Екінші формуланың тұжырымдамасы

Сабақтың тақырыбы: §9 Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратының
формуласымен таныстыру, осы формулаларды қолданып, өрнектерді түрлендіруді
үйрету
Дамытушылық: Оқушылардың формула қолдану, дәрежеге шығару білімдерін дамыту
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа, төзімділікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта
Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту
2.Қайталау
Мына формулалардың ішінен қатесін тап:
(а-b)(a+b)=a2-b2 a2-b2=(а-b)(a+b) a2+ b2= (а-b)(a+b)
№ 157 (х-0,7)(0,7+х)+5-х2= х2-0,49+5- х2=4,51
№154Көбейткіштерге жіктеңдер Мына формулаға келтіріп: a2-b2=(а-b)(a+b)
Қатесін тап:
с2-0,25=(с-0,25)(с+0,25)
16- х2=(4 - )(4+ )
144-m2=( __ -m )(__ + m)

Мағынаны тану
2. Жаңа тақырыпты түсіндіру

(а+b)(a+b) көбейтіндісін қарастырайық: (а+b)(a+b) = (a+b)2 (А) тең
болатыны белгілі.
Ал осы өрнекті көпмүше түрінде жазсақ қалай жазылады екен? Көпмүшені
көпмүшеге көбейту арқылы
(а+b)(a+b) =аа+ аb+ аb+ bb = a2+ 2аb+ b2 (В) екі формуланың сол жақтары
тең болған соң оң жақтарыда тең болады (a+b)2 = a2+ 2аb+ b2 (1)
Бірінші формуланың тұжырымдамасы:
Екі өрнектің қосындысының квадраты бірінші өрнектің квадраты, екі еселенген
екі өрнектің көбейтіндісі мен екінші өренктің квадратының қосындысына тең

|Ереже мәтіні |Формула түрінде |
|Екі өрнектің қосындысының квадраты |(a+b)2 |
|бірінші өрнектің квадраты |a2 |
|екі еселенген екі өрнектің | |
|көбейтіндісі | |
|екінші өренктің квадратының | |
|Қосындысына тең | |

Екі өрнектің айырымының квадраты
(a-b)2 = a2- 2аb+ b2 (2)
Екінші формуланың тұжырымдамасы:
Екі өрнектің айырымының квадраты бірінші өрнектің квадраты,минус екі
еселенген екі өрнектің көбейтіндісі мен екінші өренктің квадратының
қосындысына тең.
Қарама қайшылықты табу
|Екі өрнектің қосындысының квадраты |Екі өрнектің айырымының квадраты |
|(a+b)2 |(a-b)2 |
|(a+b)2 = a2+ 2аb+ b2 |(a-b)2 = a2- 2аb+ b2 |

Ой толғаныс
3.есеп шығару
№ 176 Көпмүше түрінде жазыңдар
(m-5)2=m2- 2m5+52= m2- 10m+25
( -m+5)2-орнын ауыстыру
( -m-5)2=(-(m+5))2=(m+5)2= m2+ 10m+25
Үйге: §9 оқу формулаларды, ережелерді жаттау, № 176 ,177

Ұқсас жұмыстар
Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты
Энергияның сақталу қасиеті
Элементтердің валенттілігі бойынша химиялық қосылыстардың формулаларын құру
Химиялық марафон (8 а , 9 а - сыныптар)
Күш, деформация, динамометр, Гук заңы
Физикалық диктант
Тест жұмысы. Ашық сабақ
Функцияның туындыларын табу
ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕЙІНІ МЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
Термодинамиканың екінші заңы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz