Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топтар топ - минут

Ақтау қаласы мектепке дейінгі шағын орталығы бар №3 жалпы білім беру орта
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ниязова Құралайдың 4-сыныпта ана тілі
пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.

2014-2015 оқу жылы

|Сынып |4-сынып |
|Мерзімі |20.02.2015ж. |
|Тақырыбы |Нан туралы жыр. К Сауғабаев. |
|Мақсаты |Өлеңді мәнерлеп оқиды, автордың негізгі ойын айтады,үлкендерің еңбегін бағалайды. |
|Күтілетін |Нан қадірін түсінеді, құрметтейді, қадірлейді,шығармашылықпен айналысады,қорытынды жасайды. |
|нәтиже | |
|Қажетті |Ғылыми журналдар,АКТ,суреттер,маркер, стикер,плакат. |
|құралдар | |
|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |Уақыты | Бағалау |
|кезеңдері | | | | |
|Ұйымдастыру|Оқушылармен амандасу,сабаққа |Оқушылар топтарына бөлінеді.Топтар топ |3-минут |Топтарға |
|кезеңі |дайындық барысын қадағалау. |басшысын сайлап алады. | |бағалау |
| | | | |парақшасы |
| | | | |үлестіріледі|
|Білу |«Қызығушылықты ояту»Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасы бойынша оқушылар |4-минут | |
| |сұрау.Топтарға ашық сұрақтар |сұрақтарға жауап береді,қорытындылайды. | |Бірін-бірі |
| |беріледі.(слайд) |Сұрақтарға жауап беру арқылы слайдтан | |бағалайды. |
| | |пайда болған суретті көру арқылы жаңа | | |
| | |сабақ тақырыбын табады. | | |
|Түсіну және|«Нан туралы жыр»К Сауғабаев.Өлеңді |Әр топ мүшелері өз бетімен іштей оқып | | |
|қолдану |мәнерлеп оқимын. |шығады. | |Бірін-бірі |
| |1-топқа тапсырма. | |7-минут |бағалайды. |
| |Өлеңнің мазмұны туралы постер қорғау|Топ мүшелері өлең мазмұны бойынша өз | | |
| |2-топқа тапсырма. |ойларын айтады. |5-минут | |
| |Нан туралы ырымдар, тыйым сөздер | | | |
| |жазады. |Топ мүшелері дайындалады, оқиды, | | |
| | |мағынасын түсіндіреді, қорытынды | |Бірін-бірі |
| |3-топқа тапсырма Шығармашылықпен |жасайды. |8-минут |бағалайды. |
| |айналысады.Өлең құрастырады. |О,адамдар! | | |
| | |.............. ақтаңдар, | | |
| | |.............. баспаңдар, | | |
| | |.........................., | | |
| | |............... сақтаңдар. | | |
|Анализ |Оқушылардың алған білімін жинақтау |Тақырып бойынша оқушылар қарсы топтарға | |Бағалау |
| |мақсатында сұрақ-жауап |сұрақтар беріп,жауап алады. | |парақшасы |
| |ұйымдастырамын, өмірмен | | |толтырылады.|
| |байланыстырамын. |Топ мүшелері жауап береді. | | |
| |Сұрақтар: |"Ақтау нан " зауыты, "Мағаш"нан зауыты, | | |
| |1.Маңғыстауда қандай нан зауыты бар?|Бейнеуде ұн зауыты т.б. |5-минут | |
| |2.Нанмен қарсы алады, нанмен шығарып|Ер азамат алыс жолға шықса,нанмен | | |
| |салады дегенді қалай түсінесің? |шығарып салады, алыс сапардан келсе | | |
| | |нанмен қарсы алады. |5-минут | |
| | |Асығыс адам келсе, оған "нан ауыз ти" | | |
| | |деп айтады,"жеті шелпек"пісіреді,сәбидің| | |
| | |жастығының астына "шошыма" нан пісіреді.| | |
| | |т.б. | | |
|Бағалау |Топтар өзін-өзі бағалайды. |Білімдері қорытындыланады.Топтар өзін |5-минут |Жиынтық баға|
|Үйге |Өлеңді мәнерлеп оқиды, ұнаған |және басқа топтарды бағалайды. | | |
|тапсырма |шумақтарын жаттайды. | | | |
|Рефлексия |«Бес саусақ» |Бүгінгі сабақ бойынша оқушылар" бес |3-минут | |
| | |саусақпен " сабақ барысына сараптама | | |
| | |жасап,көңіл –күйлерін білдіреді. | | |
| | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Сатқын жапалақ(ертегі)
Сергіту сәті
Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограмммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар)
Кешкі дөң басында
Африка материгі жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. зерттелу тарихы
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Топтарға берілетін тапсырмалар
Ара мен шыбын О.Әубәкіров
Әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту топтық жұмыс жүргізу
Адамдар ғарышты қалай зерттеді
Пәндер