Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Интерактивті тапсырмалар
Күні 3.03. 2014ж
Класы 9 «Б»
Пәні Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:Одағайға байланысты қойылатын үтір.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: одағай сөздің мағынасын және қолданылу себебін түсіндіру,
одағайдың басты белгісін таныту, сөйлемдегі орналасу ретіне қарай үтірмен
қалай ажыратылатынын меңгерту.
Дамытушылығы : үтір қандай орындарда, не үшін қойылатыны, оны қою үшін
тілдік қандай белгілерін білу керек екенін түсіндіру. Проблемалық жағдайлар
мен күрделілік деңгейі артқан тапсырмаларды шешу кезінде дербес ойлану
қабілеттерін дамыту..
Тәрбиелілігі: арнайы тапсырмалар арқылы тілге деген сүйіспеншілігін
арттыру, тыныс белгілерді орынды қолдануға,тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа білімді беру
сабағыСабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап, талдау,
іздендіру.
Сабақтың көрнекілігі: электрондық оқулық, кестелер, слайд,семантикалық
кесте ,"Инсерт" кестесі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгендеу;
Сабаққа дайындықтарын бақылау.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген 178-жаттығуды тексеру.
Үй тапсырмасын бекіту.
Берілген ұғымды есепке алу
Пунктуация дегеніміз не?
Тыныс белгілері болмаса немесе дұрыс қойылмаса, мәтіндегі ойды дұрыс оқу,
түсіну мүмкін бе?
Ой жеткізудегі бет-жүз құбылысын, қол қимылдары мен дауыс ырғағын қағазға
түсіре аламыз ба? Бұларды қандай белгілер алмастыра алады?
Сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгілерді ата.
Үтір қайда қойылады?
• Семантикалық кестені толтыру
|Мысалдар |Қаратпа сөздер |Оңашаланған |Қыстырма сөздер |
| | |айқындауыш сөздер | |
|Сен, Еменәлі, бір | |+ | |
|кезде алды-артына | | | |
|қарамайтын | | | |
|сотқар болып едің.| | | |
| | | | |
|Меніңше, сенің | | |+ |
|айтқаның дұрыс. | | | |
|Жігіттер, ойын |+ | | |
|арзан, күлкі | | | |
|қымбат. | | | |
|Ойбай, білсем | | | |
|Құдай ұрсын! | | | |
ІІІ. Жаңа сабақ: Мұғалімнің кіріспе сөзі
Өз заманында А. Байтұрсынов былай деген екен: «Тілдің міндеті — ақылдың
аңдауын аңдағанынша, қиялдың меңзеуін меңзегенінше, көңілдің түйін
түйгенінше айтуға жарау». Ал, тілдің осы қызметіне көмекші болатын басты
құрал-тыныс белгілері десек артық айтпаған болар едік.
Біз бүгін одағай сөздер қатысқан сөйлемдерде үтір қалай қойылатынын
меңгереміз.
Жаңа сабақты электронды оқулық арқылы түсіндіремін.
Кітаппен жұмыс. 180-жаттығу (ауызша).
Уа,бәрекелді,ойбай-ау,әй,ой.
Интерактивті тапсырмалар
Электронды оқулықтан 51,
52- тапсырмаларды орындату.
51-тапсырма.Берілген одағайларды қатыстырып,сөйлем құрау.
52-тапсырма.Көп нүктенің орнына одағайдың тиістісін қойып,тыныс белгісіне
көңіл бөлу.
Әттеген-ай,Ей,Пай-пай,қап ,бәлі,япырай,бәсе,тәйірі, Шіркін.
Тақтамен жұмыс
179- жаттығуды орындату( жазбаша)
Сабақты қорыту
Электронды оқулықтағы 54-тапсырманы орындату.
Дұрыс бұрыс,бұрыс,дұрыс,дұрыс,бұрыс,дұрыс
|Үйрендім |
| |
V. Үйге тапсырма: «Өзіңді тексер» тапсырмасын орындау
VІ. Бағалау.
-----------------------
|Білемін |Білгім келеді |Үйрендім |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz