Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тұрар Рысқұлов кім
Қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы: 6 - сынып
Пәні: Қазақ әдебиеті
Тақырыбы: Ш.Мұртаза <<Қызыл жебе>> романы
Пән мұғалімі:Қойшыбаева Назира Тумакбаевна
Мақсаты: Көркем шығарма мазмұнын, қаһармандарының іс-әрекетін, мінез-құлқын жете түсіну, қоғам қайраткері Тұрар Рысқұловтың өмірбаяны туралы мәлімет беру.
Күтілетін нәтиже: Ш.Мұртазаның <<Қызыл жебе>> романының мазмұнын меңгереді. Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін саралап, өзіндік пікірлер айтады.
Сабақтың кезеңдері
Жұмсалатын уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Қолданылған модульдер
І. Ой қозғау.
А) Қызығушылығын
ояту;
Ә) Өткенге кері байланыс
<<Кім жылдам?>> әдісі
2 минут
10 минут
1.Топқа бөлу. Мәтін кейіпкерлері бойынша оқушыларды төрт топқа топтастыру.
1-топ: Рысқұл
2-топ: Тұрар
3-топ: Аркаша
4-топ: Атамырза
<<Кім жылдам?>> әдісі арқылы
4-топқа арналған сұрақтар бойынша мәтіннің мазмұнын сұрау
1.<<Оян, Тұрар!>> - деп Тұрарды камерада оятқан кім?
2.Приходько мырзаның ұлының аты кім?
3.Аркаша сабақты қалай оқыды?
4.Надзиратель Тұрарға барқылдап ұрысқанда араша түскен кім?
5.Рысқұлды айдауға әкетіп бара жатқанда тұтқындар қалай қоштасты?
6.Әке мен баланың арасын жалғап келе жатқан жіпті штыкпен қиып жіберген кім?
7. Түрмеден қашқан Тұрар кімнің үйін паналады?
8.Қырғызбай Тұрарды оқуға жаздыруға неден қорықты?
9. Тұрардың фамилиясы кім болып жазылды?
10.Тұрар мектепте алғаш жазған сөздер?
11. Тұрар тақтаға шыққанда жырқылдап күлген бала кім?
12. <<Шынтақ жеңнен жылтыңдап қарамайды, оған надандық үңіліп қарайды>> деген Ломоносовтың сөзін кім айтты?
13. Атамырза Тұрарға не үшін күлді?
14.Сұлу мұртты, бойы тіп-тік, әскери кісі кім?
15. Семашко мырза оқушы шәкірттерді қалай таңдады?
16. Тұрарды Семашко мырза қандай қызметке қабылдады?
17.Оқу бітіру куәлігін толтыру кезінде Тұрар қандай қылмыс жасағаны үшін директордан кешірім сұрады?
18. Директор сол кезде не істеді?
19. <<Диірменде туған тышқанның баласы иірменнің дүрсілінен қорықпайды>>. Кімнің сөзі?
20. <<Сен жаралы арыстанның баласысың, бауырым, Қызыл жебе!>> деген сөзді кім айтты?
Оқушылар мәтін кейіпкерлері бойынша төрт топқа топтасады.
1-топ: Рысқұл
2-топ: Тұрар
3-топ: Аркаша
4-топ: Атамырза
Оқушылар <<Кім жылдам?>> әдісі арқылы 4-топқа арналған сұрақтарға жауап береді.
1.Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер.
(Топқа бөлу).
1.Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер.
(Диалогтік оқыту).
2.СТО.
3. Талантты және дарынды
балаларды оқыту.
4.Көшбасшылық
Ә) Шығармашылық шабыт
10 минут
Тұрардың басынан өткен қиындықтарды өткере отырып, бойындағы қасіреттерін саралай отырып <<Тұрар Рысқұлов кім?>> тақырыбында эссе жаздыру
<<Тұрар Рысқұлов кім?>> тақырыбында эссе жазады.
1.Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер.
(Диалогтік оқыту).
2.СТО.
ІІІ. Ой толғаныс.
Керібайланыс
5 минут
Формативті бағалау.
Сабақтан алған
әсерлерін жеткізу.
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Бағалау.
Үйге тапсырма:
1-топ: Монолог; 2-топ: Портрет;3-топ:Шығармадағы негізгі кейіпкерлер; 4-топ: Шығармадағы қосалқы кейіпкерлер анықтамасын тауып, мәтіннен жазып келу тапсырмасы.
Сыныбы: 6 - сынып
Пәні: Қазақ әдебиеті
Тақырыбы: Ш.Мұртаза <<Қызыл жебе>> романы
Пән мұғалімі:Қойшыбаева Назира Тумакбаевна
Мақсаты: Көркем шығарма мазмұнын, қаһармандарының іс-әрекетін, мінез-құлқын жете түсіну, қоғам қайраткері Тұрар Рысқұловтың өмірбаяны туралы мәлімет беру.
Күтілетін нәтиже: Ш.Мұртазаның <<Қызыл жебе>> романының мазмұнын меңгереді. Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін саралап, өзіндік пікірлер айтады.
Сабақтың кезеңдері
Жұмсалатын уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Қолданылған модульдер
І. Ой қозғау.
А) Қызығушылығын
ояту;
Ә) Өткенге кері байланыс
<<Кім жылдам?>> әдісі
2 минут
10 минут
1.Топқа бөлу. Мәтін кейіпкерлері бойынша оқушыларды төрт топқа топтастыру.
1-топ: Рысқұл
2-топ: Тұрар
3-топ: Аркаша
4-топ: Атамырза
<<Кім жылдам?>> әдісі арқылы
4-топқа арналған сұрақтар бойынша мәтіннің мазмұнын сұрау
1.<<Оян, Тұрар!>> - деп Тұрарды камерада оятқан кім?
2.Приходько мырзаның ұлының аты кім?
3.Аркаша сабақты қалай оқыды?
4.Надзиратель Тұрарға барқылдап ұрысқанда араша түскен кім?
5.Рысқұлды айдауға әкетіп бара жатқанда тұтқындар қалай қоштасты?
6.Әке мен баланың арасын жалғап келе жатқан жіпті штыкпен қиып жіберген кім?
7. Түрмеден қашқан Тұрар кімнің үйін паналады?
8.Қырғызбай Тұрарды оқуға жаздыруға неден қорықты?
9. Тұрардың фамилиясы кім болып жазылды?
10.Тұрар мектепте алғаш жазған сөздер?
11. Тұрар тақтаға шыққанда жырқылдап күлген бала кім?
12. <<Шынтақ жеңнен жылтыңдап қарамайды, оған надандық үңіліп қарайды>> деген Ломоносовтың сөзін кім айтты?
13. Атамырза Тұрарға не үшін күлді?
14.Сұлу мұртты, бойы тіп-тік, әскери кісі кім?
15. Семашко мырза оқушы шәкірттерді қалай таңдады?
16. Тұрарды Семашко мырза қандай қызметке қабылдады?
17.Оқу бітіру куәлігін толтыру кезінде Тұрар қандай қылмыс жасағаны үшін директордан кешірім сұрады?
18. Директор сол кезде не істеді?
19. <<Диірменде туған тышқанның баласы иірменнің дүрсілінен қорықпайды>>. Кімнің сөзі?
20. <<Сен жаралы арыстанның баласысың, бауырым, Қызыл жебе!>> деген сөзді кім айтты?
Оқушылар мәтін кейіпкерлері бойынша төрт топқа топтасады.
1-топ: Рысқұл
2-топ: Тұрар
3-топ: Аркаша
4-топ: Атамырза
Оқушылар <<Кім жылдам?>> әдісі арқылы 4-топқа арналған сұрақтарға жауап береді.
1.Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер.
(Топқа бөлу).
1.Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер.
(Диалогтік оқыту).
2.СТО.
3. Талантты және дарынды
балаларды оқыту.
4.Көшбасшылық
Ә) Шығармашылық шабыт
10 минут
Тұрардың басынан өткен қиындықтарды өткере отырып, бойындағы қасіреттерін саралай отырып <<Тұрар Рысқұлов кім?>> тақырыбында эссе жаздыру
<<Тұрар Рысқұлов кім?>> тақырыбында эссе жазады.
1.Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер.
(Диалогтік оқыту).
2.СТО.
ІІІ. Ой толғаныс.
Керібайланыс
5 минут
Формативті бағалау.
Сабақтан алған
әсерлерін жеткізу.
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Бағалау.
Үйге тапсырма:
1-топ: Монолог; 2-топ: Портрет;3-топ:Шығармадағы негізгі кейіпкерлер; 4-топ: Шығармадағы қосалқы кейіпкерлер анықтамасын тауып, мәтіннен жазып келу тапсырмасы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz