Құжат беттерін рәсімдеу

Пәні: ИНФОРМАТИКА

Класс: 8 ә

Мұғалімі: Г. Досмалова

Күні:

ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

Сабақтың тақырыбы : Құжат беттерін рәсімдеу

Сабақтың түрі: дәстүрлі емес

Сабақтың типі: аралас сабақ (І кезең - 5минут; ІІ кезең - 25 минут; ІІІ кезең - 15 минут)

Сабақтың мақсаты:

білімділік: Оқушыларға Microsoft Word редакторында бетті номірлеу, белгілеу жолдарын, колонтитул ұғымын, орналастыру тәсілін меңгерту;

тәрбиелік: Оқушыларды компьютерлік, ақпараттық, программалық сауаттылыққа, шығармашылық ізденімпаздыққа баулу мақсатында тапсырмалар беру арқылы тәрбиелеу.

дамытушылық : Әрбір оқушының үш деңгейлік тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзырлылығын дамыту.

Сабақтың мазмұны:

І - ІІІ кезеңдік тапсырмалар (төменде оқушының жұмыс дәптерінде және мұғалімге арналған жауаптар - кілтінде берілген) .

Сабақтың әдіс-тәсілі:

І кезеңде: Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыру;

ІІ кезеңде: а) оқулықпен өз бетімен ізденіс әдісі;

б) практикада бекіту әдісі;

в) дискуссия.

ІІІ кезеңде: үшдеңгейлік тапсырмаларды өз бетімен біртіндеп орындату арқылы бағалау әдістері.

Формасы: І кезеңде: фронтальды, жеке;

ІІ кезеңде: а) топтық, б) фронтальды;

ІІІ кезеңде: жеке.

Көрнекіліктер:

І кезеңде : жұмыс дәптері, тақтадағы «ашық журнал», мұғалім мен оқушының жеке журналдары;

ІІ кезеңде: а) оқулық, слайдтар, интерактивті тақта;

б) оқулық, жұмыс дәптері;

в) оқулық, жұмыс дәптері, интерактивті тақта.

ІІІ кезеңде: жұмыс дәптері, тақтадағы «ашық журнал», мұғалім мен оқушылардың жеке журанлдары.

Сабақтың өту барысы:

І кезеңде : а) ұйымдастыру;

б) үй тапсырмасын тексеріп тақтадағы ашық журналға белгілеу;

в) «Көпір» тапсырмаларын тексеру.

ІІ кезеңде:

а) оқушылардың топта өз бетімен жұмыс дәптерінде берілген жетелеуші тапсырмаларға оқулықтан жауап іздеуі. мұғалімнің тақтадағы «ашық журналына» алдында өткен тақырып бойынша жиналған ұпай санын өзінің жеке журналына және сынып журналына баға түрінде тіркеуі;

б) интерактивті тақтамен, оқушымен жеке жұмыс;

ІІІ кезеңде :

дұрыс орындалған деңгейлік тапсырмаларды мұғалімнің тексеруімен кейін оқушылардың өзіне тақтадағы «ашық журналға» белгілеп отыру, жиған алғашқы ұпайларын қорыту, оларды оқушылардың жеке журналдарына тіркету және қалған тапсырмаларды үйде аяқтап келуге беру. Үш деңгейді толық орындаған оқушыға төртінші деңгейдің олимпиадалық немесе ғылыми жобадан фрагмент тапсырмаларын беру. Қосымша келесі тақырыптың бірінші кезеңіндегі «көпір» тапсырмаларын орындап келуге беру.

3- модуль 5 - сабақ (кілті)

Тақырыбы: Құжат беттерін рәсімдеу

Ұйымдастыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі: І кезең:
Ұйымдастыру кезеңі: «КӨПІР» тапсырмалары

Бос орынға қажетті сөзді жаз::

  1. 1. - қою.
  2. 2. үшін меню қатарынанформат→қаріпкомандасы орындалады.
  3. 3. Абзацпараметрлерінқою үшін меню қатарынанформат→абзацкомандасы орындалады.
Ұйымдастыру кезеңі: ІІ кезең: Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«БІЛУ»

(Кім? Не? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?)

  1. ИНФОРМАТИКАЛЫҚ ДИКТАНТ

1 . Құжат мәтіні қағаз бетінде жақсы шығу үшін оның бетінің параметрлерін , яғни жоғары және төмен , сол және оң жақ өлшемдерін, сонымен қатар беттің жоғары және төменгі колонтитулының орналасуын қою керек. 2 . Ол үшін файл беттің параметрлері (файл → параметры страницы) командасы таңдалынады. 3 . Бетке қосымша бөлуді орналастыру үшін курсорды жаңа бет басталатын жерге қойып, меню қатарынан қою бөлу (вставка → разрыв) командасы орындалады. 4 . Беттің нөмірлерін қою үшін қою беттің нөмірлері (вставка →номера страниц) командасын орындау қажет. 5. Колонтитул - құжаттың әрбір бетінің жоғары немесе төмен жағына басылатын мәтін немесе сурет .

Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ТҮСІНУ»

(Неге?

Неліктен? Себебі? Не үшін?

Түсіндір, бірнеше тәсілмен шеш, тексер)

СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕР:

  1. БЕТ ПАРАМЕТРЛЕРІ диалогтік терезесі не үшін қолданылады?
  • Бет мәтіннің қағаз бетінде жақсыорналасуыүшін, беттің үшін қажет.
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

тапсырма-лары

Бет параметрлері диалогтік терезесінің Бағдарлау (Ориентация) рамкасында қағаз бетінің кітаптық немесе альбомдық түрі қолданылады. Екі түрдің бір-бірінен АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫ НЕДЕ?

Жауабы:

Бағдарлау рамкасында қағаз бетінің кітаптық түрі ақпаратты қағаз бетіне вертикаль, ал альбомдық түрі горизонталь орналастыруға мүмкіндік береді.

Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ЖИНАҚТАУ»

(Қорытынды шығар, анықтама бер. Мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, сөзжұмбақ, ребус т. б. түрінде)

СХЕМА БОЙЫНША ЖҰМЫС:

(құжат беттерін рәсімдеу үшін орындалатын әрекеттер)

Ұйымдастыру кезеңі:

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

Компьютермен жұмыс: КЕСТЕНІ ТОЛТЫР

  1. Microsoft Word мәтіндік редакторын іске қос;
  2. Беттің параметрлерін жоғары және төмен шекарасы бойынша - 2 см,

оң және сол жақ шекарасы бойынша - 3 см етіп тағайында;

  1. Бағдарлау өрісі бойынша альбомдық түрін тағайында.
Ұйымдастыру кезеңі:

Практикасы:

«БАҒА БЕРУ»

ҚЫЗЫҚТЫ МӘЛІМЕТ:

Беттің нөмірлері автоматты түрде орындалады. Сен қалай ойлайсың? Жаңа бет қосып немесе алып тастасақ бет нөмірлерін қалай орнатуға болады?

Менің ойымша :

Беттің нөмірлері автоматты түрде орындалғандықтан, жаңа бет қосып немесе алып тастасақ, ол автоматты түрде өзгеріп отырады.

Ұйымдастыру кезеңі: ІІІ кезең: Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинау
Ұйымдастыру кезеңі:
І деңгей (5 балл)
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«БІЛУ»

(Кім? Не? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?)

Тест сұрақтарына жауап беріңіздер:

ГРАФИКАЛЫҚ ТЕСТ

  1. Құжаттың әрбір бетінің жоғары немесе төмен жағына басылатын мәтін немесе сурет қалай аталады?

а) абзац б) фрагмент в) колонтитул

  1. Бетке қосымша бөлуді орналастыру үшін қандай команда орындалады?

а) файл → беттің параметрлері б) қою → бөлу в) файл → бөлу

  1. Бағдарлау өрісінде қағаз бетінің қандай түрлерін таңдау мүмкіндігі бар?

а) кітаптық, альбомдық б) тігінен, көлденеңнен в) макет, кітаптық

  1. Колонтитулға қандай ақпарат енгізуге болады?

а) кесте, сызық, мәтін б) сурет, мәтін в) кесте, мәтін

  1. Колонтитулға сурет енгізу үшін қандай команда орындалады?

а) файл → сурет б) қою → кесте в) қою → сурет

в

б

a

1 2 3 4 5

Ұйымдастыру кезеңі:

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

  1. КОМПЬЮТЕР АРҚЫЛЫ ОРЫНДА:
  1. Microsoft Word программасын іске қос;
  2. Бетті альбомдық түрде орнатып, екі колонкаға бол, ол үшін разметкастраницы→колонкикомандасын орындау қажет;
  3. Колонтитул қойыңыз, ол үшінвставка→колонтитулкомандасын орындау қажет.
  4. «ИНФОРМАТИКА» деген сөзді колонтитул қоршауына жазыңыз.
Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ деңгей: (5 балл + 4 балл = 9 балл)
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ТҮСІНУ»

(Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?)

  1. ТҮСІНДІР:
  • Колонтитулне үшінқажет? Қандай ақпараттар енгізілуі мүмкін?
  • Колонтитул - әрбір беттегі ақпарат туралы . Колонтитулға әдетте, беттіңнөмірлері, аттары жазылады.
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

  1. «БЕТ ПАРАМЕТРЛЕРІ» диалогтік терезесі бойынша қызметтік мүмкіндіктерін атаңыз:

Ұйымдастыру кезеңі:

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

3) Компьютермен орында:

  1. Microsoft Word программасын іске қос;
  2. Мәнжазбаның сыртқы бетін тағайында, бүгінгі тақырып бойынша;
  3. Бет шекарасын барлық шеті бойынша - 2 см етіп тағайында;
  4. Қаріп өлшемін: тақырыпты - 20, басқа мәлімет бойынша - 16 етіп енгіз.
Ұйымдастыру кезеңі:
ІІІ деңгей: (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл)
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ЖИНАҚТАУ»

(Қорытынды шығар, анықтама бер. Мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, ребус т. б. түрінде)

С Ө З Ж Ұ М Б А Қ

  1. Өңдеу, енгізу, өшіру, орнын ауыстыру немесе құжаттың мазмұнын түзету әрекеті қалай аталады?
  2. Бет шекарасыншеті бойынша туралау;
  3. . . . рамкасында параметрлері таңдалынған беттің сыртқы түрі көрсетіледі.
  4. Бет өрісін. . . шекарасы бойынша туралау.
  5. . . . рамкасында қағаз бетінің кітаптық немесе альбомдық түрі таңдалынады.
  6. Терезе элементтерінің бірі:
  7. Құжаттың әрбір бетінің жоғары немесе төмен жағына басылатын мәтін немесе сурет.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
1
Р
е
д
а
к
ц
и
я
л
а
у
2
Ә
3
С
о
л
ж
а
қ
4
ү
л
г
І
5
т
ө
М
е
н
г
і
6
б
а
ғ
Д
а
р
л
а
у
7
м
Е
н
ю
ж
о
л
ы
8
к
о
л
о
н
т
и
т
У
л
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:

Практикасы:

«БАҒА БЕРУ»

(сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)

ТҮСІНДІР.

Microsoft Word редакторында форматтау және рәсімдеу әрекеттерін мәтінді енгізіп болған соң, орындауға болады ма? Сен қалай ойлайсың ?

Менің ойымша , мәтіндік редакторда мәтінді форматтау, рәсімдеу әрекеттерін мәтінде енгізу барысында және енгізіп болған соң да орындауға болады.

ЖҰМЫС ДӘПТЕРІ

(оқушы үшін)

3- модуль 5 - сабақ

Тақырыбы: Құжат беттерін рәсімдеу

Ұйымдастыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі: І кезең:
Ұйымдастыру кезеңі: «КӨПІР» тапсырмалары

Бос орынға қажетті сөзді жаз::

  1. 1. Мәтіндідегеніміз - мәтінніңоныңарқылы қою.
  2. 2. Символдардыңөзгерту үшін меню қатарынан→командасы орындалады.
  3. 3. Абзацқою үшін меню қатарынан→командасы орындалады.
Ұйымдастыру кезеңі: ІІ кезең:
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«БІЛУ»

ИНФОРМАТИКАЛЫҚ ДИКТАНТ

1 . Құжат мәтіні қағаз бетінде жақсы шығу үшін оның бетінің , яғни және , және жақ өлшемдерін, сонымен қатар жоғары және төменгі орналасуын қою керек. 2 . Ол үшін командасы таңдалынады. 3 . Бетке қосымша орналастыру үшін жаңа бет басталатын жерге қойып, меню қатарынан командасы орындалады. 4 . Беттің қою үшін командасын орындау қажет. 5. Колонтитул - құжаттың бетінің немесе жағына басылатын немесе .

Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ТҮСІНУ»

СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕР:

  1. БЕТ ПАРАМЕТРЛЕРІ диалогтік терезесі не үшін қолданылады?
  • Бет параметрлерітерезесі мәтіннің қағаз бетінде жақсыүшін, беттің жиектерініңжәнеорнату үшін қажет.
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

Бет параметрлері диалогтік терезесінің Бағдарлау (Ориентация) рамкасында қағаз бетінің кітаптық немесе альбомдық түрі қолданылады. Екі түрдің бір-бірінен АЙЫРМАШЫЛЫҚТАРЫ НЕДЕ?

Жауабы:

Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ЖИНАҚТАУ»

СХЕМА БОЙЫНША ЖҰМЫС:

(құжат беттерін рәсімдеу үшін орындалатын әрекеттер)

Ұйымдастыру кезеңі:

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

Компьютермен жұмыс: КЕСТЕНІ ТОЛТЫР

  1. Microsoft Word мәтіндік редакторын іске қос;
  2. Беттің параметрлерін жоғары және төмен шекарасы бойынша - 2 см,

оң және сол жақ шекарасы бойынша - 3 см етіп тағайында;

  1. Бағдарлау өрісі бойынша альбомдық түрін тағайында.
Ұйымдастыру кезеңі:

Практикасы:

«БАҒА БЕРУ»

ҚЫЗЫҚТЫ МӘЛІМЕТ:

Беттің нөмірлері автоматты түрде орындалады. Сен қалай ойлайсың? Жаңа бет қосып немесе алып тастасақ бет нөмірлерін қалай орнатуға болады?

Менің ойымша :

Ұйымдастыру кезеңі: ІІІ кезең: Деңгейлік тапсырмалар
Ұйымдастыру кезеңі:
І деңгей (5 балл)
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«БІЛУ»

Тест сұрақтарына жауап беріңіздер:

ГРАФИКАЛЫҚ ТЕСТ

  1. Құжаттың әрбір бетінің жоғары немесе төмен жағына басылатын мәтін немесе сурет қалай аталады?

а) абзац б) фрагмент в) колонтитул

  1. Бетке қосымша бөлуді орналастыру үшін қандай команда орындалады?

а) файл → беттің параметрлері б) қою → бөлу в) файл → бөлу

  1. Бағдарлау өрісінде қағаз бетінің қандай түрлерін таңдау мүмкіндігі бар?

а) кітаптық, альбомдық б) тігінен, көлденеңнен в) макет, кітаптық

  1. Колонтитулға қандай ақпарат енгізуге болады?

а) кесте, сызық, мәтін б) сурет, мәтін в) кесте, мәтін

  1. Колонтитулға сурет енгізу үшін қандай команда орындалады?

а) файл → сурет б) қою → кесте в) қою → сурет

в

б

a

1 2 3 4 5

Ұйымдастыру кезеңі:

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

  1. КОМПЬЮТЕР АРҚЫЛЫ ОРЫНДА:
  1. Microsoft Word программасын іске қос;
  2. Бетті альбомдық түрде орнатып, екі колонкаға бол, ол үшін разметкастраницы→колонкикомандасын орындау қажет;
  3. Колонтитул қойыңыз, ол үшінвставка→колонтитулкомандасын орындау қажет.
  4. «ИНФОРМАТИКА» деген сөзді колонтитул қоршауына жазыңыз.
Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ деңгей: (5 балл + 4 балл = 9 балл)
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ТҮСІНУ»

  1. ТҮСІНДІР:
  • Колонтитулне үшінқажет? Қандай ақпараттар енгізілуі мүмкін?
  • Колонтитул - әрбір беттегі ақпарат туралы жалпынемесе . Колонтитулға әдетте, беттің, кітапнемесебөлім аттары жазылады.
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

  1. «БЕТ ПАРАМЕТРЛЕРІ» диалогтік терезесі бойынша қызметтік мүмкіндіктерін атаңыз:

Ұйымдастыру кезеңі:

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

3) Компьютермен орында:

  1. Microsoft Word программасын іске қос;
  2. Мәнжазбаның сыртқы бетін тағайында, бүгінгі тақырып бойынша;
  3. Бет шекарасын барлық шеті бойынша - 2 см етіп тағайында;
  4. Қаріп өлшемін: тақырыпты - 20, басқа мәлімет бойынша - 16 етіп енгіз.
Ұйымдастыру кезеңі:
ІІІ деңгей: (5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл)
Ұйымдастыру кезеңі:

Теориясы:

«ЖИНАҚТАУ»

С Ө З Ж Ұ М Б А Қ

  1. Өңдеу, енгізу, өшіру, орнын ауыстыру немесе құжаттың мазмұнын түзету әрекеті қалай аталады?
  2. Бет шекарасыншеті бойынша туралау;
  3. . . . рамкасында параметрлері таңдалынған беттің сыртқы түрі көрсетіледі.
  4. Бет өрісін. . . шекарасы бойынша туралау.
  5. . . . рамкасында қағаз бетінің кітаптық немесе альбомдық түрі таңдалынады.
  6. Терезе элементтерінің бірі:
  7. Құжаттың әрбір бетінің жоғары немесе төмен жағына басылатын мәтін немесе сурет.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
1
Р
2
Ә
3
С
4
І
5
М
6
Д
7
Е
8
У
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:
Ұйымдастыру кезеңі:

Практикасы:

«БАҒА БЕРУ»

(сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)

ТҮСІНДІР.

Microsoft Word редакторында форматтау және рәсімдеу әрекеттерін мәтінді енгізіп болған соң, орындауға болады ма? Сен қалай ойлайсың ?

Менің ойымша ,

А Ш Ы Қ Ж У Р Н А Л

Тақырыбы: Құжат беттерін рәсімдеу

күні: 09. 02. 2011

«+» - сыныпта, «V» - үйде орындалған тапсырмалар.


Ұқсас жұмыстар
Оқушылар сабақ минут
Мәтін абзацын пішімдеу
Бағалау парағына сабақ барысында
Ms word мәтіндік редакторы. мәтіндік құжаттарға графикалық кескіндерді кірістіру және салу
МӘТІНДІК ҚҰЖАТТЫ ПІШІМДЕУ
Мектеп информатика курсы бойынша оқулықтарға талдау
Модуль Жеке адамға қатысты іс қағаздары (Өмірбаян, түйіндеме рәсімдеу)
Позициялық санау жүйелері
Сөзді ерекшелеу
"web-дизайн" қолданбалы курс бағдарламасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz