Топтық бағалау

Қаржан жалпы орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Жакипова Л. А

Пәні: Геометрия

Сыныбы: 9 сынып:

Тараудың тақырыбы: Шеңбердің ұзындығы және дөңгелектің ауданы .

Мақсаты: Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту .

Тізбектелген орта мерзімді жоспарлау

Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Модульдердің кіріктірілуі
Оқып үйрену барысындағы бағалау
Барлық оқушыларды ОПТ(оқыту процесіне тарту)
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
№: 1
:
Сабақтың тақырыбы: Шеңбердің ұзындығы, π-саны
Сабақтың мақсаты: Шеңбердің ұзындығының формуласын қорыта білу.
Күтілетін нәтиже: Шеңбер ұзындығының формуласын қорыта алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Топтық жұмыс.

-Зерттеушілік әңгіме

-«Инсерт» әдісі

Модульдердің кіріктірілуі: Сын тұрғысынан ойлау. АКТ-ны пайдалану. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Смайликтер

Топтық бағалау

Өзара бағалауы.

Барлық оқушыларды ОПТ(оқыту процесіне тарту):

Деңгейлік тапсырма

«А» Шеңбердің ұзындығы арқылы, π-санымен есеп шығару жолдарын іздестіртемін

«В» π-санын мағынасын түсіндіруді тапсырамын

«С» шеңбердің элементтерін ажырата білуді

тапсырамын

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, глобус, маркерлер, стикерлер, бағалау парақшасы, сызғыш, жіп постер, әдіст.

АКТ

№: 2
:
Сабақтың тақырыбы: Шеңбердің ұзындығын, π-санын пайдаланып, есеп шығару
Сабақтың мақсаты: Шеңбер ұзындығының формуласын және π-санын пайдаланып, есептер шығарып үйрену.
Күтілетін нәтиже: Шеңбер ұзындығының формуласын есеп шығаруда дұрыс пайдалана алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-- Топтық жұмыс «Миға шабуыл» әдісі.

-«Ой қозғау»

«жалғасын» тап.

.

Модульдердің кіріктірілуі:

Оқытуды басқару және көшбасшылық. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

АКТ.

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Топтық бағалау, өзін-өзі бағалау.

Смайликтермен бағалау

Барлық оқушыларды ОПТ(оқыту процесіне тарту):

Қызығушылықты ояту

Деңгейлік тапсырма

«А» шеңбер ұзындығы жөніндегі теоремаларды дәлелдеу

«В» π-санын есепте қолданау

«С» шеңбердің элементтерін мағынасын білу

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, стикерлер, бағалау парақшасы, кеспе қағаздар, постер

АКТ.

№: 3
:
Сабақтың тақырыбы: Дөңгелек және оның бөліктерінің ауданы
Сабақтың мақсаты: Дөңгелек ауданының формуласын қорыту жолдарын уйрену.
Күтілетін нәтиже:

Дөңгелектің ауданының формуласын қорытуды

түсінеді.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс

-Вен диаграммасы

-Миға шабуыл

-Сұрақ-жауап

Модульдердің кіріктірілуі:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

АКТ. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Өзін-өзі бағалау. Формативті бағалау. Топтық бағалау.
Барлық оқушыларды ОПТ(оқыту процесіне тарту):

Қызығушылықты ояту

Деңгейлік тапсырма

«А» Дөңгелектің ауданы жөніндегі теоремаларды дәлелдеу

«В» Дөңгелек пен шеңбердің айырмашылығын ажырату

«С» Дөңгелектің мағынасын білу

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Оқулық, әдістемелік журналдар, ғаламтор, бағалау парақшасы, стикерлер. АКТ
№: 4
:
Сабақтың тақырыбы: Дөңгелек және оның бөліктерінің ауданына есептер шығару
Сабақтың мақсаты: Дөңгелек ауданының формуласын пайдалана отырып есеп шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Дөңгелек ауданының формуласын есеп шығаруда пайдалана алады. .
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс «Ыстық орындық» әдісі. «Кластер» әдісі

-Сұрақ-жауап

-Инсерт(Түртіп) алу әдісі

«

Модульдердің кіріктірілуі:

Оқытуды басқару және көшбасшылық. Сын тұрғысынан ойлау. Оқыту үшін бағалау және оқытудағы бағалау.

АКТ. Талантты және дарынды балаларды оқыту. Оқытудағы жаңа тәсілдер. Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Топтық бағалау,

Екі жұлдыз бір тілек. Жиынтық бағалау

Барлық оқушыларды ОПТ(оқыту процесіне тарту):

Қызығушылықты ояту

Деңгейлік тапсырма

«А» Дөңгелек ауданы жөніндегі теоремаларды дәлелдеу

«В» Дөңгелектің ауданын есепте қолдану

«С» Дөңгелектің ауданы мағынасын білу

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Оқулық, кеспе қағаздар, постер

әдістемелік, .

АКТ


Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерге есептер
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Ұзақ мерзімді жоспар
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz