Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Үшбұрыштың бүйір қабырғаларын тап
Сабақтың тақырыбы: Пифагор теоремасы
Мақсаты: 1. Пифагор теоремасының тұжырымдамасын айта білу, есептер шығару
барысында формуланы қолданып білу,
2. Ой-ұшқырлығын, таным қабілеттерін: зейінін, ойлауын дамыту,
өрісін жетілдіру, белсенділігін таныту, сабаққа деген
қызығушылықтарын арттыру;
3. Өздігінен жұмыс істеуіне ықпал ету, шапшаңдылыққа, жылдамдыққа
баулу, көпшіл, ұйымшыл болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білім, білік, дағдыларын бекіту
Сабақтың әдісі: тәжірибелік
Сабақтың тәсілі: сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың формасы: жеке-дара
Көрнекілігі:интерактивті тақта, слайд, карточкалар, өзіз-өзі бағалау
парағы, сызғыш, «баға» парақшасы
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру
а) дайындығын тексеру
ә) назарын аударту
б) сабақ мақсатымен таныстыру
ІІ.Білімді бекіту
а) психологиялық дайындық
Пифагор деген кім?
/Пифагор жайында мәлімет/
Пифагор –б.д.д. VІ ғасырда өмір сүрген грек ғалымы.
Пифагор туындысы
/Пифагор теоремасын дәлелдеу/ тақтаға бір оқушы шығып теореманы дәлелдеп
береді.
Ауызша есептеу
Мына үштіктердің қайсысы тікбұрышты үшбұрыш қабырғаларының ұзындықтары бола
алады:
12; 16; 20 + 1; 2; + 10; 20; 26 -
9; 13; 14 – 7; 24;25 + 6; 8; 10 +
Деңгейлік тапсырмалар
«3» - І деңгей
«4» ІІ деңгей
«5» - ІІІ деңгей
Т-1.
І-деңгей
Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 3см және 4см, гипотенузасын тап. (5см)
32 + 42 25
ссм
ІІ- деңгей
Теңбүйірлі үшбұрыштың биіктігі 15см, ал табаны 40см. Үшбұрыштың бүйір
қабырғаларын тап. (25см)
Шешуі: 202 + 152 400+225
ІІІ-деңгей
Тікбұрышты трапецияның табандары 5см және 8см, ал биіктігі 2см. Трапецияның
бүйір қабырғасын тап. (2,5см)
Т-2
І-деңгей
Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 26см, ал катетінің үлкені 24см. Кіші
катетін табыңдар. (10см)
Шешуі: bсм
ІІ-деңгей
Ромбының қабырғасы 7дм, ал диагональдарының бірі 4дм. Ромбының екінші
диагоналін тап. (10дм)
Шешуі: АС және ВD-диагональдары
ВС2
АОдм
ВО22 - ОС2
ВО2 72 - 2
ВО
DB=5+5=10дм
ІІІ-деңгей
Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 16дм, бүйір қабырғасы табанынан 1дм-ге кіші
болса, биіктігін тап. (4дм)
Шешуі: а һ)2
с
(х-1)+(х-1)+х һ2-9
х һ
сдм
а
Т-3
І-деңгей
Қабырғалары 5см және 12см болатын тіктөртбұрыштың диагоналін тап. (13см)
Шешуі: с52+12225+144
ІІ-деңгей
Тікбұрышты үшбұрышқа диаметрі 10дм болатын шеңбер сырттай сызылған.
Үшбұрыштың бір катеті 6дм. Екінші катеті неге тең? (8дм)
Шешуі: Диаметр – тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы болады.
102 – 62 = 100-36= =8дм
ІІІ-деңгей
Теңбүйірлі үшбұрыштың табанына параллель және ұзындығы 6дм-ге тең орта
сызық жүргізілген. Егер үшбұрыштың периметрі 32дм болса, онда биіктігін
тап. (8дм)
Шешуі: Табаны – 6*2=12дм, 1\2 =6дм
Бүйір қабырғалары - 32-12=20дм:2=10дм
Биіктігі – 102 - 62 =100-36==8дм
Қосымша.
Қорытынды: - Пифагор теоремасы қалай оқылады?
-Оны қай уақытта қолдануға болады?
Үйге: қосымша мәлімет дайындап әкелу.
Бағалау.
Өзін – өзі бағалау парағы
Аты – жөні_________________________________
| | І деңгей |ІІ деңгей |ІІІ деңгей |
|деңгейлер | | | |
|тапсырмалар | | | |
|Т-1 | | | |
|Т-2 | | | |
|Т-3 | | | |
|Қорытынды | | | |
Нәтижесін шығару арқылы бағалау.
Мақсаты: 1. Пифагор теоремасының тұжырымдамасын айта білу, есептер шығару
барысында формуланы қолданып білу,
2. Ой-ұшқырлығын, таным қабілеттерін: зейінін, ойлауын дамыту,
өрісін жетілдіру, белсенділігін таныту, сабаққа деген
қызығушылықтарын арттыру;
3. Өздігінен жұмыс істеуіне ықпал ету, шапшаңдылыққа, жылдамдыққа
баулу, көпшіл, ұйымшыл болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білім, білік, дағдыларын бекіту
Сабақтың әдісі: тәжірибелік
Сабақтың тәсілі: сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың формасы: жеке-дара
Көрнекілігі:интерактивті тақта, слайд, карточкалар, өзіз-өзі бағалау
парағы, сызғыш, «баға» парақшасы
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру
а) дайындығын тексеру
ә) назарын аударту
б) сабақ мақсатымен таныстыру
ІІ.Білімді бекіту
а) психологиялық дайындық
Пифагор деген кім?
/Пифагор жайында мәлімет/
Пифагор –б.д.д. VІ ғасырда өмір сүрген грек ғалымы.
Пифагор туындысы
/Пифагор теоремасын дәлелдеу/ тақтаға бір оқушы шығып теореманы дәлелдеп
береді.
Ауызша есептеу
Мына үштіктердің қайсысы тікбұрышты үшбұрыш қабырғаларының ұзындықтары бола
алады:
12; 16; 20 + 1; 2; + 10; 20; 26 -
9; 13; 14 – 7; 24;25 + 6; 8; 10 +
Деңгейлік тапсырмалар
«3» - І деңгей
«4» ІІ деңгей
«5» - ІІІ деңгей
Т-1.
І-деңгей
Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 3см және 4см, гипотенузасын тап. (5см)
32 + 42 25
ссм
ІІ- деңгей
Теңбүйірлі үшбұрыштың биіктігі 15см, ал табаны 40см. Үшбұрыштың бүйір
қабырғаларын тап. (25см)
Шешуі: 202 + 152 400+225
ІІІ-деңгей
Тікбұрышты трапецияның табандары 5см және 8см, ал биіктігі 2см. Трапецияның
бүйір қабырғасын тап. (2,5см)
Т-2
І-деңгей
Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 26см, ал катетінің үлкені 24см. Кіші
катетін табыңдар. (10см)
Шешуі: bсм
ІІ-деңгей
Ромбының қабырғасы 7дм, ал диагональдарының бірі 4дм. Ромбының екінші
диагоналін тап. (10дм)
Шешуі: АС және ВD-диагональдары
ВС2
АОдм
ВО22 - ОС2
ВО2 72 - 2
ВО
DB=5+5=10дм
ІІІ-деңгей
Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 16дм, бүйір қабырғасы табанынан 1дм-ге кіші
болса, биіктігін тап. (4дм)
Шешуі: а һ)2
с
(х-1)+(х-1)+х һ2-9
х һ
сдм
а
Т-3
І-деңгей
Қабырғалары 5см және 12см болатын тіктөртбұрыштың диагоналін тап. (13см)
Шешуі: с52+12225+144
ІІ-деңгей
Тікбұрышты үшбұрышқа диаметрі 10дм болатын шеңбер сырттай сызылған.
Үшбұрыштың бір катеті 6дм. Екінші катеті неге тең? (8дм)
Шешуі: Диаметр – тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы болады.
102 – 62 = 100-36= =8дм
ІІІ-деңгей
Теңбүйірлі үшбұрыштың табанына параллель және ұзындығы 6дм-ге тең орта
сызық жүргізілген. Егер үшбұрыштың периметрі 32дм болса, онда биіктігін
тап. (8дм)
Шешуі: Табаны – 6*2=12дм, 1\2 =6дм
Бүйір қабырғалары - 32-12=20дм:2=10дм
Биіктігі – 102 - 62 =100-36==8дм
Қосымша.
Қорытынды: - Пифагор теоремасы қалай оқылады?
-Оны қай уақытта қолдануға болады?
Үйге: қосымша мәлімет дайындап әкелу.
Бағалау.
Өзін – өзі бағалау парағы
Аты – жөні_________________________________
| | І деңгей |ІІ деңгей |ІІІ деңгей |
|деңгейлер | | | |
|тапсырмалар | | | |
|Т-1 | | | |
|Т-2 | | | |
|Т-3 | | | |
|Қорытынды | | | |
Нәтижесін шығару арқылы бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz