Топтар топ - минут

Ақтау қаласы мектепке дейінгі шағын орталығы бар №3 жалпы білім беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ниязова Құралайдың 4-сыныпта ана тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.

2014-2015 оқу жылы

Сынып
4-сынып
Сынып: Мерзімі
4-сынып: 20. 02. 2015ж.
Сынып: Тақырыбы
4-сынып: Нан туралы жыр. К Сауғабаев.
Сынып: Мақсаты
4-сынып: Өлеңді мәнерлеп оқиды, автордың негізгі ойын айтады, үлкендерің еңбегін бағалайды.
Сынып: Күтілетін нәтиже
4-сынып: Нан қадірін түсінеді, құрметтейді, қадірлейді, шығармашылықпен айналысады, қорытынды жасайды.
Сынып: Қажетті құралдар
4-сынып: Ғылыми журналдар, АКТ, суреттер, маркер, стикер, плакат.
Сынып: Сабақ кезеңдері
4-сынып: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уақыты
Бағалау
Сынып: Ұйымдастыру кезеңі
4-сынып: Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындық барысын қадағалау.
Оқушылар топтарына бөлінеді. Топтар топ басшысын сайлап алады.
3-минут
Топтарға бағалау парақшасы үлестіріледі
Сынып: Білу
4-сынып: «Қызығушылықты ояту»Үй тапсырмасын сұрау. Топтарға ашық сұрақтар беріледі. (слайд)

Үй тапсырмасы бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді, қорытындылайды.

Сұрақтарға жауап беру арқылы слайдтан пайда болған суретті көру арқылы жаңа сабақ тақырыбын табады.

4-минут
Бірін-бірі бағалайды.
Сынып: Түсіну және қолдану
4-сынып:

«Нан туралы жыр»К Сауғабаев. Өлеңді мәнерлеп оқимын.

1-топқа тапсырма.

Өлеңнің мазмұны туралы постер қорғау

2-топқа тапсырма.

Нан туралы ырымдар, тыйым сөздер жазады.

3-топқа тапсырма Шығармашылықпен айналысады. Өлең құрастырады.

Әр топ мүшелері өз бетімен іштей оқып шығады.

Топ мүшелері өлең мазмұны бойынша өз ойларын айтады.

Топ мүшелері дайындалады, оқиды, мағынасын түсіндіреді, қорытынды жасайды.

О, адамдар!

. . . . . . . . . . . . . . ақтаңдар,

. . . . . . . . . . . . . . баспаңдар,

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .,

. . . . . . . . . . . . . . . сақтаңдар.

7-минут

5-минут

8-минут

Бірін-бірі бағалайды.

Бірін-бірі бағалайды.

Сынып: Анализ
4-сынып:

Оқушылардың алған білімін жинақтау мақсатында сұрақ-жауап ұйымдастырамын, өмірмен байланыстырамын.

Сұрақтар:

1. Маңғыстауда қандай нан зауыты бар?

2. Нанмен қарсы алады, нанмен шығарып салады дегенді қалай түсінесің?

Тақырып бойынша оқушылар қарсы топтарға сұрақтар беріп, жауап алады.

Топ мүшелері жауап береді.

"Ақтау нан " зауыты, "Мағаш"нан зауыты, Бейнеуде ұн зауыты т. б.

Ер азамат алыс жолға шықса, нанмен шығарып салады, алыс сапардан келсе нанмен қарсы алады.

Асығыс адам келсе, оған "нан ауыз ти" деп айтады, "жеті шелпек"пісіреді, сәбидің жастығының астына "шошыма" нан пісіреді. т. б.

5-минут

5-минут

Бағалау парақшасы толтырылады.
Сынып:

Бағалау

Үйге тапсырма

4-сынып:

Топтар өзін-өзі бағалайды.

Өлеңді мәнерлеп оқиды, ұнаған шумақтарын жаттайды.

Білімдері қорытындыланады. Топтар өзін және басқа топтарды бағалайды.
5-минут
Жиынтық баға
Сынып: Рефлексия
4-сынып: «Бес саусақ»
Бүгінгі сабақ бойынша оқушылар" бес саусақпен " сабақ барысына сараптама жасап, көңіл -күйлерін білдіреді.
3-минут
Сынып:
4-сынып:

Ұқсас жұмыстар
Сатқын жапалақ(ертегі)
Сергіту сәті
Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограмммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар)
Кешкі дөң басында
Африка материгі жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. зерттелу тарихы
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Топтарға берілетін тапсырмалар
Ара мен шыбын О.Әубәкіров
Әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту топтық жұмыс жүргізу
Адамдар ғарышты қалай зерттеді
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz