№
Мерзімі
Сабақ тақырыбы, мақсаты
Әдіс-тәсілдер
Модульдердің кіріктірілуі
Оқып-үйренудің нәтижесі
Оқыту үшін бағалау
Дерек көздері, жабдықтар
№:
1
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Сөздердің байланысу түрлері
оқушыларға сөздердің байланысу түрлері туралы түсінік беру, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, оқушы білімін есепке алу. Әдеби жанрлардың түрлерінен мысалдар келтіру арқылы пәнге деген қызығушылығын дамыту.
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия, Джиксо әдісі
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Сөздердің байланысу түрлерін түсінеді. Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттері артады.
Оқыту үшін бағалау:
Смайликтер мен бағалаймын
Өзін-өзі бағалау
Дерек көздері, жабдықтар:
Қазақ тілі 7- сынып.
Г. Тұрсынова
Түрлі-тісті қалам. интерактивті тақта
№:
2
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Сөз тіркесі және күрделі сөздер мен тұрақты тіркестер
оқушыларға сөз тіркесі туралы түсінік беру, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, оқушы білімін есепке алу. Ізденімпаздық қасиетін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу, тіл байлығын жетілдру.
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, венн диаграммасы рефлексия, джиксо әдісі
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО ны үйрету .
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Сөз тіркестерін бір-бірінен ажырата алады. Сұрақ қоя алады. Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөлісуді үйренеді.
Оқыту үшін бағалау:
Смайликтер мен бағалаймын
Топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Кітаптар, интерак
тивті тақта, плакат, маркер
диск, доп
№:
3
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Диктант
Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру. Мұқият тыңдап, ұқыпты жаза білуге б) Өз ісіне ұқыпты, мейірімді, кешірімшіл болуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер:
Жеке жұмыс
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Қазақ тілі 7- сынып.
Г. Тұрсынова
Сынақхаттар жинағы
№:
4
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Сөз тіркесінің синтаксистік қатынастары
Анықтауыштық қатынас
Сөз тіркесі білдіретін синтаксистік қатынастарды және оның түрлерін түсіндіру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру
ұлтының тілін, рухани байлығын құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия, Джиксо әдісі, аквариум әдісі
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Сөз тіркесінің синтаксистік қатынастарын түсінеді, сыни ойлауға үйренеді, топпен жұмыс істеу арқылы бір-бірін сыйлауды үйренеді.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Қазақ тілі 7- сынып.
Г. Тұрсынова
Электронды оқулық, кітаптар, суреттер плакат, маркер,
№:
5
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Толықтауыштық қатынас
Сөз тіркесі білдіретін синтаксистік қатынастарды және оның түрлерін түсіндіру арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру, топпен жұмыс жасау
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Толықтауыштық қатынастың сұрақтарын үйренеді. Сөз тіркесін талдай біледі. Топпен жұмыс жасау арқылы өзара үйренуге дағдыланады.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Қазақ тілі 7- сынып.
Г. Тұрсынова
Электронды оқулық, кітаптар, сурет
тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
№:
6
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Пысықтауыштық қатынас
Пысықтауыштық қатынас туралы түсінікті талдау жұмыстары арқылы беру. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын топтық жұмыстар арқылы арттыру;
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Пысықтауыштық қатынас туралы түсінеді. Сұрақ қою арқылы сөз тіркесін талдай біледі. Өзін-өзі әділ бағалауды үйренеді.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Электронды оқулық, кітаптар, сурет
тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
№:
7
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Синтаксисті қайталауға арналған жаттығулар
Түрлі тапсырмалар арқылы синтаксис тарауын қайталау. Баланың тіл байлығы мен сөйлеу мәнерін арттыру.
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Талдау жұмыстарын жасап үйренеді. Топпен жұмыс жасау арқылы проблеманы шешеді.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Қазақ тілі 7- сынып.
Г. Тұрсынова
Электронды оқулық, кітаптар, сурет
тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
№:
8
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Диктант
Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру. Мұқият тыңдап, ұқыпты жаза білуге б) Өз ісіне ұқыпты, мейірімді, кешірімшіл болуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер:
Жеке жұмыс
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Электронды оқулық, кітаптар, сурет
тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
№:
9
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Жаттығу жұмыстары
Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру.
Әдіс-тәсілдер:
Жеке жұмыс, топпен жұмыс, диалог, рефлексия
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Талдау жұмыстары арқылы сыни ойлауға үйренеді. Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөлісуді үйренеді.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Қазақ тілі 7- сынып.
Г. Тұрсынова
Электронды оқулық, кітаптар, сурет
тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
№:
10
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Диалог
оқушылардың ойлау қабілетін сабаққа деген қызығушылығын арттыру, Диалог құра білуге, сұрақ қоюға дағдыландыру
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Диалог жасап үйренеді. Ойын арқылы сұрақ қоюға дағдыланады
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Қазақ тілі 7- сынып.
Г. Тұрсынова
Электронды оқулық, кітаптар, сурет
тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
№:
11
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Монолог
Диалогтан монологтың айырмашылығын түсіндіру
,
өз ойын айтуға дағдыландыру
,
өз ұлтының тілін, рухани байлығын құрметтеуге үйрету
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия, ЖИКСОВенн диаграммасы
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Жеке жұмыс жасайды. Монолог арқылы өз ойын айту мен жазуға үйренеді. Топпен жұмыс жасау арқылы өзгені сыйлауды үйренеді.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Электронды оқулық, кітаптар, сурет
тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
№:
12
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Шығармашылық жұмыстар, хат
Оқушыны хат жазудың ережесімен таныстыру, сөздік қорын молайту, тапқырлыққа баулу, адамгершілік, эстетикалық тәрбие беру;
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Хат жазу ережесін біледі. Хат жазу арқылы сөздік қоры, тіл байлығы молаяды.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Электронды оқулық, кітаптар, сурет
тер плакат, маркер, кеспе қағаздар,
тірек-сызба
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО
№:
13
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Мақала
оқушылардың ойлау қабілетін сабаққа деген қызығушылығын арттыру; мақала жазу ережесін түсіндіру
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Мақала жазу арқылы ойлау қабілеті мен сөздік қоры кеңейеді. Топпен жұмыс жасау арқылы сабаққа деген қызығушылығы артады.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Электронды оқулық, кітаптар, сурет
тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
№:
14
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Сынақхат
Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге, сауатты жазуға дағдыландыру.
Әдіс-тәсілдер:
Жеке жұмыс
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Есте сақтау қабілеттері артады. Сауатты жазуға дағдыланады.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Электронды оқулық, кітаптар, сурет
тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
№:
15
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Көркем шығарма
Көркем шығарма, оның кейіпкерлері мен жазылу стильі туралы түсінік беру, оны талдау жұмыстарын үйрету
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Көркем шығармаға талдау жұмыстарын жүргізіп үйренеді.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек көздері, жабдықтар:
Электронды оқулық, кітаптар, сурет
тер плакат, маркер, кеспе қағаздар, тірек-сызба
№:
16
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты:
Портрет, мінездеме, суреттеу
Әдебиет терминдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Топтық, жұптық жұмыстар арқылы пәнге қызығушылығын арттыру
Әдіс-тәсілдер:
Жеке, топпен жұмыс, диалог, рефлексия
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ пайдалану, СТО оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Әдеби терминдер туралы түсінеді. Топпен жұмыс жасау арқылы пәнге деген қызығушылығы артады.
Оқыту үшін бағалау:
Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы
Дерек