Компьютердің вируспен зақымданғанын қалай анықтайсыңдар

Сабақ
4- сабақ
Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014
Орны: информатика кабинеті
Барлық оқушы саны: 10
Қатысқаны: 10
Дереккөз
дер
- Есептеу техникасының даму тарихы, компьютердің буындарымен танысады.
- Достарымен еркін қарым-қатынасқа түседі
- Өз ойын қорғай алады
- Шығармашылықпен жұмыс істей алады
Сабақ кезеңдері
1-кезең .
Қызығушылықты ояту:
3 мин
7 мин
5 мин
Шаттық шеңберіне шығару
Аң, құс, жануар суреттері бойынша топқа бөлу
Топ басшысын
Баяндамашы
Хатшы
Таймспикер тағайындау
Топ ережесін еске түсіру. Сабақ барысынды бағынуға шақыру.
Әр топқа бағалау парақшаларын тарату.
1- тапсырма.
Кубизм әдісі. Әр топқа кубикте шыққан түс бойынша конверттегі тапсырманы беру.
- Компьютердің вируспен зақымданғанын қалай анықтайсыңдар? Қалай ойлайсың компьютер қалай зақымдануы мүмкін?
- Заманауи вирусқа қарсы программалардың мүмкіндіктері туралы айтып беріңдер.
- Зақымданудың алдын алу ережелері туралы айтып беріңдер.
2. «Серпілісті сауал» ойыны. Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесе алады.
- Вирус дегеніміз не?
- Вирусқа қарсы программа қалай аталады?
- Антивирустардың қандай мүмкіндіктері бар?
- Қалай ойлайсың вирустар қайдан жұғады?
- Қандай антивирустық программаларды білесің?
- Компьютеріңе вирустың жұққанын қалай білесің?
- Зақымданудың алдын алу ережелері қандай?
Оқушылар көңіл күйлерінің қандай екенін іс- қимыл арқылы білдіреді.
Оқушылар өздеріне түскен суреттердегі аң, құс, жануардың дауысын келтіре отырып топқа бөлінеді.
Әр топ бірлесіп, топ басшы, баяндамашы, хатшы, таймспикер тағайындайды.
Ережені бір оқушы тақтадан оқиды, естеріне түсіреді
Сабақ барысында топ басшысы өзін және топ мүшелерін сабақтың әр этапы бойынша бағалап отырады.
Кубикті лақтырады, қай түс келеді, сол түсті конверттегі тапсырманы орындайды. Топпен ақылдасып жауап береді.
Оқушылар допты қағып алып, сұраққа шапшаң жауап береді. Жауап беруге қиналса, басқа топ мүшелеріне допты лақтырады.
20 мин
2 мин
3. Жаңа сабақтың мақсаты. Оқушыларға «Сендердің ата- әжелерің компьютерді пайдалана ала ма?», «Ерте кезде компьютер болды ма?» деген сұрақтар қояды.
4. Жаңа тақырып. Әр топқа тақырыпты оқып, түсініп, топ ішінде пікір алмасу үшін бөлініп беріледі. Постер құру ұсынылады.
5. Сергіту сәті. «Физминутка» би билету
Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, жаңа сабақты оқып, үйренуге өз мақсаттарын қояды.
Әркім жекелей тақырыпты меңгеріп, бірлесіп шешім қабылдайды. Постер қорғайды. Топ ішінде пікір алмасады.
Әр топ постер арқылы тақырыпты қорғайды.
Жаттығуды орындап көңілдері көтеріледі.
6. Сиқырлы қорап. Оқушылардың назарын интерактивті тақтадағы тапсырмаға аударады.
1) Төмендегі суретте бейнеленген құрылғыны тауып, атқаратын қызметін сипаттаңдар. (Сканер)
2) Құрылғы қалай аталады? (Перенетақта)
3) Жануарға ұқсас атым бар,
Бағдар көрсетер затым бар.
Кілемше үстінде тұрамын,
Ең қажетті құралмын.
Білсеңдер, қане айтыңдар. (Тышқан)
4) Есептеу құралы қалай аталады? (Есеп шот)
5) Есептеу құралы қалай аталады? (Арифмометр)
6) Есептеу құралы қалай аталады? (Абак)
7) 1642 жылы «Паскалин» деп аталатын
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz