Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сұраққа жауап

«Сәулет» мектеп-лицейі
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Бисекеш Гүлшат Төлегенқызы
|Пәні/сыныбы/ күні |5-cынып |
|Тақырыбы |Мұхтар Шаханов «Отырар » поэмасынан үзінді |
|Мақсаты |Елжандылық идея. Өлеңдегі Қайырхан , Шыңғыс хан образы. |
| |Шығарманы талдау адамгершілік қасиеттерді ашып көрсету. |
|Күтілетін нәтиже |Өз ойын еркін жеткізеді. Оқушының мәтінді толық меңгергенін |
| |анықталады.Сөздік қоры дамиды. Сөйлеу мәдениетін шыңдалады. |
|Қолд.әдіс– тәсілдер |АКТ, оқулық,кубик,парақшалар, |
|Дереккөздері, құрал |Венндиаграмма, cемантикалық карта, мінездеме беру, көгершіннің |
|- жабдықтар |келуі/әзір сұрақ, шұғыл жауап//диалогтік оқыту/ |
|Сабақтың барысы |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе | Смайликтер арқылы топқа бөлу. | Ой елегінен |
| |Біз бағаланамыз егер.... |өткізеді. |
| |Шығарманы толық білуіміз шарт |ассосация |
| |.Сұрақ-жауапқа белсенділік танытсақ; | |
| |Айырмашылықты ажырата алсақ; | |
| |Салыстыра, дәлелдер келтірсек; | |
| |Ұтымды жауап, терең ой білдірсек; | |
|Тұсаукесер | Ой шақыру «ХАН» 1 балл 5 мин 1 |Талдау |
| |балл |салыстыру |
| |Олай болса,бүгінгі бекіту сабағымыздағы | |
| |Мұхтар Шахановтың «Отырар » поэмасындағы | |
| |хандар туралы не білеміз? | |
|Негізгі бөлім |Кубизм стратегиясы бойынша мәтінді |салыстыру, |
| |толықтай талдау жұмысы жүргізілді. |дәлелдеу, ой бөлісу|
| |Суреттеу. Поэмадағы отқа оранған Отырардың |баяндайды |
| |суреттелуі |ажыратады. |
| |Мінездеу. Концептуалдық кесте толтыру. | |
| |/Шыңғысхан, Шағатай, Қайырхан, Қарашоқы/ |Ізденеді |
| |Сұраққа жауап. Басқа топтың оқушылары сұрақ| |
| |қояды. | |
| |Салыстыру. Қайыр хан мен Шыңғыс ханды |АКТ суретті |
| |салыстыру. |ажыратады. |
| |Үзінді айт. /Қалаған жерінен үзінді айту/ | |
| |Шешендік сөздер. Поэмадан келтіру. 2 | |
| |балл15мин |Жауап береді. |
| |«Жедел сұрақ, әзір жауап»Көгершіннің келуі| |
| |/сұрақ-жауап/ -Ненің суреті? | |
| |-Қандай құс? | |
| |-Неге келді деп ойлайсыз? | |
| |-Бүгінгі сабағымызға қатысы бар ма? | |
| |- Бар болса неге? | |
| |-Не әкелді деп ойлайсыз? |Қарашоқы |
| |- Калай ойлайсыз көгершіннің тапсырмалары | |
| |жеңіл болуы мүмкін бе? | |
| |Жауап беруге дайынсыз ба? | |
| |I - тапсырма 1 балл | |
| |«Отырар » поэмасы кімнің шығармасы? | |
| |« Осал тұсы » сөзі шығармада қандай |Қария |
| |мағынада қолданылып тұр. | |
| |«Тірі өлік» сөзінің мағынасын ашыңыз? | |
| |«Безбүйрек» сөзінің мағынасын ашыңыз? | |
| |II- тапсырма 2 | |
| |балл | |
| |1.Ұлы ханым! | |
| |Әділдікпе мұныңыз? | |
| |Өле-өлгенше боп өтейін құлыңыз? | |
| |Отырарды мен қол ұшын бермесем, | |
| |Оңай жаулап алар ма еді ұлыңыз? Кімнің | |
| |сөзі? | |
| |2.-Иә қоштасар келді күн. | |
| |Азбан Шыңғыс ел тарихын қорлады-ау! | |
| |Ойлап тұрсаң, енді бәрі арман-ау! | |
| |Отырардың жан қиярлық ерлігін |Шыңғысхан |
| |Жыр ететін әттең ақын қалмады-ау! Кімнің | |
| |сөзі? | |
| |3.Өкінгенмен болмайды, | |
| |Ешкімге де берілмейді бас сауға. |Қайырхан |
| |Бұйрық еттім түгел қырып тастауға- | |
| |Отырарда еркек кіндік қалмайды! | |
| |Кім айтқан еді? |Қиындықтарға |
| |4.- Жылан туса жыланнан, |мойымай,тәні |
| |Құлан туса құланнан, |жараланғанмен, |
| |Таңданатын түкте жоқ |жанымен |
| |Бірақ жылан туды қыраннан? Кімнің сөзі? |беріспегеніне, |
| |III- тапсырма 3 |ержүректігіне |
| |балл |қызыға |
| |1.Үш күннен кейін екі адамды Шыңғысханның |қарайды.Себебі,құла|
| |алдына әкеледі. Шыңғысхан үнсіз ойға |ғы мен мұрнын кесіп|
| |шомады. Қайырханға қызыға қарайды. Неге |алып қорласа да, |
| |қызыға қарайды? |жүзі күлімдеп |
| |2.Қарияның бала тәрбиесінде жіберген |жауына беріспей, |
| |қателігі болды ма? |тұр еді деп пікір |
| |3.Қарияның шеткі қақпадан баланы шығарып |айтты. |
| |жіберуінің мәні неде деп ойлайсың?10 мин | |
|Қорытынды | Топпен жұмыс. 3тақырыпты қамтиды. | Бағалау, ойын |
| |Намыс, Не құнды? Сатқындыққа көзқарас |қорытындылау арқылы|
| |«Поэмадағы хандар бейнесін |шешім шығару |
| |талдау»/Шыңғысхан, Қайырхан/4балл |Қайырхан рухты, |
| |10 мин |намысшыл, ержүрек .|
| |Сіздің пікіріңіз құнды..... 7 мин |Төрт ұйқысын төрт |
| |Нені білдім? Мені қызықтырды? Қандай |бөліп, Отырардың |
| |қасиеттерді үлгі тұттым. Мен нені |жерін, елін сақтау |
| |өзгертер едім.... |маңызды |
| |/мәртебесі жоғары жауап, мәртебесі төмен |болса,Шыңғысхан |
| |жауап//толғаныс/ |жауыз, себебі, |
| | |Отырарды жаулап |
| | |жаулап алу , |
| | |жауынгерлерін |
| | |қатыгездікке үйрету|
| | |құнды. |
| | |Кері байланыс |
| | |сәтінде |
| | |Шыңғысхандай қатал |
| | |немесе Қарашоқы |
| | |сияқты сатқын |
| | |болмауды десе, |
| | |Қайырханның |
| | |төзімділігі, |
| | |шыдамдылығы, |
| | |қиындықпен бетпе- |
| | |бет келсе де елін |
| | |сатпауы қызықтырды |
| | |немесе қазақ елін, |
| | |қазақ жерін |
| | |қорғаған ата- |
| | |бабаларымызды |
| | |ұмытпаймын. Нені |
| | |өзгертер едің? |
| | |сауалына |
| | |Шыңғысханды |
| | |Отырарды |
| | |талқандауға жол |
| | |бермей, |
| | |бейбітшілікте өмір |
| | |сүруге көзқарасын |
| | |өзгертер едім деген|
| | |жауаптар болды. |


Ұқсас жұмыстар
Тестке жауап беруі
Жобалық жұмысқа
Асқорыту жүйесі бөлімі бойынша қорытынды сабақ. 8 сынып
Информатика. ақпарат. ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Денсаулықтың төмен деңгейі
Кел, балалар, оқылық. заттың қимылын білдіретін сөздер
Компьютерлік желілер
Гидросфера (қорытынды сабақ)
Көшпелілердің материалдық мəдениеті
Сабақтарда болған мұғалімдердің ескертпе жазбалары
Пәндер