Файл қосу

Құжат беттерін рәсімдеу

Пән: Информатика

Пәні: ИНФОРМАТИКА
Класс: 8 ә
Мұғалімі: Г.Досмалова
Күні:
ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Сабақтың тақырыбы: Құжат беттерін рәсімдеу
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес
Сабақтың типі: аралас сабақ (І кезең – 5минут; ІІ кезең – 25 минут; ІІІ
кезең - 15 минут)
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Оқушыларға Microsoft Word редакторында бетті номірлеу,
белгілеу жолдарын, колонтитул ұғымын, орналастыру тәсілін
меңгерту;
тәрбиелік: Оқушыларды компьютерлік, ақпараттық, программалық
сауаттылыққа, шығармашылық ізденімпаздыққа баулу мақсатында
тапсырмалар беру арқылы тәрбиелеу.
дамытушылық: Әрбір оқушының үш деңгейлік тапсырмаларды біртіндеп
орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке
құзырлылығын дамыту.
Сабақтың мазмұны:
І – ІІІ кезеңдік тапсырмалар (төменде оқушының жұмыс
дәптерінде және мұғалімге арналған жауаптар – кілтінде берілген).
Сабақтың әдіс-тәсілі:
І кезеңде: Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыру;
ІІ кезеңде: а) оқулықпен өз бетімен ізденіс әдісі;
б) практикада бекіту әдісі;
в) дискуссия.
ІІІ кезеңде: үшдеңгейлік тапсырмаларды өз бетімен біртіндеп
орындату арқылы бағалау әдістері.
Формасы: І кезеңде: фронтальды, жеке;
ІІ кезеңде: а) топтық, б) фронтальды;
ІІІ кезеңде: жеке.
Көрнекіліктер:
І кезеңде: жұмыс дәптері, тақтадағы «ашық журнал», мұғалім мен
оқушының жеке журналдары;
ІІ кезеңде: а) оқулық, слайдтар, интерактивті тақта;
б) оқулық, жұмыс дәптері;
в) оқулық, жұмыс дәптері, интерактивті тақта.
ІІІ кезеңде: жұмыс дәптері, тақтадағы «ашық журнал», мұғалім
мен оқушылардың жеке журанлдары.
Сабақтың өту барысы:
І кезеңде: а) ұйымдастыру;
б) үй тапсырмасын тексеріп тақтадағы ашық журналға
белгілеу;
в) «Көпір» тапсырмаларын тексеру.
ІІ кезеңде:
а) оқушылардың топта өз бетімен жұмыс дәптерінде берілген жетелеуші
тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі. мұғалімнің тақтадағы «ашық журналына»
алдында өткен тақырып бойынша жиналған ұпай санын өзінің жеке журналына
және сынып журналына баға түрінде тіркеуі;
б) интерактивті тақтамен, оқушымен жеке жұмыс;
ІІІ кезеңде:
дұрыс орындалған деңгейлік тапсырмаларды мұғалімнің тексеруімен кейін
оқушылардың өзіне тақтадағы «ашық журналға» белгілеп отыру, жиған алғашқы
ұпайларын қорыту, оларды оқушылардың жеке журналдарына тіркету және қалған
тапсырмаларды үйде аяқтап келуге беру. Үш деңгейді толық орындаған оқушыға
төртінші деңгейдің олимпиадалық немесе ғылыми жобадан фрагмент
тапсырмаларын беру. Қосымша келесі тақырыптың бірінші кезеңіндегі «көпір»
тапсырмаларын орындап келуге беру.

3– модуль 5 – сабақ (кілті)

Тақырыбы: Құжат беттерін рәсімдеу

|Ұйымдастыру кезеңі |
|І кезең: |
| |Бос орынға қажетті сөзді жаз:: |
|«КӨПІР» |1. Мәтінді форматтау дегеніміз – мәтіннің пішінін оның параметрлері |
|тапсырмалар|арқылы қою. |
|ы |2. Символдардың параметрлерін өзгерту үшін меню қатарынан формат → қаріп|
| |командасы орындалады. |
| |3. Абзац параметрлерін қою үшін меню қатарынан формат → абзац командасы|
| |орындалады. |
|ІІ кезең: Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру |
| |ИНФОРМАТИКАЛЫҚ ДИКТАНТ |
|Теориясы: |1.Құжат мәтіні қағаз бетінде жақсы шығу үшін оның бетінің параметрлерін,|
|«БІЛУ» |яғни жоғары және төмен , сол және оң жақ өлшемдерін, сонымен қатар |
| |беттің жоғары және төменгі колонтитулының орналасуын қою керек. 2. Ол |
|(Кім? Не? |үшін файл → беттің параметрлері (файл → параметры страницы) командасы |
|Қашан? |таңдалынады. 3. Бетке қосымша бөлуді орналастыру үшін курсорды жаңа бет |
|Қандай? |басталатын жерге қойып, меню қатарынан қою →бөлу (вставка → разрыв) |
|Қалай? Не |командасы орындалады. 4. Беттің нөмірлерін қою үшін қою → беттің |
|істеді?) |нөмірлері (вставка →номера страниц) командасын орындау қажет. 5. |
| |Колонтитул – құжаттың әрбір бетінің жоғары немесе төмен жағына басылатын|
| |мәтін немесе сурет. |
|Теориясы: | |
|«ТҮСІНУ» |СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕР: |
|(Неге? |БЕТ ПАРАМЕТРЛЕРІ диалогтік терезесі не үшін қолданылады? |
|Неліктен? | |
|Себебі? Не |Бет параметрлері диалогтік терезесі мәтіннің қағаз бетінде жақсы |
|үшін? |орналасуы үшін, беттің жиектерінің параметрлерін және колонтитул орнату |
|Түсіндір, |үшін қажет. |
|бірнеше | |
|тәсілмен | |
|шеш, | |
|тексер) | |
|Теориясы: | Бет параметрлері диалогтік терезесінің Бағдарлау (Ориентация) |
|«ТАЛДАУ» |рамкасында қағаз бетінің кітаптық немесе альбомдық түрі қолданылады. |
|тапсырма-ла|Екі түрдің бір-бірінен АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫ НЕДЕ? |
|ры |Жауабы: |
| |Бағдарлау рамкасында қағаз бетінің кітаптық түрі ақпаратты қағаз бетіне|
| |вертикаль, ал альбомдық түрі горизонталь орналастыруға мүмкіндік |
| |береді. |
| |СХЕМА БОЙЫНША ЖҰМЫС: |
|Теориясы: |(құжат беттерін рәсімдеу үшін орындалатын әрекеттер) |
|«ЖИНАҚТАУ» | |
| | |
|(Қорытынды | |
|шығар, | |
|анықтама | |
|бер. | |
|Мазмұнды | |
|жүйеле, | |
|кесте, | |
|сызба, | |
|сөзжұмбақ, | |
|ребус т.б. | |
|түрінде) | |
| |Компьютермен жұмыс: КЕСТЕНІ ТОЛТЫР |
|Практикасы:| |
|«ҚОЛДАНУ» |Microsoft Word мәтіндік редакторын іске қос; |
| |Беттің параметрлерін жоғары және төмен шекарасы бойынша - 2 см, |
| |оң және сол жақ шекарасы бойынша - 3 см етіп тағайында; |
| |Бағдарлау өрісі бойынша альбомдық түрін тағайында. |
|Практикасы:|ҚЫЗЫҚТЫ МӘЛІМЕТ: |
|«БАҒА БЕРУ»|Беттің нөмірлері автоматты түрде орындалады. Сен қалай ойлайсың? Жаңа |
| |бет қосып немесе алып тастасақ бет нөмірлерін қалай орнатуға болады? |
| |Менің ойымша : |
| |Беттің нөмірлері автоматты түрде орындалғандықтан, жаңа бет қосып немесе|
| |алып тастасақ, ол автоматты түрде өзгеріп отырады. |
|ІІІ кезең: Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинау |
| |І деңгей (5 балл) |
|Теориясы: |Тест сұрақтарына жауап беріңіздер: |
|«БІЛУ» |ГРАФИКАЛЫҚ ТЕСТ |
|(Кім? Не? |Құжаттың әрбір бетінің жоғары немесе төмен жағына басылатын мәтін немесе|
|Қашан? |сурет қалай аталады? |
|Қандай? |а) абзац б) фрагмент |
|Қалай? Не |в) колонтитул |
|істеді?) |Бетке қосымша бөлуді орналастыру үшін қандай команда орындалады? |
| |а) файл → беттің параметрлері б) қою → бөлу в) файл|
| |→ бөлу |
| |Бағдарлау өрісінде қағаз бетінің қандай түрлерін таңдау мүмкіндігі бар? |
| |а) кітаптық, альбомдық б) тігінен, көлденеңнен в) |
| |макет, кітаптық |
| |Колонтитулға қандай ақпарат енгізуге болады? |
| |а) кесте, сызық, мәтін б) сурет, мәтін |
| |в) кесте, мәтін |
| |Колонтитулға сурет енгізу үшін қандай команда орындалады? |
| |а) файл → сурет б) қою → кесте |
| |в) қою → сурет |
| | |
| | |
| |в |
| | |
| |б |
| | |
| |a |
| | |
| |1 2 3 4 5 |
|Практикасы:|КОМПЬЮТЕР АРҚЫЛЫ ОРЫНДА: |
|«ҚОЛДАНУ» |Microsoft Word программасын іске қос; |
| |Бетті альбомдық түрде орнатып, екі колонкаға бол, ол үшін разметка |
| |страницы → колонки командасын орындау қажет; |
| |Колонтитул қойыңыз, ол үшін вставка → колонтитул командасын орындау |
| |қажет. |
| |«ИНФОРМАТИКА» деген сөзді колонтитул қоршауына жазыңыз. |
| |ІІ деңгей: (5 балл + 4 балл = 9 балл) |
|Теориясы: |ТҮСІНДІР: |
|«ТҮСІНУ» |Колонтитул не үшін қажет? Қандай ақпараттар енгізілуі мүмкін? |
|(Неліктен? |Колонтитул – әрбір беттегі ақпарат туралы жалпы мәлімет немесе сурет. |
|Себебі? Не |Колонтитулға әдетте, беттің нөмірлері, кітап аттары немесе ағымдағы |
|үшін? |бөлім аттары жазылады. |
|Неге?) | |
|Теориясы: |«БЕТ ПАРАМЕТРЛЕРІ» диалогтік терезесі бойынша қызметтік мүмкіндіктерін |
|«ТАЛДАУ» |атаңыз: |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3) Компьютермен орында: |
|Практикасы:|Microsoft Word программасын іске қос; |
|«ҚОЛДАНУ» |Мәнжазбаның сыртқы бетін тағайында, бүгінгі тақырып бойынша; |
| |Бет шекарасын барлық шеті бойынша – 2 см етіп тағайында; |
| |Қаріп өлшемін: тақырыпты – 20, басқа мәлімет бойынша – 16 етіп енгіз. |
| |ІІІ деңгей: (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл) |
| |С Ө З Ж Ұ М Б А Қ |
|Теориясы: |Өңдеу, енгізу, өшіру, орнын ауыстыру немесе құжаттың мазмұнын түзету |
|«ЖИНАҚТАУ» |әрекеті қалай аталады? |
| | |
|(Қорытынды |Бет шекарасын [pic] шеті бойынша туралау; |
|шығар, |... рамкасында параметрлері таңдалынған беттің сыртқы түрі |
|анықтама |көрсетіледі. |
|бер. |Бет өрісін ... шекарасы бойынша туралау. |
|Мазмұнды |... рамкасында қағаз бетінің кітаптық немесе альбомдық түрі таңдалынады.|
|жүйеле, |Терезе элементтерінің бірі: |
|кесте, |Құжаттың әрбір бетінің жоғары немесе төмен жағына басылатын мәтін немесе|
|сызба, |сурет. |
|ребус т.б. | |
|түрінде) | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |1 |
| |Р |
| |е |
| |д |
| |а |
| |к |
| |ц |
| |и |
| |я |
| |л |
| |а |
| |у |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |2 |
| |Ә |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3 |
| |С |
| |о |
| |л |
| | |
| |ж |
| |а |
| |қ |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |4 |
| |ү |
| |л |
| |г |
| |І |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |5 |
| |т |
| |ө |
| |М |
| |е |
| |н |
| |г |
| |і |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |6 |
| |б |
| |а |
| |ғ |
| |Д |
| |а |
| |р |
| |л |
| |а |
| |у |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |7 |
| |м |
| |Е |
| |н |
| |ю |
| | |
| |ж |
| |о |
| |л |
| |ы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |8 |
| |к |
| |о |
| |л |
| |о |
| |н |
| |т |
| |и |
| |т |
| |У |
| |л |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |ТҮСІНДІР. |
|Практикасы:|Microsoft Word редакторында форматтау және рәсімдеу әрекеттерін мәтінді |
|«БАҒА БЕРУ»|енгізіп болған соң, орындауға болады ма? Сен қалай ойлайсың? |
| |Менің ойымша, мәтіндік редакторда мәтінді форматтау, рәсімдеу |
|(сен қалай |әрекеттерін мәтінде енгізу барысында және енгізіп болған соң да |
|ойлайсың? |орындауға болады. |
|Не істер | |
|едің?) | |

ЖҰМЫС ДӘПТЕРІ
(оқушы үшін)
3– модуль 5 – сабақ
Тақырыбы: Құжат беттерін рәсімдеу

|Ұйымдастыру кезеңі |
|І кезең: |
| |Бос орынға қажетті сөзді жаз:: |
|«КӨПІР» |1. Мәтінді ______________ дегеніміз – мәтіннің _______________ оның |
|тапсырмалар|_______________ арқылы қою. |
|ы |2. Символдардың _______________________ өзгерту үшін меню қатарынан |
| |___________ → ______________ командасы орындалады. |
| |3. Абзац _____________________ қою үшін меню қатарынан ____________ |
| |→ __________ командасы орындалады. |
|ІІ кезең: |
| |ИНФОРМАТИКАЛЫҚ ДИКТАНТ |
|Теориясы: |1.Құжат мәтіні қағаз бетінде жақсы шығу үшін оның бетінің |
|«БІЛУ» |________________ , яғни __________ және ___________ , _______ |
| |және ______ жақ өлшемдерін, сонымен қатар ____________ жоғары және |
| |төменгі ___________________ орналасуын қою керек. 2. Ол үшін |
| |____________ → __________________________ командасы таңдалынады. |
| |3. Бетке қосымша ______________ орналастыру үшін _____________ жаңа |
| |бет басталатын жерге қойып, меню қатарынан __________ → _________ |
| |командасы орындалады. 4. Беттің _______________ қою үшін _______ → |
| |__________ _____________ командасын орындау қажет. 5. Колонтитул – |
| |құжаттың _________ бетінің ______________ немесе ____________ |
| |жағына басылатын _________ немесе ____________ . |
|Теориясы: | |
|«ТҮСІНУ» |СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕР: |
| |БЕТ ПАРАМЕТРЛЕРІ диалогтік терезесі не үшін қолданылады? |
| | |
| |Бет параметрлері _________________ терезесі мәтіннің қағаз бетінде |
| |жақсы ________________ үшін, беттің жиектерінің ___________________ |
| |және _________________ орнату үшін қажет. |
|Теориясы: | Бет параметрлері диалогтік терезесінің Бағдарлау (Ориентация) |
|«ТАЛДАУ» |рамкасында қағаз бетінің кітаптық немесе альбомдық түрі қолданылады. |
| |Екі түрдің бір-бірінен АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫ НЕДЕ? |
| |Жауабы: |
| |_______________________________________________________________________ |
| |_______________________________________________________________________ |
| |_______________________________________________________________________ |
| |СХЕМА БОЙЫНША ЖҰМЫС: |
|Теориясы: |(құжат беттерін рәсімдеу үшін орындалатын әрекеттер) |
|«ЖИНАҚТАУ» | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Компьютермен жұмыс: КЕСТЕНІ ТОЛТЫР |
|Практикасы:| |
|«ҚОЛДАНУ» |Microsoft Word мәтіндік редакторын іске қос; |
| |Беттің параметрлерін жоғары және төмен шекарасы бойынша - 2 см, |
| |оң және сол жақ шекарасы бойынша - 3 см етіп тағайында; |
| |Бағдарлау өрісі бойынша альбомдық түрін тағайында. |
|Практикасы:|ҚЫЗЫҚТЫ МӘЛІМЕТ: |
|«БАҒА БЕРУ»|Беттің нөмірлері автоматты түрде орындалады. Сен қалай ойлайсың? Жаңа |
| |бет қосып немесе алып тастасақ бет нөмірлерін қалай орнатуға болады? |
| |Менің ойымша : |
| |_______________________________________________________________________ |
| |_______________________________________________________________________ |
| |_______________________________________________________________________ |
|ІІІ кезең: Деңгейлік тапсырмалар |
| |І деңгей (5 балл) |
|Теориясы: |Тест сұрақтарына жауап беріңіздер: |
|«БІЛУ» |ГРАФИКАЛЫҚ ТЕСТ |
| |Құжаттың әрбір бетінің жоғары немесе төмен жағына басылатын мәтін немесе|
| |сурет қалай аталады? |
| |а) абзац б) фрагмент |
| |в) колонтитул |
| |Бетке қосымша бөлуді орналастыру үшін қандай команда орындалады? |
| |а) файл → беттің параметрлері б) қою → бөлу в) файл|
| |→ бөлу |
| |Бағдарлау өрісінде қағаз бетінің қандай түрлерін таңдау мүмкіндігі бар? |
| |а) кітаптық, альбомдық б) тігінен, көлденеңнен в) |
| |макет, кітаптық |
| |Колонтитулға қандай ақпарат енгізуге болады? |
| |а) кесте, сызық, мәтін б) сурет, мәтін |
| |в) кесте, мәтін |
| |Колонтитулға сурет енгізу үшін қандай команда орындалады? |
| |а) файл → сурет б) қою → кесте |
| |в) қою → сурет |
| | |
| | |
| |в |
| | |
| |б |
| | |
| |a |
| | |
| |1 2 3 4 5 |
|Практикасы:| |
|«ҚОЛДАНУ» |КОМПЬЮТЕР АРҚЫЛЫ ОРЫНДА: |
| |Microsoft Word программасын іске қос; |
| |Бетті альбомдық түрде орнатып, екі колонкаға бол, ол үшін разметка |
| |страницы → колонки командасын орындау қажет; |
| |Колонтитул қойыңыз, ол үшін вставка → колонтитул командасын орындау |
| |қажет. |
| |«ИНФОРМАТИКА» деген сөзді колонтитул қоршауына жазыңыз. |
| |ІІ деңгей: (5 балл + 4 балл = 9 балл) |
|Теориясы: | |
|«ТҮСІНУ» |ТҮСІНДІР: |
| |Колонтитул не үшін қажет? Қандай ақпараттар енгізілуі мүмкін? |
| | |
| |Колонтитул – әрбір беттегі ақпарат туралы жалпы _____________ немесе |
| |_________ . Колонтитулға әдетте, беттің _______________ , кітап |
| |__________ немесе ____________ бөлім аттары жазылады. |
| | |
|Теориясы: |«БЕТ ПАРАМЕТРЛЕРІ» диалогтік терезесі бойынша қызметтік мүмкіндіктерін |
|«ТАЛДАУ» |атаңыз: |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3) Компьютермен орында: |
|Практикасы:|Microsoft Word программасын іске қос; |
|«ҚОЛДАНУ» |Мәнжазбаның сыртқы бетін тағайында, бүгінгі тақырып бойынша; |
| |Бет шекарасын барлық шеті бойынша – 2 см етіп тағайында; |
| |Қаріп өлшемін: тақырыпты – 20, басқа мәлімет бойынша – 16 етіп енгіз. |
| |ІІІ деңгей: (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл) |
| |С Ө З Ж Ұ М Б А Қ |
|Теориясы: |Өңдеу, енгізу, өшіру, орнын ауыстыру немесе құжаттың мазмұнын түзету |
|«ЖИНАҚТАУ» |әрекеті қалай аталады? |
| | |
| |Бет шекарасын [pic] шеті бойынша туралау; |
| |... рамкасында параметрлері таңдалынған беттің сыртқы түрі |
| |көрсетіледі. |
| |Бет өрісін ... шекарасы бойынша туралау. |
| |... рамкасында қағаз бетінің кітаптық немесе альбомдық түрі таңдалынады.|
| |Терезе элементтерінің бірі: |
| |Құжаттың әрбір бетінің жоғары немесе төмен жағына басылатын мәтін немесе|
| |сурет. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |1 |
| |Р |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |2 |
| |Ә |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3 |
| |С |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |4 |
| | |
| | |
| | |
| |І |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |5 |
| | |
| | |
| |М |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |6 |
| | |
| | |
| | |
| |Д |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |7 |
| | |
| |Е |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |8 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |У |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |ТҮСІНДІР. |
|Практикасы:|Microsoft Word редакторында форматтау және рәсімдеу әрекеттерін мәтінді |
|«БАҒА БЕРУ»|енгізіп болған соң, орындауға болады ма? Сен қалай ойлайсың? |
| |Менің ойымша, |
|(сен қалай |_____________________________________________________________ |
|ойлайсың? |________________________________________________________________________|
|Не істер |___ |
|едің?) |________________________________________________________________________|
| |___ |
| |________________________________________________________________________|
| |___ |

А Ш Ы Қ Ж У Р Н А Л

Тақырыбы: Құжат беттерін рәсімдеу
күні: 09.02.2011
«+» - сыныпта, «V» - үйде орындалған тапсырмалар.

|Оқушы| | | |Сынып|Үйде |Барлы|Баға |
|лар |І деңгей |ІІ деңгей |ІІІ деңгей|та | |қ | |
|журна|«5 балл» |«4 балл» |«3 балл» |жинағ| |балл | |
|лында| | | |ан | | | |
|ғы | | | |балы | | | |
|ретті| | | | | | | |
|к | | | | | | | |
|нөмер| | | | | | | |
|і | | | | | | | |
| |1 |2 |3 |4 |5 |6 |1 |

|1 |2 |3 |4 |5 |6 |1 |2 |3 |4 |1 |2 | | | | | |Алиев Еламан |+ |+ |+ |+ |+
|+ |v |- |- |- |- |- |5 |1 |6 |3 | |Омарханов Абылай |+ |+ |+ |+ |+ |+ | v
|v |v |v |- |- |5 |4 |9 |4 | |Өмірбаев Ердаулет |+ |+ |+ |+ |+ |+ |v |v |v
|v |- |- |5 |4 |9 |4 | |Сейтжапар Ақмарал |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |v
|v |9 |3 |12 |5 | |Нағашығали Нұргүл |+ |+ |+ |+ |+ |+ |v |v |v |v |v |- |5
|5,5 |10,5 |4+ | |Жанаманова Салтанат |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |v |v
|9 |3 |12 |5 | |Қатуова Жаңылған |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |v |v |9 |3
|12 |5 | |Талмағанбетов Бақытберген |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |v |v |v |- |- |6
|3 |9 |4 | |Тағыбергенова Еркемай |+ |+ |+ |+ |+ |+ |v |v |v |- |- |- |5 |3
|8 |3+ | |Төлеуғазы Сәнімкүл |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |v |v |9 |3 |12
|5 | |Төлеген Райымбек |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |+ |v |v |9 |3 |12 |5 |
|Ултанова Гүлзина |+ |+ |+ |+ |+ |+ |v |v |v |- |- |- |5 |3 |8 |3+ | |
Класс оқушыларының «Пішін және басқару элементтері» тақырыбы юойынша білім
көрсеткіш МОНИТОРИНГІСІ

-----------------------

ҚҰЖАТ БЕТТЕРІН РӘСІМДЕУ ҮШІН :

БЕТТІ БЕЛГІЛЕУ

БЕТТЕРДІ
БӨЛУ

беттің жоғары, төмен, оң және сол жақ шекаралары бойынша шекара өрістерін
тағайындайды

КОЛОНТИТУЛ ОРНАЛАСТЫРУ

БЕТ НӨМІРЛЕРІН ҚОЮ

параметрлері таңдалған беттің сыртқы түрі көрсетіледі

ҚҰЖАТ БЕТТЕРІН РӘСІМДЕУ ҮШІН :

бағдарлау өрісінде қағаз бетінің кітаптық немесе альбомдық түрі
тағайындалады




Ұқсас жұмыстар
Оқушылар сабақ минут
Мәтін абзацын пішімдеу
Бағалау парағына сабақ барысында
Ms word мәтіндік редакторы. мәтіндік құжаттарға графикалық кескіндерді кірістіру және салу
МӘТІНДІК ҚҰЖАТТЫ ПІШІМДЕУ
Модуль Жеке адамға қатысты іс қағаздары (Өмірбаян, түйіндеме рәсімдеу)
Мектеп информатика курсы бойынша оқулықтарға талдау
Сөзді ерекшелеу
Позициялық санау жүйелері
"web-дизайн" қолданбалы курс бағдарламасы
Пәндер