Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Орыс тілі
Бекітемін>>
Қалдығайты жалпы орта мектептің
директоры
______________ А.Нұрымова
<<24>> қаңтар 2016ж
Коучинг-сессия жоспары
Күні:
Caғaт: 1700-1800
Коучинг тaқырыбы:
Жаңартылған үлгідегі тілдік мақсатты енгізудің маңызы.
Жaлпы
мaқcaт:
Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жаңа бағытта арттырып, білім мазмұның жаңартып, тиісті әдіс - тәсілдерді қолданып, әдістемелік негіздерді қалыптастыру.
Күтілетін
Нәтиже
Мұғалім ақпарат бере отырып оқыту ортасын құрады, оқушы бойында білім мен түсінікті қалыптастырады.
Caбaқтa қолдaнылaтын мaтериaлдaр:
Интертақта, слайдтар, маркер, стикерлер, тапсырмалар, А4 беттер.
Дерек көздері:
Әдістемелік нұсқаулық, мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Тaпcырмaлaр:
<<Түртіп алу>> әдісі, "Семантикалық карта"
Ұйымдacтыру кезеңі
Уақыты
Коучтың іc-әрекеті
Қатысушылардың іc-әрекеті
Психологиялық ахуал туғызу
(2 мин)
Сәлемдесу <<Мен үш тілде амандаса аламын>>
Қатысушылар шеңбер құра отырып, үш тілде амандасады..
Топтастыру
(5 мин)
Әріптестерді үш тілде /қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі/ амандасу бойынша топқа бөлу.
Топқа бөлінеді.
Түйінді идеялар <<Дейін - кейін>> стратегиясы
(5 мин)
Мұғалімдердің тақырып бойынша білім деңгейін <<Тілді үйренудің басты мақсаты неде? Неліктен үш тілді меңгеру қажет? деген сұрақтарға жауап жаздыру.
Мұғалімдер үлестірілген ақ қағаздың <<дейін>> бағанасына тілдің үйренудің осы кезге дейінгі қажеттігін жазады.
Презентациялар таныстырылымы
(5 мин)
<<Жаңартылған үлгідегі тілдік мақсатты енгізудің маңызы>> таныстырылымы.
Презентациямен Президенттік <<Тілдердің үш тұғырлылығы>> бағдарламасының басты мақсаты-қазақ тілінде қысым жасау емес, керсінше оның бәсекеге қабілеттілігін орыс және ағылшын тілі дәрежесіне дейін көтеру екенін таныстырып өту.
Мұқият тыңдап отырып, баяндамашының сөзіне өз тәжіриесінен мысалдар келтіріп отырады.
Теориялық бөлім
Тапсырма: Талдау сұрақтары.
(20 мин)
І топ - "Қазақ тілі"
ІІ топ - "Орыс тілі"
ІІІ топ - "Ағылшын тілі"
"Өмір ағашы"
Тамыры- үш тілді меңгерудегі мақсаты мен мәні;
Діңгегі - үш тілді білу туралы пікіріңіз;
Бұтақтары - арман тілектеріңіз, менде болсын деген қасиеттіңіз;
Жемістері - орындалған арман мен тілектер
Ұстаздар өздеріне берілген тапсырманы ватманға сурет арқылы салып, өзара алмасады. Топ мүшелері ойларын қазақ, орыс тілінде және ағылшын тілінде жеткізеді
Топтар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша постер қорғайды.
Тапсырма: "Сөздікпен жұмыс"
Қазақша
Орысша
Ағылшынша
Тіл
Ағаш
Арман
Жеміс
Алма
Оқушы
Тақтада орындайды, хормен айтады.
Сергіту сәті
(3 мин)
<<Ұстазы м, менің ұстазым>> әні
Хормен барлығы айтады.
Үйге тапсырма
(2 мин)
Алған ақпараттарын қорытынды шығарып сабақтарда пайдалану.
Рефлекция
(3 мин)
<<Менің алған әсерім>>
Сөйлемді жалғастырыңыз.
:: Маған коучингте ұнағаны............
:: Бүгін әріптестермен.......... жайлы ой - бөлістік
:: Мен бүгін................................... екенін түсіндім
Өз ой-пікірімен бөліседі
Ең бірінші сұрағым:- <<Мұғалім ретінде сіздің алға қойған мақсатыңыз қандай?>> Осы сұрағыма берген жауабы: <<Алдыма қойған мақсатым шәкіртіне мәлімет беріп қана қоймай, оны дүниежүзілік білім, ақпарат, экономика кеңістігіне шығуға, яғни қатаң бәсеке жағдайында өмір сүруге тәрбиелеу>>. <<Осы мақсатқа жету үшін қандай әрекет жасап жатырсыздар?>> - деп сұрақ қойдым. << Пәніме деген қызығушылығын арттырамыз >> - деп жауап берді. <<Оны қалай іске асырасыздар?>> -деп сұрадым. <<Сабақтарымызға ойын түрлерін кірістіреміз>> - деп жауап берді. << Осы тәсіліңіз сіздің мақсатыңызға жетуіңізге көмек бере алады ма?>> -деген сұрағыма, олар жауап беруге қиналды.
Курс бағдарламасында жалпы білім берудің мақсаты - қазіргі қоғам талабына сай алынған терең білім, білік, дағдылар мен құзырлықтардың негізінде еркін бағдарлай білетін, қойылған мақсатқа танымдық қызмет жасау арқылы жете алатын, өз бетінше дұрыс, тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру екендігін тағы бір еске сала отырып, бірнеше жұмыс түрін ұйымдастардым.
Қалдығайты жалпы орта мектептің
директоры
______________ А.Нұрымова
<<24>> қаңтар 2016ж
Коучинг-сессия жоспары
Күні:
Caғaт: 1700-1800
Коучинг тaқырыбы:
Жаңартылған үлгідегі тілдік мақсатты енгізудің маңызы.
Жaлпы
мaқcaт:
Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жаңа бағытта арттырып, білім мазмұның жаңартып, тиісті әдіс - тәсілдерді қолданып, әдістемелік негіздерді қалыптастыру.
Күтілетін
Нәтиже
Мұғалім ақпарат бере отырып оқыту ортасын құрады, оқушы бойында білім мен түсінікті қалыптастырады.
Caбaқтa қолдaнылaтын мaтериaлдaр:
Интертақта, слайдтар, маркер, стикерлер, тапсырмалар, А4 беттер.
Дерек көздері:
Әдістемелік нұсқаулық, мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Тaпcырмaлaр:
<<Түртіп алу>> әдісі, "Семантикалық карта"
Ұйымдacтыру кезеңі
Уақыты
Коучтың іc-әрекеті
Қатысушылардың іc-әрекеті
Психологиялық ахуал туғызу
(2 мин)
Сәлемдесу <<Мен үш тілде амандаса аламын>>
Қатысушылар шеңбер құра отырып, үш тілде амандасады..
Топтастыру
(5 мин)
Әріптестерді үш тілде /қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі/ амандасу бойынша топқа бөлу.
Топқа бөлінеді.
Түйінді идеялар <<Дейін - кейін>> стратегиясы
(5 мин)
Мұғалімдердің тақырып бойынша білім деңгейін <<Тілді үйренудің басты мақсаты неде? Неліктен үш тілді меңгеру қажет? деген сұрақтарға жауап жаздыру.
Мұғалімдер үлестірілген ақ қағаздың <<дейін>> бағанасына тілдің үйренудің осы кезге дейінгі қажеттігін жазады.
Презентациялар таныстырылымы
(5 мин)
<<Жаңартылған үлгідегі тілдік мақсатты енгізудің маңызы>> таныстырылымы.
Презентациямен Президенттік <<Тілдердің үш тұғырлылығы>> бағдарламасының басты мақсаты-қазақ тілінде қысым жасау емес, керсінше оның бәсекеге қабілеттілігін орыс және ағылшын тілі дәрежесіне дейін көтеру екенін таныстырып өту.
Мұқият тыңдап отырып, баяндамашының сөзіне өз тәжіриесінен мысалдар келтіріп отырады.
Теориялық бөлім
Тапсырма: Талдау сұрақтары.
(20 мин)
І топ - "Қазақ тілі"
ІІ топ - "Орыс тілі"
ІІІ топ - "Ағылшын тілі"
"Өмір ағашы"
Тамыры- үш тілді меңгерудегі мақсаты мен мәні;
Діңгегі - үш тілді білу туралы пікіріңіз;
Бұтақтары - арман тілектеріңіз, менде болсын деген қасиеттіңіз;
Жемістері - орындалған арман мен тілектер
Ұстаздар өздеріне берілген тапсырманы ватманға сурет арқылы салып, өзара алмасады. Топ мүшелері ойларын қазақ, орыс тілінде және ағылшын тілінде жеткізеді
Топтар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша постер қорғайды.
Тапсырма: "Сөздікпен жұмыс"
Қазақша
Орысша
Ағылшынша
Тіл
Ағаш
Арман
Жеміс
Алма
Оқушы
Тақтада орындайды, хормен айтады.
Сергіту сәті
(3 мин)
<<Ұстазы м, менің ұстазым>> әні
Хормен барлығы айтады.
Үйге тапсырма
(2 мин)
Алған ақпараттарын қорытынды шығарып сабақтарда пайдалану.
Рефлекция
(3 мин)
<<Менің алған әсерім>>
Сөйлемді жалғастырыңыз.
:: Маған коучингте ұнағаны............
:: Бүгін әріптестермен.......... жайлы ой - бөлістік
:: Мен бүгін................................... екенін түсіндім
Өз ой-пікірімен бөліседі
Ең бірінші сұрағым:- <<Мұғалім ретінде сіздің алға қойған мақсатыңыз қандай?>> Осы сұрағыма берген жауабы: <<Алдыма қойған мақсатым шәкіртіне мәлімет беріп қана қоймай, оны дүниежүзілік білім, ақпарат, экономика кеңістігіне шығуға, яғни қатаң бәсеке жағдайында өмір сүруге тәрбиелеу>>. <<Осы мақсатқа жету үшін қандай әрекет жасап жатырсыздар?>> - деп сұрақ қойдым. << Пәніме деген қызығушылығын арттырамыз >> - деп жауап берді. <<Оны қалай іске асырасыздар?>> -деп сұрадым. <<Сабақтарымызға ойын түрлерін кірістіреміз>> - деп жауап берді. << Осы тәсіліңіз сіздің мақсатыңызға жетуіңізге көмек бере алады ма?>> -деген сұрағыма, олар жауап беруге қиналды.
Курс бағдарламасында жалпы білім берудің мақсаты - қазіргі қоғам талабына сай алынған терең білім, білік, дағдылар мен құзырлықтардың негізінде еркін бағдарлай білетін, қойылған мақсатқа танымдық қызмет жасау арқылы жете алатын, өз бетінше дұрыс, тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру екендігін тағы бір еске сала отырып, бірнеше жұмыс түрін ұйымдастардым.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz