Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Рационал сандар
Ә/б отырысында <<Келісілді>> <<Бекітемін>> қаралды: оқу ісінің меңгерушісі Мектеп директоры
______________ Есбергенова М ______ Ізбасаров Ж ________
<<___>>_________2014ж <<___>>_________2014ж <<___>>_________2014ж
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Пән: математика
Сынып: 6
Мұғалім: Коптлеуова Гулсара Ельбайқызы
Барлық сағат саны-204 , аптасына-6 сағат
Жоспарланған бақылау жұмысының саны: 10
Тест - 5
Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және <<2014-2015 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2014 жылғы оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар, 2013 жылғы 3.04. №115 бұйрық бойынша ұсынылған жалпы білім беретін мектептің 6 -сыныпқа арналған оқулығы бойынша жасалды.
Оқулық авторы : Т.А. Алдамуратова, Т.С Байшоланов Басылым: Алматы <<Мектеп>> Шыққан жылы: 2011 ж
№
Өтілетін сабақтың тақырыбы
Сағ
Мерзімі
Оқытудың негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Қолданылған әдебиеттер
Ресурстар
І тоқсан(54 сағат)
Оқып-үйренудің мақсаттары:
Оқушылардың қатынас, пропорция, масштаб туралы білімдерін дамыту. Рационал сандарға амалдар қолдана білуге үйрету. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. Топтық және жұптық жұмыс істеуге тәрбиелеу, бір-бірін бағалауға үйрету.
1-12
5-сыныптардағы математика курсын қайталау
12
5-сыныпта өтілген материалдарды еске түсіре отырып, жай бөлшектерге, ондық бөлшектерге амалдар қолдануды; Проценттерге есептер шығаруды; Бұрыштар мен дөңгелек диаграмманы сала білуді қайталау.
<<Ой қозғау>> стратегиясы, сұрақ-жауап, миға шабуыл, диалогтік оқыту, жұптық және топтық жұмыс, сәйкестік тест, смайликтер арқылы бағалау
Өткен сабақтарға шолу жасай отырып оқушылардың ой-өрісі кеңейеді, өздерінен деген жауапкершіліктері артады
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар
І тарау. Қатынас және пропорция
24
13
Қатынас
1
Түсіндіру әдісі арқылы қатынас туралы түсінік беру; Қатынастың қасиетін пайдаланып қатынастарды түрлендіруді үйрету.Қатынас туралы ұғымды, анықтамасын таныстыру;
Түсіндіру әдісі, пікір алмасу, диалогтік оқыту, қалай оқыту керектігін үйрету, жұптық жұмыс, жұптық бағалау
Кеспе қағазбен жұмыс істейді, өздіктерінен орындайды. Сандарды берілген қатынаста бөлуге үйренеді; Екі санның қатынасын процентпен өрнектей алады. Сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді
Кеспе қағаздар, үлестірмелі тапсырмалар, формула, сурет
14-19
Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті.
5
Өзара тең қатынастардан пропорция құруды;
Пропорцияның негізгі қасиетін, пропорцияның белгісіз мүшелерін табуды үйренеді.
Сұрақ-жауап, Өзара оқыту стратегиясы , топтастыру, диалогтік оқыту, кері байланыс, құрылған критерий бойынша бағалау
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді. Пропоцияның негізгі қасиеті туралы толық мағлұмат алады
Слайд, кеспе қағаздар, флипчарт
20-22
Шамалардың тура және кері пропорционалдығы
3
Тура пропорционал , кері пропорционал шамалар мәндерінің өзгерістерін пропорциямен жазуды; Шамалардың тура және кері пропорционалдығына есептер шығаруды үйрету.
Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу, миға шабуыл, жұптық бағалау
Тура және кері пропорционал шамаларды айыра біледі. Есептер шығаруда қасиеттерін қолдана алады Ұйымшылдық және жауапкершлілік қабілеттері артады, сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Слайд, таратпалар, үлестірмелі тапсырмалар
23
1-бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Таратпалар
24-30
Пропорцияның көмегімен есептер шығару
6
Мәтіндік есептерді пропорцияның көмегімен шешуге үйрету; Санның пайызын және пайызы бойынша санды табуда пропорцияны қолдануға дағдыландыру.
Ой қозғау>> стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау.
Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі. Пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда дұрыс қолдануға үйренеді
Слайд, формулалар, кеспе қағаздар
31-32
Масштаб.
2
Картаның масштабын табуды; Берілген масштаб бойынша жер бетіндегі қашықтықты табуды үйрету.
Түсіндіру әдісі, топтық жұмыс, сәйкестік тест
Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолдана алады
Үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы, дидактикалық материалдар
33-35
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера
3
Сыни тұрғыдан ой қозғау арқылы тақырыпты ашу. Шеңбердің ұзындығын өлшеуді; Дөңгелектің ауданын табуды; Шар және сфера туралы түсінік беру. Тақырыпты меңгеру деңгейін формативті бағалау арқылы анықтау.
Ой қозғау, диалогтік оқыту, пікір алмасу, топтық және жұптық жұмыс, <<Негізгісін таңда>>, <<қатесін түзету>>
Шеңбердің ұзындығын, дөңгелектің ауданын таба алады;
Шеңбердің ұзындығын өлшеу тәсілдерін қолдана алады;
Есептер шығару барысында алған білімдерін пайдалана алады
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Слайд, сурет, кеспе қағаздар
36-37
Қайталау
2
Өтілген тақырыптарды пысықтау. СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артады
Слайд, таратпалар
38
2-бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Таратпалар
ІІ тарау. Рационал сандар және оларға амалдар қолдану
50
39-40
Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу.
2
Шамалардың өзгерістерін оң санмен және теріс санмен жазуды; Өрнектердегі оң сандар мен теріс сандарды жазуды үйрету. Координаталық түзуде оң сандар мен теріс сандарды кескіндеуді үйрету.
Өзара оқыту стратегиясы. Жұптық және топтық жұмыс, диалог,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, Венн диаграммасы
Оң және теріс сандарды ажырата алады. Координаталық түзуге оң және теріс сандарда кескіндей алады.
Слайд, сурет, кеспе қағаздар, есептер жинағы
41-42
Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар
2
Қарама қарсы сандар туралы түсінік беру; Бүтін сандар және рационал сандар жиынын қандай сандар құрайтынын; Таңбалар ережесін меңгерту.
<<Ой қозғау>> стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау.
Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру
Қарама-қарсы сандарды ажырата алады. Бүтін сандар туралы түсінік алады; Рационал сандар жиынымен танысады.
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Слайд, кеспе қағаздар, сурет
43-45
Санның модулі. Белгісізі модуль таңбасының ішінде берілген қарапайым теңдеулерді шығару
3
Санның модулінің анықтамасын; Санның модулін тауып, оны жазуды; Модулі берілген санды координаталық түзуде кескіндеуді үйрету.
Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, <<Табыс>> ағашын отырғызу
Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана алады.
46-48
Рационал сандарды салыстыру
3
Рационал сандарды координаталық түзуде салыстыруды; Рационал сандарды салыстыру нәтижелерін тура теңсіздікпен жазуға дағдыландыру.
Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету топтық жұмыс, Венн диаграмасы, ой және пікір алмасу, сәйкестік тест
Рационал сандарды салыстыра біледі, алған қажетті мәліметтерді қолдана алады.
49
3-бақылау жұмысы
1
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру
Жеке жұмыс
Өздіктерінен жұмыс орындай отырып, өздеріне деген сенімділіктері артады. Білімдері нақтыланады
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Таратпалар
50-51
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу
2
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосуды үйрету;
Ой қозғау>> стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау.
Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қоса алады. Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі. Өздеріне деген сенімділіктері артады
Слайд, формулалар, кеспе қағаздар
52-54
Теріс рационал сандарды қосу
3
Теріс сандарды қосу алгоритмін түсіндіру;
<<Табыс>> ағашын отырғызу, жапырақтардың түстері бойынша бағалау
Алгоритмді теріс сандарды қосуға есептер шығаруда қолдана алады, сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді
Слайд, формула, дидақтикалық материалдар, үлестірмелі тапсырмалар
______________ Есбергенова М ______ Ізбасаров Ж ________
<<___>>_________2014ж <<___>>_________2014ж <<___>>_________2014ж
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Пән: математика
Сынып: 6
Мұғалім: Коптлеуова Гулсара Ельбайқызы
Барлық сағат саны-204 , аптасына-6 сағат
Жоспарланған бақылау жұмысының саны: 10
Тест - 5
Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және <<2014-2015 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2014 жылғы оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар, 2013 жылғы 3.04. №115 бұйрық бойынша ұсынылған жалпы білім беретін мектептің 6 -сыныпқа арналған оқулығы бойынша жасалды.
Оқулық авторы : Т.А. Алдамуратова, Т.С Байшоланов Басылым: Алматы <<Мектеп>> Шыққан жылы: 2011 ж
№
Өтілетін сабақтың тақырыбы
Сағ
Мерзімі
Оқытудың негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Қолданылған әдебиеттер
Ресурстар
І тоқсан(54 сағат)
Оқып-үйренудің мақсаттары:
Оқушылардың қатынас, пропорция, масштаб туралы білімдерін дамыту. Рационал сандарға амалдар қолдана білуге үйрету. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. Топтық және жұптық жұмыс істеуге тәрбиелеу, бір-бірін бағалауға үйрету.
1-12
5-сыныптардағы математика курсын қайталау
12
5-сыныпта өтілген материалдарды еске түсіре отырып, жай бөлшектерге, ондық бөлшектерге амалдар қолдануды; Проценттерге есептер шығаруды; Бұрыштар мен дөңгелек диаграмманы сала білуді қайталау.
<<Ой қозғау>> стратегиясы, сұрақ-жауап, миға шабуыл, диалогтік оқыту, жұптық және топтық жұмыс, сәйкестік тест, смайликтер арқылы бағалау
Өткен сабақтарға шолу жасай отырып оқушылардың ой-өрісі кеңейеді, өздерінен деген жауапкершіліктері артады
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар
І тарау. Қатынас және пропорция
24
13
Қатынас
1
Түсіндіру әдісі арқылы қатынас туралы түсінік беру; Қатынастың қасиетін пайдаланып қатынастарды түрлендіруді үйрету.Қатынас туралы ұғымды, анықтамасын таныстыру;
Түсіндіру әдісі, пікір алмасу, диалогтік оқыту, қалай оқыту керектігін үйрету, жұптық жұмыс, жұптық бағалау
Кеспе қағазбен жұмыс істейді, өздіктерінен орындайды. Сандарды берілген қатынаста бөлуге үйренеді; Екі санның қатынасын процентпен өрнектей алады. Сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді
Кеспе қағаздар, үлестірмелі тапсырмалар, формула, сурет
14-19
Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті.
5
Өзара тең қатынастардан пропорция құруды;
Пропорцияның негізгі қасиетін, пропорцияның белгісіз мүшелерін табуды үйренеді.
Сұрақ-жауап, Өзара оқыту стратегиясы , топтастыру, диалогтік оқыту, кері байланыс, құрылған критерий бойынша бағалау
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді. Пропоцияның негізгі қасиеті туралы толық мағлұмат алады
Слайд, кеспе қағаздар, флипчарт
20-22
Шамалардың тура және кері пропорционалдығы
3
Тура пропорционал , кері пропорционал шамалар мәндерінің өзгерістерін пропорциямен жазуды; Шамалардың тура және кері пропорционалдығына есептер шығаруды үйрету.
Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу, миға шабуыл, жұптық бағалау
Тура және кері пропорционал шамаларды айыра біледі. Есептер шығаруда қасиеттерін қолдана алады Ұйымшылдық және жауапкершлілік қабілеттері артады, сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Слайд, таратпалар, үлестірмелі тапсырмалар
23
1-бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Таратпалар
24-30
Пропорцияның көмегімен есептер шығару
6
Мәтіндік есептерді пропорцияның көмегімен шешуге үйрету; Санның пайызын және пайызы бойынша санды табуда пропорцияны қолдануға дағдыландыру.
Ой қозғау>> стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау.
Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі. Пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда дұрыс қолдануға үйренеді
Слайд, формулалар, кеспе қағаздар
31-32
Масштаб.
2
Картаның масштабын табуды; Берілген масштаб бойынша жер бетіндегі қашықтықты табуды үйрету.
Түсіндіру әдісі, топтық жұмыс, сәйкестік тест
Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолдана алады
Үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы, дидактикалық материалдар
33-35
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера
3
Сыни тұрғыдан ой қозғау арқылы тақырыпты ашу. Шеңбердің ұзындығын өлшеуді; Дөңгелектің ауданын табуды; Шар және сфера туралы түсінік беру. Тақырыпты меңгеру деңгейін формативті бағалау арқылы анықтау.
Ой қозғау, диалогтік оқыту, пікір алмасу, топтық және жұптық жұмыс, <<Негізгісін таңда>>, <<қатесін түзету>>
Шеңбердің ұзындығын, дөңгелектің ауданын таба алады;
Шеңбердің ұзындығын өлшеу тәсілдерін қолдана алады;
Есептер шығару барысында алған білімдерін пайдалана алады
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Слайд, сурет, кеспе қағаздар
36-37
Қайталау
2
Өтілген тақырыптарды пысықтау. СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артады
Слайд, таратпалар
38
2-бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Таратпалар
ІІ тарау. Рационал сандар және оларға амалдар қолдану
50
39-40
Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу.
2
Шамалардың өзгерістерін оң санмен және теріс санмен жазуды; Өрнектердегі оң сандар мен теріс сандарды жазуды үйрету. Координаталық түзуде оң сандар мен теріс сандарды кескіндеуді үйрету.
Өзара оқыту стратегиясы. Жұптық және топтық жұмыс, диалог,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, Венн диаграммасы
Оң және теріс сандарды ажырата алады. Координаталық түзуге оң және теріс сандарда кескіндей алады.
Слайд, сурет, кеспе қағаздар, есептер жинағы
41-42
Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар
2
Қарама қарсы сандар туралы түсінік беру; Бүтін сандар және рационал сандар жиынын қандай сандар құрайтынын; Таңбалар ережесін меңгерту.
<<Ой қозғау>> стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау.
Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру
Қарама-қарсы сандарды ажырата алады. Бүтін сандар туралы түсінік алады; Рационал сандар жиынымен танысады.
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Слайд, кеспе қағаздар, сурет
43-45
Санның модулі. Белгісізі модуль таңбасының ішінде берілген қарапайым теңдеулерді шығару
3
Санның модулінің анықтамасын; Санның модулін тауып, оны жазуды; Модулі берілген санды координаталық түзуде кескіндеуді үйрету.
Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, <<Табыс>> ағашын отырғызу
Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді. Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана алады.
46-48
Рационал сандарды салыстыру
3
Рационал сандарды координаталық түзуде салыстыруды; Рационал сандарды салыстыру нәтижелерін тура теңсіздікпен жазуға дағдыландыру.
Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету топтық жұмыс, Венн диаграмасы, ой және пікір алмасу, сәйкестік тест
Рационал сандарды салыстыра біледі, алған қажетті мәліметтерді қолдана алады.
49
3-бақылау жұмысы
1
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру
Жеке жұмыс
Өздіктерінен жұмыс орындай отырып, өздеріне деген сенімділіктері артады. Білімдері нақтыланады
Т.А. Алдамуратова, Т.С.Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т.А.Алдамуратова, В.И.Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т.А.Алдамуратова, Н.Б.Снегуренко, Ә.К.Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Таратпалар
50-51
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу
2
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосуды үйрету;
Ой қозғау>> стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау.
Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру
Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қоса алады. Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі. Өздеріне деген сенімділіктері артады
Слайд, формулалар, кеспе қағаздар
52-54
Теріс рационал сандарды қосу
3
Теріс сандарды қосу алгоритмін түсіндіру;
<<Табыс>> ағашын отырғызу, жапырақтардың түстері бойынша бағалау
Алгоритмді теріс сандарды қосуға есептер шығаруда қолдана алады, сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді
Слайд, формула, дидақтикалық материалдар, үлестірмелі тапсырмалар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz