Тірек сөздер

САБАҚ:
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі
САБАҚ:: Күні:
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Нурмуханова Гулнар Кушербаевна
САБАҚ:: Сынып: 5
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағанда: 0
САБАҚ:: Бөлім атауы
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі: Ұлы даланың табиғаты
САБАҚ:: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі: «Алтынемел» ұлттық саябағында
САБАҚ:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі: 5. А6. Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттау
САБАҚ:: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:

Барлық оқушылар орындай алады :

Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады :

Тірек сөздерді дұрыс қолданып, сұраққа жауап беру арқылы иллюстрацияларды сипаттайды

Кейбір оқушылар орындай алады :

Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды еркін сипаттайды

САБАҚ:: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:

Оқушылар орындай алады:

Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аз кездеседі, суреттер салынған, тастар, «Қазақстанның Қызыл кітабына» кірген, балықтар, құстар бар, ағаштар, өзен-көлдер мол, өсімдіктердің түрі

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Ұлттық қорық, үңгірлер, жер көлемі, мекендейді, қорықшы, ұлттық саябақ, солтүстігінде орналасқан, табиғи ескерткіштердің бірі, тауларының қасында, археологиялық ескерткіштерге бай, көне суреттер, үңгірлер көп, жан-жақтан келген туристер, қорықшы бекеті, туристік бағыт жұмыс істейді.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Қорықтарда нелер қорғалады?

2. Оларды неліктен қорғау қажет?

САБАҚ:: Бағалау критерийлері
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі: Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды
САБАҚ:: Құндылықтарға баулу
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі: Cипаттау мәтіндері арқылы оқушыларды еліміздің табиғи құндылықтарын қорғауға тәрбиелеу
САБАҚ:: Пәнаралық байланыс
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі: Жаратылыстану
САБАҚ:: АКТ-ны қолдану дағдылары
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі: Интербелсенді тақта, слайдтар, «Алтынемел» ұлттық саябағы жөнінде бейнефильмнен үзінді
САБАҚ:: Алдыңғы білім
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі: Берілген сұрақтарды дұрыс түсініп, лайықты жауап береді, шағын диалогке қатысады.
САБАҚ:: Жоспар
САБАҚ:: Жоспарланатын уақыт
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі: Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөз

дер

САБАҚ::

Сабақтың басы

(7 мин)

Білу

Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:

Топқа бөлу: Аралас топтарға бөлу

Тау, құм, көл суреттерін тарату арқылы

:
:
:

Тақырыпқа шығу: Топқа бөлу үшін таратылған суреттер және «Алтынемел» ұлттық саябағы туралы бейнефильм көрсету арқылы тақырыпқа шығады.

Проблемалық сұрақтар:

- Қорық деген не?

- Оларды неліктен қорғау қажет?

  • Кері байланыс: «Қолпаштау» әдісі арқылы
Психологиялық ахуал туғызу: «Ыстық алақан» әдісі Оқушылар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді
Тау
Құм
Көл

https://www. youtube. com/watch?v=II5YqXABsA8

немесе

https://www. youtube. com/watch?v=eSbvQjQVBuA

САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::

Сабақтың ортасы

(13 мин)

Түсіну

Қолдану

Талдау

Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:

Мәтіналды жұмыс

Сөздік жұмыс: «Постерлер - сөздердің мағынасын көрсететін визуалды суреттер» әдісі арқылы жүзеге асырылады.

1-тапсырма. Суреттер арқылы тірек сөздердің мағынасын ашыңыздар. (Кілтті сөздерді мұғалім тапсырманы тексеру үшін орындалып болған соң береді)

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Тапсырма бойынша саралау:

Барлығы: Суретке қарап, тірек сөздерді анықтайды.

Көпшілігі мен кейбіреуі: көрсететін визуалды суреттер арқылы сөздердің мағынасын анықтайды.

:
:
:
:
  • Кері байланыс: Кілтті сөздерді көрсетіп, дұрыс жауапты өздері белгілейді

Мәтінкезі жұмыс

2-тапсырма . Мәтінді оқыңыз, оның желісі бойынша суреттердегі сөйлемдерді ретімен орналастырыңыз.

Кілтті сөздерді көрсетіп, дұрыс жауапты өздері белгілейді

:
:
:
  • Кері байланыс: «Алма» әдісі арқылы
Тірек сөздер
Суреттер
(Кілтті сөздер)
Ұлттық қорық
ерекше қорғалатын табиғи аймақ
Үңгірлер
жер асты қуыстары
жер көлемі
Аумағы, территориясы
мекендейді

Өмір сүреді
қорықшы
Қорықта жұмыс істейтін адам
Бағалау критерийі
Дескриптор
Иллюстрациялар бойынша тірек сөздерді анықтай алады
Суретке мұқият қарайды
Сурет бойынша тірек сөздерді жазады
Тірек сөздер арқылы кілтті сөздерге шығады
Бағалау критерийі
Дескриптор
Мәтін желісін анықтай алады
Суреттерді дұрыс табады
Сөйлемдердің орын тәртібін сақтайды

Картинки по запросу зеленое яблоко - толық түсіндім,

-сұрақтарым бар,

- түсінбедім

САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
САБАҚ::
САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:
САБАҚ::
САБАҚ::

Сабақтың соңы

(17 мин)

Жинақтау

Бағалау

Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі:

Саралау.

3-тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар.

ІІІ деңгей.

С.

Барлығы: Тірек сөздер арқылы оқушылар суреттерді сипаттайды. АҚТ. Слайдтар.

Тірек сөздерді пайдалана отырып, иллюстрацияларды сипаттаңыз.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  • Қолдау қажет ететін оқушыларға осы тірек сөздермен бірге сөздік парақшасы, «Аяқталмаған сөйлем» жазылым құрылымдары пайдалана отырып, иллюстрацияларды сипаттайды.

1. «Алтынемел» ұлттық саябағының көлемі - . . .

2. Саябақ Алматы облысында . . .

3. Оның құрамына Үлкен Қалқан және Кіші Қалқан . . .

4. Саябақта құмдар, тастар, өзен-көлдер және үңгірлер . . .

5. «Қызыл кітабқа» Алтынемелдің өсімдіктері мен жануарлары . . .

6. Саябаққа туристер көп . . .

  • Кері байланыс: Әр суреттің сөзге сәйкестігін оқыған кезде «Бас бармақ» әдісімен бағалау
:
:
:

ІІ деңгей.

ЖЖ.

Көпшілігі: Сұрақтарға дұрыс жауап беріп, иллюстрацияларды сипаттаңыз.

1. «Алтынемел» ұлттық саябағы қашан құрылған?

2. Саябақ қай жерде орналасқан?

3. Оның құрамына қандай таулар кіреді?

4. Саябақ неге бай?

5. «Қазақстанның Қызыл кітабына» нелер кірген?

6. Қазір саябақта неше қорықшы бекеті мен


Ұқсас жұмыстар
Ана тілі. Сабақтың тақырыбы
Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
"мәтін құрастыру" 3 сынып қазақ тілі
Диктант Демалыс орындары
Оқушылар сабақта өтілген жаңа
Тірек сөздер өзектендіру
Айтыс- қазақтың төл өнері
Сөйлемдер білдіретін сөздерді сөйлемнен табу
Көжек мәтініндегі тірек сөздермен жұмыс
Мәтін
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz