Орыс тілі

Бекітемін»
Қалдығайты жалпы орта мектептің
директоры
А. Нұрымова
«24» қаңтар 2016ж
Коучинг-сессия жоспары
Жaлпы
мaқcaт:
Күтілетін
Нәтиже
Ұйымдacтыру кезеңі
Уақыты
Психологиялық ахуал туғызу
(2 мин)
Топтастыру
(5 мин)
Түйінді идеялар «Дейін - кейін» стратегиясы
(5 мин)
Презентациялар таныстырылымы
(5 мин)
«Жаңартылған үлгідегі тілдік мақсатты енгізудің маңызы» таныстырылымы.
Презентациямен Президенттік «Тілдердің үш тұғырлылығы» бағдарламасының басты мақсаты-қазақ тілінде қысым жасау емес, керсінше оның бәсекеге қабілеттілігін орыс және ағылшын тілі дәрежесіне дейін көтеру екенін таныстырып өту.
Теориялық бөлім
Тапсырма: Талдау сұрақтары.
(20 мин)
І топ - "Қазақ тілі"
ІІ топ - "Орыс тілі"
ІІІ топ - "Ағылшын тілі"
“Өмір ағашы”
Тамыры- үш тілді меңгерудегі мақсаты мен мәні;
Діңгегі - үш тілді білу туралы пікіріңіз;
Бұтақтары - арман тілектеріңіз, менде болсын деген қасиеттіңіз;
Жемістері -орындалған арман мен тілектер
Ұстаздар өздеріне берілген тапсырманы ватманға сурет арқылы салып, өзара алмасады. Топ мүшелері ойларын қазақ, орыс тілінде және ағылшын тілінде жеткізеді
Сергіту сәті
(3 мин)
Үйге тапсырма
(2 мин)
Рефлекция
(3 мин)
«Менің алған әсерім»
Сөйлемді жалғастырыңыз.
• Маған коучингте ұнағаны . . .
• Бүгін әріптестермен . . . жайлы ой - бөлістік
• Мен бүгін . . . екенін түсіндім
Ең бірінші сұрағым:- «Мұғалім ретінде сіздің алға қойған мақсатыңыз қандай?» Осы сұрағыма берген жауабы: «Алдыма қойған мақсатым шәкіртіне мәлімет беріп қана қоймай, оны дүниежүзілік білім, ақпарат, экономика кеңістігіне шығуға, яғни қатаң бәсеке жағдайында өмір сүруге тәрбиелеу». «Осы мақсатқа жету үшін қандай әрекет жасап жатырсыздар?» - деп сұрақ қойдым. « Пәніме деген қызығушылығын арттырамыз » - деп жауап берді. «Оны қалай іске асырасыздар?» -деп сұрадым. «Сабақтарымызға ойын түрлерін кірістіреміз» - деп жауап берді. « Осы тәсіліңіз сіздің мақсатыңызға жетуіңізге көмек бере алады ма?» -деген сұрағыма, олар жауап беруге қиналды.
Курс бағдарламасында жалпы білім берудің мақсаты - қазіргі қоғам талабына сай алынған терең білім, білік, дағдылар мен құзырлықтардың негізінде еркін бағдарлай білетін, қойылған мақсатқа танымдық қызмет жасау арқылы жете алатын, өз бетінше дұрыс, тиімді шешімдер қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру екендігін тағы бір еске сала отырып, бірнеше жұмыс түрін ұйымдастардым.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz