Сабақтың тақырыбы. Сабақтың мақсаттары

Күні: 02. 03. 2017

Сынып: 1 «А»

Қатысқандар саны:14

Қатыспағандар саны:-

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Сабақтың тақырыбы

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

Ойын ережесі деген не? Ц ц дыбысы мен әрпі.

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

1. 7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1. 8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту

1. 9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Сабақтың мақсаттары

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Жетістік критерийлері

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Құндылықтарды дарыту

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Пәнаралық байланыс

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

Өнер, ана тілі сабағы, математика

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

АКТ қолдану дағдылары

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

Аудиожазба, таныстырылым. видеоролик, сергіту сәті. Физминутка

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Тілдік құзыреттілік

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

Цирк, концерт, цех, цемент

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Сабақ барысы

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:
  1. Аққу болып ұшамыз,

Көлге келiп қонамыз

Көлдiң бетiн құшамыз,

Қайта самғап ұшамыз.

- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Келген қонақтарымызбен амандасып алайық.

Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз.

Құрметпен иіліп Сәлем бердік біз.

Шаттық шебері

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Сабақтың ортасы

8 минут

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

2. Үй тапсырмасын пысықтау барысында сұрақтар қою арқылы, себеттен гүлдерді алып, тақтаға үлкен гүлге әр оқушы жабыстарды. Әр балаға бір-бір сұрақ қою.

Тыңдалым

Бағалау: «Бас бармақ әдісі»

https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2017/03/29/k_58dbfbab0207c/404803_1.png

Цирк суретін көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Сонымен біз бүгін балалар, қай әріппен және дыбысымен танысамыз?

Цц дыбысы. Дұрыс айтасыңдар балалар. Олай болса тақтадағы сөздерді бір- бір оқушыдан оқып, талдайық.

1 Оқылым . Цирк, концерт, цех, цемент. Мәтінді оқимын. Содан кейін талдап түсіндіремін. Бір-екі оқушыға оқытамын.

№2 Сандардың ретіне қарай әріптерді жазып сөз құра. Жұппен жұмыс. ( Ханталапай)

Қандай ұлттық ойын атауы шықты? Тақтадағы ұлттық ойындар атауын оқып беру.

Бағалау : «смайлик тарату»

https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2017/03/29/k_58dbfbab0207c/404803_2.jpeg

https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2017/03/29/k_58dbfbab0207c/404803_3.png

Ханталапай ойыны. Ал, «Ханталапай» ойыны бүкіл қазақ жеріне кең тараған. Ойынға екеуден он адамға дейін қатысады. Асықтың көп болғаны жақсы. Көп асықтың ішінде біреуін қызыл түске бояйды. Сол асық «хан» деп аталады. Ойынды бастайтын бала асықтың бәрін қос уысына жинап алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Балалар «ханның» қалай түскенін бақылап отырады. Егер «хан» бүк, шік, не тәйкі түссе, ойын бастаушы бала «ханның» түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере ыршытып бір-біріне дәл тигізуі қажет. Тигізген асықтарды ол өзіне алады. «Ханды» жатысы «хандікіндей» ең соңғы асықпен ғана атып алады. Сондықтан асықтарды атқан кезде есепке, дәлдікке, мергендікке жүгінуге тура келеді. Ойын бастаушы баланың қолы басқа асықтарға тиіп кетсе, сондай-ақ атқан асығы басқа асыққа барып тисе, ойынды келесі бала жүргізеді. Ал, «хан» алшы түссе, балалар жарыса «ханталапай» деп дауыстап, «ханды» өз қолына түсіруге тырысады. «Хан» кімнің қолына түссе, сол бала жеңіске жеткен болып есептеледі. Онда ойынды сол бала қайта бастайды видеоролик көрсету: Ханталапай ойыны туралы.

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Сергіту сәті

1 минут

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

Физминутка.

Әппақ болып таң атты,

Түтiн тiке шығады.

Қарлығаштар қанатын

Самғап биiк ұшады.

Жазылым .

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Күні: 02. 03. 2017Сынып: 1«А»:

Аяқталуы

16 минут

Қызықты тапсырма

8 минут

Қатысқандар саны:14Қатыспағандар саны:-:

Қалыптастырушы бағалау. Мәтінді түсініп оқу, Сұрақтарға жауап беру.


Ұқсас жұмыстар
Доп ойыншылардың біреуінің қолында
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Қай түзу перпендикуляр түзу
Сабақтың мақсаттары. Әлемнің жеті кереметі
Франция ұлттық кітапханасы
Сабақтың мақсаттары. Оқушының әрекеті
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Сабақ мақсаттары. Оқушының әрекеті
Сабақтың презентациясы
Бесік жыры өлеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz