№
Өтілетін сабақтың тақырыбы
Сағ
Мерзімі
Оқытудың негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Қолданылған әдебиеттер
Ресурстар
№:
Оқып-үйренудің мақсаттары:
Оқушылардың қатынас, пропорция, масштаб туралы білімдерін дамыту. Рационал сандарға амалдар қолдана білуге үйрету. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілетін дамыта оқыту, сөздік қорын молайту. Топтық және жұптық жұмыс істеуге тәрбиелеу, бір-бірін бағалауға үйрету.
№:
1-12
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
5-сыныптардағы математика курсын қайталау
Сағ:
12
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
5-сыныпта өтілген материалдарды еске түсіре отырып, жай бөлшектерге, ондық бөлшектерге амалдар қолдануды; Проценттерге есептер шығаруды; Бұрыштар мен дөңгелек диаграмманы сала білуді қайталау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Ой қозғау» стратегиясы, сұрақ-жауап, миға шабуыл, диалогтік оқыту, жұптық және топтық жұмыс, сәйкестік тест, смайликтер арқылы бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өткен сабақтарға шолу жасай отырып оқушылардың ой-өрісі кеңейеді, өздерінен деген жауапкершіліктері артады
Қолданылған әдебиеттер:
Т. А. Алдамуратова, Т. С. Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т. А. Алдамуратова, В. И. Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т. А. Алдамуратова, Н. Б. Снегуренко, Ә. К. Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Ресурстар:
Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар
№:
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
І тарау. Қатынас және пропорция
Сағ:
24
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Қолданылған әдебиеттер:
№:
13
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Қатынас
Сағ:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Түсіндіру әдісі арқылы қатынас туралы түсінік беру; Қатынастың қасиетін пайдаланып қатынастарды түрлендіруді үйрету. Қатынас туралы ұғымды, анықтамасын таныстыру;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру әдісі, пікір алмасу, диалогтік оқыту, қалай оқыту керектігін үйрету, жұптық жұмыс, жұптық бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Кеспе қағазбен жұмыс істейді, өздіктерінен орындайды. Сандарды берілген қатынаста бөлуге үйренеді; Екі санның қатынасын процентпен өрнектей алады. Сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді
Қолданылған әдебиеттер:
Кеспе қағаздар, үлестірмелі тапсырмалар, формула, сурет
№:
14-19
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті.
Сағ:
5
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Өзара тең қатынастардан пропорция құруды;
Пропорцияның негізгі қасиетін, пропорцияның белгісіз мүшелерін табуды үйренеді.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, Өзара оқыту стратегиясы, топтастыру, диалогтік оқыту, кері байланыс, құрылған критерий бойынша бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді. Пропоцияның негізгі қасиеті туралы толық мағлұмат алады
Қолданылған әдебиеттер:
Слайд, кеспе қағаздар, флипчарт
№:
20-22
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Шамалардың тура және кері пропорционалдығы
Сағ:
3
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Тура пропорционал, кері пропорционал шамалар мәндерінің өзгерістерін пропорциямен жазуды; Шамалардың тура және кері пропорционалдығына есептер шығаруды үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу, миға шабуыл, жұптық бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Тура және кері пропорционал шамаларды айыра біледі. Есептер шығаруда қасиеттерін қолдана алады Ұйымшылдық және жауапкершлілік қабілеттері артады, сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
Қолданылған әдебиеттер:
Т. А. Алдамуратова, Т. С. Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т. А. Алдамуратова, В. И. Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т. А. Алдамуратова, Н. Б. Снегуренко, Ә. К. Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Ресурстар:
Слайд, таратпалар, үлестірмелі тапсырмалар
№:
23
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
1-
бақылау жұмысы
Сағ:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Өздік жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Қолданылған әдебиеттер:
Таратпалар
№:
24-30
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Пропорцияның көмегімен есептер шығару
Сағ:
6
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Мәтіндік есептерді пропорцияның көмегімен шешуге үйрету; Санның пайызын және пайызы бойынша санды табуда пропорцияны қолдануға дағдыландыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау.
Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі. Пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда дұрыс қолдануға үйренеді
Қолданылған әдебиеттер:
Слайд, формулалар, кеспе қағаздар
№:
31-32
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Масштаб.
Сағ:
2
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Картаның масштабын табуды; Берілген масштаб бойынша жер бетіндегі қашықтықты табуды үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру әдісі, топтық жұмыс, сәйкестік тест
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолдана алады
Қолданылған әдебиеттер:
Үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы, дидактикалық материалдар
№:
33-35
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера
Сағ:
3
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Сыни тұрғыдан
ой қозғау арқылы тақырыпты ашу. Шеңбердің ұзындығын өлшеуді; Дөңгелектің ауданын табуды; Шар және сфера туралы түсінік беру. Тақырыпты меңгеру деңгейін
формативті бағалау
арқылы анықтау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Ой қозғау, диалогтік оқыту, пікір алмасу, топтық және жұптық жұмыс, «Негізгісін таңда», «қатесін түзету»
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Шеңбердің ұзындығын, дөңгелектің ауданын таба алады;
Шеңбердің ұзындығын өлшеу тәсілдерін қолдана алады;
Есептер шығару барысында алған білімдерін пайдалана алады
Қолданылған әдебиеттер:
Т. А. Алдамуратова, Т. С. Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т. А. Алдамуратова, В. И. Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т. А. Алдамуратова, Н. Б. Снегуренко, Ә. К. Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Ресурстар:
Слайд, сурет, кеспе қағаздар
№:
36-37
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Қайталау
Сағ:
2
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Өтілген тақырыптарды пысықтау. СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артады
Қолданылған әдебиеттер:
Слайд, таратпалар
№:
38
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
2-
бақылау жұмысы
Сағ:
1
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Өздік жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Қолданылған әдебиеттер:
Таратпалар
№:
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
ІІ тарау. Рационал сандар және оларға амалдар қолдану
Сағ:
50
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Қолданылған әдебиеттер:
№:
39-40
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Оң сандар және теріс сандар. Координаталық түзу.
Сағ:
2
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Шамалардың өзгерістерін оң санмен және теріс санмен жазуды; Өрнектердегі оң сандар мен теріс сандарды жазуды үйрету. Координаталық түзуде оң сандар мен теріс сандарды кескіндеуді үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Өзара оқыту стратегиясы. Жұптық және топтық жұмыс, диалог,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, Венн диаграммасы
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Оң және теріс сандарды ажырата алады. Координаталық түзуге оң және теріс сандарда кескіндей алады.
Қолданылған әдебиеттер:
Слайд, сурет, кеспе қағаздар, есептер жинағы
№:
41-42
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Қарама-қарсы сандар. Рационал сандар
Сағ:
2
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Қарама қарсы сандар туралы түсінік беру; Бүтін сандар және рационал сандар жиынын қандай сандар құрайтынын; Таңбалар ережесін меңгерту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау.
Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Қарама-қарсы сандарды ажырата алады. Бүтін сандар туралы түсінік алады; Рационал сандар жиынымен танысады.
Қолданылған әдебиеттер:
Т. А. Алдамуратова, Т. С. Байшоланов Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. Т. А. Алдамуратова, В. И. Тупаева. Дидактикалық материалдар. Т. А. Алдамуратова, Н. Б. Снегуренко, Ә. К. Шынтемірова. Тест тапсырмалары.
Ресурстар:
Слайд, кеспе қағаздар, сурет
№:
43-45
Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Санның модулі. Белгісізі модуль таңбасының ішінде берілген қарапайым теңдеулерді шығару
Сағ:
3
Мерзімі:
Оқытудың негізгі мақсаттары:
Санның модулінің анықтамасын; Санның модулін тауып, оны жазуды; Модулі