Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тірек сөздер

САБАҚ:
Мектеп: Павлодар қаласының №16 лицей-мектебі
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Нурмуханова Гулнар Кушербаевна
Сынып: 5
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағанда:0
Бөлім атауы
Ұлы даланың табиғаты
Сабақтың тақырыбы
<<Алтынемел>> ұлттық саябағында
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
5.А6. Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттау
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Тірек сөздерді дұрыс қолданып, сұраққа жауап беру арқылы иллюстрацияларды сипаттайды
Кейбір оқушылар орындай алады:
Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды еркін сипаттайды
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аз кездеседі, суреттер салынған, тастар, <<Қазақстанның Қызыл кітабына>> кірген, балықтар, құстар бар, ағаштар, өзен-көлдер мол, өсімдіктердің түрі
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Ұлттық қорық, үңгірлер, жер көлемі, мекендейді, қорықшы, ұлттық саябақ, солтүстігінде орналасқан, табиғи ескерткіштердің бірі, тауларының қасында, археологиялық ескерткіштерге бай, көне суреттер, үңгірлер көп, жан-жақтан келген туристер, қорықшы бекеті, туристік бағыт жұмыс істейді.
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Қорықтарда нелер қорғалады?
2. Оларды неліктен қорғау қажет?
Бағалау критерийлері
Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды
Құндылықтарға баулу
Cипаттау мәтіндері арқылы оқушыларды еліміздің табиғи құндылықтарын қорғауға тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс
Жаратылыстану
АКТ-ны қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, слайдтар, <<Алтынемел>> ұлттық саябағы жөнінде бейнефильмнен үзінді
Алдыңғы білім
Берілген сұрақтарды дұрыс түсініп, лайықты жауап береді, шағын диалогке қатысады.
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөз
дер
Сабақтың басы
(7 мин)

Білу

Психологиялық ахуал туғызу: <<Ыстық алақан>> әдісі Оқушылар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді

Топқа бөлу: Аралас топтарға бөлу
Тау, құм, көл суреттерін тарату арқылы

Тау
Құм
Көл

Тақырыпқа шығу: Топқа бөлу үшін таратылған суреттер және <<Алтынемел>> ұлттық саябағы туралы бейнефильм көрсету арқылы тақырыпқа шығады.
Проблемалық сұрақтар:
- Қорық деген не?
- Оларды неліктен қорғау қажет?
* Кері байланыс: <<Қолпаштау>> әдісі арқылы

https://www.youtube.com/watch?v=II5YqXABsA8
немесе
https://www.youtube.com/watch?v=eSbvQjQVBuA

Сабақтың ортасы
(13 мин)

Түсіну

Қолдану

Талдау

Мәтіналды жұмыс
Сөздік жұмыс: <<Постерлер - сөздердің мағынасын көрсететін визуалды суреттер>> әдісі арқылы жүзеге асырылады.
1-тапсырма. Суреттер арқылы тірек сөздердің мағынасын ашыңыздар. (Кілтті сөздерді мұғалім тапсырманы тексеру үшін орындалып болған соң береді)
Тірек сөздер
Суреттер
(Кілтті сөздер)
Ұлттық қорық

ерекше қорғалатын табиғи аймақ
Үңгірлер

жер асты қуыстары
жер көлемі

Аумағы, территориясы
мекендейді

Өмір сүреді
қорықшы

Қорықта жұмыс істейтін адам
Тапсырма бойынша саралау:
Барлығы: Суретке қарап, тірек сөздерді анықтайды.
Көпшілігі мен кейбіреуі: көрсететін визуалды суреттер арқылы сөздердің мағынасын анықтайды.
Бағалау критерийі
Дескриптор
Иллюстрациялар бойынша тірек сөздерді анықтай алады
Суретке мұқият қарайды

Сурет бойынша тірек сөздерді жазады

Тірек сөздер арқылы кілтті сөздерге шығады
* Кері байланыс: Кілтті сөздерді көрсетіп, дұрыс жауапты өздері белгілейді
Мәтінкезі жұмыс
2-тапсырма. Мәтінді оқыңыз, оның желісі бойынша суреттердегі сөйлемдерді ретімен орналастырыңыз.

Кілтті сөздерді көрсетіп, дұрыс жауапты өздері белгілейді

Бағалау критерийі
Дескриптор
Мәтін желісін анықтай алады
Суреттерді дұрыс табады

Сөйлемдердің орын тәртібін сақтайды
* Кері байланыс: <<Алма>> әдісі арқылы

- толық түсіндім,
- сұрақтарым бар,
- түсінбедім

Сабақтың соңы
(17 мин)

Жинақтау

Бағалау
Саралау.
3-тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар.
ІІІ деңгей.
С.
Барлығы: Тірек сөздер арқылы оқушылар суреттерді сипаттайды. АҚТ. Слайдтар.
Тірек сөздерді пайдалана отырып, иллюстрацияларды сипаттаңыз.

таулар

құмдар

тастар

өсімдіктер

өзен-көлдер

жануарлар
> Қолдау қажет ететін оқушыларға осы тірек сөздермен бірге сөздік парақшасы, <<Аяқталмаған сөйлем>> жазылым құрылымдары пайдалана отырып, иллюстрацияларды сипаттайды.
1. <<Алтынемел>> ұлттық саябағының көлемі - ... .
2. Саябақ Алматы облысында ... .
3. Оның құрамына Үлкен Қалқан және Кіші Қалқан ...
4. Саябақта құмдар, тастар, өзен-көлдер және үңгірлер ... .
5. <<Қызыл кітабқа>> Алтынемелдің өсімдіктері мен жануарлары ... .
6. Саябаққа туристер көп ... .
* Кері байланыс: Әр суреттің сөзге сәйкестігін оқыған кезде <<Бас бармақ>> әдісімен бағалау
Бағалау критерийі
Дескриптор
Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды
Суреттерді дұрыс табады

Сөйлемдердің орын тәртібін сақтайды
ІІ деңгей.
ЖЖ.
Көпшілігі: Сұрақтарға дұрыс жауап беріп, иллюстрацияларды сипаттаңыз.
1. <<Алтынемел>> ұлттық саябағы қашан құрылған?
2. Саябақ қай жерде орналасқан?
3. Оның құрамына қандай таулар кіреді?
4. Саябақ неге бай?
5. <<Қазақстанның Қызыл кітабына>> нелер кірген?
6. Қазір саябақта неше қорықшы бекеті мен туристік бағыт жұмыс істейді?
* Кері байланыс: <<Қошемет сөздер>> әдісі арқылы
І деңгей.
ТЖ.
Кейбіреуі:

<<Дара диаграмма>> әдісі арқылы <<Алтынемел>> қорығы тақырыбына ассоциация жасайды, қорғайды.

Бағалау критерийі
Дескриптор
Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды
Сөздерді суреттерімен дұрыс сәйкестендіреді, иллюстрацияларды жазылым құрылымдары арқылы 5-6 сөйлеммен сипаттайды.

Иллюстрацияларды сұраққа жауап беру арқылы 5-6 сөйлеммен сипаттайды.

Дара диаграмма арқылы иллюстрацияларды еркін сипаттайды.
* Кері байланыс: <<Сыртқы шеңбер мен ішкі шеңбер>> әдісі арқылы
Рефлексия пирамидасы

<<Аяқталмаған сөйлем>> жазылым құрылымдары

Ішкі шеңбер мен сыртқы шеңбер

Үй тапсырмасы: (3 мин) Ғаламтордан <<Алтынемелдің>> суретін табыңыз. Сол суреттегі көріністерді мәтінге сүйене отырып сипаттаңыз.
Қосымша мәлімет

Ұқсас жұмыстар
Ана тілі. Сабақтың тақырыбы
Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
"мәтін құрастыру" 3 сынып қазақ тілі
Диктант Демалыс орындары
Оқушылар сабақта өтілген жаңа
Тірек сөздер өзектендіру
Айтыс- қазақтың төл өнері
Сөйлемдер білдіретін сөздерді сөйлемнен табу
Көжек мәтініндегі тірек сөздермен жұмыс
Мәтін
Пәндер