Компьютердің вируспен зақымданғанын қалай анықтайсыңдар

Сабақ

4- сабақ

Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014

Орны: информатика кабинеті

Барлық оқушы саны: 10

Қатысқаны: 10

Сабақ4- сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар.
Сабақ4- сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буыны.
Сабақ4- сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Компьютердің даму кезеңдерімен танысады. Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланады
Сабақ4- сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: ЭЕМ буындары және олардың сипаттамасы, дербес компьютердің даму кезеңдері, әр буын компьютерлерінің элементтік базасы.
Сабақ4- сабақ: Әдіс-тәсілдер
Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Топпен, жекелей, кубизм әдісі, миға шабуыл, сұрақты қағып ал, сиқырлы конверт, ойлан жауап бер, сиқырлы қорап, өзін-өзі бағалау, кері байланыс
Сабақ4- сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Үлестірмелі тапсырма мен конверттер, түрлі түсті кубик, проектілі тақта, постерлер
Сабақ4- сабақ:

Дереккөз

дер

Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Оқулық, дидактикалық материалдар
Сабақ4- сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті:
  • Есептеу техникасының даму тарихы, компьютердің буындарымен танысады.
  • Достарымен еркін қарым-қатынасқа түседі
  • Өз ойын қорғай алады
  • Шығармашылықпен жұмыс істей алады
Сабақ4- сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: Уақыты
Барлық оқушы саны: 10Қатысқаны: 10: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ4- сабақ:

Сабақ кезеңдері

1-кезең .

Қызығушылықты ояту:

Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті:

3 мин

7 мин

5 мин

Барлық оқушы саны: 10Қатысқаны: 10:

Шаттық шеңберіне шығару

Аң, құс, жануар суреттері бойынша топқа бөлу

Топ басшысын

Баяндамашы

Хатшы

Таймспикер тағайындау

Топ ережесін еске түсіру. Сабақ барысынды бағынуға шақыру.

Әр топқа бағалау парақшаларын тарату.

1- тапсырма.

Кубизм әдісі. Әр топқа кубикте шыққан түс бойынша конверттегі тапсырманы беру.

  1. Компьютердің вируспен зақымданғанын қалай анықтайсыңдар? Қалай ойлайсың компьютер қалай зақымдануы мүмкін?
  2. Заманауи вирусқа қарсы программалардың мүмкіндіктері туралы айтып беріңдер.
  3. Зақымданудың алдын алу ережелері туралы айтып беріңдер.

2. «Серпілісті сауал» ойыны. Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесе алады.

  1. Вирус дегеніміз не?
  2. Вирусқа қарсы программа қалай аталады?
  3. Антивирустардың қандай мүмкіндіктері бар?
  4. Қалай ойлайсың вирустар қайдан жұғады?
  5. Қандай антивирустық программаларды білесің?
  6. Компьютеріңе вирустың жұққанын қалай білесің?
  7. Зақымданудың алдын алу ережелері қандай?

Оқушылар көңіл күйлерінің қандай екенін іс- қимыл арқылы білдіреді.

Оқушылар өздеріне түскен суреттердегі аң, құс, жануардың дауысын келтіре отырып топқа бөлінеді.

Әр топ бірлесіп, топ басшы, баяндамашы, хатшы, таймспикер тағайындайды.

Ережені бір оқушы тақтадан оқиды, естеріне түсіреді

Сабақ барысында топ басшысы өзін және топ мүшелерін сабақтың әр этапы бойынша бағалап отырады.

Кубикті лақтырады, қай түс келеді, сол түсті конверттегі тапсырманы орындайды. Топпен ақылдасып жауап береді.

Оқушылар допты қағып алып, сұраққа шапшаң жауап береді. Жауап беруге қиналса, басқа топ мүшелеріне допты лақтырады.

Сабақ4- сабақ: 2-кезең. Мағынаны ажырату:
Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті:

20 мин

2 мин

Барлық оқушы саны: 10Қатысқаны: 10:

3. Жаңа сабақтың мақсаты. Оқушыларға «Сендердің ата- әжелерің компьютерді пайдалана ала ма?», «Ерте кезде компьютер болды ма?» деген сұрақтар қояды.

4. Жаңа тақырып. Әр топқа тақырыпты оқып, түсініп, топ ішінде пікір алмасу үшін бөлініп беріледі. Постер құру ұсынылады.

5. Сергіту сәті. «Физминутка» би билету

Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, жаңа сабақты оқып, үйренуге өз мақсаттарын қояды.

Әркім жекелей тақырыпты меңгеріп, бірлесіп шешім қабылдайды. Постер қорғайды. Топ ішінде пікір алмасады.

Әр топ постер арқылы тақырыпты қорғайды.

Жаттығуды орындап көңілдері көтеріледі.

Сабақ4- сабақ: 3-кезең. Ой- толғаныс:
Сабақ өтілетін күн: 29. 09. 2014Орны: информатика кабинеті: 5 мин
Барлық оқушы саны: 10Қатысқаны: 10:

6. Сиқырлы қорап. Оқушылардың назарын интерактивті тақтадағы тапсырмаға аударады.

1) Төмендегі суретте бейнеленген құрылғыны тауып, атқаратын қызметін сипаттаңдар. (Сканер)

2) Құрылғы қалай аталады? (Перенетақта)

3) Жануарға ұқсас атым бар,

Бағдар көрсетер затым бар.

Кілемше үстінде тұрамын,

Ең қажетті құралмын.

Білсеңдер, қане айтыңдар. (Тышқан)

4) Есептеу құралы қалай аталады? (Есеп шот)

5) Есептеу құралы қалай аталады? (Арифмометр)

6) Есептеу құралы қалай аталады? (Абак)

7) 1642 жылы «Паскалин» деп аталатын


Ұқсас жұмыстар
Вирус туралы түсінік, түрлері, антивирустық бағдарламалар
Компьютерлік вирустардан қорғау
Ақпаратты қорғау
Артық сөз компьютер
Ақпаратты қабылдау
«сақтан ұрпақ спид деген қатерден» тақырыбындағы сыныптан тыс жұмыс
Сабақтың жүрісі
ҚОҒАМДАҒЫ ИНФОРМАТИКА
Көзге арналған жаттығулар
Рaint графикалық редакторы. бүріккіш құралы. 2-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz