Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөзді тап
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні:
Сынып: 1 А
Ы.Алтынсарин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ
Сабақтың тақырыбы
Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Ф дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттары
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары
Аудиожазба ,видеожазба, таныстырылым, bilimland.kz,жеке суреттер
Тілдік құзыреттілік
Кофе
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2 минут
Армысың, көк Аспан
Армысың, асыл Жер
Армысыз, Қонақтар
Армысың, жан досым
Жылуыма жылу қос
Міне, менің қолым
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Шаттық шебері
Сабақтың ортасы
8 минут
Ойын <<Адасқан әріптер>>
Берілген әріптердің астында сандар тұр , сол сандарды өсу ретімен орналастырсаңдар әр топтың аты шығады.
1-топқа
к
л
ө
а
с
а
р
е
д
6
2
7
1
8
4
5
9
3
2топқа
н
қ
ы
а
ж
р
с
о
а
5
1
8
4
3
9
7
2
6
3-топқа
а
з
л
т
ш
а
а
б
а
2
3
8
1
4
7
5
6
9
1-топ <<Алдаркөсе>>
2-топ <<Қожанасыр>>
3-топ <<Тазшабала>>
http://bilimland.kz/kk/content/lesson/11882-ertegiler_eline_sayakhat (01/40)
Ертегілер туралы мағлұмат алады.
Жұмбақ шешу
Стол үстінде тұрады,
Бар аузы, құлағы.
Қажет болса шақырып,
Қоңырауын ұрады.
Алыстағы адаммен,
Сөйлесіп тұрады.
Бұл не? (Телефон)
-Дұрыс.
-Телефон сөзінде таныс емес қандай дыбыс бар?
-Ф дыбысы
Барлығымыз ф дыбысын айтайық.Фы эф
Осы ф дыбысы туралы не айта аламыз?
*Дауыссыз дыбыс
*Созылып айтылмайды
*Көк вагонға орналастырамыз
*Әндетілмейді.
Ал, енді орнымыздан тұрып, ф әрпі болып тұрайық. Ф дыбысын дауысты дыбыстармен достастырайық. Мен <<А>>, <<Ә>>, <<О>>, <<И>>, <<Е>>, <<И>>, <<У>>, <<Ы>>
Біз не құрадық?
Буын
(Ұ) Сөз ойла, тез ойла>> ойыны
Фф дыбысы кездесетін сөздер ойлау, айту
кофе ферма фото телефон футбол
кафе фирма факс телеграф Африка
-ф дыбысы қандай дыбыс?
<<Түртіп алу>> әдісі
Мағынасы таныс сөздерді түртіп алу.
Д: - сөздерді тез ойлап таба алады;
* Сөздерді дұрыс айта алады;
* Мағынасын аша алады;
КБ: -сөздерді ойлап табу барысында қиындық болдыма?
* Таныс емес сөздер кездестіме?
* Кейбір сөз неге бас әріппен жазылып тұр?
<<Сөз маржан>>
Сөздерді менімен қайталап оқиық:
Кофе - кофе- (кофи)
Кафе-кафе- ( кафе)
Ферма-ферма- (фъарм)
Фирма-фирма- (фъөрм)
Фото-фото- (фөутө)
Факс-факс- (фәкс)
Телефон-телефон- (фөуін)
Телеграф-телеграф- (телеглаф)
Футбол-футбол- (футбал)
Африка-Африка-(Әфрикә)
Ферма- шаруашылық орталығы
Фирма-мекеме,жұмыс орындары
Фото-сурет
Факс- телефон арқылы жіберілетін хат
Телефон-сөйлесу құралы
Телеграф-телефон соғу орталығы.
Футбол-доппен ойнайтын ойын түрі
Әлфараби-адамның аты
№1 Оқылым.
Футбол, кино, ертегі -
Бәрі қызық бірінен,
Қуат ұзақ елтеді,
Айнымай сол күйінен.
Қуаттың қылығының дұрыс ,дұрыс еместігін талқылау.
Балалар көңіл-күйіміз қалай?
Шығармашылық тапсырма Мәтінді ары қарай жалғастыр.
Топтық жұмыс. <<Ойлан- жұптас- талқыла>>
Мәтінді ары қарай жалғастырыңыздар.
Бірде Қожанасыр келе жатып, жолдан ұялы телефон тауып алады.... ( әр топтың ойларын тыңдау)
Алдаркөсе,Қожанасыр - ұлттық кейіпкерлер. Аңыздарда олар ақылды,әділ,тапқыр,аңғал кейіпкерлер ретінде танылады.
Алдаркөсе,Қожанасыр - ұлттық кейіпкерлер. Аңыздарда олар ақылды,әділ,тапқыр,аңғал кейіпкерлер ретінде танылады.
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
1 минут
<<Төрт қадам алға..>> 5 минуттық жаттығуы орындалады. Оқушылар бір бірінің қолынан ұстап шеңберге тұрады да, <<Алға - төрт қадам>> (алға жүреді), <<артқа төрт қадам>> (артқа жүреді)>>менің аяғым топ - топ дейді>> <<аяқтарын топылдатады), <<менің қолым шапалақтайды>> (шапалақтайды), <<менің көзім жыпылықтайды>> (көздерін жыпылықтатады), <<ал, мен секіремін>> деп әркім өз орындарына отырады.
Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы
16 минут
Қызықты тапсырма
8 минут
<<Қалам үстел үстінде>> сәті Дәптермен жұмыс
Фф әрпін көркем етіп жазу
<<Алдар көсе мен ұры>> мультфильімін көрсету.
<<Алдар көсе мен ұры>> мультфильімін естеріңе түсіріңдер. Берілген суреттер мультфильм бойынша ретімен қойыңдар.
<<Сөзді тап>>
Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады.Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып,
1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді алып түсіндіруді жалғастырады.
Оқулық, дәптерлер.
Сабақтың соңы
2 минут
Кері байланыс
Рефлексия
ә) І топ.Қай әріпті жоғалттым?
ІІ топ. Семантикалық карта
ІІІ топ. <<Топтастыру >> әдісі
Сабақта алған әсерлерін <<Бармақтар>> бойынша айту
Сабақта алған әсерлерін <<Бармақтар>> бойынша көрсетеді
Дифференциация - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
<<Сөзді тап>>
Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады.Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып,
1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді алып түсіндіруді жалғастырады.
Кофе - кофе- (кофи)
Кафе-кафе- ( кафе)
Ферма-ферма- (фъарм)
Фирма-фирма- (фъөрм)
Фото-фото- (фөутө)
Факс-факс- (фәкс)
Телефон-телефон- (фөуін)
Телеграф-телеграф- (телеглаф)
Футбол-футбол- (футбал)
Африка-Африка-(Әфрикә)
СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА
Әріп
Бөлінуі
Орналасуы
Қолдануы
дауысты
дауыссыз
басы
ортасы
аяғы
қазақ тілі
орыс тілі
Ф
ДЕСКРИПТОР
Барлығы:
Жаңа білімді меңгереді.
Көбі:
Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана алады.
Күні:
Сынып: 1 А
Ы.Алтынсарин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ
Сабақтың тақырыбы
Ұлттық кейіпкерлер туралы не білемін? Ф дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттары
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары
Аудиожазба ,видеожазба, таныстырылым, bilimland.kz,жеке суреттер
Тілдік құзыреттілік
Кофе
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2 минут
Армысың, көк Аспан
Армысың, асыл Жер
Армысыз, Қонақтар
Армысың, жан досым
Жылуыма жылу қос
Міне, менің қолым
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Шаттық шебері
Сабақтың ортасы
8 минут
Ойын <<Адасқан әріптер>>
Берілген әріптердің астында сандар тұр , сол сандарды өсу ретімен орналастырсаңдар әр топтың аты шығады.
1-топқа
к
л
ө
а
с
а
р
е
д
6
2
7
1
8
4
5
9
3
2топқа
н
қ
ы
а
ж
р
с
о
а
5
1
8
4
3
9
7
2
6
3-топқа
а
з
л
т
ш
а
а
б
а
2
3
8
1
4
7
5
6
9
1-топ <<Алдаркөсе>>
2-топ <<Қожанасыр>>
3-топ <<Тазшабала>>
http://bilimland.kz/kk/content/lesson/11882-ertegiler_eline_sayakhat (01/40)
Ертегілер туралы мағлұмат алады.
Жұмбақ шешу
Стол үстінде тұрады,
Бар аузы, құлағы.
Қажет болса шақырып,
Қоңырауын ұрады.
Алыстағы адаммен,
Сөйлесіп тұрады.
Бұл не? (Телефон)
-Дұрыс.
-Телефон сөзінде таныс емес қандай дыбыс бар?
-Ф дыбысы
Барлығымыз ф дыбысын айтайық.Фы эф
Осы ф дыбысы туралы не айта аламыз?
*Дауыссыз дыбыс
*Созылып айтылмайды
*Көк вагонға орналастырамыз
*Әндетілмейді.
Ал, енді орнымыздан тұрып, ф әрпі болып тұрайық. Ф дыбысын дауысты дыбыстармен достастырайық. Мен <<А>>, <<Ә>>, <<О>>, <<И>>, <<Е>>, <<И>>, <<У>>, <<Ы>>
Біз не құрадық?
Буын
(Ұ) Сөз ойла, тез ойла>> ойыны
Фф дыбысы кездесетін сөздер ойлау, айту
кофе ферма фото телефон футбол
кафе фирма факс телеграф Африка
-ф дыбысы қандай дыбыс?
<<Түртіп алу>> әдісі
Мағынасы таныс сөздерді түртіп алу.
Д: - сөздерді тез ойлап таба алады;
* Сөздерді дұрыс айта алады;
* Мағынасын аша алады;
КБ: -сөздерді ойлап табу барысында қиындық болдыма?
* Таныс емес сөздер кездестіме?
* Кейбір сөз неге бас әріппен жазылып тұр?
<<Сөз маржан>>
Сөздерді менімен қайталап оқиық:
Кофе - кофе- (кофи)
Кафе-кафе- ( кафе)
Ферма-ферма- (фъарм)
Фирма-фирма- (фъөрм)
Фото-фото- (фөутө)
Факс-факс- (фәкс)
Телефон-телефон- (фөуін)
Телеграф-телеграф- (телеглаф)
Футбол-футбол- (футбал)
Африка-Африка-(Әфрикә)
Ферма- шаруашылық орталығы
Фирма-мекеме,жұмыс орындары
Фото-сурет
Факс- телефон арқылы жіберілетін хат
Телефон-сөйлесу құралы
Телеграф-телефон соғу орталығы.
Футбол-доппен ойнайтын ойын түрі
Әлфараби-адамның аты
№1 Оқылым.
Футбол, кино, ертегі -
Бәрі қызық бірінен,
Қуат ұзақ елтеді,
Айнымай сол күйінен.
Қуаттың қылығының дұрыс ,дұрыс еместігін талқылау.
Балалар көңіл-күйіміз қалай?
Шығармашылық тапсырма Мәтінді ары қарай жалғастыр.
Топтық жұмыс. <<Ойлан- жұптас- талқыла>>
Мәтінді ары қарай жалғастырыңыздар.
Бірде Қожанасыр келе жатып, жолдан ұялы телефон тауып алады.... ( әр топтың ойларын тыңдау)
Алдаркөсе,Қожанасыр - ұлттық кейіпкерлер. Аңыздарда олар ақылды,әділ,тапқыр,аңғал кейіпкерлер ретінде танылады.
Алдаркөсе,Қожанасыр - ұлттық кейіпкерлер. Аңыздарда олар ақылды,әділ,тапқыр,аңғал кейіпкерлер ретінде танылады.
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
1 минут
<<Төрт қадам алға..>> 5 минуттық жаттығуы орындалады. Оқушылар бір бірінің қолынан ұстап шеңберге тұрады да, <<Алға - төрт қадам>> (алға жүреді), <<артқа төрт қадам>> (артқа жүреді)>>менің аяғым топ - топ дейді>> <<аяқтарын топылдатады), <<менің қолым шапалақтайды>> (шапалақтайды), <<менің көзім жыпылықтайды>> (көздерін жыпылықтатады), <<ал, мен секіремін>> деп әркім өз орындарына отырады.
Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы
16 минут
Қызықты тапсырма
8 минут
<<Қалам үстел үстінде>> сәті Дәптермен жұмыс
Фф әрпін көркем етіп жазу
<<Алдар көсе мен ұры>> мультфильімін көрсету.
<<Алдар көсе мен ұры>> мультфильімін естеріңе түсіріңдер. Берілген суреттер мультфильм бойынша ретімен қойыңдар.
<<Сөзді тап>>
Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады.Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып,
1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді алып түсіндіруді жалғастырады.
Оқулық, дәптерлер.
Сабақтың соңы
2 минут
Кері байланыс
Рефлексия
ә) І топ.Қай әріпті жоғалттым?
ІІ топ. Семантикалық карта
ІІІ топ. <<Топтастыру >> әдісі
Сабақта алған әсерлерін <<Бармақтар>> бойынша айту
Сабақта алған әсерлерін <<Бармақтар>> бойынша көрсетеді
Дифференциация - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
<<Сөзді тап>>
Қобдишаға тақырыпқа қатысты түйінді сөздер жазылған қағаз қиындылары салынады.Бір оқушы қобдишадан қиынды қағазды алып,
1 минутта ондағы сөздің өзін атамай сипаттап түсіндіруі керек. Сөзді тапқан оқушы келесі сөзді алып түсіндіруді жалғастырады.
Кофе - кофе- (кофи)
Кафе-кафе- ( кафе)
Ферма-ферма- (фъарм)
Фирма-фирма- (фъөрм)
Фото-фото- (фөутө)
Факс-факс- (фәкс)
Телефон-телефон- (фөуін)
Телеграф-телеграф- (телеглаф)
Футбол-футбол- (футбал)
Африка-Африка-(Әфрикә)
СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА
Әріп
Бөлінуі
Орналасуы
Қолдануы
дауысты
дауыссыз
басы
ортасы
аяғы
қазақ тілі
орыс тілі
Ф
ДЕСКРИПТОР
Барлығы:
Жаңа білімді меңгереді.
Көбі:
Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz