Топ тапсырмалары

№18 орта мектеп

Ашық сабақ

Пәні: Қазақстан тарихы

Тақырып: Көшпелілердің қоғамдық қатынастары

Сыныбы: 10 «Б»

Пән мұғалімі: Малбасова Л. М.

2015/2016 оқу жылы

Сабақ : 1- сабақ
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:

Барлық оқушы саны:

Қатысқаны:

Сабақ : 1- сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.
Сабақ : 1- сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар
Сабақ : 1- сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

Туыстық қатынастардың қалыптасуы туралы білу;

Тайпа мен рудың айырмашылығы туралы білу;

Әлеуметтік жіктелу туралы білу;

Басқару жүйесі туралы білу;

Қоғамдағы түрлі топтар қызметімен танысу;

Сабақ : 1- сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: -Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Сабақ : 1- сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

Туыстық қатынастардың қалыптасуы туралы біледі;

Тайпа мен рудың айырмашылығы туралы біледі;

Әлеуметтік жіктелу туралы біледі;

Басқару жүйесі туралы біледі;

Қоғамдағы түрлі топтар қызметімен танысады;

Сабақ : 1- сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Суреттер, карта, АКТ.
Сабақ : 1- сабақ: Дереккөздер
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: оқулық, дерекнама, сайт, 10 сынып оқулық, Алматы «Мектеп» 2014. «Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар»
Сабақ : 1- сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: Уақыты
Барлық оқушы саны:Қатысқаны:: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ : 1- сабақ:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

5 мин

3 мин

5 мин

Барлық оқушы саны:Қатысқаны::

“Өз жартыңды тап” ойыны.

«Сұрақ қою» стратегиясы

Мәнмәтінде айқындау.

1. Ұйымдастыру

Топқа бөлу: “Өз жартыңды тап” ойыны.

Сақ, Үйсін, Қаңлы, Ғұн

Үй тапсырмасын сұрау арқылы топқа бөлу

Жаңа сабақ. «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы басталады.

1. Экзогамияның қандай маңыздылығы бар?

2. Жеке меншіктің қалыптасуы нені туындатты?

3. Эндогамияның туыстық қатынасқа әсері қандай?

Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға смайлик беремін.

(оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқытамын)

Топ тапсырмалары:

І. Туыстық қатынастардың қалыптасуы. Тайпа мен рудың айырмашылығы

ІІ. Әлеуметтік жіктелу

ІІІ. Басқару жүйесі

ІҮ. Қоғамдағы түрлі топтар қызметі

Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.

Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады.

Әркім өз ойларын айтады.

Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?

Болжау жасайды.

Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.

оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.

Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.

5 мин

Өзін-өзі

Сабақ : 1- сабақ:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

Сабақ өтілетін уақыт: Орны::

8 мин

7 мин

Барлық оқушы саны:Қатысқаны:: «Бірге ойланамыз» ойын арқылы оқыту.

«Бірге ойланамыз»

I топ: Туыстық қатынастардың қалыптасуы. Тайпа мен рудың айырмашылығы

ІІ топ: Әлеуметтік жіктелу

ІІІ топ: Басқару жүйесі

ІҮ топ: Қоғамдағы түрлі топтар қызметі

Кестемен жұмыс

Қазақстандағы мемлекеттіліктің қалыптасуы

көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.

· мұғаліміңіз 1 - 4 дейін санды таңдайды;

· осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді;

· талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.

Оқушыларға кітаптағы кестеге 1 мин қарауға рұқсат беріледі, сөйтіп, 3 мин ішінде сол кестені еске түсіріп постерге түіреді. Есте сақтау қабілетін дамыту.

Формативті

Топты бағалау

Сабақ : 1- сабақ:

3-кезең: Ой- толғаныс:

анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

синтез, бір-бірімен ой бөліседі.

сабақ қорытындысы

Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: 10 мин
Барлық оқушы саны:Қатысқаны:: «Детальдарын қосу»

Бекіту: «Детальдарын қосу»

І топ: Абыздар, жыраулар, ұста, жауынгер, өрімші

ІІ топ: Экзогамия мен эндогамия

ІІІ топ: Ханның қызметі мен ру, тайпа көлеміндеі билік

ІҮ топ: Жеке меншіктің қалыптасуы

Командада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет
топпен
Сабақ : 1- сабақ: Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
Сабақ өтілетін уақыт: Орны:: 2 мин. §. Келесі тақырыпты қарау.
Барлық оқушы саны:Қатысқаны:: Көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара байланысы тақырыпты оқу, интернет материалдарын пайдалану
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды.
Сабақ : 1- сабақ: Рефлексия
Сабақ өтілетін уақыт: Орны::
Барлық оқушы саны:Қатысқаны:: Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.

Ұқсас жұмыстар
ЛОГАРИФМДІК ТЕҢДЕУЛЕР жайлы
Мектепішілік олимпиада тапсырмалары
"елім менің" танымдық сайысы
«атмосфераның жалпы циркуляциясы. ауа массалары» 8-сынып
Санның арифметикалық ортасын табу
Алтын қақпаның тапсырмалары
Ұлы композитор Нұрғиса ата - 90 жаста
Аралас құжаттарды құру
Компьютер. компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. 5-сынып
Лепті сөйлемнің жасалу жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz