Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың типі
Сыныбы:6 Пәні:қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Әбділхамид Марқабаев <<Ғарыштағы қымыз>>
Мақсаты:
1) Білімділік :Әбдул-Хамид Мархабаевтың өмірбаяны жайлы мәлімет беру. Фантастика жайлы мағлұмат беру. <<Ғарыштағы қымыз>> әңгімесінің тақырыбы мен идеясын түсіндіру.
2) Дамытушылық: Өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыландыру. Тұлғаның жеке қабілетіне әсер ету арқылы іздену әрекетін дамыту.
3) Тәрбиелік :Өз ойын дұрыс айта білу негізінде әдемі сөйлеуге баулу, ұжымшылдыққа, тиянақтылыққа,ұлттық құндылықтарды құрметтеуге,үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: Анимациялық слайдтар, суреттер, бейнежазбалар.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, әңгімелесу, талдау
Сабақтың типі: Дәстүрлі емес сабақ
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, сурет, астрономия.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.
Түгендеу. Сынып тазалығына қарау. Сабаққа керек заттарды дайындау. Оқушының назарын сабаққа аудару.
<<Қарлы кесек>> әдісі бойынша бір-біріне өз аттарының алғашқы әрібінен басталатын сөздермен тілек айту.
Топтарға бөлу.
1. Жер
2. Альфа
Кіріспе сөз.
- Балалар, біз бүгін аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Сондықтан бүгінгі сабағымызда белсенді жұмыс істесек жұлдызша алып, бағаланып отырамыз Ал қай топтың мүшелері көп жұлдызша жинайды, сол топ жеңімпаз болады.
ІІ. Жаңа сабаққа кіріспе.
Әр топты өз атауларымен таныстырып, неге олай атағаны туралы топ басшыларынан сұрау арқылы ой шақыру.
Еске түсіру (әр топ оқушылары кабинетте ілініп тұрған планеталарды алып артында жасырынып тұрған сұрақтарға жауап береді):
Абдулхамит Мархабаев қашан,қай жерде дүниеге келген және оны кім ретінде танимыз?
А.Марқабаевтың шығармашылығы туралы не білеміз?
Фантастика дегеніміз не?
Роботтардың қызметі, оларды не үшін ойлап таптық?
Жерден басқа күн жүйесінде неше планета бар?
Ол планеталарда адамдар тұрады ма?
Қымыз туралы не білесің?
Әңгімеде қанша планета атауы кездеседі?
ІІІ. Жаңа сабақ барысы.
Сюжеттік жоспар бойынша шығарманы еске түсіріп, түсінгенін қысқаша баяндау. Жоспар бойынша әңгіме мазмұнын жүйелеу арқылы композициялық құрылымына талдау жасау:
Оқиғаның басталуы:
Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы:
Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы:
Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:
Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі:
Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі:
Қымыздың қасиеті
Жоспар бойынша болған оқиғаларды ретімен , мазмұнын қысқаша баяндау арқылы шығарманың композициялық құрылымын шығарады.
Жұлдыздар беріп отыру арқылы әрбір сөйлеген оқушыларды марапаттау.
Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап ала отырып, автордың негізгі айтпақ ойын, идеясын тапқызу.
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Сонымен, бұндай шығармаларды әлем әдебиетінде Фантастика деп атайды.
Ережені оқушыларға шығарма мазмұнына байланысты шығарту.
Фантастика - көркем бейнені ой елестерінен, қиялдан шығарып, шындықты табиғи қалыптан тыс әсерелеп көрсететін шығарма.
- Фантастиканы жазатын адамдарды фантаст жазушы деп атаймыз.
Фантаст - шығармасын ой елестерінен қиялдан шығарып, шындықты табиғи қалыптан тыс әсірелеп жазатын жазушы.
ІҮ. Жаңа сабақты пысықтау.
Қымыз туралы бейнеролик тамашалау.
Бейнеролик бойынша оқушыларға сұрақтар қою.
Бейнероликтен не жайлы білдік?
Не түсіндіңдер?
Синквейн әдісі арқылы 5 жолды өлең құрастыру
І топ <<Ғарыш>>
ІІІ топ <<Қымыз>>
Сергіту сәті
1. Әдемі түнде, мен жүрсем жүреді бірге
(Ай)
2. Түнде көзі жымың - жымың етеді,
Таң алдында ғайып болып кетеді (Жұлдыз)
3. Жайғаным түктi кiлем,
Iлгенiм - тықыр кiлем. (Жер мен Аспан)
4. Мөлдiр көкте бiр ғана,
Шоқтай жайнап тұр дара. (Шолпан)
5. Сарайдың сансыз шырағы,
Нұр шашып, самсап тұрады. (Жұлдыз)
6. Бейнесi суда дiрiлдейдi,
Қармаққа бiрақ iлiнбейдi. (Ай)
7. Мекені көкте екі ару,
Бірін-бірі көруге зәру (Күн мен ай)
Жазушылар сайысы.
Жинақтау Бейнеролик көру арқылы тақырыптан алған білімді жинақтап, шығармашылықпен біріктіру.
1-топ <<Мен ғарышкер боламын>>
2-топ <<Қымыз-пайдалы сусын>>
Суретшілер сайысы.
Әр топқа плакаттар, қарындаш беріп. Басқа планетаны, бөгде ғаламшарлықтарды қалай елестететінін бейнелеу.
Ү. Сабақты бекіту. Білімленд сайтында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты түсіну дәрежесін бағалау.
ҮІ. Қорытынды.
1.Ең ұнаған тұсы
2.Жаңа сабақты түсіне алдың ба?
3.Ұнаған тұсы?
4.Ұнамаған тұсы?
5.Өзіңді қалай сезіндің?
ҮІ. Үйге тапсырма.
Эссе тақырыбы: <<Кәріге құрмет - балаға міндет>>
ҮІІ. Бағалау. Жұлдыздардың санына қарай бағалау.
Оқиғаның басталуы:Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы: Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы: Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі: Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі: Қымыздың қасиеті
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Оқиғаның басталуы:Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы: Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы: Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі: Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі: Қымыздың қасиеті
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Оқиғаның басталуы:Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы: Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы: Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі: Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі: Қымыздың қасиеті
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Оқиғаның басталуы:Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы: Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы: Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі: Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі: Қымыздың қасиеті
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Оқиғаның басталуы:Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы: Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы: Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі: Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі: Қымыздың қасиеті
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Сабақтың тақырыбы: Әбділхамид Марқабаев <<Ғарыштағы қымыз>>
Мақсаты:
1) Білімділік :Әбдул-Хамид Мархабаевтың өмірбаяны жайлы мәлімет беру. Фантастика жайлы мағлұмат беру. <<Ғарыштағы қымыз>> әңгімесінің тақырыбы мен идеясын түсіндіру.
2) Дамытушылық: Өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыландыру. Тұлғаның жеке қабілетіне әсер ету арқылы іздену әрекетін дамыту.
3) Тәрбиелік :Өз ойын дұрыс айта білу негізінде әдемі сөйлеуге баулу, ұжымшылдыққа, тиянақтылыққа,ұлттық құндылықтарды құрметтеуге,үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: Анимациялық слайдтар, суреттер, бейнежазбалар.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, әңгімелесу, талдау
Сабақтың типі: Дәстүрлі емес сабақ
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, сурет, астрономия.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.
Түгендеу. Сынып тазалығына қарау. Сабаққа керек заттарды дайындау. Оқушының назарын сабаққа аудару.
<<Қарлы кесек>> әдісі бойынша бір-біріне өз аттарының алғашқы әрібінен басталатын сөздермен тілек айту.
Топтарға бөлу.
1. Жер
2. Альфа
Кіріспе сөз.
- Балалар, біз бүгін аспан әлеміне саяхат жасаймыз. Сондықтан бүгінгі сабағымызда белсенді жұмыс істесек жұлдызша алып, бағаланып отырамыз Ал қай топтың мүшелері көп жұлдызша жинайды, сол топ жеңімпаз болады.
ІІ. Жаңа сабаққа кіріспе.
Әр топты өз атауларымен таныстырып, неге олай атағаны туралы топ басшыларынан сұрау арқылы ой шақыру.
Еске түсіру (әр топ оқушылары кабинетте ілініп тұрған планеталарды алып артында жасырынып тұрған сұрақтарға жауап береді):
Абдулхамит Мархабаев қашан,қай жерде дүниеге келген және оны кім ретінде танимыз?
А.Марқабаевтың шығармашылығы туралы не білеміз?
Фантастика дегеніміз не?
Роботтардың қызметі, оларды не үшін ойлап таптық?
Жерден басқа күн жүйесінде неше планета бар?
Ол планеталарда адамдар тұрады ма?
Қымыз туралы не білесің?
Әңгімеде қанша планета атауы кездеседі?
ІІІ. Жаңа сабақ барысы.
Сюжеттік жоспар бойынша шығарманы еске түсіріп, түсінгенін қысқаша баяндау. Жоспар бойынша әңгіме мазмұнын жүйелеу арқылы композициялық құрылымына талдау жасау:
Оқиғаның басталуы:
Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы:
Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы:
Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:
Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі:
Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі:
Қымыздың қасиеті
Жоспар бойынша болған оқиғаларды ретімен , мазмұнын қысқаша баяндау арқылы шығарманың композициялық құрылымын шығарады.
Жұлдыздар беріп отыру арқылы әрбір сөйлеген оқушыларды марапаттау.
Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап ала отырып, автордың негізгі айтпақ ойын, идеясын тапқызу.
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Сонымен, бұндай шығармаларды әлем әдебиетінде Фантастика деп атайды.
Ережені оқушыларға шығарма мазмұнына байланысты шығарту.
Фантастика - көркем бейнені ой елестерінен, қиялдан шығарып, шындықты табиғи қалыптан тыс әсерелеп көрсететін шығарма.
- Фантастиканы жазатын адамдарды фантаст жазушы деп атаймыз.
Фантаст - шығармасын ой елестерінен қиялдан шығарып, шындықты табиғи қалыптан тыс әсірелеп жазатын жазушы.
ІҮ. Жаңа сабақты пысықтау.
Қымыз туралы бейнеролик тамашалау.
Бейнеролик бойынша оқушыларға сұрақтар қою.
Бейнероликтен не жайлы білдік?
Не түсіндіңдер?
Синквейн әдісі арқылы 5 жолды өлең құрастыру
І топ <<Ғарыш>>
ІІІ топ <<Қымыз>>
Сергіту сәті
1. Әдемі түнде, мен жүрсем жүреді бірге
(Ай)
2. Түнде көзі жымың - жымың етеді,
Таң алдында ғайып болып кетеді (Жұлдыз)
3. Жайғаным түктi кiлем,
Iлгенiм - тықыр кiлем. (Жер мен Аспан)
4. Мөлдiр көкте бiр ғана,
Шоқтай жайнап тұр дара. (Шолпан)
5. Сарайдың сансыз шырағы,
Нұр шашып, самсап тұрады. (Жұлдыз)
6. Бейнесi суда дiрiлдейдi,
Қармаққа бiрақ iлiнбейдi. (Ай)
7. Мекені көкте екі ару,
Бірін-бірі көруге зәру (Күн мен ай)
Жазушылар сайысы.
Жинақтау Бейнеролик көру арқылы тақырыптан алған білімді жинақтап, шығармашылықпен біріктіру.
1-топ <<Мен ғарышкер боламын>>
2-топ <<Қымыз-пайдалы сусын>>
Суретшілер сайысы.
Әр топқа плакаттар, қарындаш беріп. Басқа планетаны, бөгде ғаламшарлықтарды қалай елестететінін бейнелеу.
Ү. Сабақты бекіту. Білімленд сайтында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты түсіну дәрежесін бағалау.
ҮІ. Қорытынды.
1.Ең ұнаған тұсы
2.Жаңа сабақты түсіне алдың ба?
3.Ұнаған тұсы?
4.Ұнамаған тұсы?
5.Өзіңді қалай сезіндің?
ҮІ. Үйге тапсырма.
Эссе тақырыбы: <<Кәріге құрмет - балаға міндет>>
ҮІІ. Бағалау. Жұлдыздардың санына қарай бағалау.
Оқиғаның басталуы:Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы: Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы: Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі: Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі: Қымыздың қасиеті
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Оқиғаның басталуы:Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы: Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы: Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі: Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі: Қымыздың қасиеті
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Оқиғаның басталуы:Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы: Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы: Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі: Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі: Қымыздың қасиеті
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Оқиғаның басталуы:Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы: Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы: Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі: Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі: Қымыздың қасиеті
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Оқиғаның басталуы:Қонақтарға құрмет.
Оқиғаның байланысы: Жеті планетаның достығы.
Оқиғаның дамуы: Планета өкілінің науқастануы.
Оқиғаның шиеленісуі:Дәрігерлердің уайымы.
Оқиғаның шарықтау шегі: Дәрігердің рецептісі.
Оқиғаның шешімі: Қымыздың қасиеті
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық сусыны - қымыздың қасиетін дәріптеу.
Идеясы: Ауруға - ем, сауға - қуат, дәрі-қымыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz