Сөйлемдегі одағайларға қойылатын үтір ережелері

Күні 3. 03. 2014ж Класы 9 «Б»

Пәні Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Одағайға байланысты қойылатын үтір .

Сабақтың мақсаты :
Білімділігі: одағай сөздің мағынасын және қолданылу себебін түсіндіру, одағайдың басты белгісін таныту, сөйлемдегі орналасу ретіне қарай үтірмен қалай ажыратылатынын меңгерту.
Дамытушылығы : үтір қандай орындарда, не үшін қойылатыны, оны қою үшін тілдік қандай белгілерін білу керек екенін түсіндіру. Проблемалық жағдайлар мен күрделілік деңгейі артқан тапсырмаларды шешу кезінде дербес ойлану қабілеттерін дамыту. .
Тәрбиелілігі : арнайы тапсырмалар арқылы тілге деген сүйіспеншілігін арттыру, тыныс белгілерді орынды қолдануға, тиянақтылыққа тәрбиелеу. Сабақтың типі: жаңа білімді беру сабағы Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап, талдау, іздендіру.
Сабақтың көрнекілігі : электрондық оқулық, кестелер, слайд, семантикалық кесте, "Инсерт" кестесі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгендеу;

Сабаққа дайындықтарын бақылау.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

Үйге берілген 178-жаттығуды тексеру.

Үй тапсырмасын бекіту.

Берілген ұғымды есепке алу

Пунктуация дегеніміз не?

Тыныс белгілері болмаса немесе дұрыс қойылмаса, мәтіндегі ойды дұрыс оқу, түсіну мүмкін бе?

Ой жеткізудегі бет-жүз құбылысын, қол қимылдары мен дауыс ырғағын қағазға түсіре аламыз ба? Бұларды қандай белгілер алмастыра алады?

Сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгілерді ата.

Үтір қайда қойылады?

  • Семантикалық кестені толтыру
Мысалдар
Қаратпа сөздер
Оңашаланған айқындауыш сөздер
Қыстырма сөздер
Мысалдар:

Сен, Еменәлі, бір кезде алды-артына қарамайтын

сотқар болып едің.

Қаратпа сөздер:
Оңашаланған айқындауыш сөздер: +
Қыстырма сөздер:
Мысалдар: Меніңше, сенің айтқаның дұрыс.
Қаратпа сөздер:
Оңашаланған айқындауыш сөздер:
Қыстырма сөздер: +
Мысалдар: Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат.
Қаратпа сөздер: +
Оңашаланған айқындауыш сөздер:
Қыстырма сөздер:
Мысалдар: Ойбай, білсем Құдай ұрсын!
Қаратпа сөздер:
Оңашаланған айқындауыш сөздер:
Қыстырма сөздер:

ІІІ. Жаңа сабақ: Мұғалімнің кіріспе сөзі
Өз заманында А. Байтұрсынов былай деген екен: «Тілдің міндеті - ақылдың аңдауын аңдағанынша, қиялдың меңзеуін меңзегенінше, көңілдің түйін түйгенінше айтуға жарау». Ал, тілдің осы қызметіне көмекші болатын басты құрал-тыныс белгілері десек артық айтпаған болар едік.

Біз бүгін одағай сөздер қатысқан сөйлемдерде үтір қалай қойылатынын меңгереміз.

Жаңа сабақты электронды оқулық арқылы түсіндіремін.

Кітаппен жұмыс. 180-жаттығу (ауызша ) . Уа, бәрекелді, ойбай-ау, әй, ой.

Интерактивті тапсырмалар Электронды оқулықтан 51, 52- тапсырмаларды орындату.

51-тапсырма. Берілген одағайларды қатыстырып, сөйлем құрау.

52-тапсырма. Көп нүктенің орнына одағайдың тиістісін қойып, тыныс белгісіне көңіл бөлу.

Әттеген-ай, Ей, Пай-пай, қап, бәлі, япырай, бәсе, тәйірі, Шіркін.

Тақтамен жұмыс 179- жаттығуды орындату( жазбаша)

Сабақты қорыту Электронды оқулықтағы 54-тапсырманы орындату.
Дұрыс бұрыс, бұрыс, дұрыс, дұрыс, бұрыс, дұрыс

Үйрендім: Үйрендім
Үйрендім:

V. Үйге тапсырма: «Өзіңді тексер» тапсырмасын орындау
VІ. Бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Бірыңғай мүшелерге байланысты үтір ережелері - қазақ тілі сабақ жоспары
Велосипедке қойылатын техникалық талаптар мен велосипедшілердің жүріс ережелері
Көсемшенің сөйлемдегі қызметі
Көсемшенің сөйлемдегі қызметі: қорытынды сабақ
Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері: аралас сабақ жоспары
Шешенге қойылатын талаптар және сөйлеуге дайындық
Сөйлемдегі сөздердің байланысы: қазақ тілі сабағының жоспары
Есімшелердің сөйлемдегі қызметі: баяндауыштық және есім қызметтері
Шешендік өнер мен шешенге қойылатын талаптар
Киім және оған қойылатын талаптар: технология пәні сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz