Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топ басшысын бағалау
Күні
24.10.2013 жыл Әдебиеттік оқу 2сынып
Сабақтың тақырыбы:
Қожанасыр мен Алдаркөсе. Үш сом.
Сілтемелер:
Әдебиеттік оқу оқулығы Атамұра-2013,АКТ,суреттер, кестелер. Мультимедиалық электрондық оқулық. <<Атамұра>> корпорациясы>>
Жалпы мақсаты:
Аңыз бен ертегінің айырмашылығын ажырата білуге, аңыздың мазмұнын тыңдау арқылы түсінуге,мәтінді түсініп оқи білуге үйрету.
Міндеттері:
Аңыз бен ертегінің айырмашылығын ажырата білу
Мәтінді тыңдау арқылы түсінуге үйрету
Мәтіндегі негізгі ойды аша білу
Оқыту нәтижесі:
Аңыз бен ертегінің айырмашылығын ажырата алады.
Мәтінді тыңдау арқылы түсіне алады.
Мәтіндегі негізгі ойды ажырата алады
Тапсырмалар:
1. Миға шабуыл <<Қарша борату>> әдісі
2. Шығармашылық жұмыс
3. Ойлан- Бірік-Талқыла. Осы аңызда олжалы болған кім? Ол қалай олжалы болды деп ойлайсың?
4. Жұптық жұмыс <<Көршіме айтамын>> әдісі
Алдаркөсенің олжалы болу себебі неде? Ол қандай айла тапты деп ойлайсың?
5. Суретпен жұмыс Ойланып көр. Осы сурет бірінші аңызға қатысты ма, әлде екінші аңызға қатысты ма?
Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
2минут
2минут
5минут
10 минут
5минут
5минут
10минут
3минут
2минут
1минут
Ұйымдастыру бөлімі.
Сәлемдесу.
Психологиялық дайындық.
Әр түрлі стикерлер арқылы 4топқа бөліп аламын.
Миға шабуыл
<<Қарша борату>> әдісі
Әр топқа қағазға жазылған аңыз, ертегіні лақтырамын.
Формативті бағалау.
Бағдаршам түстес белгілер арқылы бағалату
Жаңа сабақты меңгерту.
Әр топтан 1оқушыдан сыныптан шығарып, топқа 2аңызды тыңдатамын.
Әр топта отырған бір оқушыға фигура беремін, сол оқушы түсіндіреді.
Формативті бағалау.
Бағдаршам түстес белгілер арқылы бағалату
1-тапсырма. Шығармашылық жұмыс
1-топ Алдаркөсе қойшыны қалай алдағаны туралы не дер едің?
2-топ Сен байдың орнында болсаң алданбау үшін не істер едің?
3-топ Аңыз кейіпкерлерін ата,суретін сал
4-топ Екі аңыздың ұқсастығы неде? Екі
кейіпкерге де қандай қасиет тән деп ойлайсың?
Формативті бағалау.
Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау.
2-тапсырма. Ойлан - Бірік- Талқыла
Осы аңызда олжалы болған кім? Ол қалай олжалы болды деп ойлайсың?
- Қожанасыр
- Алдаркөсе
- Қойшы
Формативті бағалау.
Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау.
Сергіту сәті
3-тапсырма. Жұптық жұмыс
<<Көршіме айтамын>> әдісі
Алдаркөсенің олжалы болу себебі неде? Ол қандай айла тапты деп ойлайсың?
oo Сараңдық көрсетті
oo Ақшасын алмады
oo Тапқырлық танытты
oo Өзі де шығынға батты
Формативті бағалау.
Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау.
4-тапсырма. Суретпен жұмыс
Ойланып көр. Осы сурет бірінші аңызға қатысты ма, әлде екінші аңызға қатысты ма?
- Қожанасыр мен Алдаркөсе
- Үш сом
Бағалау. Бағалау критериі арқылы өзін- өзі бағалайды.
Өзін- өзі бағалау бетшесі
Оқушының аты-жөні: ------------------- сыныбы -----
Тапсырмалар реті
Тапсырма мазмұны
Бағалау шегі
1-тапсырма
Үй тапсырмасын орындауы
2-тапсырма
Аңызды рөлге бөліп оқи аламын
3-тапсырма
Топпен жұмыс жасай алуы
4-тапсырма
Топ басшысын бағалау
Бағалау критерийі:
<<5>> деген баға: 1-4 тапсырмалар толық қамтылса
<<4>> деген баға: 1-3 тапсырмалар толық қамтылса
<<3>> деген баға : 1-2 тапсырмалар толық қамтылса
Рефлексия
Бағдаршамның түстеріне байланысты өз ойларын жазады
Үй тапсырмасы
Мәтінің мазмұнын өз сөзімен баяндау,мәнерлеп оқу ,Аңыздың мазмұнына сурет салу.
Сәлемдесу, Орындықтың артына жапсырылған стикерлер арқылы 4топқа бөлінеді.
Оқушылар оның ертегі немесе аңыз екенін ажыратып, дәлелдейді.
Оқушылар сыныпқа қайта кіреді,өз тобына отырады,ал әр топтағы бір оқушы жаңағы оқушыға түсіндіреді, Ол оқушы сыныпқа не түсінгенін айтып береді.
Оқушылар өздеріне берілген
тапсырманы топ болып ақылдасып ,сыни тұрғыдан ойлап постер қорғайды.
Берілген сұраққа барлық топ оқушылары ойланып жауап іздейді және оны дәлелдейді.
Оқушылар берілген тапсырманы жұп-жұп болып ақылдасады және оны талқылайды , ойын ортаға салады.
Суретте берілген аңызды ажыратып,сол аңыздың тақырыбын тауып суретке жапсырады және мазмұнын әңгімелеп береді.
Оқушылар бағалау бетшесі арқылы өздерін бағалайды.
Балалар өз ойларын стикерге жазып бағдаршам көздеріне жапсырады.
Қызыл - түсіндім
Сары - толық түсінбедім
Жасыл - сұрағым бар
24.10.2013 жыл Әдебиеттік оқу 2сынып
Сабақтың тақырыбы:
Қожанасыр мен Алдаркөсе. Үш сом.
Сілтемелер:
Әдебиеттік оқу оқулығы Атамұра-2013,АКТ,суреттер, кестелер. Мультимедиалық электрондық оқулық. <<Атамұра>> корпорациясы>>
Жалпы мақсаты:
Аңыз бен ертегінің айырмашылығын ажырата білуге, аңыздың мазмұнын тыңдау арқылы түсінуге,мәтінді түсініп оқи білуге үйрету.
Міндеттері:
Аңыз бен ертегінің айырмашылығын ажырата білу
Мәтінді тыңдау арқылы түсінуге үйрету
Мәтіндегі негізгі ойды аша білу
Оқыту нәтижесі:
Аңыз бен ертегінің айырмашылығын ажырата алады.
Мәтінді тыңдау арқылы түсіне алады.
Мәтіндегі негізгі ойды ажырата алады
Тапсырмалар:
1. Миға шабуыл <<Қарша борату>> әдісі
2. Шығармашылық жұмыс
3. Ойлан- Бірік-Талқыла. Осы аңызда олжалы болған кім? Ол қалай олжалы болды деп ойлайсың?
4. Жұптық жұмыс <<Көршіме айтамын>> әдісі
Алдаркөсенің олжалы болу себебі неде? Ол қандай айла тапты деп ойлайсың?
5. Суретпен жұмыс Ойланып көр. Осы сурет бірінші аңызға қатысты ма, әлде екінші аңызға қатысты ма?
Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
2минут
2минут
5минут
10 минут
5минут
5минут
10минут
3минут
2минут
1минут
Ұйымдастыру бөлімі.
Сәлемдесу.
Психологиялық дайындық.
Әр түрлі стикерлер арқылы 4топқа бөліп аламын.
Миға шабуыл
<<Қарша борату>> әдісі
Әр топқа қағазға жазылған аңыз, ертегіні лақтырамын.
Формативті бағалау.
Бағдаршам түстес белгілер арқылы бағалату
Жаңа сабақты меңгерту.
Әр топтан 1оқушыдан сыныптан шығарып, топқа 2аңызды тыңдатамын.
Әр топта отырған бір оқушыға фигура беремін, сол оқушы түсіндіреді.
Формативті бағалау.
Бағдаршам түстес белгілер арқылы бағалату
1-тапсырма. Шығармашылық жұмыс
1-топ Алдаркөсе қойшыны қалай алдағаны туралы не дер едің?
2-топ Сен байдың орнында болсаң алданбау үшін не істер едің?
3-топ Аңыз кейіпкерлерін ата,суретін сал
4-топ Екі аңыздың ұқсастығы неде? Екі
кейіпкерге де қандай қасиет тән деп ойлайсың?
Формативті бағалау.
Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау.
2-тапсырма. Ойлан - Бірік- Талқыла
Осы аңызда олжалы болған кім? Ол қалай олжалы болды деп ойлайсың?
- Қожанасыр
- Алдаркөсе
- Қойшы
Формативті бағалау.
Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау.
Сергіту сәті
3-тапсырма. Жұптық жұмыс
<<Көршіме айтамын>> әдісі
Алдаркөсенің олжалы болу себебі неде? Ол қандай айла тапты деп ойлайсың?
oo Сараңдық көрсетті
oo Ақшасын алмады
oo Тапқырлық танытты
oo Өзі де шығынға батты
Формативті бағалау.
Тапсырманы дұрыс әрі тез орындаған топты мадақтау.
4-тапсырма. Суретпен жұмыс
Ойланып көр. Осы сурет бірінші аңызға қатысты ма, әлде екінші аңызға қатысты ма?
- Қожанасыр мен Алдаркөсе
- Үш сом
Бағалау. Бағалау критериі арқылы өзін- өзі бағалайды.
Өзін- өзі бағалау бетшесі
Оқушының аты-жөні: ------------------- сыныбы -----
Тапсырмалар реті
Тапсырма мазмұны
Бағалау шегі
1-тапсырма
Үй тапсырмасын орындауы
2-тапсырма
Аңызды рөлге бөліп оқи аламын
3-тапсырма
Топпен жұмыс жасай алуы
4-тапсырма
Топ басшысын бағалау
Бағалау критерийі:
<<5>> деген баға: 1-4 тапсырмалар толық қамтылса
<<4>> деген баға: 1-3 тапсырмалар толық қамтылса
<<3>> деген баға : 1-2 тапсырмалар толық қамтылса
Рефлексия
Бағдаршамның түстеріне байланысты өз ойларын жазады
Үй тапсырмасы
Мәтінің мазмұнын өз сөзімен баяндау,мәнерлеп оқу ,Аңыздың мазмұнына сурет салу.
Сәлемдесу, Орындықтың артына жапсырылған стикерлер арқылы 4топқа бөлінеді.
Оқушылар оның ертегі немесе аңыз екенін ажыратып, дәлелдейді.
Оқушылар сыныпқа қайта кіреді,өз тобына отырады,ал әр топтағы бір оқушы жаңағы оқушыға түсіндіреді, Ол оқушы сыныпқа не түсінгенін айтып береді.
Оқушылар өздеріне берілген
тапсырманы топ болып ақылдасып ,сыни тұрғыдан ойлап постер қорғайды.
Берілген сұраққа барлық топ оқушылары ойланып жауап іздейді және оны дәлелдейді.
Оқушылар берілген тапсырманы жұп-жұп болып ақылдасады және оны талқылайды , ойын ортаға салады.
Суретте берілген аңызды ажыратып,сол аңыздың тақырыбын тауып суретке жапсырады және мазмұнын әңгімелеп береді.
Оқушылар бағалау бетшесі арқылы өздерін бағалайды.
Балалар өз ойларын стикерге жазып бағдаршам көздеріне жапсырады.
Қызыл - түсіндім
Сары - толық түсінбедім
Жасыл - сұрағым бар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz