Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топтар топ - минут
Ақтау қаласы мектепке дейінгі шағын орталығы бар №3 жалпы білім беру орта
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ниязова Құралайдың 4-сыныпта ана тілі
пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.
2014-2015 оқу жылы
|Сынып |4-сынып |
|Мерзімі |20.02.2015ж. |
|Тақырыбы |Нан туралы жыр. К Сауғабаев. |
|Мақсаты |Өлеңді мәнерлеп оқиды, автордың негізгі ойын айтады,үлкендерің еңбегін бағалайды. |
|Күтілетін |Нан қадірін түсінеді, құрметтейді, қадірлейді,шығармашылықпен айналысады,қорытынды жасайды. |
|нәтиже | |
|Қажетті |Ғылыми журналдар,АКТ,суреттер,маркер, стикер,плакат. |
|құралдар | |
|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |Уақыты | Бағалау |
|кезеңдері | | | | |
|Ұйымдастыру|Оқушылармен амандасу,сабаққа |Оқушылар топтарына бөлінеді.Топтар топ |3-минут |Топтарға |
|кезеңі |дайындық барысын қадағалау. |басшысын сайлап алады. | |бағалау |
| | | | |парақшасы |
| | | | |үлестіріледі|
|Білу |«Қызығушылықты ояту»Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасы бойынша оқушылар |4-минут | |
| |сұрау.Топтарға ашық сұрақтар |сұрақтарға жауап береді,қорытындылайды. | |Бірін-бірі |
| |беріледі.(слайд) |Сұрақтарға жауап беру арқылы слайдтан | |бағалайды. |
| | |пайда болған суретті көру арқылы жаңа | | |
| | |сабақ тақырыбын табады. | | |
|Түсіну және|«Нан туралы жыр»К Сауғабаев.Өлеңді |Әр топ мүшелері өз бетімен іштей оқып | | |
|қолдану |мәнерлеп оқимын. |шығады. | |Бірін-бірі |
| |1-топқа тапсырма. | |7-минут |бағалайды. |
| |Өлеңнің мазмұны туралы постер қорғау|Топ мүшелері өлең мазмұны бойынша өз | | |
| |2-топқа тапсырма. |ойларын айтады. |5-минут | |
| |Нан туралы ырымдар, тыйым сөздер | | | |
| |жазады. |Топ мүшелері дайындалады, оқиды, | | |
| | |мағынасын түсіндіреді, қорытынды | |Бірін-бірі |
| |3-топқа тапсырма Шығармашылықпен |жасайды. |8-минут |бағалайды. |
| |айналысады.Өлең құрастырады. |О,адамдар! | | |
| | |.............. ақтаңдар, | | |
| | |.............. баспаңдар, | | |
| | |.........................., | | |
| | |............... сақтаңдар. | | |
|Анализ |Оқушылардың алған білімін жинақтау |Тақырып бойынша оқушылар қарсы топтарға | |Бағалау |
| |мақсатында сұрақ-жауап |сұрақтар беріп,жауап алады. | |парақшасы |
| |ұйымдастырамын, өмірмен | | |толтырылады.|
| |байланыстырамын. |Топ мүшелері жауап береді. | | |
| |Сұрақтар: |"Ақтау нан " зауыты, "Мағаш"нан зауыты, | | |
| |1.Маңғыстауда қандай нан зауыты бар?|Бейнеуде ұн зауыты т.б. |5-минут | |
| |2.Нанмен қарсы алады, нанмен шығарып|Ер азамат алыс жолға шықса,нанмен | | |
| |салады дегенді қалай түсінесің? |шығарып салады, алыс сапардан келсе | | |
| | |нанмен қарсы алады. |5-минут | |
| | |Асығыс адам келсе, оған "нан ауыз ти" | | |
| | |деп айтады,"жеті шелпек"пісіреді,сәбидің| | |
| | |жастығының астына "шошыма" нан пісіреді.| | |
| | |т.б. | | |
|Бағалау |Топтар өзін-өзі бағалайды. |Білімдері қорытындыланады.Топтар өзін |5-минут |Жиынтық баға|
|Үйге |Өлеңді мәнерлеп оқиды, ұнаған |және басқа топтарды бағалайды. | | |
|тапсырма |шумақтарын жаттайды. | | | |
|Рефлексия |«Бес саусақ» |Бүгінгі сабақ бойынша оқушылар" бес |3-минут | |
| | |саусақпен " сабақ барысына сараптама | | |
| | |жасап,көңіл –күйлерін білдіреді. | | |
| | | | | |
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ниязова Құралайдың 4-сыныпта ана тілі
пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.
2014-2015 оқу жылы
|Сынып |4-сынып |
|Мерзімі |20.02.2015ж. |
|Тақырыбы |Нан туралы жыр. К Сауғабаев. |
|Мақсаты |Өлеңді мәнерлеп оқиды, автордың негізгі ойын айтады,үлкендерің еңбегін бағалайды. |
|Күтілетін |Нан қадірін түсінеді, құрметтейді, қадірлейді,шығармашылықпен айналысады,қорытынды жасайды. |
|нәтиже | |
|Қажетті |Ғылыми журналдар,АКТ,суреттер,маркер, стикер,плакат. |
|құралдар | |
|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |Уақыты | Бағалау |
|кезеңдері | | | | |
|Ұйымдастыру|Оқушылармен амандасу,сабаққа |Оқушылар топтарына бөлінеді.Топтар топ |3-минут |Топтарға |
|кезеңі |дайындық барысын қадағалау. |басшысын сайлап алады. | |бағалау |
| | | | |парақшасы |
| | | | |үлестіріледі|
|Білу |«Қызығушылықты ояту»Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасы бойынша оқушылар |4-минут | |
| |сұрау.Топтарға ашық сұрақтар |сұрақтарға жауап береді,қорытындылайды. | |Бірін-бірі |
| |беріледі.(слайд) |Сұрақтарға жауап беру арқылы слайдтан | |бағалайды. |
| | |пайда болған суретті көру арқылы жаңа | | |
| | |сабақ тақырыбын табады. | | |
|Түсіну және|«Нан туралы жыр»К Сауғабаев.Өлеңді |Әр топ мүшелері өз бетімен іштей оқып | | |
|қолдану |мәнерлеп оқимын. |шығады. | |Бірін-бірі |
| |1-топқа тапсырма. | |7-минут |бағалайды. |
| |Өлеңнің мазмұны туралы постер қорғау|Топ мүшелері өлең мазмұны бойынша өз | | |
| |2-топқа тапсырма. |ойларын айтады. |5-минут | |
| |Нан туралы ырымдар, тыйым сөздер | | | |
| |жазады. |Топ мүшелері дайындалады, оқиды, | | |
| | |мағынасын түсіндіреді, қорытынды | |Бірін-бірі |
| |3-топқа тапсырма Шығармашылықпен |жасайды. |8-минут |бағалайды. |
| |айналысады.Өлең құрастырады. |О,адамдар! | | |
| | |.............. ақтаңдар, | | |
| | |.............. баспаңдар, | | |
| | |.........................., | | |
| | |............... сақтаңдар. | | |
|Анализ |Оқушылардың алған білімін жинақтау |Тақырып бойынша оқушылар қарсы топтарға | |Бағалау |
| |мақсатында сұрақ-жауап |сұрақтар беріп,жауап алады. | |парақшасы |
| |ұйымдастырамын, өмірмен | | |толтырылады.|
| |байланыстырамын. |Топ мүшелері жауап береді. | | |
| |Сұрақтар: |"Ақтау нан " зауыты, "Мағаш"нан зауыты, | | |
| |1.Маңғыстауда қандай нан зауыты бар?|Бейнеуде ұн зауыты т.б. |5-минут | |
| |2.Нанмен қарсы алады, нанмен шығарып|Ер азамат алыс жолға шықса,нанмен | | |
| |салады дегенді қалай түсінесің? |шығарып салады, алыс сапардан келсе | | |
| | |нанмен қарсы алады. |5-минут | |
| | |Асығыс адам келсе, оған "нан ауыз ти" | | |
| | |деп айтады,"жеті шелпек"пісіреді,сәбидің| | |
| | |жастығының астына "шошыма" нан пісіреді.| | |
| | |т.б. | | |
|Бағалау |Топтар өзін-өзі бағалайды. |Білімдері қорытындыланады.Топтар өзін |5-минут |Жиынтық баға|
|Үйге |Өлеңді мәнерлеп оқиды, ұнаған |және басқа топтарды бағалайды. | | |
|тапсырма |шумақтарын жаттайды. | | | |
|Рефлексия |«Бес саусақ» |Бүгінгі сабақ бойынша оқушылар" бес |3-минут | |
| | |саусақпен " сабақ барысына сараптама | | |
| | |жасап,көңіл –күйлерін білдіреді. | | |
| | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz