Сұрақтарды оқушыларға ұсыну

2/28-сабақ жоспары
Мерзімі 10. 04. 2013 ж.
Сыныбы: 8”Ә”
Пән атауы:Информатика
Сабақтың тақырыбы: Деректерді кестелік түрде ұсыну. Электрондық кестелердегі деректерді өңдеу
Сабақтың мақсаты: Еxcel-ге берілгендерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын үйренеді
Сабақтың міндеттері:
-оқушыларға кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсетеді;
- кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытады;
- ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленеді
Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Миға шабуыл”, “Формативті тест” “ Ой толғау”, “Озық ойлы тапқыр”, “Қосу, алу, қызықты”.
Кіріспе
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру
“Жылы лебіз” тренингін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.
Орындарынан тұрғызып, щеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады.
Оқушылардың назарын сабаққа аударады.
Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді
Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.
Білу
Үй тапсырмасын сұрау
“Мен нені үйрендім”
“Теориялық шағын тест” тренингін жүргізу
Таратпа материалдар,
бағалау парағы
Топқа бөлу
Мазаика арқылы бөлу
1-топ:“Сан”
2-топ:“Формула”
3-топ:“Мәтін”
Мазаика арқылы топтарға бөлінеді.
1-топ:Қағаздағы сандар бойынша топтасады;
2-топ:Қағаздағы формулалар бойынша топтасады;
3-топ:Қағазда мәтін бойынша тостасады.
Формативті бағалау
Бірінші топтасқан оқушыларға 3 бал арқылы бағалау
Тұсаукесер
“Миға шабуыл” стартегиясы
1. Мәтін, сан, формуланы енгізу және редакциялау үшін қандай кестеде арқылы орындаймыз?
2. Электрондық кесте қандай программада орындалады?
3. Қағаздағы кесте мен
электрондық кестенің
ең басты айырмашылығы бар ма? Неге?
Түсіну
Негізгі бөлім
“Білім шыңына өрлейік”
Жаңа сабақ
1-топ:“Сан”
2-топ:“Формула”
3-топ:“Мәтін”
“Білгенімді зердеме тоқу”
Іс-тәжірибелік тапсырма: Оқулықтағы 8. 2-тапсырманы
барлығымыз бірдей орындаймыз.
100-бет (3 минут уақыт)
6 мин.
2 мин.
Талдау
Қорытынды
“Озық ойлы тапқыр”
“Ой толғау” карточка құрастыру
Сұрақтарды оқушыларға ұсыну
Оқушыларға сыр сандық ұсыну.
Кабинетте қорап қояды
Оқушылар топ болып, топтың ішінен бір оқушы жауап беру
Оқушылар сырсандыққа сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдырады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқылау
Жинақтау
Бағалау
Дамыту
Үй тапсырмасы: 8. 2 оқу, сабақ кестесін дәптерге жазып келу
Оқушыларға шығу парағын тарату
Оқушылардың жиынтық бағасын қою
Үй тапсырмасын хабарлау
Оқушылар сабаққа кері байланыс жасап, алған әсерлерін стикерге жазады.
Бағалау парағындағы балды есептеу
Күнделіктеріне жазып алу
“Қосу, алу, қызықты”
Жиынтық баға
стикер
Бағалау парағы
Күнделік, қалам
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz