Сұрақтарды оқушыларға ұсыну

2/28-сабақ жоспары

Мерзімі 10. 04. 2013 ж.

Сыныбы: 8”Ә”

Пән атауы:Информатика

Сабақтың тақырыбы: Деректерді кестелік түрде ұсыну. Электрондық кестелердегі деректерді өңдеу

Сабақтың мақсаты: Еxcel-ге берілгендерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын үйренеді

Сабақтың міндеттері:

-оқушыларға кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсетеді;

- кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытады;

- ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленеді

Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Миға шабуыл”, “Формативті тест” “ Ой толғау”, “Озық ойлы тапқыр”, “Қосу, алу, қызықты”.

Уақыт өлшемі
Жоспар мазмұны
Мұғалімдер іс-әрекеті
Оқушы іс -әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Уақыт өлшемі: 5 мин.
Жоспар мазмұны:

Кіріспе

Сыныпта психологиялық ахуал тудыру

“Жылы лебіз” тренингін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Мұғалімдер іс-әрекеті:

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.

Орындарынан тұрғызып, щеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады.

Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

Оқушы іс -әрекеті:

Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді

Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Бағалау: Жарайсың!
Ресурстар: Тұсаукесер
Уақыт өлшемі: 5 мин.
Жоспар мазмұны:

Білу

Үй тапсырмасын сұрау

“Мен нені үйрендім”

“Теориялық шағын тест” тренингін жүргізу

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушыларға өткен тақырып бойынша тест ұсыну.
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар берілген тестке жауап беру.
Бағалау: Өзара бағалау (1-3 ұпай)
Ресурстар:

Таратпа материалдар,

бағалау парағы

Уақыт өлшемі: 3 мин.
Жоспар мазмұны:

Топқа бөлу

Мазаика арқылы бөлу

1-топ:“Сан”

2-топ:“Формула”

3-топ:“Мәтін”

Мұғалімдер іс-әрекеті: Топқа бөлу қағаздарын ұсыну.
Оқушы іс -әрекеті:

Мазаика арқылы топтарға бөлінеді.

1-топ:Қағаздағы сандар бойынша топтасады;

2-топ:Қағаздағы формулалар бойынша топтасады;

3-топ:Қағазда мәтін бойынша тостасады.

Бағалау:

Формативті бағалау

Бірінші топтасқан оқушыларға 3 бал арқылы бағалау

Ресурстар: Бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 2 мин.
Жоспар мазмұны:

Тұсаукесер

“Миға шабуыл” стартегиясы

1. Мәтін, сан, формуланы енгізу және редакциялау үшін қандай кестеде арқылы орындаймыз?

2. Электрондық кесте қандай программада орындалады?

3. Қағаздағы кесте мен

электрондық кестенің

ең басты айырмашылығы бар ма? Неге?

Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушыларға сұрақ қою
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар берілген сұраққа топтасу арқылы жауап беру
Бағалау: Смайлинг (ф. б. )
Ресурстар: тұсаукесер, флипчарт
Уақыт өлшемі: 10 мин.
Жоспар мазмұны:

Түсіну

Негізгі бөлім

“Білім шыңына өрлейік”

Жаңа сабақ

1-топ:“Сан”

2-топ:“Формула”

3-топ:“Мәтін”

Мұғалімдер іс-әрекеті: Топтарға тапсырма ұсыну
Оқушы іс -әрекеті: Берілген тапсырманы топ бойынша орындаап, флипчартқа түсіріп, бір-бірін оқыту.
Бағалау: Өзара бағалау (ф. б. )
Ресурстар: Оқулық, компьютер электрондық оқулық, тұсаукесер флипчарт, бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 2 мин.
Жоспар мазмұны: Сергіту сәті
Мұғалімдер іс-әрекеті: Оқушыларға сергіту сәтін орындатады.
Оқушы іс -әрекеті: Оқушылар видео роликтен қарап, барлығы бірдей қайталап отырып жасайды.
Бағалау: Жарайсың! (ф. б. )
Ресурстар: тұсаукесер
Уақыт өлшемі: 8 мин.
Жоспар мазмұны:

“Білгенімді зердеме тоқу”

Іс-тәжірибелік тапсырма: Оқулықтағы 8. 2-тапсырманы

барлығымыз бірдей орындаймыз.

100-бет (3 минут уақыт)

Мұғалімдер іс-әрекеті: Тапсырмаларды таратып беру
Оқушы іс -әрекеті: Тапсырамларды жұп бойынша орындау
Бағалау: Өзін-өзі бағалау (1-3 бал)
Ресурстар: Бағалау парағы
Уақыт өлшемі:

6 мин.

2 мин.

Жоспар мазмұны:

Талдау

Қорытынды

“Озық ойлы тапқыр”

“Ой толғау” карточка құрастыру

Мұғалімдер іс-әрекеті:

Сұрақтарды оқушыларға ұсыну

Оқушыларға сыр сандық ұсыну.

Кабинетте қорап қояды

Оқушы іс -әрекеті:

Оқушылар топ болып, топтың ішінен бір оқушы жауап беру

Оқушылар сырсандыққа сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдырады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқылау

Бағалау: Өзара бағалау (1-3 бал)
Ресурстар: Тұсаукесер, бағалау парағы
Уақыт өлшемі: 2мин.
Жоспар мазмұны:

Жинақтау

Бағалау

Дамыту

Үй тапсырмасы: 8. 2 оқу, сабақ кестесін дәптерге жазып келу

Мұғалімдер іс-әрекеті:

Оқушыларға шығу парағын тарату

Оқушылардың жиынтық бағасын қою

Үй тапсырмасын хабарлау

Оқушы іс -әрекеті:

Оқушылар сабаққа кері байланыс жасап, алған әсерлерін стикерге жазады.

Бағалау парағындағы балды есептеу

Күнделіктеріне жазып алу

Бағалау:

“Қосу, алу, қызықты”

Жиынтық баға

Ресурстар:

стикер

Бағалау парағы

Күнделік, қалам


Ұқсас жұмыстар
Ақтөбе қаласы. 4 сынып
Мектептен тыс жерде
Ылғал сүйгіш және су өсімдіктері .құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер. 3 сынып
Топтарға тапсырма ұсыну
Жеке тапсырма ұсыну
Пернетақтамен жұмыс. қысқа мерзімді жоспар, 5 сынып
Үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасау
Блум парағы арқылы бағалау
Абсолюттік , салыстырмалы және аралас сілтемелер. Салыстырмалы, абсолютті және аралас сілтемелердің арасын ажырата білу
А.Байтұрсынұлы. Анама хат , Қара бұлт өлеңдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz