Тест тапсырмалары

Ашық сабақ

Информатика пәнінің мұғалімі: Боранбайқызы Диана

Сынып: 6 «Б»

Қостанай облысы

Рудный қаласы

№19 орта мектебі

2015 оқу жылы

Сыныбы
Күні
Сыныбы: 6 «Б»
Күні: 11. 02. 2015

Сабақтың тақырыбы: Мәтіндік редактор Word аралына саяхат (қайталау сабақ)

Сабақтың мақсаты: оқушыларға мәтіндік процессор жайлы түсінік бере отырып, алған білімдерін кеңейтіп, қажет кезінде пайдалана білуге үйрету, компьютерде емін-еркін мәтіндік процессорда құжаттарды құруға, сақтауға, үйрету.

Білімділігі: білімділікке, салауаттылыққа, ойлау ұшқырлығын дамыту

Тәрбиелігі: икемділік қасиетімен шабытты болуға қалыптастыру

Дамытушылығы: оқушылардың ойлау қабілетімен қызығушылығын арттыру
Сабақтың типі:
қайталау сабағы

Көрнекілігі:
Интерактивті тақта, компьютерлер, компьютер (MS Word прогаммасы, үлестірмелі тапсырмалар, оқулық, слайд-шоу.

Сабақтың жоспары:

  • І. Ұйымдастыру
  • ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Сәйкестендіру»
  • ІІI. «Сиқырлы жемістермен» сабақты қайталау
  • ІV. Практикалық жұмыс (түрлі-түсті деңгейлік карточкалық тапсырмалар. )
  • V. Бекіту. “Ребустар шешу”
  • VI. Бағалау

Сәлеметсіздер ме оқушылар, көңіл-күйлеріңіз қалай? Мен сіздерге стикерлер таратып бердім сол стикердің шетіне сабақ басындағы көңіл күйлеріңізді сипаттайтын смайликти салыңыздар. Салып болсақ партаның шетіне койып коямыз. Бүгін бізде мәтіндік редактор Word бағдарламасын қайталау сабағы. Сабағымыздың тақырыбын «Мәтіндік редактор Word-аралына саяхат (қайталау сабақ) » деп алдық. Сабақ барысында тақырыпты қайталап аралдарға саяхат жасаймыз.

  1. Бірінші аралымыз«Білгенге маржан»деп аталады. Бұл аралда біз сәйкестендіру тапсырмасын орындаймыз.

  1. Енді әрі қарай жүземіз. Келесі арал«Сиқырлы жемістер»аралына тоқтап тамақтанып алайық. Әр жемісті алу үшін сұраақтарға жауап береміз.

  • Шие жемісінде-Кегль дегеніміз не?
  • Арбуз жемісінде-Мәтіндік процессор. . . . .
  • Құлпынай жемісінде-Қаріп «Шрифт» батырмасының қызметі қандай?
  • Алмұрт жемісінде-Алгоритм дегеніміз не? «Алгоритм» сөзі қандай ғалымның атына берілген?
  • Алма жемісінде-Модель дегеніміз не?
  • Жүзім жемісінде-Алгоритмнің түрлерін атаңыз?

Енді келесі аралға да келіп жеттік. Бұл аралға тоқтап бойымызды сергітіп алайық. «Сергіту сәті» аралы. (Видео қосылып оқушылар сергиді) .

Келесі аралымыз «Түрлі-түсті үлестірмелі тапсырмалар» деп аталады. Бұл кезеңде оқушылар компьютерге отырып практикалық жұмыс жасайды. Word бағдарламасын іске қосып тапсырмаларды орындайды. Оқушылардың деңгейіне байланысты түрлі түсті конвертке салынған тапсырмалар таратылады.

Қызыл карточка сұрақтары (А деңгейі)
Көк карточка сұрақтары (В деңгейі)

Жасыл карточка сұрақтары (С деңгейі )

Сабақты бекіту: Бүгінгі сабақты бекіту үшін ребустар шешеміз. Тест тапсырмасын орындаймыз.


Тест тапсырмалары

  1. WORD мәтіндік редакторы қандай мәселелерді шешуге арналған?а) мәтіндік құжаттармен жұмыс жасауғаб) құжаттарды көбейтуге арналғанв) экономикалық есептеулерді шешуге арналған
  2. WORD мәтіндік редакторын жабу үшін:а) файл-закрытьб) файл-печатьв) файл-выход
  3. Мәтінді құру және өңдеуге арналған бағдарламаа) Кестелік процессор

ә) Мәтіндік процессор

б) графикалық редактор

  1. Берілгенредактордың ішінен мәтіндік редакторды көрсет.а) MS EXCEL

ә) MS WORD

б) MS ACCESS

  1. WORD редакторын іске қосу командасыа) Пуск-Программы-Стандартные- WORDPADә) Пуск-Программы- MS OFFICE-MS WORD

б) Пуск-Программы- MS ACCESS

  1. WORD редакторында қалып-күй қатары терезенің қай маңында орналасқан.а) терезенің жоғарғы жағында

ә) терезенің төменгі жағында
б) құрал -саймандар тақтасынан кейінгі жолда

  1. Құжатты жабу үшін қолданатын командаа) Файл- Құру

ә) Файл- . . . деп сақтау

б) Файл-Жабу

  1. WORD құжатын сақтау командасыа) Файл- Ашу

ә) Файл-Жабу

б) Файл- . . . деп сақтау

  1. Меңзердің сол жағындағы символдарды жою командасы.а) SHIFT

ә) DELETE

б) BACKSPACE

Бағалау: Оқушылардың білім деңгейіне байланысты білімін бағалау. Оқушылар бүгінгі сабақ туралы алдарыңда тұрған стикерлерге сабақ соңындағы көңіл-күйлерің білдіретін смайликті салып, өз ойларын жазып (рефлексия) ағашына іледі.

Үй тапсырмасы

«Білгенге маржан»

2 қате-3 ұпай

4 қате-2 ұпай

6 қате- 1 ұпай

8 қате-0 ұпай

Үй тапсырмасы«Білгенге маржан»: «Сиқырлы жеміс»
2 қате-3 ұпай4 қате-2 ұпай6 қате- 1 ұпай8 қате-0 ұпай:

1 жауап берсе-1 ұпай

2 жауап берсе- 2 ұпай

3 жауап берсе- 3 ұпай

:
Үй тапсырмасы«Білгенге маржан»: Компьютерде практикалық жұмыс
2 қате-3 ұпай4 қате-2 ұпай6 қате- 1 ұпай8 қате-0 ұпай:

А деңгейі-толық орындалса 5 ұпай

Жартылай орындалса- 4 ұпай

:
Үй тапсырмасы«Білгенге маржан»:

В деңгейі-толық орындалса 5 ұпай

Жартылай орындалса- 4 ұпай

2 қате-3 ұпай4 қате-2 ұпай6 қате- 1 ұпай8 қате-0 ұпай:
Үй тапсырмасы«Білгенге маржан»:

С деңгейі-толық орындалса 5 ұпай

Жартылай орындалса- 4 ұпай

2 қате-3 ұпай4 қате-2 ұпай6 қате- 1 ұпай8 қате-0 ұпай:
Үй тапсырмасы«Білгенге маржан»: Сабақты бекіту тест тапсырмасы
2 қате-3 ұпай4 қате-2 ұпай6 қате- 1 ұпай8 қате-0 ұпай:

2 қате-3 ұпай

4 қате-2 ұпай

6 қате- 1 ұпай

8 қате-0 ұпай

:
Үй тапсырмасы«Білгенге маржан»: Барлық жинаған ұпай саны
2 қате-3 ұпай4 қате-2 ұпай6 қате- 1 ұпай8 қате-0 ұпай:

13-14 ұпай «5»

11-12 ұпай «4»

9-10 ұпай «3»

Үйге тапсырма: Оқулықтың §23 түсініп оқу. Тест, бақылау сұрақтарына жауап беріңдер.


Ұқсас жұмыстар
Тіл білімі салаларын оқыту
Электронды оқулық
Компьютер тақырыбына тест тапсырмалары
Химиялық реакция бағыты
Үшбұрыштар тақырыбын қайталау
«атмосфераның жалпы циркуляциясы. ауа массалары» 8-сынып
Көпір тапсырмалары
Тест тапсырмалары экономика
Химиядан үйірме жоспары.8 сынып
Ондық бөлшектерді қосу. 5-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz