Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларды топқа бөлу

Бекітемін Келісемін
Мектеп директоры_______ Оқу ісінің меңгерушісі_______
Қажымұратов Ж.С. Бақтыбаева Қ.Қ.

Күні:
06.05.13
Сыныбы:
10-сынып

Пәні:
Алгебра және анализ бастамалары
Мұғалімі:
Букенбаева Назира Съезқызы

Сабақтың тақырыбы:
Комбинаториканың негізгі элементтері тақырыбына есептер шығару

Сабақтың мақсаты:
Комбинаториканың негізгі бөлімдерінің формулаларын меңгеру тиіс

Күтілетін нәтижелер:
Комбинаториканың негізгі бөлімдерінің формулаларын түрлендіре алады; сол формулаларды қолданып, алмастырулардың, орналастырулардың, терулердің санын анықтай алады;

Сабақ ұраны:
<<Айтсаң - ұмытамын, көрсетсең - есте сақтаймын, өзіме орындатсаң - үйренемін>> Конфуций

Жұмыс түрі
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Уақыты
Әдіс-тәсілдер
Құралдар, ресурстар
І
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу
Оқушыларды топқа бөлу

Сәлемдеседі
Әр оқушы бір-бір кеспе қағаздан суырып алып, слайдтағы тілекке сәйкес топ құрып, орындарына отырады
3мин
Қызығушылықты ояту (СТО), тілек-мозаика, АКТ
Тілек сөздері бар кеспелер,
Слайд1

Үй жұмысын тексеру
Теориялық материалды қайталау үшін <<ыстық орын>> әдісін қолданамын
Жұмыс барысын түсіндіремін, бағалау парағын таратамын
Үй жұмысын тексеремін

Оқушылар өздері тыңдағысы келген бір оқушыны <<ыстық орынға>> отырғызып, өз сұрақтарын қояды
Жұмыс барысымен танысады
Бір топ екінші топтың үйде құрастырған есебін шығарып, тақтаға шығып қорғайды, екінші топ тексереді, жазып алады

10мин
<<Ыстық орын>> әдісі,
топпен жұмыс, сұрақ-жауап (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер)
Орындық, тақта, бор, жұмыс дәптері, ватман, маркер
ІІ
Сергіту сәті
Көзге арналған электрондық сергіту сәтін қолданамын
Сергіту сәтін орындайды
2мин
АКТ
Ноутбук, презентация
ІІІ
Есептер шығару
1-топ 2-топ
№266 а -, ә-
№268 №269
№272 а- ә-
№275
Есеп шығару барысында бағыттап, қолдау көрсетіп отырамын
Әр топ өзіне берілген есепті шығарып, топ ішінде талдап, тақтада екінші топқа түсіндіреді
20мин
Топтық, жұптық жұмыс, әңгіме, сұрақ-жауап (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, көшбасшылық), АКТ
Оқулық,
Слайд2
ІV
Қорытынды
Бағалау

Рефлексия <<ЖК>>

Үйге тапсырма: №274 есеп шығару, екімүше, көпмүше, ҚКФ тақырыптарын қайталау
Критерий жазылған бағалау парақтары бойынша топ мүшелері бірін-бірі бағалайды
Стикердің бірінші жартысына осы сабақтағы жетістіктерін, екінші жартысына кемшіліктерді, ұсыныстарын жазады
Үй тапсырмасын жазып алады
10мин
Оқытуды бағалау, СТО, АКТ

Бағалау парағы, стикер,
слайд3, күнделік

Бағалау парағы
Аты ____________________________________

Тапсырма түрі
Ұпайы
Оқушының ұпайы
1
Үй жұмысы: 2

есеп құрастырған
1

Шешуі бар
1

2
Топпен жұмыс:

Үй тапсырмасы бойынша
3

№266
1

№272
1

№275
1

3
Белсенділігі
1

4
Тақтада түсіндірді
1

Барлығы
10

Бағалау критериі: 9-10 - <<5>>
7-8 - <<4>>
5-6 - <<3>>
1-4 - <<2>>
Бағалау парағы
Аты ____________________________________

Тапсырма түрі
Ұпайы
Оқушының ұпайы
1
Үй жұмысы: 2

есеп құрастырған
1

Шешуі бар
1

2
Топпен жұмыс:

Үй тапсырмасы бойынша
3

№266
1

№272
1

№275
1

3
Белсенділігі
1

4
Тақтада түсіндірді
1

Барлығы
10

Бағалау критериі: 9-10 - <<5>>
7-8 - <<4>>
5-6 - <<3>>
1-4 - <<2>>

<<Айтсаң - ұмытамын, көрсетсең - есте сақтаймын,
өзіме орындатсаң - үйренемін>>
Конфуций

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Деңгейлік бағдарлама бойынша сабақтардың орта және қысқа мерзімді жоспарларының үлгісі
Шынарым менің, шырайлым менің
Тақырып - Сипаттау мәтіні
Информатика пәнінен 2 класқа арналған іі тоқсанның қысқа мерзімді жоспары
Коуч сұрағы
Критериалдық бағалау
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
Топтарды бағалау
Пәндер