Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мәтімді пішімдеу
Түсінік хат
Қазіргі уақытта мектеп оқушыларын еңбкке,маманндық баулу бағыттарынна
дайындауда информатиканның рөлі ерекше.Ақпараттық қоғам жағдайында қызмет
ету салаларыныңбарлық түрлерін ақпараттандыру процессі басталады.Олай
болса,Әрбір мамандық иесіносы салатөңірегінде технологиялық дайындықтан
өткізу қажеттілігі туындады.Сондықтан мектеп жасынан бастап оқушылардың
ақпараттық-технологиялықпрактер құрылып,оған сәйкес информатиканы оқыту
процесі енгізілді.Орта білім беру жүйесіндегі информатиканның рөлі әлемнің
үйелі ақпараттық бейнесін,адам мен ақпараттың ортаның тиімді өзара қарым-
қатынасын қалыптастырудағы ақпараттық білімнің мәнімен,қазіргі заманғы
ақпараттық қоғамдағы кәсіби қызметтің негізгі құраушысы ретіндегі
ақпараттық технологияны пайдалану дағдыларын қалыптастырумен
анықталады.Ақпараттық қоғамдағы оқушылардың дайындық деңгейін анықту үшін
информатмкадан мемлекеттік жалпыға міндетті(7-11 сыныптар үшін) стандартты
әзірленді,оған сәйкес «Информатика» пәні 7-сыныптан бастап
оқытылады.Оқытудың негізгі мақсаты оқушылардың оқу процесінде компьютерлік
технология арқылы өз бетінше тиімді білім алу және өзін-өзі анықтау үшін
мүмкіндік туғызу болып табылады.Оқыту мазмұны кнформатмканның
дүнмиетанымдық және пайдаланушылық аспектілерін қалыптастыруға
бағытталған.Мұндай мазмұн Мемлекеттік ақпараттандыру бағдарламасының
мақсаты мен міндеттерінен туындайды.Ол компьютерді оқу құралы ретінде
оқушылардың оқу-танымдық қызметіне тұрақты пайдалануын
көздейді.Информатиканы оқу оқушылардың компьютер туралы жалпы түсініктерін
қалыптастырады.Ақрпараттық технология әдістерімен қарулануға себебін
тигізеді
Мақсаты:
Microsoft Word мәтіндік редакторын іске қосу,оның терезесінің
стандартты элементтеріменжұмыс жасау ережесімен тереңдете беру,жаңа құжат
құру,бұрын сақталып құжатты ашу,құжатты сақтау әрекеттінің
үйренуі,білу.Компьютермен жұмыс жасау қабілеттерін дамыту
Міндеттері:
-Microsoft Word мәтіндік редакторын іске қоса отырып,терезе элементтерімен
танысу
-Буфер алмасуы құралдарын пайдалану
-Кесте кірістіру және олрды форматтау
-Графикалық обьектілерін енгізу және оларды форматтау
-Дыбыстық обьектілерін өңдеу
-Баспаға шығару
| |Тақырып |Сағат |Негізгі түсініктер |
| | |саны | |
|1 |Мәтіндік өңдеу технологиясы |1 |Мәтіндік редакторда жұмыс істеу және|
| | | |өңдеу кезеңдері |
|2 | Microsoft Word Бағдарламасын |1 |Құжат құру терезе элементтерімен |
| |іске қосу | |танысу |
|3 |Қалып күй қатары |1 |Қалып-күй қатары элементтерінің |
| | | |қызметі |
|4 |Мәтінді бейнелеу режимдері |1 |Мәтін өрісіндегі белдеулермен танысу|
|5 |Жаңа құжат ашу,сақтау,жою. |1 |Жаңа құжатты сақтау,сұхбат терезесі |
|6 |Жылдам батырмалар |1 |Мәтін тергенде уақытты үнемдеу |
| | | |жолдары |
|7 |Мәтімді пішімдеу |1 |Пішімдеуге қолданылатын |
| | | |батырмалармен танысу |
|8 |Мәтінтеру(практикалық жұмыс) |1 |Мәтін теру жылдамдығын арттыру |
|9 |Мәтінің орнын ауыстыру және |1 |Алмасу буфері құралдарын қолдану |
| |көшірмелеу | | |
|10 |Мәтін жиегін белгілеу,бояу |1 |Мәтін жиегін қию,пішімдеу |
|11 |Мәтінді бағаналарға бөлу |1 |2,3,4 бағаналарға бөлу әрекеттері |
|12 |Стильдер құру |1 |Стильдер сұхбат терезесі,кітапханасы|
|13 |Формулалар редакторы |1 |Күрделі формулалармен жұмыс істеу |
|14 |Бетті нөмірлеу |1 |Парақ нөмірлерін пішімдеу |
|15 |Тест сұрақтары |1 |Microsoft Word Редакторының |
| | | |мүмкіндіктері |
|16 |Кестелерді құру |1 |Кесте құру тәсілдері |
|17 |Ұяшықтарды қосу,өшіру және |1 |Кесте менюінің ішкі командалары |
| |біріктіру | | |
|18 |Кестелерді пішімдеу |1 |Мәтін бағытын түсін |
| | | |өзгерту,шекаралар қою |
|19 |Кестемен жұмыс(практикалық жұмыс)|1 |Ұяшық,бағана,жол өлшемдерін өзгерту |
|20 |Кестелерде есептеулер жасау |1 |Қарапайым есептермен жұмыс жасау |
|21 |Кестелерде диограмма құру |1 |Диограмма шеберінің көмегімен |
| | | |диограмманы пішімдеу |
|22 |Бақылау сұрақтары |1 |Кесте құру әдістері |
|23 |Графикалық элементтерді енгізу |1 |«Сурет»саймандар тақтасының |
| | | |элементері |
|24 |Афтофигуралар енгізу | |Негізгі фигуралар түсіндірмелі |
|25 |Геометрикалық элементтерді |1 |Фигураларды топтасыру,топтан |
| |бұру,жылжыту,көшірмесін алу,өшіру| |шығару,градустық өлшемдер бойынша |
| | | |бұру |
|26 |Салынған суреттердіпішімдеу |1 |Обьектілердің түрін,түсін,енін |
| | | |пішімін өзгерту |
|27 |Графикалық обектілерді енгізу |1 |Мәтінге Clip Clleri |
| | | |прог.обьектілерін енгізу |
|28 |Файлдан обьект енгізу |1 |Меню командаларымен жұмыс істеу |
|29 | WordArt Обьектлерін енгізу |1 |Обьектісінің колекциясы |
|30 |Мәтінге дыбыс обьеитілерін енгізу|1 |Дыбыс жазу,мултиқұрылғылармен жұмыс |
| | | |істеу |
|31 |Құжаттарды баспаға шығару |1 |Принтер және оның түрлері |
|32 |Іс-қағаздар жүргізу(практикалық |1 |Мамандық даярлау |
| |жұмыс) | | |
|33 |Іс-қағаздар жүргізу(практикалық |1 |Мамандыққа даярлау |
| |жұмыс) | | |
|34 |Сынақ жұмысы |1 |Білімдерін тексеру |
Пайдаланылған әдебиетер
Информатика оқулығы
Н.Т.Ермеков,Н.Ф.Стифутина Алматы 2007 жыл
МS Word Мәтіндік редакторы(лабороториялық практикум)
Информатика 30 сабақ
Е.К Балафанов Алматы 2003 жыл
Информатика негіздері
Ғылыми әдістемелік журнал
Новопокровка орта мектебі
мектепке дейінгі шағын орталығымен
«Мәтін теру технологиясы» Қоғамдық-гуманитарлық бейіні таңдаулы курсы
бойынша күнтізбелік жоспар
Информатика пәнінің мұғалімі Кияхметова А.Ш.
Қазіргі уақытта мектеп оқушыларын еңбкке,маманндық баулу бағыттарынна
дайындауда информатиканның рөлі ерекше.Ақпараттық қоғам жағдайында қызмет
ету салаларыныңбарлық түрлерін ақпараттандыру процессі басталады.Олай
болса,Әрбір мамандық иесіносы салатөңірегінде технологиялық дайындықтан
өткізу қажеттілігі туындады.Сондықтан мектеп жасынан бастап оқушылардың
ақпараттық-технологиялықпрактер құрылып,оған сәйкес информатиканы оқыту
процесі енгізілді.Орта білім беру жүйесіндегі информатиканның рөлі әлемнің
үйелі ақпараттық бейнесін,адам мен ақпараттың ортаның тиімді өзара қарым-
қатынасын қалыптастырудағы ақпараттық білімнің мәнімен,қазіргі заманғы
ақпараттық қоғамдағы кәсіби қызметтің негізгі құраушысы ретіндегі
ақпараттық технологияны пайдалану дағдыларын қалыптастырумен
анықталады.Ақпараттық қоғамдағы оқушылардың дайындық деңгейін анықту үшін
информатмкадан мемлекеттік жалпыға міндетті(7-11 сыныптар үшін) стандартты
әзірленді,оған сәйкес «Информатика» пәні 7-сыныптан бастап
оқытылады.Оқытудың негізгі мақсаты оқушылардың оқу процесінде компьютерлік
технология арқылы өз бетінше тиімді білім алу және өзін-өзі анықтау үшін
мүмкіндік туғызу болып табылады.Оқыту мазмұны кнформатмканның
дүнмиетанымдық және пайдаланушылық аспектілерін қалыптастыруға
бағытталған.Мұндай мазмұн Мемлекеттік ақпараттандыру бағдарламасының
мақсаты мен міндеттерінен туындайды.Ол компьютерді оқу құралы ретінде
оқушылардың оқу-танымдық қызметіне тұрақты пайдалануын
көздейді.Информатиканы оқу оқушылардың компьютер туралы жалпы түсініктерін
қалыптастырады.Ақрпараттық технология әдістерімен қарулануға себебін
тигізеді
Мақсаты:
Microsoft Word мәтіндік редакторын іске қосу,оның терезесінің
стандартты элементтеріменжұмыс жасау ережесімен тереңдете беру,жаңа құжат
құру,бұрын сақталып құжатты ашу,құжатты сақтау әрекеттінің
үйренуі,білу.Компьютермен жұмыс жасау қабілеттерін дамыту
Міндеттері:
-Microsoft Word мәтіндік редакторын іске қоса отырып,терезе элементтерімен
танысу
-Буфер алмасуы құралдарын пайдалану
-Кесте кірістіру және олрды форматтау
-Графикалық обьектілерін енгізу және оларды форматтау
-Дыбыстық обьектілерін өңдеу
-Баспаға шығару
| |Тақырып |Сағат |Негізгі түсініктер |
| | |саны | |
|1 |Мәтіндік өңдеу технологиясы |1 |Мәтіндік редакторда жұмыс істеу және|
| | | |өңдеу кезеңдері |
|2 | Microsoft Word Бағдарламасын |1 |Құжат құру терезе элементтерімен |
| |іске қосу | |танысу |
|3 |Қалып күй қатары |1 |Қалып-күй қатары элементтерінің |
| | | |қызметі |
|4 |Мәтінді бейнелеу режимдері |1 |Мәтін өрісіндегі белдеулермен танысу|
|5 |Жаңа құжат ашу,сақтау,жою. |1 |Жаңа құжатты сақтау,сұхбат терезесі |
|6 |Жылдам батырмалар |1 |Мәтін тергенде уақытты үнемдеу |
| | | |жолдары |
|7 |Мәтімді пішімдеу |1 |Пішімдеуге қолданылатын |
| | | |батырмалармен танысу |
|8 |Мәтінтеру(практикалық жұмыс) |1 |Мәтін теру жылдамдығын арттыру |
|9 |Мәтінің орнын ауыстыру және |1 |Алмасу буфері құралдарын қолдану |
| |көшірмелеу | | |
|10 |Мәтін жиегін белгілеу,бояу |1 |Мәтін жиегін қию,пішімдеу |
|11 |Мәтінді бағаналарға бөлу |1 |2,3,4 бағаналарға бөлу әрекеттері |
|12 |Стильдер құру |1 |Стильдер сұхбат терезесі,кітапханасы|
|13 |Формулалар редакторы |1 |Күрделі формулалармен жұмыс істеу |
|14 |Бетті нөмірлеу |1 |Парақ нөмірлерін пішімдеу |
|15 |Тест сұрақтары |1 |Microsoft Word Редакторының |
| | | |мүмкіндіктері |
|16 |Кестелерді құру |1 |Кесте құру тәсілдері |
|17 |Ұяшықтарды қосу,өшіру және |1 |Кесте менюінің ішкі командалары |
| |біріктіру | | |
|18 |Кестелерді пішімдеу |1 |Мәтін бағытын түсін |
| | | |өзгерту,шекаралар қою |
|19 |Кестемен жұмыс(практикалық жұмыс)|1 |Ұяшық,бағана,жол өлшемдерін өзгерту |
|20 |Кестелерде есептеулер жасау |1 |Қарапайым есептермен жұмыс жасау |
|21 |Кестелерде диограмма құру |1 |Диограмма шеберінің көмегімен |
| | | |диограмманы пішімдеу |
|22 |Бақылау сұрақтары |1 |Кесте құру әдістері |
|23 |Графикалық элементтерді енгізу |1 |«Сурет»саймандар тақтасының |
| | | |элементері |
|24 |Афтофигуралар енгізу | |Негізгі фигуралар түсіндірмелі |
|25 |Геометрикалық элементтерді |1 |Фигураларды топтасыру,топтан |
| |бұру,жылжыту,көшірмесін алу,өшіру| |шығару,градустық өлшемдер бойынша |
| | | |бұру |
|26 |Салынған суреттердіпішімдеу |1 |Обьектілердің түрін,түсін,енін |
| | | |пішімін өзгерту |
|27 |Графикалық обектілерді енгізу |1 |Мәтінге Clip Clleri |
| | | |прог.обьектілерін енгізу |
|28 |Файлдан обьект енгізу |1 |Меню командаларымен жұмыс істеу |
|29 | WordArt Обьектлерін енгізу |1 |Обьектісінің колекциясы |
|30 |Мәтінге дыбыс обьеитілерін енгізу|1 |Дыбыс жазу,мултиқұрылғылармен жұмыс |
| | | |істеу |
|31 |Құжаттарды баспаға шығару |1 |Принтер және оның түрлері |
|32 |Іс-қағаздар жүргізу(практикалық |1 |Мамандық даярлау |
| |жұмыс) | | |
|33 |Іс-қағаздар жүргізу(практикалық |1 |Мамандыққа даярлау |
| |жұмыс) | | |
|34 |Сынақ жұмысы |1 |Білімдерін тексеру |
Пайдаланылған әдебиетер
Информатика оқулығы
Н.Т.Ермеков,Н.Ф.Стифутина Алматы 2007 жыл
МS Word Мәтіндік редакторы(лабороториялық практикум)
Информатика 30 сабақ
Е.К Балафанов Алматы 2003 жыл
Информатика негіздері
Ғылыми әдістемелік журнал
Новопокровка орта мектебі
мектепке дейінгі шағын орталығымен
«Мәтін теру технологиясы» Қоғамдық-гуманитарлық бейіні таңдаулы курсы
бойынша күнтізбелік жоспар
Информатика пәнінің мұғалімі Кияхметова А.Ш.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz