: 3
Оқушыныңжинағанұпай саны:
Р/с:
Тапсырмалар: Барлығы
Мұғалімбергенұпай саны: 31
Оқушыныңжинағанұпай саны:

Бағалау кретерийі: 31-35 ұпай - «5», 21-30 ұпай - «4», 15-20 ұпай - «3».


Ұқсас жұмыстар
6-сынып: Бейнелеу өнері сабағы - Қазақ халық қолөнері мен шеберлері
6-сыныпқа арналған бейнелеу өнері сабақ жоспары: Плакат өнері (Сабақ №16)
4-сынып бейнелеу өнері сабағы: Қолөнер түрлерімен танысу
6-сынып. Бейнелеу өнері: Гжель өнеріне кіріспе - сабақ жоспары
Өнер және бейнелеу өнері: сабақ жоспары мен әдістемесі
Бейнелеу өнері сабағының сабақ жоспары: Пейзаж - Қыс көрінісі
3 «А» сыныпқа арналған бейнелеу өнері сабақ жоспары: Спорттық бұйымдарды бейнелеу
6-сынып бейнелеу өнері: сәндік қолданбалы өнер сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Табақ бетіне өрнек салу (сайыс сабағы, бейнелеу және сызу өнері)
Бейнелеу өнері: шығармашылықпен оқытудың қорытынды сабағы (Сурет-дизайн үйірмесі)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz