Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұраққа жауап
«Сәулет» мектеп-лицейі
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Бисекеш Гүлшат Төлегенқызы
|Пәні/сыныбы/ күні |5-cынып |
|Тақырыбы |Мұхтар Шаханов «Отырар » поэмасынан үзінді |
|Мақсаты |Елжандылық идея. Өлеңдегі Қайырхан , Шыңғыс хан образы. |
| |Шығарманы талдау адамгершілік қасиеттерді ашып көрсету. |
|Күтілетін нәтиже |Өз ойын еркін жеткізеді. Оқушының мәтінді толық меңгергенін |
| |анықталады.Сөздік қоры дамиды. Сөйлеу мәдениетін шыңдалады. |
|Қолд.әдіс– тәсілдер |АКТ, оқулық,кубик,парақшалар, |
|Дереккөздері, құрал |Венндиаграмма, cемантикалық карта, мінездеме беру, көгершіннің |
|- жабдықтар |келуі/әзір сұрақ, шұғыл жауап//диалогтік оқыту/ |
|Сабақтың барысы |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе | Смайликтер арқылы топқа бөлу. | Ой елегінен |
| |Біз бағаланамыз егер.... |өткізеді. |
| |Шығарманы толық білуіміз шарт |ассосация |
| |.Сұрақ-жауапқа белсенділік танытсақ; | |
| |Айырмашылықты ажырата алсақ; | |
| |Салыстыра, дәлелдер келтірсек; | |
| |Ұтымды жауап, терең ой білдірсек; | |
|Тұсаукесер | Ой шақыру «ХАН» 1 балл 5 мин 1 |Талдау |
| |балл |салыстыру |
| |Олай болса,бүгінгі бекіту сабағымыздағы | |
| |Мұхтар Шахановтың «Отырар » поэмасындағы | |
| |хандар туралы не білеміз? | |
|Негізгі бөлім |Кубизм стратегиясы бойынша мәтінді |салыстыру, |
| |толықтай талдау жұмысы жүргізілді. |дәлелдеу, ой бөлісу|
| |Суреттеу. Поэмадағы отқа оранған Отырардың |баяндайды |
| |суреттелуі |ажыратады. |
| |Мінездеу. Концептуалдық кесте толтыру. | |
| |/Шыңғысхан, Шағатай, Қайырхан, Қарашоқы/ |Ізденеді |
| |Сұраққа жауап. Басқа топтың оқушылары сұрақ| |
| |қояды. | |
| |Салыстыру. Қайыр хан мен Шыңғыс ханды |АКТ суретті |
| |салыстыру. |ажыратады. |
| |Үзінді айт. /Қалаған жерінен үзінді айту/ | |
| |Шешендік сөздер. Поэмадан келтіру. 2 | |
| |балл15мин |Жауап береді. |
| |«Жедел сұрақ, әзір жауап»Көгершіннің келуі| |
| |/сұрақ-жауап/ -Ненің суреті? | |
| |-Қандай құс? | |
| |-Неге келді деп ойлайсыз? | |
| |-Бүгінгі сабағымызға қатысы бар ма? | |
| |- Бар болса неге? | |
| |-Не әкелді деп ойлайсыз? |Қарашоқы |
| |- Калай ойлайсыз көгершіннің тапсырмалары | |
| |жеңіл болуы мүмкін бе? | |
| |Жауап беруге дайынсыз ба? | |
| |I - тапсырма 1 балл | |
| |«Отырар » поэмасы кімнің шығармасы? | |
| |« Осал тұсы » сөзі шығармада қандай |Қария |
| |мағынада қолданылып тұр. | |
| |«Тірі өлік» сөзінің мағынасын ашыңыз? | |
| |«Безбүйрек» сөзінің мағынасын ашыңыз? | |
| |II- тапсырма 2 | |
| |балл | |
| |1.Ұлы ханым! | |
| |Әділдікпе мұныңыз? | |
| |Өле-өлгенше боп өтейін құлыңыз? | |
| |Отырарды мен қол ұшын бермесем, | |
| |Оңай жаулап алар ма еді ұлыңыз? Кімнің | |
| |сөзі? | |
| |2.-Иә қоштасар келді күн. | |
| |Азбан Шыңғыс ел тарихын қорлады-ау! | |
| |Ойлап тұрсаң, енді бәрі арман-ау! | |
| |Отырардың жан қиярлық ерлігін |Шыңғысхан |
| |Жыр ететін әттең ақын қалмады-ау! Кімнің | |
| |сөзі? | |
| |3.Өкінгенмен болмайды, | |
| |Ешкімге де берілмейді бас сауға. |Қайырхан |
| |Бұйрық еттім түгел қырып тастауға- | |
| |Отырарда еркек кіндік қалмайды! | |
| |Кім айтқан еді? |Қиындықтарға |
| |4.- Жылан туса жыланнан, |мойымай,тәні |
| |Құлан туса құланнан, |жараланғанмен, |
| |Таңданатын түкте жоқ |жанымен |
| |Бірақ жылан туды қыраннан? Кімнің сөзі? |беріспегеніне, |
| |III- тапсырма 3 |ержүректігіне |
| |балл |қызыға |
| |1.Үш күннен кейін екі адамды Шыңғысханның |қарайды.Себебі,құла|
| |алдына әкеледі. Шыңғысхан үнсіз ойға |ғы мен мұрнын кесіп|
| |шомады. Қайырханға қызыға қарайды. Неге |алып қорласа да, |
| |қызыға қарайды? |жүзі күлімдеп |
| |2.Қарияның бала тәрбиесінде жіберген |жауына беріспей, |
| |қателігі болды ма? |тұр еді деп пікір |
| |3.Қарияның шеткі қақпадан баланы шығарып |айтты. |
| |жіберуінің мәні неде деп ойлайсың?10 мин | |
|Қорытынды | Топпен жұмыс. 3тақырыпты қамтиды. | Бағалау, ойын |
| |Намыс, Не құнды? Сатқындыққа көзқарас |қорытындылау арқылы|
| |«Поэмадағы хандар бейнесін |шешім шығару |
| |талдау»/Шыңғысхан, Қайырхан/4балл |Қайырхан рухты, |
| |10 мин |намысшыл, ержүрек .|
| |Сіздің пікіріңіз құнды..... 7 мин |Төрт ұйқысын төрт |
| |Нені білдім? Мені қызықтырды? Қандай |бөліп, Отырардың |
| |қасиеттерді үлгі тұттым. Мен нені |жерін, елін сақтау |
| |өзгертер едім.... |маңызды |
| |/мәртебесі жоғары жауап, мәртебесі төмен |болса,Шыңғысхан |
| |жауап//толғаныс/ |жауыз, себебі, |
| | |Отырарды жаулап |
| | |жаулап алу , |
| | |жауынгерлерін |
| | |қатыгездікке үйрету|
| | |құнды. |
| | |Кері байланыс |
| | |сәтінде |
| | |Шыңғысхандай қатал |
| | |немесе Қарашоқы |
| | |сияқты сатқын |
| | |болмауды десе, |
| | |Қайырханның |
| | |төзімділігі, |
| | |шыдамдылығы, |
| | |қиындықпен бетпе- |
| | |бет келсе де елін |
| | |сатпауы қызықтырды |
| | |немесе қазақ елін, |
| | |қазақ жерін |
| | |қорғаған ата- |
| | |бабаларымызды |
| | |ұмытпаймын. Нені |
| | |өзгертер едің? |
| | |сауалына |
| | |Шыңғысханды |
| | |Отырарды |
| | |талқандауға жол |
| | |бермей, |
| | |бейбітшілікте өмір |
| | |сүруге көзқарасын |
| | |өзгертер едім деген|
| | |жауаптар болды. |
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Бисекеш Гүлшат Төлегенқызы
|Пәні/сыныбы/ күні |5-cынып |
|Тақырыбы |Мұхтар Шаханов «Отырар » поэмасынан үзінді |
|Мақсаты |Елжандылық идея. Өлеңдегі Қайырхан , Шыңғыс хан образы. |
| |Шығарманы талдау адамгершілік қасиеттерді ашып көрсету. |
|Күтілетін нәтиже |Өз ойын еркін жеткізеді. Оқушының мәтінді толық меңгергенін |
| |анықталады.Сөздік қоры дамиды. Сөйлеу мәдениетін шыңдалады. |
|Қолд.әдіс– тәсілдер |АКТ, оқулық,кубик,парақшалар, |
|Дереккөздері, құрал |Венндиаграмма, cемантикалық карта, мінездеме беру, көгершіннің |
|- жабдықтар |келуі/әзір сұрақ, шұғыл жауап//диалогтік оқыту/ |
|Сабақтың барысы |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе | Смайликтер арқылы топқа бөлу. | Ой елегінен |
| |Біз бағаланамыз егер.... |өткізеді. |
| |Шығарманы толық білуіміз шарт |ассосация |
| |.Сұрақ-жауапқа белсенділік танытсақ; | |
| |Айырмашылықты ажырата алсақ; | |
| |Салыстыра, дәлелдер келтірсек; | |
| |Ұтымды жауап, терең ой білдірсек; | |
|Тұсаукесер | Ой шақыру «ХАН» 1 балл 5 мин 1 |Талдау |
| |балл |салыстыру |
| |Олай болса,бүгінгі бекіту сабағымыздағы | |
| |Мұхтар Шахановтың «Отырар » поэмасындағы | |
| |хандар туралы не білеміз? | |
|Негізгі бөлім |Кубизм стратегиясы бойынша мәтінді |салыстыру, |
| |толықтай талдау жұмысы жүргізілді. |дәлелдеу, ой бөлісу|
| |Суреттеу. Поэмадағы отқа оранған Отырардың |баяндайды |
| |суреттелуі |ажыратады. |
| |Мінездеу. Концептуалдық кесте толтыру. | |
| |/Шыңғысхан, Шағатай, Қайырхан, Қарашоқы/ |Ізденеді |
| |Сұраққа жауап. Басқа топтың оқушылары сұрақ| |
| |қояды. | |
| |Салыстыру. Қайыр хан мен Шыңғыс ханды |АКТ суретті |
| |салыстыру. |ажыратады. |
| |Үзінді айт. /Қалаған жерінен үзінді айту/ | |
| |Шешендік сөздер. Поэмадан келтіру. 2 | |
| |балл15мин |Жауап береді. |
| |«Жедел сұрақ, әзір жауап»Көгершіннің келуі| |
| |/сұрақ-жауап/ -Ненің суреті? | |
| |-Қандай құс? | |
| |-Неге келді деп ойлайсыз? | |
| |-Бүгінгі сабағымызға қатысы бар ма? | |
| |- Бар болса неге? | |
| |-Не әкелді деп ойлайсыз? |Қарашоқы |
| |- Калай ойлайсыз көгершіннің тапсырмалары | |
| |жеңіл болуы мүмкін бе? | |
| |Жауап беруге дайынсыз ба? | |
| |I - тапсырма 1 балл | |
| |«Отырар » поэмасы кімнің шығармасы? | |
| |« Осал тұсы » сөзі шығармада қандай |Қария |
| |мағынада қолданылып тұр. | |
| |«Тірі өлік» сөзінің мағынасын ашыңыз? | |
| |«Безбүйрек» сөзінің мағынасын ашыңыз? | |
| |II- тапсырма 2 | |
| |балл | |
| |1.Ұлы ханым! | |
| |Әділдікпе мұныңыз? | |
| |Өле-өлгенше боп өтейін құлыңыз? | |
| |Отырарды мен қол ұшын бермесем, | |
| |Оңай жаулап алар ма еді ұлыңыз? Кімнің | |
| |сөзі? | |
| |2.-Иә қоштасар келді күн. | |
| |Азбан Шыңғыс ел тарихын қорлады-ау! | |
| |Ойлап тұрсаң, енді бәрі арман-ау! | |
| |Отырардың жан қиярлық ерлігін |Шыңғысхан |
| |Жыр ететін әттең ақын қалмады-ау! Кімнің | |
| |сөзі? | |
| |3.Өкінгенмен болмайды, | |
| |Ешкімге де берілмейді бас сауға. |Қайырхан |
| |Бұйрық еттім түгел қырып тастауға- | |
| |Отырарда еркек кіндік қалмайды! | |
| |Кім айтқан еді? |Қиындықтарға |
| |4.- Жылан туса жыланнан, |мойымай,тәні |
| |Құлан туса құланнан, |жараланғанмен, |
| |Таңданатын түкте жоқ |жанымен |
| |Бірақ жылан туды қыраннан? Кімнің сөзі? |беріспегеніне, |
| |III- тапсырма 3 |ержүректігіне |
| |балл |қызыға |
| |1.Үш күннен кейін екі адамды Шыңғысханның |қарайды.Себебі,құла|
| |алдына әкеледі. Шыңғысхан үнсіз ойға |ғы мен мұрнын кесіп|
| |шомады. Қайырханға қызыға қарайды. Неге |алып қорласа да, |
| |қызыға қарайды? |жүзі күлімдеп |
| |2.Қарияның бала тәрбиесінде жіберген |жауына беріспей, |
| |қателігі болды ма? |тұр еді деп пікір |
| |3.Қарияның шеткі қақпадан баланы шығарып |айтты. |
| |жіберуінің мәні неде деп ойлайсың?10 мин | |
|Қорытынды | Топпен жұмыс. 3тақырыпты қамтиды. | Бағалау, ойын |
| |Намыс, Не құнды? Сатқындыққа көзқарас |қорытындылау арқылы|
| |«Поэмадағы хандар бейнесін |шешім шығару |
| |талдау»/Шыңғысхан, Қайырхан/4балл |Қайырхан рухты, |
| |10 мин |намысшыл, ержүрек .|
| |Сіздің пікіріңіз құнды..... 7 мин |Төрт ұйқысын төрт |
| |Нені білдім? Мені қызықтырды? Қандай |бөліп, Отырардың |
| |қасиеттерді үлгі тұттым. Мен нені |жерін, елін сақтау |
| |өзгертер едім.... |маңызды |
| |/мәртебесі жоғары жауап, мәртебесі төмен |болса,Шыңғысхан |
| |жауап//толғаныс/ |жауыз, себебі, |
| | |Отырарды жаулап |
| | |жаулап алу , |
| | |жауынгерлерін |
| | |қатыгездікке үйрету|
| | |құнды. |
| | |Кері байланыс |
| | |сәтінде |
| | |Шыңғысхандай қатал |
| | |немесе Қарашоқы |
| | |сияқты сатқын |
| | |болмауды десе, |
| | |Қайырханның |
| | |төзімділігі, |
| | |шыдамдылығы, |
| | |қиындықпен бетпе- |
| | |бет келсе де елін |
| | |сатпауы қызықтырды |
| | |немесе қазақ елін, |
| | |қазақ жерін |
| | |қорғаған ата- |
| | |бабаларымызды |
| | |ұмытпаймын. Нені |
| | |өзгертер едің? |
| | |сауалына |
| | |Шыңғысханды |
| | |Отырарды |
| | |талқандауға жол |
| | |бермей, |
| | |бейбітшілікте өмір |
| | |сүруге көзқарасын |
| | |өзгертер едім деген|
| | |жауаптар болды. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz