Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Үйрену барысын бағалау
Негізгі деректер, көздер, құрал-жабдықтар
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Омыртқалы жануарларға жалпы сипаттама
Мақсаты:
Омыртқалы жануарлардың ерекшеліктері, белгілері, түрлері, даму ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру
Күтілетін нәтиже:
1. Омыртқалы жануарлардың кластарын біледі.
2. Омыртқалы жануарларды омыртқасыздардан өзіне тән белгілері арқылы салыстырады.
3. Қосымша алынған мәліметтер арқылы білімдерін жинақтап, омыртқалы жануарлардың маңызын ұғынады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы:
Ынтымақтастық атмосферасын орнату тренинг, жаңа сабақты меңгерту үшін топтық жұмыс арқылы постер қорғау, АКТ мүмкіндіктерін пайдалануда ғаламтордан қосымша мәлімет алу зерттеушілік әңгіме, «Миға шабуыл» арқылы сыни ойлауын дамыту үшін төмен және жоғары дәрежелі сүрақтар, «Стикермен диалог» деңгейлік сұрақтар, «Мұғалімге хат» сабақта не білдім, нені білгім келеді
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтық жұмыста барлығына бірдей тапсырмалар беру, дарынды және талантты балаларға арналған сыни ойлауын дамытатын тапсырмалар, деңгейлік қолжетімді тапсырмалар, маршруттық карта,
Үйрену барысын бағалау:
Бағалау критерийіне сүйене отырып оқушылардың бірін-бірі өзара бағалауы, « 2 жұлдыз, 1 ұсыныс», барлық сабақ барысындағы жұмысты ескере отырып мұғалімнің формативті бағалауы
Негізгі деректер, көздер, құрал-жабдықтар:
Кестелер, флипчарт, постер, оқулық, жұмыс дәптері, стикер, маркерлер, ноутбук, интернет желісі, google, yandex
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Балықтар жоғары класы
Мақсаты:
Шеміршекті балықтар класымен таныстырып,
олардың тіршілік әрекеті, ішкі, сыртқы құрлысы, табиғаттағы маңызы туралы мәліметтер беру
Күтілетін нәтиже:
1. Шеміршекті балықтардың түрлерін біледі.
2. Шеміршекті балықтардың ішкі құрлысын жіктей алады.
3. Шеміршекті балықтарды басқа балықтармен салыстыра алады, табиғаттағы маңызын бағалайды
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы:
Диалогтық оқыту:топтық жұмыста постер құру, сурет салу арқылы өз беттерімен жаңа сабақты меңгеру, визуалды оқыту, АКТ мүмкіндіктерін пайдалануда Activstudio, презентация диалогтық оқыту:«зерттеушілік әңгіме», «Ыстық орындық», «Сұрақты ұстап ал!» әдісі арқылы бекіту, сыни ойлауын дамыту үшін төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар, рефлексия «Стикермен диалог»
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Сынып кезекшісіне оқушыларды топқа бөлдіру, топтық жұмыста барлығына бірдей тапсырмалар беру, дарынды және талантты балаларға арналған сыни ойлауын дамытатын тапсырмалар, : «зерттеушілік әңгіме», «Маршруттық карта», «Ыстық орындық», «Сұрақты ұстап ал!» әдісі жаңа сабақты өз бетімен меңгеру үшін постер құру, сурет салу, деңгейлік қолжетімді тапсырмалар
Үйрену барысын бағалау:
Бағалау критерийіне сүйене отырып оқушылардың бірін-бірі өзара бағалауы, , жұптық бағалау, барлық сабақ барысындағы жұмысты ескере отырып мұғалімнің формативті бағалауы, рефлексия
Негізгі деректер, көздер, құрал-жабдықтар:
Кестелер, флипчарт, муляж, оқулық, жұмыс дәптері, электрондық оқулық, стикер, маркерлер, телефон, интернет желісі, google, yandex
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Сүйекті балықтар класы. Жалпы сипаттама
Мақсаты:
Сүйекті балықтардың белгілері туралы білім қалыптастыру
Күтілетін нәтиже:
1. Сүйекті балықтардың класс тармақтарын, түрлерін біледі.
2. Сүйекті балықтардың асқорыту мүшелерінің ерекшеліктерін атап, салыстыра алады.
3. Сүйекті балықтарды ажыратып, маңызын бағалай алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы:
Cыни ойлауын дамыту үшін «Миға шабуыл» арқылы үй тапсырмасын тексеру, диалогтық оқыту: топтық жұмыста «ДЖИГСО» әдісі арқылы өз беттерімен жаңа сабақты меңгеру, «Маршруттық карта», АКТ мүмкіндіктерін пайдалануда интернет желісі, диалогтық оқыту: «Галерея» әдісі сурет бойынша постер қорғау, визуалды оқыту, «Кезбе тілші» әдісі арқылы бекіту, сыни ойлауын дамыту үшін төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар, рефлексия «Стикермен диалог»
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Сынып кезекшісіне оқушыларды топқа бөлдіру, топтық жұмыста барлығына бірдей тапсырмалар беру, «ДЖИГСО», «Дебат», «Галерея» әдісі, рөлге бөлу, дарынды және талантты балаларға арналған сыни ойлауын дамытатын тапсырмалар, деңгейлік қолжетімді тапсырмалар, жаңа сабақты бекіту үшін постер құру,
Үйрену барысын бағалау:
Бағалау критерийіне сүйене отырып оқушылардың бірін-бірі өзара бағалауы, « 2 жұлдыз, 1 ұсыныс», жұптық бағалау, барлық сабақ барысындағы жұмысты ескере отырып мұғалімнің формативті бағалауы, рефлексия
Негізгі деректер, көздер, құрал-жабдықтар:
Кестелер, презентация, оқулық, муляж, жұмыс дәптері, суреттер, стикер, постер, маркерлер, телефон, интернет желісі, google, yandex, электрондық оқулық
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Сүйекті балықтар класы. Жалпы сипаттама
Мақсаты:
Сүйекті балықтар отрядтарының ерекшеліктерін меңгерту
Күтілетін нәтиже:
1. Сүйекті балықтардың отрядтары туралы біледі.
2. Сәулеқанатты, саусаққанатты балықтардың ішкі құрлысының ерекшеліктерін атап, шеміршекті балықтармен салыстыра алады.
3. Сүйекті балықтарды шеміршекті балықтармен салыстырып, тұжырымдай алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы:
Ынтымақтастық атмосферасын орнату тренинг, Cыни ойлауын дамыту үшін «Миға шабуыл» арқылы үй тапсырмасын тексеру, диалогтық оқыту: топтық жұмыста «Қар үйіндісі» әдісі арқылы өз беттерімен жаңа сабақты меңгеру, «Маршруттық карта», АКТ мүмкіндіктерін пайдалануда интернет желісі, подкаст, диалогтық оқыту:сәйкестендіру, «Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі, «Біліміңді сына» арқылы бекіту, сыни ойлауын дамыту үшін төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар, рефлексия «Стикермен диалог», үйде бекіре туралы эссе жазу
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Сынып кезекшісіне оқушыларды топқа бөлдіру, топтық жұмыста барлығына бірдей тапсырмалар беру, «Қар үйіндісі», «Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі дарынды және талантты балаларға арналған сыни ойлауын дамытатын тапсырмалар, деңгейлік қолжетімді тапсырмалар
Үйрену барысын бағалау:
Бағалау критерийіне сүйене отырып оқушылардың бірін-бірі өзара бағалауы, « 2 жұлдыз, 1 ұсыныс», жұптық бағалау, барлық сабақ барысындағы жұмысты ескере отырып мұғалімнің формативті бағалауы, «Біліміңді сына» арқылы суммативті бағалау, рефлексия
Негізгі деректер, көздер, құрал-жабдықтар: