Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топтық бағалау

Қаржан жалпы орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Жакипова Л.А
Пәні: Геометрия
Сыныбы: 9 сынып:
Тараудың тақырыбы: Шеңбердің ұзындығы және дөңгелектің ауданы .
Мақсаты: Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту .

Тізбектелген орта мерзімді жоспарлау


Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Модульдердің кіріктірілуі
Оқып үйрену барысындағы бағалау
Барлық оқушыларды ОПТ(оқыту процесіне тарту)

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1

Шеңбердің ұзындығы, PI-саны

Шеңбердің ұзындығының формуласын қорыта білу.
Шеңбер ұзындығының формуласын қорыта алады.
-Топтық жұмыс.
-Зерттеушілік әңгіме
-<<Инсерт>> әдісі
Сын тұрғысынан ойлау. АКТ-ны пайдалану. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Смайликтер
Топтық бағалау
Өзара бағалауы.
Деңгейлік тапсырма
<<А>> Шеңбердің ұзындығы арқылы , PI-санымен есеп шығару жолдарын іздестіртемін
<<В>> PI-санын мағынасын түсіндіруді тапсырамын
<<С>> шеңбердің элементтерін ажырата білуді
тапсырамын
Оқулық,глобус, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшасы, сызғыш, жіп постер,әдіст.
АКТ

2

Шеңбердің ұзындығын, PI-санын пайдаланып, есеп шығару
Шеңбер ұзындығының формуласын және PI-санын пайдаланып, есептер шығарып үйрену.
Шеңбер ұзындығының формуласын есеп шығаруда дұрыс пайдалана алады.
-- Топтық жұмыс <<Миға шабуыл>> әдісі.
-<<Ой қозғау>>
<<жалғасын>> тап.
.

Оқытуды басқару және көшбасшылық. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
АКТ.
Топтық бағалау, өзін-өзі бағалау.
Смайликтермен бағалау
Қызығушылықты ояту
Деңгейлік тапсырма
<<А>> шеңбер ұзындығы жөніндегі теоремаларды дәлелдеу
<<В>> PI-санын есепте қолданау
<<С>> шеңбердің элементтерін мағынасын білу

Оқулық, стикерлер, бағалау парақшасы, кеспе қағаздар, постер
АКТ.
3

Дөңгелек және оның бөліктерінің ауданы
Дөңгелек ауданының формуласын қорыту жолдарын уйрену.
Дөңгелектің ауданының формуласын қорытуды
түсінеді.
Топтық жұмыс
-Вен диаграммасы
-Миға шабуыл
-Сұрақ-жауап

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
АКТ.Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау.Топтық бағалау.
Қызығушылықты ояту
Деңгейлік тапсырма
<<А>> Дөңгелектің ауданы жөніндегі теоремаларды дәлелдеу
<<В>> Дөңгелек пен шеңбердің айырмашылығын ажырату
<<С>> Дөңгелектің мағынасын білу
Оқулық, әдістемелік журналдар, ғаламтор, бағалау парақшасы, стикерлер.АКТ
4

Дөңгелек және оның бөліктерінің ауданына есептер шығару
Дөңгелек ауданының формуласын пайдалана отырып есеп шығаруды үйрену.
Дөңгелек ауданының формуласын есеп шығаруда пайдалана алады..
Топтық жұмыс <<Ыстық орындық>> әдісі. <<Кластер>> әдісі
-Сұрақ-жауап
-Инсерт(Түртіп) алу әдісі
<<
Оқытуды басқару және көшбасшылық. Сын тұрғысынан ойлау. Оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.
АКТ.Талантты және дарынды балаларды оқыту.Оқытудағы жаңа тәсілдер.Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.
Топтық бағалау,
Екі жұлдыз бір тілек.Жиынтық бағалау
Қызығушылықты ояту
Деңгейлік тапсырма
<<А>> Дөңгелек ауданы жөніндегі теоремаларды дәлелдеу
<<В>> Дөңгелектің ауданын есепте қолдану
<<С>> Дөңгелектің ауданы мағынасын білу
Оқулық, кеспе қағаздар, постер
әдістемелік,.
АКТ

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерге есептер
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Ұзақ мерзімді жоспар
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Пәндер