Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топ тапсырмалары
№18 орта мектеп
Ашық сабақ
Пәні: Қазақстан тарихы
Тақырып: Көшпелілердің қоғамдық қатынастары
Сыныбы: 10 <<Б>>
Пән мұғалімі: Малбасова Л.М.
2015/2016 оқу жылы
Сабақ : 1- сабақ
Сабақ өтілетін уақыт: _________________Орны:
Барлық оқушы саны:
Қатысқаны:
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.
Сабақ тақырыбы
Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар
Жалпы мақсаттар
Туыстық қатынастардың қалыптасуы туралы білу;
Тайпа мен рудың айырмашылығы туралы білу;
Әлеуметтік жіктелу туралы білу;
Басқару жүйесі туралы білу;
Қоғамдағы түрлі топтар қызметімен танысу;
Түйінді идеялар
-Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері
Туыстық қатынастардың қалыптасуы туралы біледі;
Тайпа мен рудың айырмашылығы туралы біледі;
Әлеуметтік жіктелу туралы біледі;
Басқару жүйесі туралы біледі;
Қоғамдағы түрлі топтар қызметімен танысады;
Көрнекіліктер
Суреттер, карта, АКТ.
Дереккөздер
оқулық, дерекнама, сайт, 10 сынып оқулық, Алматы <<Мектеп>> 2014. <<Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар>>
Сабақ барысы
Уақыты
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
5 мин
3 мин
5 мин
"Өз жартыңды тап" ойыны.
<<Сұрақ қою>> стратегиясы
Мәнмәтінде айқындау.
1.Ұйымдастыру
Топқа бөлу: "Өз жартыңды тап" ойыны.
Сақ, Үйсін, Қаңлы, Ғұн
Үй тапсырмасын сұрау арқылы топқа бөлу
Жаңа сабақ. <<Миға шабуыл>> стратегиясы арқылы басталады.
1. Экзогамияның қандай маңыздылығы бар?
2. Жеке меншіктің қалыптасуы нені туындатты?
3. Эндогамияның туыстық қатынасқа әсері қандай?
Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға смайлик беремін.
(оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқытамын)
Топ тапсырмалары:
І. Туыстық қатынастардың қалыптасуы. Тайпа мен рудың айырмашылығы
ІІ. Әлеуметтік жіктелу
ІІІ. Басқару жүйесі
ІҮ. Қоғамдағы түрлі топтар қызметі
Оқушылар топқа бөлінеді.Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.
Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.
Оқушылар <<ой қозғау>> арқылы ойланады.
Әркім өз ойларын айтады.
Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?
Болжау жасайды.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.
Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.
5 мин
Өзін-өзі
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
8 мин
7 мин
<<Бірге ойланамыз>> ойын арқылы оқыту.
<<Бірге ойланамыз>>
I топ: Туыстық қатынастардың қалыптасуы. Тайпа мен рудың айырмашылығы
ІІ топ: Әлеуметтік жіктелу
ІІІ топ: Басқару жүйесі
ІҮ топ: Қоғамдағы түрлі топтар қызметі
Кестемен жұмыс
Қазақстандағы мемлекеттіліктің қалыптасуы
көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.
· мұғаліміңіз 1 - 4 дейін санды таңдайды;
· осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді;
· талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.
Оқушыларға кітаптағы кестеге 1 мин қарауға рұқсат беріледі, сөйтіп, 3 мин ішінде сол кестені еске түсіріп постерге түіреді. Есте сақтау қабілетін дамыту.
Формативті
Топты бағалау
3-кезең: Ой- толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
сабақ қорытындысы
10 мин
<<Детальдарын қосу>>
Бекіту: <<Детальдарын қосу>>
І топ: Абыздар, жыраулар, ұста, жауынгер, өрімші
ІІ топ: Экзогамия мен эндогамия
ІІІ топ: Ханның қызметі мен ру, тайпа көлеміндеі билік
ІҮ топ: Жеке меншіктің қалыптасуы
Командада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет
топпен
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
2 мин. §.Келесі тақырыпты қарау.
Көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара байланысы тақырыпты оқу, интернет материалдарын пайдалану
Күнделікке жазады.Сұрақтар болса сұрайды.
Рефлексия
Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.
Ашық сабақ
Пәні: Қазақстан тарихы
Тақырып: Көшпелілердің қоғамдық қатынастары
Сыныбы: 10 <<Б>>
Пән мұғалімі: Малбасова Л.М.
2015/2016 оқу жылы
Сабақ : 1- сабақ
Сабақ өтілетін уақыт: _________________Орны:
Барлық оқушы саны:
Қатысқаны:
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық.
Сабақ тақырыбы
Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар
Жалпы мақсаттар
Туыстық қатынастардың қалыптасуы туралы білу;
Тайпа мен рудың айырмашылығы туралы білу;
Әлеуметтік жіктелу туралы білу;
Басқару жүйесі туралы білу;
Қоғамдағы түрлі топтар қызметімен танысу;
Түйінді идеялар
-Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Оқыту нәтижелері
Туыстық қатынастардың қалыптасуы туралы біледі;
Тайпа мен рудың айырмашылығы туралы біледі;
Әлеуметтік жіктелу туралы біледі;
Басқару жүйесі туралы біледі;
Қоғамдағы түрлі топтар қызметімен танысады;
Көрнекіліктер
Суреттер, карта, АКТ.
Дереккөздер
оқулық, дерекнама, сайт, 10 сынып оқулық, Алматы <<Мектеп>> 2014. <<Көшпелілердегі қоғамдық қатынастар>>
Сабақ барысы
Уақыты
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
5 мин
3 мин
5 мин
"Өз жартыңды тап" ойыны.
<<Сұрақ қою>> стратегиясы
Мәнмәтінде айқындау.
1.Ұйымдастыру
Топқа бөлу: "Өз жартыңды тап" ойыны.
Сақ, Үйсін, Қаңлы, Ғұн
Үй тапсырмасын сұрау арқылы топқа бөлу
Жаңа сабақ. <<Миға шабуыл>> стратегиясы арқылы басталады.
1. Экзогамияның қандай маңыздылығы бар?
2. Жеке меншіктің қалыптасуы нені туындатты?
3. Эндогамияның туыстық қатынасқа әсері қандай?
Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға смайлик беремін.
(оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқытамын)
Топ тапсырмалары:
І. Туыстық қатынастардың қалыптасуы. Тайпа мен рудың айырмашылығы
ІІ. Әлеуметтік жіктелу
ІІІ. Басқару жүйесі
ІҮ. Қоғамдағы түрлі топтар қызметі
Оқушылар топқа бөлінеді.Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.
Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.
Оқушылар <<ой қозғау>> арқылы ойланады.
Әркім өз ойларын айтады.
Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?
Болжау жасайды.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.
Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.
5 мин
Өзін-өзі
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
8 мин
7 мин
<<Бірге ойланамыз>> ойын арқылы оқыту.
<<Бірге ойланамыз>>
I топ: Туыстық қатынастардың қалыптасуы. Тайпа мен рудың айырмашылығы
ІІ топ: Әлеуметтік жіктелу
ІІІ топ: Басқару жүйесі
ІҮ топ: Қоғамдағы түрлі топтар қызметі
Кестемен жұмыс
Қазақстандағы мемлекеттіліктің қалыптасуы
көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.
· мұғаліміңіз 1 - 4 дейін санды таңдайды;
· осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді;
· талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.
Оқушыларға кітаптағы кестеге 1 мин қарауға рұқсат беріледі, сөйтіп, 3 мин ішінде сол кестені еске түсіріп постерге түіреді. Есте сақтау қабілетін дамыту.
Формативті
Топты бағалау
3-кезең: Ой- толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
сабақ қорытындысы
10 мин
<<Детальдарын қосу>>
Бекіту: <<Детальдарын қосу>>
І топ: Абыздар, жыраулар, ұста, жауынгер, өрімші
ІІ топ: Экзогамия мен эндогамия
ІІІ топ: Ханның қызметі мен ру, тайпа көлеміндеі билік
ІҮ топ: Жеке меншіктің қалыптасуы
Командада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет
топпен
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
2 мин. §.Келесі тақырыпты қарау.
Көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара байланысы тақырыпты оқу, интернет материалдарын пайдалану
Күнделікке жазады.Сұрақтар болса сұрайды.
Рефлексия
Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz