Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың тақырыбы. Сабақтың мақсаттары

Күні: 02.03.2017
Сынып: 1 <<А>>
Қатысқандар саны:14
Қатыспағандар саны:-
Сабақтың тақырыбы
Ойын ережесі деген не? Ц ц дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттары
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Өнер, ана тілі сабағы, математика
АКТ қолдану дағдылары
Аудиожазба , таныстырылым.видеоролик, сергіту сәті. Физминутка
Тілдік құзыреттілік
Цирк, концерт, цех, цемент
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут
1. Аққу болып ұшамыз,
Көлге келiп қонамыз
Көлдiң бетiн құшамыз ,
Қайта самғап ұшамыз.
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Келген қонақтарымызбен амандасып алайық.
Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз.
Құрметпен иіліп Сәлем бердік біз.

Шаттық шебері

Сабақтың ортасы
8 минут

2.Үй тапсырмасын пысықтау барысында сұрақтар қою арқылы, себеттен гүлдерді алып, тақтаға үлкен гүлге әр оқушы жабыстарды. Әр балаға бір-бір сұрақ қою.
Тыңдалым
Бағалау: <<Бас бармақ әдісі>>

Цирк суретін көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Сонымен біз бүгін балалар, қай әріппен және дыбысымен танысамыз?
Цц дыбысы. Дұрыс айтасыңдар балалар.Олай болса тақтадағы сөздерді бір- бір оқушыдан оқып, талдайық.
№1 Оқылым. Цирк, концерт, цех, цемент. Мәтінді оқимын. Содан кейін талдап түсіндіремін. Бір-екі оқушыға оқытамын.
№2 Сандардың ретіне қарай әріптерді жазып сөз құра. Жұппен жұмыс. (Ханталапай)
Қандай ұлттық ойын атауы шықты? Тақтадағы ұлттық ойындар атауын оқып беру.
Бағалау : <<смайлик тарату>>

Ханталапай ойыны. Ал, <<Ханталапай>> ойыны бүкіл қазақ жеріне кең тараған. Ойынға екеуден он адамға дейін қатысады. Асықтың көп болғаны жақсы. Көп асықтың ішінде біреуін қызыл түске бояйды. Сол асық <<хан>> деп аталады. Ойынды бастайтын бала асықтың бәрін қос уысына жинап алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Балалар <<ханның>> қалай түскенін бақылап отырады. Егер <<хан>> бүк, шік, не тәйкі түссе, ойын бастаушы бала <<ханның>> түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере ыршытып бір-біріне дәл тигізуі қажет. Тигізген асықтарды ол өзіне алады. <<Ханды>> жатысы <<хандікіндей>> ең соңғы асықпен ғана атып алады. Сондықтан асықтарды атқан кезде есепке, дәлдікке, мергендікке жүгінуге тура келеді. Ойын бастаушы баланың қолы басқа асықтарға тиіп кетсе, сондай-ақ атқан асығы басқа асыққа барып тисе, ойынды келесі бала жүргізеді. Ал, <<хан>> алшы түссе, балалар жарыса <<ханталапай>> деп дауыстап, <<ханды>> өз қолына түсіруге тырысады. <<Хан>> кімнің қолына түссе, сол бала жеңіске жеткен болып есептеледі. Онда ойынды сол бала қайта бастайды видеоролик көрсету: Ханталапай ойыны туралы.

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
1 минут
Физминутка.
Әппақ болып таң атты,
Түтiн тiке шығады.
Қарлығаштар қанатын
Самғап биiк ұшады.
Жазылым.
Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы
16 минут
Қызықты тапсырма
8 минут
Қалыптастырушы бағалау. Мәтінді түсініп оқу, Сұрақтарға жауап беру.
Мәтінге қандай тақырып таңдадың? Астында берілген сөздер бойынша мәтін не туралы айтылған? Берілген тірек сөздерден мәтінге қатысты сөздерді табу, белгілеу.

Оқулық, дәптерлер
Сабақтың соңы
2 минут

Рефлексия
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Тақтада ілініп тұрған тоғайға өздерінің сабақты қалай түсінгендерін көрсету барысында жасыл-бәрін түсіндім,сары-жартылай түсіндім, қызыл-мүлдем түсінбедім, сұрағым бар деп алмаларды жабыстыру

Смайликтер
Дифференциация - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
1.Балалар, біз бүгін қандай әріппен таныстық?
2.Цц дыбысы қандай дыбыс?
3.Цц дыбысы сөздерде қай жерде кездеседі?

Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушыларайтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Өнер, анатілі сабағы
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Ұқсас жұмыстар
Доп ойыншылардың біреуінің қолында
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Қай түзу перпендикуляр түзу
Сабақтың мақсаттары. Әлемнің жеті кереметі
Франция ұлттық кітапханасы
Сабақтың мақсаттары. Оқушының әрекеті
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Сабақ мақсаттары. Оқушының әрекеті
Сабақтың презентациясы
Бесік жыры өлеңі
Пәндер