Бағалау парағы

Апта
Күні 19. 10. 2012
Сыныбы: 6 в
Апта: Сабақтың тақырыбы
Күні 19. 10. 2012: Мұғалім ол біздің. Сөйлем түрлерін қайталау .
Апта: Жалпы мақсаты
Күні 19. 10. 2012: Жай сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлері туралы алған білімдерін пысықтау. Мұғалім ол біздің атты тақырып бойынша мәлімет беру, түсіндіру. Топтық, жұптық жұмыс жасата отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Апта: Күтілетін нәтижелер
Күні 19. 10. 2012: Сөйлем ішінен жай сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін таба алады. Топ болып сұрақтарға нақты жауап беру. Өзін-өзі бағалауы, берілген сөйлемдерді дұрыс талдау. Мұғалім туралы өз ойларын еркін жеткізе алады.
Апта: Сабақ түрі
Күні 19. 10. 2012: Блум өлшемі, топтық жұмыс, бағалау, АҚТ-мен жұмыс.
Апта: Тапсырмалар
Күні 19. 10. 2012: Сұрақ-жауап, карточкалар, семантикалық кестелер, Бес жол өлең әдісі, сөзжұмбақ, кластерлік топтастыру.
Апта: Керекті жабдықтар
Күні 19. 10. 2012: бағалау карточкалар, интерактивті тақта, карточкалар.
Апта: Сабақ барысы:
Апта: Сабақ кезеңдері
Күні 19. 10. 2012: Мұғалім әрекеті
Сыныбы: 6 в: Тапсырмалар
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Апта: Кіріспе
Күні 19. 10. 2012:

Амандасу, түгелдеу

Назарларын сабаққа аудару.

Тренинг: шаттық щеңбері, топқа бөлу. Бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайтын сөздер айтады, хабарлы, сұраулы, лепті болып 3 топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасы: «Мектеп кітапханасы» туралы жазып келген әңгімелерін оқиды.

Сыныбы: 6 в:
Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. 3топқа бөлінеді. Әр топта 3-4 оқушыдан. Әр топ топтық ереже бойынша
Бағалау парақтарын тарату.
Бағалау парақтары
Апта: Тұсаукесер
Күні 19. 10. 2012:

Топпен жұмыс

  1. слайд.

I. Білу: Сұрақтарға жауап беру (Ауызша) Кластерлік топтастыру. 3-слайд, Мұғалім

Сыныбы: 6 в: Мұғалім
өздерін реттеп отырады. Топ басшысы бағалау парағына оқушылардың аты-жөндерін жазып, сабақ бойы бағалап отырады.

Интербелсенді тақта

1, 2, 3- слайдтар

Апта: Негізгі бөлім
Күні 19. 10. 2012:

II. Түсіну: Мәтінмен жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыс.

III. Қолдану: оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс.

IV-V. Талдау, жинақтау

Семантикалық кесте, бес жол өлең әдісі.

Сыныбы: 6 в:

1 топ: 1-тапс.

2 топ: 3-тапс.

3 топ: 6-тапс. Мәтіндерді рөлге бөліп оқиды, өз ойларын айтады, айтылу мақсатына қарай түрлерін тауып айтады.

1 топ: 2-тапс. Сөз тіркестерін құраңдар.

2 топ: 4-тапс. Жұмбақтардың шешуімен сөзжұмбақты шешіңдер.

3 топ: 1-тапс. Мына сөздерге сөйлем құрастыру: мұғалім, сабақ, тамаша, жаз.

Семантикалық кесте: 1. Фонетикалық талдау: Мұғалім.

2. Синоним, антоним, омоним: мұғалім, кітап, жаз, қара, ұзын, биік.

3. Бес жол өлең әдісі:

1. Зат есім. Мұғалім

2. Сын есім.

3. Етістік.

4. Синоним.

5. Сөйлем.

Интербелсенді тақтадағы сұрақтарға жауап береді. Кластерлік топтастыру толтырады. Мәтіндерді рөлге бөліп оқып, түсінгендерін өз ойларымен жеткізіп, айтылу мақсатына қарай түрлерін тауып айтады.

Берілгентапсырмаларды топта бірігіп орындап, бір-бірлеп оқып, түсіндіреді.

Берілген карточкалармен жұмыс жасайды. Семантикалық кесте толтырады, бес жол өлең әдісін жазады.

Топтағы ынтымақтастық деңгейі.

Белсенділігі, ойының нақтылығы, тұжырымдылығы, сөз саптауы, топтағы ынтымақтастық деңгейі.

Оқулықпен жұмыс

Интербелсенді тақта, 4-слайд.

Карточкамен жұмыс, дәптермен жұмыс.

Интербелсенді тақта,

5, 6, 7-слайдтар

Апта: Бағалау
Күні 19. 10. 2012: Әдісі: өзара бағалау. Бағалау парағы арқылы бір-бірін бағалайды.
Сыныбы: 6 в: Қорытынды баға қояды.
Топ басшысы өзінің тобындағы бағалаған оқушылардың бағаларын айтады.
Бағалау парақтарын жинап алу.
Бағалау парақтары
Апта: Үй тапсырмасы
Күні 19. 10. 2012: Орындалуы: 46 бет, 5-тапсырма. Жаттау, ереже қайталау.
Сыныбы: 6 в: Үй тапсырмасын қалай орындау керектігін түсіндіреді.
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.

Интербелсенді тақта,

8-слайд

Апта: Қорытынды
Күні 19. 10. 2012: Әдісі: INSERT әдісі. Не ұнады, нені білдім, не білгім келеді?
Сыныбы: 6 в: Түрлі түсті стикерлер береді.
Өз ойларын стикерлерге жазып, жапсырып кетеді.
Түрлі түстістикерлер.

Бағалау парағы.

Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы

Сұрақ-

жауап

Мәтінмен жұмыс

1, 3, 6 тапсыр.

2-тапс.

4-тапс.

Сөйлем құрау

Семанти

калық кесте

Бес жол өлең
Бағасы
№: 1
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасы:
Сұрақ-жауап:
Мәтінмен жұмыс1, 3, 6 тапсыр.:
2-тапс.4-тапс.Сөйлем құрау:
Семантикалық кесте:
Бес жол өлең:
Бағасы:
№: 2
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасы:
Сұрақ-жауап:
Мәтінмен жұмыс1, 3, 6 тапсыр.:
2-тапс.4-тапс.Сөйлем құрау:
Семантикалық кесте:
Бес жол өлең:
Бағасы:
№: 3
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасы:
Сұрақ-жауап:
Мәтінмен жұмыс1, 3, 6 тапсыр.:
2-тапс.4-тапс.Сөйлем құрау:
Семантикалық кесте:
Бес жол өлең:
Бағасы:
№: 4
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасы:
Сұрақ-жауап:
Мәтінмен жұмыс1, 3, 6 тапсыр.:
2-тапс.4-тапс.Сөйлем құрау:
Семантикалық кесте:
Бес жол өлең:
Бағасы:
№: 5
Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасы:
Сұрақ-жауап:
Мәтінмен жұмыс1, 3, 6 тапсыр.:
2-тапс.4-тапс.Сөйлем құрау:
Семантикалық кесте:
Бес жол өлең:
Бағасы:

Ұқсас жұмыстар
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
Жұмыс. қуат. энергия
Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
Динамика тарауы. омж. физика. 9-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Тәжірибелік жұмыс дәптерге орындауы
Өзін өзі бағалау парағы
Квадрат түбір
Шыршаның суреті
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу. Ашық сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz