Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ожаудың суреті
Кулданова И.С.
№52 негізгі мектебінің
бейнелеу өнері пәні мұғалімі
Ақтөбе қаласы
Сабақтың тақырыбы : Халық қолөнері. Ағаш өңдеу өнері.
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділігі: оқушыларды халық қолөнеріндегі ағаш өңдеу
өнерінің
түрлерімен жете таныстыру.
2.Дамытушылығы: ой – қиялын, шығармашылығын, талдау, жинақтау қабілеттерін
дамыту.
3. Тәрбиелігі: ұлттық өнер түрлерін қастерлеуге, сақтауға, оны дамытуға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі : Ыдыс-аяқтар, ою-өрнек түрлері, иллюстрациялар, тірек-сызба,
тапсырмалар.
Сабақтың әдістері : Қызығушылығын ояту, көрнекілік, сұрақ – жауап, ойын.
Сабақтың түрі: Дамыта оқыту.
Сабақтың барысы
I.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысымын
қадағалау, құрал-жабдықтарын түгендеу
II. Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылардың үй жұмысын тексеріп, жіберген
қателерін түзеу.
III.Жаңа сабақ
Қызығушылығын ояту
Мұғалім сөзі:
-Қазақ халқында ең кең тараған қандай өнер түрін білесіңдер?
-Қолөнер.
Мұғалім тақтаға суреттерді іледі. Соның ішіндегі қолөнерге жататын
суреттерді (сырмақ, ұлттық киім, машина, ғаламтор) оқушылар ажыратады.
-Сонымен қолөнерге не жатады?
-Ағаштан жасалған бұйымдар, зергерлік бұйымдар, тігілген киімдер, ер-
тұрмандар
Мұғалім: - Ендеше, бүгінгі сабағымызда қолөнер түрі ағаш өңдеу өнеріне
тоқталайық.
- Ерте кезде ыдыс – аяқтарды неден жасаған? (Ағаштан ойып жасаған)
- Қандай ыдыстар жасаған? (Ет салатын табақтар, келі-келсап)
- Ожауды да ағаштан жасаған
- Тек ыдыс-аяқтар жасаған ба? (-Сандық, кебеже жасап ойған, киіз үйді де
жасаған)
Тірек –сызбамен жұмыс
| Ағаш |
|ыдыс-аяқтар |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
Тапсырма : Тірек – сызбадағы бос торкөздерді қажетті сөздермен немесе
суреттермен толтырыңыз.
Ожау тегеш тостаған
келі-келсап таба
«Адасқан сөздер» ойыны
Сөздерді ретімен орналастырып мақал-мәтелді құрастыру: (Тақтада сөздер
ретсіз орналасып, ілінеді.)
Шешеннің сөзі мерген, ісіңе сен, күшіңе сенбе, шебердің көзі мерген.
Дұрыс жауабы: Шешеннің сөзі мерген, шебердің көзі мерген.
Күшіңе сенбе, ісіңе сен.
Тапсырма
|Қымызға арналған ожаудың суретін салуды кезең бойынша көрсете |
|отырып, альбомдарына орналастыру. |
Білімді бекітуге арналған тест сұрақтары.
|1 |Ағаштан жасалған ыдыс |
| |а) саба |
| |ә) сандық |
| |б) келі-келсап |
|2 Ағаштан жасалған бұйымдар |
|а) кебеже, сандық |
|ә) балға, төс |
|б) қоржын, аяққап |
| |
|3Ағаш түрлері |
|а) терек, қайың |
|ә) қына, балдыр |
|б) меңдуана, алоэ |
Өзін-өзі бағалау парағы
| | |Мұғалім |Оқушының | |
|Р/с |Тапсырмалар |берген |жинаған |Баға |
| | |ұпай саны |ұпай саны | |
|1. |Сұрақтар |6 | | |
|2. |Тірек-сызбамен жұмыс |10 | | |
|3. |Мақал-мәтелдің орнын |4 | | |
| |тап | | | |
|4. |Ожаудың суреті |8 | | |
|5. |Тест |3 | | |
| |Барлығы |31 | | |
Бағалау кретерийі: 31-35 ұпай – «5», 21-30 ұпай – «4»,15-20 ұпай – «3».
№52 негізгі мектебінің
бейнелеу өнері пәні мұғалімі
Ақтөбе қаласы
Сабақтың тақырыбы : Халық қолөнері. Ағаш өңдеу өнері.
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділігі: оқушыларды халық қолөнеріндегі ағаш өңдеу
өнерінің
түрлерімен жете таныстыру.
2.Дамытушылығы: ой – қиялын, шығармашылығын, талдау, жинақтау қабілеттерін
дамыту.
3. Тәрбиелігі: ұлттық өнер түрлерін қастерлеуге, сақтауға, оны дамытуға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі : Ыдыс-аяқтар, ою-өрнек түрлері, иллюстрациялар, тірек-сызба,
тапсырмалар.
Сабақтың әдістері : Қызығушылығын ояту, көрнекілік, сұрақ – жауап, ойын.
Сабақтың түрі: Дамыта оқыту.
Сабақтың барысы
I.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысымын
қадағалау, құрал-жабдықтарын түгендеу
II. Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылардың үй жұмысын тексеріп, жіберген
қателерін түзеу.
III.Жаңа сабақ
Қызығушылығын ояту
Мұғалім сөзі:
-Қазақ халқында ең кең тараған қандай өнер түрін білесіңдер?
-Қолөнер.
Мұғалім тақтаға суреттерді іледі. Соның ішіндегі қолөнерге жататын
суреттерді (сырмақ, ұлттық киім, машина, ғаламтор) оқушылар ажыратады.
-Сонымен қолөнерге не жатады?
-Ағаштан жасалған бұйымдар, зергерлік бұйымдар, тігілген киімдер, ер-
тұрмандар
Мұғалім: - Ендеше, бүгінгі сабағымызда қолөнер түрі ағаш өңдеу өнеріне
тоқталайық.
- Ерте кезде ыдыс – аяқтарды неден жасаған? (Ағаштан ойып жасаған)
- Қандай ыдыстар жасаған? (Ет салатын табақтар, келі-келсап)
- Ожауды да ағаштан жасаған
- Тек ыдыс-аяқтар жасаған ба? (-Сандық, кебеже жасап ойған, киіз үйді де
жасаған)
Тірек –сызбамен жұмыс
| Ағаш |
|ыдыс-аяқтар |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
Тапсырма : Тірек – сызбадағы бос торкөздерді қажетті сөздермен немесе
суреттермен толтырыңыз.
Ожау тегеш тостаған
келі-келсап таба
«Адасқан сөздер» ойыны
Сөздерді ретімен орналастырып мақал-мәтелді құрастыру: (Тақтада сөздер
ретсіз орналасып, ілінеді.)
Шешеннің сөзі мерген, ісіңе сен, күшіңе сенбе, шебердің көзі мерген.
Дұрыс жауабы: Шешеннің сөзі мерген, шебердің көзі мерген.
Күшіңе сенбе, ісіңе сен.
Тапсырма
|Қымызға арналған ожаудың суретін салуды кезең бойынша көрсете |
|отырып, альбомдарына орналастыру. |
Білімді бекітуге арналған тест сұрақтары.
|1 |Ағаштан жасалған ыдыс |
| |а) саба |
| |ә) сандық |
| |б) келі-келсап |
|2 Ағаштан жасалған бұйымдар |
|а) кебеже, сандық |
|ә) балға, төс |
|б) қоржын, аяққап |
| |
|3Ағаш түрлері |
|а) терек, қайың |
|ә) қына, балдыр |
|б) меңдуана, алоэ |
Өзін-өзі бағалау парағы
| | |Мұғалім |Оқушының | |
|Р/с |Тапсырмалар |берген |жинаған |Баға |
| | |ұпай саны |ұпай саны | |
|1. |Сұрақтар |6 | | |
|2. |Тірек-сызбамен жұмыс |10 | | |
|3. |Мақал-мәтелдің орнын |4 | | |
| |тап | | | |
|4. |Ожаудың суреті |8 | | |
|5. |Тест |3 | | |
| |Барлығы |31 | | |
Бағалау кретерийі: 31-35 ұпай – «5», 21-30 ұпай – «4»,15-20 ұпай – «3».
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz