Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ыбырай - шағын
Оқыту бағдаршамы
|Негізгі мәселелері, |Құзыреттілікті қалыптастыруға бағдарланған |
|талдау сұрақтары |тапсырмалар.Әдістемесі, технологиясы. |
| | |
|1. Ыбырай Алтынсарин |«Қазақ хрестоматиясына» енген шығармаларын |
|– оқулық авторы. |топтастырып, тәрбиелік мәнін дәлелдеңдер. |
|Ыбырай өлеңдерінің |Ыбырай өлеңдерінің тақырыбын, көркемдік әлемін ашып, |
|тақырыбы, көркемдік |дәлелдеңдер. Кесте түрінде топтастырыңдар, бір арнаға |
|әлемі |жинақтаңдар, қорғаңдар. |
| | |
|2. Ыбырай – шағын |Модель құрастырыңдар: |
|әңгіме шебері. |Тақырыптары, көтерген мәселелері, философиялық |
|3. Ыбырай – қазақ |түйіндер, даналық, нақыл сөздері. |
|балалар әдебиетінің |Модель құрастырыңдар: |
|атасы. |Атасы Балғожа бидің ықпалы, мақсатын айқындау, |
| |ағартушылық – демократтық көзқарасы. |
| |Шарттары: тәрбие мәселесіне және еңбек тақырыбына |
| |арналған шағын әңгімелерін талдау, саралау; |
| |Өздерің таңдап алған әңгімелерден даналық, нақыл |
| |сөздерді теріп алыңдар немесе қорытынды шығарып, ой |
| |түйінін келтіріңдер. |
|4. «Ыбырай – көрнекті| |
|прозашы» деген |бір – біріңнен ( қарсылас топтан) интервью алып, оны |
|пікірмен келісесің |ортаға салуға сұрақтар әзірлеңдер. Пікірлеріңді |
|бе? |білдіріңдер. |
|5. Қалай ойлайсыңдар,|Ақын әңгімелерінде атап көрсетілген адамдық |
|Ыбырай әңгімелерінің |қасиеттердің болашақтағы өміріңе қажеті бар ма? Осы |
|бүгінгі күн |мәселе айналасында ой толғаңдар. Пікірлеріңді |
|өміршеңдігі бар ма? |жинақтап, сыныптағы білім қоржынына салыңдар. |
| | |
| | |
|6. Топтастыру |Ыбырай әңгімелеріндегі адамгершілік қасиеттерді |
|стратегиясы |топтастыру. |
| |Ыбырай әңгімелері арқылы неге үйрендім? Топтастыру. |
| | |
|7. «Мен үшін...» өз |Мен үшін Ыбырай атаның әңгімелерінің тәрбиелік мәні |
|ой – пікіріңді |зор... |
|білдір. |Ыбырай атаның арманына біздер жетіп отырмыз... |
| |«Ғылым – жанып тұрған шырақ», - дегендей... ойды |
| |жалғастыр. |
| | |
| |«Қазақ арасынан шыққан тұңғыш кемеңгер» тақырыбына |
|8. Үйге: |эссе жазу. |
| |«Ыбырай және болашақтағы қазақ мектебі» тақырыбына |
| |пікір таласын жүргізуге сұрақтар әзірлеп келіңдер. |
|Негізгі мәселелері, |Құзыреттілікті қалыптастыруға бағдарланған |
|талдау сұрақтары |тапсырмалар.Әдістемесі, технологиясы. |
| | |
|1. Ыбырай Алтынсарин |«Қазақ хрестоматиясына» енген шығармаларын |
|– оқулық авторы. |топтастырып, тәрбиелік мәнін дәлелдеңдер. |
|Ыбырай өлеңдерінің |Ыбырай өлеңдерінің тақырыбын, көркемдік әлемін ашып, |
|тақырыбы, көркемдік |дәлелдеңдер. Кесте түрінде топтастырыңдар, бір арнаға |
|әлемі |жинақтаңдар, қорғаңдар. |
| | |
|2. Ыбырай – шағын |Модель құрастырыңдар: |
|әңгіме шебері. |Тақырыптары, көтерген мәселелері, философиялық |
|3. Ыбырай – қазақ |түйіндер, даналық, нақыл сөздері. |
|балалар әдебиетінің |Модель құрастырыңдар: |
|атасы. |Атасы Балғожа бидің ықпалы, мақсатын айқындау, |
| |ағартушылық – демократтық көзқарасы. |
| |Шарттары: тәрбие мәселесіне және еңбек тақырыбына |
| |арналған шағын әңгімелерін талдау, саралау; |
| |Өздерің таңдап алған әңгімелерден даналық, нақыл |
| |сөздерді теріп алыңдар немесе қорытынды шығарып, ой |
| |түйінін келтіріңдер. |
|4. «Ыбырай – көрнекті| |
|прозашы» деген |бір – біріңнен ( қарсылас топтан) интервью алып, оны |
|пікірмен келісесің |ортаға салуға сұрақтар әзірлеңдер. Пікірлеріңді |
|бе? |білдіріңдер. |
|5. Қалай ойлайсыңдар,|Ақын әңгімелерінде атап көрсетілген адамдық |
|Ыбырай әңгімелерінің |қасиеттердің болашақтағы өміріңе қажеті бар ма? Осы |
|бүгінгі күн |мәселе айналасында ой толғаңдар. Пікірлеріңді |
|өміршеңдігі бар ма? |жинақтап, сыныптағы білім қоржынына салыңдар. |
| | |
| | |
|6. Топтастыру |Ыбырай әңгімелеріндегі адамгершілік қасиеттерді |
|стратегиясы |топтастыру. |
| |Ыбырай әңгімелері арқылы неге үйрендім? Топтастыру. |
| | |
|7. «Мен үшін...» өз |Мен үшін Ыбырай атаның әңгімелерінің тәрбиелік мәні |
|ой – пікіріңді |зор... |
|білдір. |Ыбырай атаның арманына біздер жетіп отырмыз... |
| |«Ғылым – жанып тұрған шырақ», - дегендей... ойды |
| |жалғастыр. |
| | |
| |«Қазақ арасынан шыққан тұңғыш кемеңгер» тақырыбына |
|8. Үйге: |эссе жазу. |
| |«Ыбырай және болашақтағы қазақ мектебі» тақырыбына |
| |пікір таласын жүргізуге сұрақтар әзірлеп келіңдер. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz