10-сынып: Комбинаториканың негізгі элементтері бойынша есептер шығару

Бекітемін Келісемін

Мектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісі

Қажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.

Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.:
Күні:
06. 05. 13
Сыныбы:
10-сынып
Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.:
Пәні:
Алгебра және анализ бастамалары
Мұғалімі:
Букенбаева Назира Съезқызы
Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.:
Сабақтың тақырыбы:
Комбинаториканың негізгі элементтері тақырыбына есептер шығару
Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.:
Сабақтың мақсаты:
Комбинаториканың негізгі бөлімдерінің формулаларын меңгеру тиіс
Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.:
Күтілетін нәтижелер:
Комбинаториканың негізгі бөлімдерінің формулаларын түрлендіре алады; сол формулаларды қолданып, алмастырулардың, орналастырулардың, терулердің санын анықтай алады;
Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.:
Сабақ ұраны:
«Айтсаң - ұмытамын, көрсетсең - есте сақтаймын, өзіме орындатсаң - үйренемін» Конфуций
Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.:
Жұмыс түрі
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Уақыты
Әдіс-тәсілдер
Құралдар, ресурстар
Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.: І
Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу

Оқушыларды топқа бөлу

Сәлемдеседі

Әр оқушы бір-бір кеспе қағаздан суырып алып, слайдтағы тілекке сәйкес топ құрып, орындарына отырады

3мин
Қызығушылықты ояту (СТО), тілек-мозаика, АКТ

Тілек сөздері бар кеспелер,

Слайд1

Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.:
Үй жұмысын тексеру

Теориялық материалды қайталау үшін «ыстық орын» әдісін қолданамын

Жұмыс барысын түсіндіремін, бағалау парағын таратамын

Үй жұмысын тексеремін

Оқушылар өздері тыңдағысы келген бір оқушыны «ыстық орынға» отырғызып, өз сұрақтарын қояды

Жұмыс барысымен танысады

Бір топ екінші топтың үйде құрастырған есебін шығарып, тақтаға шығып қорғайды, екінші топ тексереді, жазып алады

10мин

«Ыстық орын» әдісі,

топпен жұмыс, сұрақ-жауап (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер)

Орындық, тақта, бор, жұмыс дәптері, ватман, маркер
Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.: ІІ
Сергіту сәті
Көзге арналған электрондық сергіту сәтін қолданамын
Сергіту сәтін орындайды
2мин
АКТ
Ноутбук, презентация
Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.: ІІІ
Есептер шығару

1-топ 2-топ

№266 а -, ә-

№268 №269

№272 а- ә-

№275

Есеп шығару барысында бағыттап, қолдау көрсетіп отырамын

Әр топ өзіне берілген есепті шығарып, топ ішінде талдап, тақтада екінші топқа түсіндіреді
20мин
Топтық, жұптық жұмыс, әңгіме, сұрақ-жауап (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, көшбасшылық), АКТ

Оқулық,

Слайд2

Бекітемін КелісемінМектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісіҚажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.: ІV
Қорытынды

Бағалау

Рефлексия «ЖК»

Үйге тапсырма: №274 есеп шығару, екімүше, көпмүше, ҚКФ тақырыптарын қайталау

Критерий жазылған бағалау парақтары бойынша топ мүшелері бірін-бірі бағалайды

Стикердің бірінші жартысына осы сабақтағы жетістіктерін, екінші жартысына кемшіліктерді, ұсыныстарын жазады

Үй тапсырмасын жазып алады

10мин
Оқытуды бағалау, СТО, АКТ

Бағалау парағы, стикер,

слайд3, күнделік


Бағалау парағы

Аты

Тапсырма түрі
Ұпайы
Оқушының ұпайы
№: 1
Тапсырма түрі: Үй жұмысы: 2
№: есеп құрастырған
Тапсырма түрі: 1
Ұпайы:
№: Шешуі бар
Тапсырма түрі: 1
Ұпайы:
№: 2
Тапсырма түрі: Топпен жұмыс:
№: Үй тапсырмасы бойынша
Тапсырма түрі: 3
Ұпайы:
№: №266
Тапсырма түрі: 1
Ұпайы:
№: №272
Тапсырма түрі: 1
Ұпайы:
№: №275
Тапсырма түрі: 1
Ұпайы:
№: 3
Тапсырма түрі: Белсенділігі
Ұпайы: 1
Оқушының ұпайы:
№: 4
Тапсырма түрі: Тақтада түсіндірді
Ұпайы: 1
Оқушының ұпайы:
№:
Тапсырма түрі: Барлығы
Ұпайы: 10
Оқушының ұпайы:

Бағалау критериі: 9-10 - «5»

7-8 - «4»

5-6 - «3»

1-4 - «2»

Бағалау парағы

Аты

Тапсырма түрі
Ұпайы
Оқушының ұпайы
№: 1
Тапсырма түрі: Үй жұмысы: 2
№: есеп құрастырған
Тапсырма түрі: 1
Ұпайы:
№: Шешуі бар
Тапсырма түрі: 1
Ұпайы:
№: 2
Тапсырма түрі: Топпен жұмыс:
№: Үй тапсырмасы бойынша
Тапсырма түрі: 3
Ұпайы:
№: №266
Тапсырма түрі: 1
Ұпайы:
№: №272
Тапсырма түрі: 1
Ұпайы:
№: №275
Тапсырма түрі: 1
Ұпайы:
№: 3
Тапсырма түрі: Белсенділігі
Ұпайы: 1
Оқушының ұпайы:
№: 4
Тапсырма түрі: Тақтада түсіндірді
Ұпайы: 1
Оқушының ұпайы:
№:
Тапсырма түрі: Барлығы
Ұпайы: 10
Оқушының ұпайы:

Бағалау критериі: 9-10 - «5»

7-8 - «4»

5-6 - «3»

1-4 - «2»

«Айтсаң - ұмытамын, көрсетсең - есте сақтаймын,

өзіме орындатсаң - үйренемін»

Конфуций


Ұқсас жұмыстар
10-сынып. Комбинаториканың негізгі элементтері: орналастырулар, алмастырулар, терулер және факториал
10-сынып: Алгебра және анализ бастамалары - комбинаториканың негізгі элементтері (орналастырулар, алмастырулар, терулер)
Алгебра, 10-сынып: Комбинаториканың негізгі ұғымдары мен элементтері - алмастыру, орналастыру, теру
Трапеция: элементтері, қасиеттері және есептер шығару
10-сынып: Ньютон биномы бойынша есептер шығару - сабақ жоспары
10-сынып: Туынды табу ережелеріне есептер шығару
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерге есептер шығару
10-а сынып алгебра: Туындыға есептер шығару сабақ жоспары
10-сынып: Кері тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолдану арқылы есептер шығару
Конусқа есептер шығару бойынша практикалық сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz