Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Киім дүкенінде
6 <<А>>сынып
17.10.2013жыл.
1 АПТА
1 КҮН
1 САБАҚ
1
Сабақтың тақырыбы
Азық-түлік дүкенінде
2
Сабақтың мақсаты
дүкендер бойынша танымдарын кеңейту,фонетикалық талдауды қайталау,мәтін бойынша сұрақтар құрастыру
3
Оқу нәтижелері
Азық-түлік дүкеніндегі ауыз-екі сөйлесу,сөздерге фонетикалық талдау жасауды білу.Мәтінмен жұмыс.
Түйінді идеялар
Оқушылардың іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.тақырыпты қаншалықты түсінгендерін анықтай отырып,шешім қабылдау.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Топтық, жұптық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, диалогтық оқыту, <<Дана үкі>> стратегиясы.
Уақыты
45 мин.
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
2 мин
Ұйымдастыру
Жинақтау,топқа бөліну
5мин
Өткен сабақ тақырыбына шолу
Сұрақ - жауап әдісі бойынша талдау,мысалдар келтіру
5мин
<<Миға шабуыл>>
-Балалар,айтыңдаршы дастархандағы ең қасиетті тағам не?
-Адамдардың сүйіп ішетін сусыны не?
-Шайымыз тәтті болу үшін не қосамыз?
-Осы тағамдарды біз қайдан аламыз?
-Қандай дүкеннен сатып аламыз?
Олай болса,бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы <<Азық-түлік дүкенінде>>деп аталады.
Сұрақтарға жауап беру
-нан (хлеб)
-шай (чай)
-қант (сахар)
Дүкеннен
<<Азық-түлік>> дүкенінен
2мин
Сабақтың мақсатын құрып,тақтаға жазып қою.
Өз ойларын ортаға салу.
5мин
5мин
4мин
7мин
Тапсырмалар: <<Дана үкі>> стратегиясы
1) І-топ.Мәтінді оқып ,түсіндіру.
2) ІІ-топ. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.
3) І-топ. Суреттерді топтастыру.
ІІ-топ.Дүкендердің түрлері кластер құру.
4) І-топ <<Азық түлік дүкенінде>> диалог құрастыру.
ІІ-топ.Ас туралы 3 мақал жазу.
І-топ.Мәтінді оқып, түсіндіреді.Орыс тіліне аударады.
ІІ-топ.Мәтін бойынша сұрақтар құрастырып,І-топтың жауабын тыңдайды.
І-ІІ - топ.Постерлерді қорғау
І-топ Диалог (сұхбаттасу)
ІІ-топ мақалдарды оқу,жуан және жіңішке сөздерді ажырату.
3мин
Тренинг
<<Жер сілкіну>>
Қосымша материалдар
Акт,постерлер фламастерлер,скитерлер,кеспе суреттер,бағалау парақтары
7мин
Рефлексия
1)-Бүгін қандай тақырып өттік?
-Азық-түлік дүкенінде нелер сатылады?
<<Екі жұлдыз,бір тілек>> (кері байланыс)
Үйге тапсырма <<Азық-түлік дүкенінде >> тақырыбына 4 сөйлем жазып келу.
Бағалау парақтары бойынша оқушылардың өз білімдерін бағалау.
2) Үйге тапсырма: Азық-түлік дүкенінде диалог құрастырып жазып келу.
Оқушылардың жауабы.
Өз пікірлерін жазып беру.
Топтық және жеке бірін-бірі бағалау.
6 <<А>>сынып
18.10.2013 жыл
1 АПТА
2 КҮН
2 САБАҚ
1
Сабақтың тақырыбы
Киім дүкенінде
2
Сабақтың мақсаты
Киім дүкені бойынша таныстыра отырып тілдік қорларын дамыту,жаңа сөздерді есте сақтап күнделікті өмірде қолдануға ықпал жасау, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру, талдап,дәлелдеуге үйрету
3
Оқу нәтижелері
Киім дүкеніндегі ауыз-екі сөйлесу,сөздер ішінен дауыссыз ұяң дыбыстарды ажырата білу. Өз ойларын ашық айта білу.
Түйінді идеялар
Оқушылардың іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа, шығармашылыққа жетелеу. Диалогтық оқытуды қолдана отырып, өз ойларын ашық айтуға жетелеу.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Топтық, жұптық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,
Уақыты 45мин.
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
2 мин
Ұйымдастыру
Жинақтау, АКТ
5мин
Өткен сабақ тақырыбына шолу
Сұрақ - жауап әдісі бойынша талдау,мысалдар келтіру. <<Азық-түлік дүкенінде>> диалогты тексеру.
5мин
<<Бір сөзбен айт!>>Сөздік диктант
Күрте, көйлек, шалбар,куртка, етік , бәтеңке, малақай, қолғап.
-Бір сөзбен қалай атаймыз?
-Дұрыс.Киімдерден қандай дүкеннен сатып аламыз?
-Олай болса біздің жаңа сабағымыз <<Киім дүкенінде>> деп аталады.
Дәптерге жаздыру.
-Киімдер.
-Киім дүкенінен.
2мин
Сабақтың мақсатын құрып,тақтаға жазып қою.
Өз ойларын ортаға салу.
10мин
5мин
1)Мәтінмен жұмыс
<<Мағынаны ашу>>
-Әр жұп мәтіннің мағынасын ашу. -Мәтінді бір-біріне түсіндіру.
-Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.
-Мәтін ішінен ұяң дауыссыз дыбыстарды теріп, дәптерге жазу.
2) <<Топтастыру>>
Төрт мезгілге байланысты киім атауларын топтастырып жазу
Мәтінді баяндау.
Сұраққа жауап беру.
Дәптермен жұмыс.
Әр мезгілде киетін киім атауларын дәптерге жазу. Интерактивті тақтамен жұмыс. Киім атауларын жазу.
3мин
Тренинг
<<Қара жорға>> билеу.
7 мин
5) Тест тапсырмасы. (азық-түлік, киім дүкендері туралы сұрақтар)
Компьютермен жұмыс
Қосымша материалдар
Интерактивті тақта, компьютерлер, бағалау парақтары
6мин
Рефлексия
<<Екі жақты күнделік>> толтыру.
Бағалау парақтары бойынша оқушылар өз білімдерін бағалау.
<<Екі жұлдыз,бір тілек>> (кері байланыс)
Үйге тапсырма <<Киім дүкенінде >> тақырыбына 4 сөйлем жазып келу.
Оқушылар өз ұпайларын санап бағалау парақтарын толтырады.Жұпта бір-бірін бағалау.
Кері байланыс парағын толтыру.
Күнделікке жазып алу.
6 <<А>>сынып
21.10.2013 жыл
2 АПТА
3 КҮН
3 САБАҚ
1
Сабақтың тақырыбы
Кеңсе жабдықтары дүкенінде
2
Сабақтың мақсаты
Кеңсе жабдықтары дүкенінде сатылатын заттардың қазақша атауларын үйрету, тілдік қорларын дамыту,жаңа сөздерді есте сақтап күнделікті өмірде қолдануға ықпал жасау, өз ойларын ашық жеткізуге дағдыландыру.
3
Оқу нәтижелері
Кеңсе жабдықтары дүкеніндегі ауыз-екі сөйлесу,сөздерді буынға бөліп, буын түрлерін ажырата білу.
Түйінді идеялар
Жеті модуль идеясын қолдана отырып,оқушылардың іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа, шығармашылыққа жетелеу. Диалогтық оқытуды қолдана отырып, өз ойларын ашық айтуға жетелеу.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Топтық, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,
Уақыты 45мин.
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
2 мин
Ұйымдастыру
Жинақтау, топқа бөлу.
5мин
Өткен сабақ тақырыбына шолу
Сұрақ - жауап әдісі бойынша талдау,мысалдар келтіру. <<Киім дүкенінде>> жазып келген сөйлемдерін тексеру.
5мин
<<Ойлан, тап!>> Жұмбақтар
Жауаптары: кітап, сызғыш, бор, өшіргіш, сөмке, қалам.
-Бұл заттарды қайда сатады?
сабақтың тақырыбы <<Кеңсе жабдықтары дүкені>>
Дәптерге жаздыру.
oo <<Кеңсе жабдықтары дүкенінде>>
2мин
Сабақтың мақсатын құрып,тақтаға жазып қою.
Өз ойларын ортаға салу.
10мин
8мин
1)Мәтінмен жұмыс
<<Мағынаны ашу>>
І- топ .Мәтіннің мағынасын ашу.
ІІ-топ. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.
І-ІІ топтар.
-Мәтін ішінен кеңсе жабдықтары атауларын теріп жазып, буынға бөліп, буын түрлерін ажырату дәптерге жазу.
2) <<Постермен жұмыс>>
І-топ. Кеңсе жабдықтарына байланысты жұмбақтар жазып,суретін салу.
ІІ-топ. Кеңсе жабдықтары дүкенінде не сатылады? Суреттерін салып, аттарын атау.
Мәтінді баяндау.
Сұраққа жауап беру.
Дәптермен жұмыс.
3мин
Тренинг
<<Сұрақ қою>> шармен.
3мин
3) Есте сақтау диктанты.
10 сөз.
Қарындаш,кітап, сызғыш, дәптер, қалам, өшіргіш, папка, степлер, фламастер, бояу.
Тақтадан оқып есте сақтау арқылы дәптерге жаздыру.
Қосымша материалдар
Акт,постерлер фламастерлер,скитерлер,кеспе суреттер,бағалау парақтары
7мин
Рефлексия
Бағалау парақтары бойынша оқушылар өз білімдерін, топпен жұмыстарын бағалау.
<<Екі жұлдыз,бір тілек>> (кері байланыс)
Үйге тапсырма <<Кеңсе жабдықтары дүкенінде >> тақырыбына диалог жазып келу.
Оқушылар өз ұпайларын санап бағалау парақтарын толтырады.
Пікірлерін жазу.
Күнделікке жазып алу.
6 <<А>>сынып
24.10.2013жыл.
2 АПТА
4 КҮН
4 САБАҚ
1
Сабақтың тақырыбы
Базарда
2
Сабақтың мақсаты
Тіл дамыту,базардағы сауда-саттық туралы білімдерін кеңейту,дүкендермен айырмашылығын ажырату, диалог құру бір-бірімен сөйлесім.
3
Оқу нәтижелері
Базарда ауыз-екі сөйлесу,өмірде қолдану.
Түйінді идеялар
Оқушылардың іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.тақырыпты қаншалықты түсінгендерін анықтай отырып,шешім қабылдау.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Топтық, жұптық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, диалогтық оқыту, сюжеттік ойын.
Уақыты
45 мин.
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
3 мин
Ұйымдастыру
Жинақтау,топқа бөліну
5мин
Өткен сабақ тақырыбына шолу.
<<Кеңсе жабдықтары>> бойынша диалог
Сұрақ - жауап әдісі бойынша талдау,мысалдар келтіру
2мин
Азық-түліктерді,жемістерді, киімдерді, үйге қажетті заттарды дүкеннен басқа қай жерден сатып алуға болады?
Олай болса,бүгінгі сабағымызда Базарға барамыз.Сабағымыздың тақырыбы <<Базарда>>
Топтағы бағалау және өзі-өзі бағалау парақтары туралы түсіндіру.
Оқушылар жауабы
Дәптерге жазып қою.
10 мин
І,ІІ,ІІІ-топтар. Топ аттары: <<Көкөністер>>, <<Ойыншықтар>>, <<Киімдер>>
1-тапсырма:
Базарда. Киім, азық-түлік, үй жиһаздары бөлімінде.
Сатушы мен сатып алушы арасындағы диалог.
5 мин
2-тапсырма
І-топ. <<Базар сөзін>> септеу.
ІІ-топ. <<Көйлек>> сөзін тәуелдеу.
ІІІ-топ. Жемітердің аттарын көпше түрде жазу.
.
3мин
Тренинг
<<Сұрақ қою>> маңдайға жазылған сөздерді табу.
Қосымша материалдар
Акт,постерлер фламастерлер,скитерлер,кеспе суреттер,бағалау парақтары
15 мин
3-тапсырма
І-топ. Постермен жұмыс <<Базарда>>
ІІ-топ. <<Базарда>> тақырыбына әңгіме жазу.
ІІІ-топ. <<На базаре>> мәтінін қазақ тіліне аудару.
Әр топ өз жұмыстарын қорғау.
7мин
Рефлексия
Сабақ бойынша қорытынды сұрақтар.
1)Топты бағалау критерилері бойынша бағалау.
2) Бағалау парақтары бойынша оқушылардың өз білімдерін бағалау.
3)<<Екі жұлдыз,бір тілек>> (кері байланыс)
2) Үйге тапсырма: <<Дүкендердің пайдасы>> эссе жазып келу.
Оқушылардың жауабы.
Өз пікірлерін жазып беру.
17.10.2013жыл.
1 АПТА
1 КҮН
1 САБАҚ
1
Сабақтың тақырыбы
Азық-түлік дүкенінде
2
Сабақтың мақсаты
дүкендер бойынша танымдарын кеңейту,фонетикалық талдауды қайталау,мәтін бойынша сұрақтар құрастыру
3
Оқу нәтижелері
Азық-түлік дүкеніндегі ауыз-екі сөйлесу,сөздерге фонетикалық талдау жасауды білу.Мәтінмен жұмыс.
Түйінді идеялар
Оқушылардың іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.тақырыпты қаншалықты түсінгендерін анықтай отырып,шешім қабылдау.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Топтық, жұптық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, диалогтық оқыту, <<Дана үкі>> стратегиясы.
Уақыты
45 мин.
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
2 мин
Ұйымдастыру
Жинақтау,топқа бөліну
5мин
Өткен сабақ тақырыбына шолу
Сұрақ - жауап әдісі бойынша талдау,мысалдар келтіру
5мин
<<Миға шабуыл>>
-Балалар,айтыңдаршы дастархандағы ең қасиетті тағам не?
-Адамдардың сүйіп ішетін сусыны не?
-Шайымыз тәтті болу үшін не қосамыз?
-Осы тағамдарды біз қайдан аламыз?
-Қандай дүкеннен сатып аламыз?
Олай болса,бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы <<Азық-түлік дүкенінде>>деп аталады.
Сұрақтарға жауап беру
-нан (хлеб)
-шай (чай)
-қант (сахар)
Дүкеннен
<<Азық-түлік>> дүкенінен
2мин
Сабақтың мақсатын құрып,тақтаға жазып қою.
Өз ойларын ортаға салу.
5мин
5мин
4мин
7мин
Тапсырмалар: <<Дана үкі>> стратегиясы
1) І-топ.Мәтінді оқып ,түсіндіру.
2) ІІ-топ. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.
3) І-топ. Суреттерді топтастыру.
ІІ-топ.Дүкендердің түрлері кластер құру.
4) І-топ <<Азық түлік дүкенінде>> диалог құрастыру.
ІІ-топ.Ас туралы 3 мақал жазу.
І-топ.Мәтінді оқып, түсіндіреді.Орыс тіліне аударады.
ІІ-топ.Мәтін бойынша сұрақтар құрастырып,І-топтың жауабын тыңдайды.
І-ІІ - топ.Постерлерді қорғау
І-топ Диалог (сұхбаттасу)
ІІ-топ мақалдарды оқу,жуан және жіңішке сөздерді ажырату.
3мин
Тренинг
<<Жер сілкіну>>
Қосымша материалдар
Акт,постерлер фламастерлер,скитерлер,кеспе суреттер,бағалау парақтары
7мин
Рефлексия
1)-Бүгін қандай тақырып өттік?
-Азық-түлік дүкенінде нелер сатылады?
<<Екі жұлдыз,бір тілек>> (кері байланыс)
Үйге тапсырма <<Азық-түлік дүкенінде >> тақырыбына 4 сөйлем жазып келу.
Бағалау парақтары бойынша оқушылардың өз білімдерін бағалау.
2) Үйге тапсырма: Азық-түлік дүкенінде диалог құрастырып жазып келу.
Оқушылардың жауабы.
Өз пікірлерін жазып беру.
Топтық және жеке бірін-бірі бағалау.
6 <<А>>сынып
18.10.2013 жыл
1 АПТА
2 КҮН
2 САБАҚ
1
Сабақтың тақырыбы
Киім дүкенінде
2
Сабақтың мақсаты
Киім дүкені бойынша таныстыра отырып тілдік қорларын дамыту,жаңа сөздерді есте сақтап күнделікті өмірде қолдануға ықпал жасау, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру, талдап,дәлелдеуге үйрету
3
Оқу нәтижелері
Киім дүкеніндегі ауыз-екі сөйлесу,сөздер ішінен дауыссыз ұяң дыбыстарды ажырата білу. Өз ойларын ашық айта білу.
Түйінді идеялар
Оқушылардың іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа, шығармашылыққа жетелеу. Диалогтық оқытуды қолдана отырып, өз ойларын ашық айтуға жетелеу.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Топтық, жұптық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,
Уақыты 45мин.
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
2 мин
Ұйымдастыру
Жинақтау, АКТ
5мин
Өткен сабақ тақырыбына шолу
Сұрақ - жауап әдісі бойынша талдау,мысалдар келтіру. <<Азық-түлік дүкенінде>> диалогты тексеру.
5мин
<<Бір сөзбен айт!>>Сөздік диктант
Күрте, көйлек, шалбар,куртка, етік , бәтеңке, малақай, қолғап.
-Бір сөзбен қалай атаймыз?
-Дұрыс.Киімдерден қандай дүкеннен сатып аламыз?
-Олай болса біздің жаңа сабағымыз <<Киім дүкенінде>> деп аталады.
Дәптерге жаздыру.
-Киімдер.
-Киім дүкенінен.
2мин
Сабақтың мақсатын құрып,тақтаға жазып қою.
Өз ойларын ортаға салу.
10мин
5мин
1)Мәтінмен жұмыс
<<Мағынаны ашу>>
-Әр жұп мәтіннің мағынасын ашу. -Мәтінді бір-біріне түсіндіру.
-Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.
-Мәтін ішінен ұяң дауыссыз дыбыстарды теріп, дәптерге жазу.
2) <<Топтастыру>>
Төрт мезгілге байланысты киім атауларын топтастырып жазу
Мәтінді баяндау.
Сұраққа жауап беру.
Дәптермен жұмыс.
Әр мезгілде киетін киім атауларын дәптерге жазу. Интерактивті тақтамен жұмыс. Киім атауларын жазу.
3мин
Тренинг
<<Қара жорға>> билеу.
7 мин
5) Тест тапсырмасы. (азық-түлік, киім дүкендері туралы сұрақтар)
Компьютермен жұмыс
Қосымша материалдар
Интерактивті тақта, компьютерлер, бағалау парақтары
6мин
Рефлексия
<<Екі жақты күнделік>> толтыру.
Бағалау парақтары бойынша оқушылар өз білімдерін бағалау.
<<Екі жұлдыз,бір тілек>> (кері байланыс)
Үйге тапсырма <<Киім дүкенінде >> тақырыбына 4 сөйлем жазып келу.
Оқушылар өз ұпайларын санап бағалау парақтарын толтырады.Жұпта бір-бірін бағалау.
Кері байланыс парағын толтыру.
Күнделікке жазып алу.
6 <<А>>сынып
21.10.2013 жыл
2 АПТА
3 КҮН
3 САБАҚ
1
Сабақтың тақырыбы
Кеңсе жабдықтары дүкенінде
2
Сабақтың мақсаты
Кеңсе жабдықтары дүкенінде сатылатын заттардың қазақша атауларын үйрету, тілдік қорларын дамыту,жаңа сөздерді есте сақтап күнделікті өмірде қолдануға ықпал жасау, өз ойларын ашық жеткізуге дағдыландыру.
3
Оқу нәтижелері
Кеңсе жабдықтары дүкеніндегі ауыз-екі сөйлесу,сөздерді буынға бөліп, буын түрлерін ажырата білу.
Түйінді идеялар
Жеті модуль идеясын қолдана отырып,оқушылардың іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа, шығармашылыққа жетелеу. Диалогтық оқытуды қолдана отырып, өз ойларын ашық айтуға жетелеу.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Топтық, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау,
Уақыты 45мин.
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
2 мин
Ұйымдастыру
Жинақтау, топқа бөлу.
5мин
Өткен сабақ тақырыбына шолу
Сұрақ - жауап әдісі бойынша талдау,мысалдар келтіру. <<Киім дүкенінде>> жазып келген сөйлемдерін тексеру.
5мин
<<Ойлан, тап!>> Жұмбақтар
Жауаптары: кітап, сызғыш, бор, өшіргіш, сөмке, қалам.
-Бұл заттарды қайда сатады?
сабақтың тақырыбы <<Кеңсе жабдықтары дүкені>>
Дәптерге жаздыру.
oo <<Кеңсе жабдықтары дүкенінде>>
2мин
Сабақтың мақсатын құрып,тақтаға жазып қою.
Өз ойларын ортаға салу.
10мин
8мин
1)Мәтінмен жұмыс
<<Мағынаны ашу>>
І- топ .Мәтіннің мағынасын ашу.
ІІ-топ. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.
І-ІІ топтар.
-Мәтін ішінен кеңсе жабдықтары атауларын теріп жазып, буынға бөліп, буын түрлерін ажырату дәптерге жазу.
2) <<Постермен жұмыс>>
І-топ. Кеңсе жабдықтарына байланысты жұмбақтар жазып,суретін салу.
ІІ-топ. Кеңсе жабдықтары дүкенінде не сатылады? Суреттерін салып, аттарын атау.
Мәтінді баяндау.
Сұраққа жауап беру.
Дәптермен жұмыс.
3мин
Тренинг
<<Сұрақ қою>> шармен.
3мин
3) Есте сақтау диктанты.
10 сөз.
Қарындаш,кітап, сызғыш, дәптер, қалам, өшіргіш, папка, степлер, фламастер, бояу.
Тақтадан оқып есте сақтау арқылы дәптерге жаздыру.
Қосымша материалдар
Акт,постерлер фламастерлер,скитерлер,кеспе суреттер,бағалау парақтары
7мин
Рефлексия
Бағалау парақтары бойынша оқушылар өз білімдерін, топпен жұмыстарын бағалау.
<<Екі жұлдыз,бір тілек>> (кері байланыс)
Үйге тапсырма <<Кеңсе жабдықтары дүкенінде >> тақырыбына диалог жазып келу.
Оқушылар өз ұпайларын санап бағалау парақтарын толтырады.
Пікірлерін жазу.
Күнделікке жазып алу.
6 <<А>>сынып
24.10.2013жыл.
2 АПТА
4 КҮН
4 САБАҚ
1
Сабақтың тақырыбы
Базарда
2
Сабақтың мақсаты
Тіл дамыту,базардағы сауда-саттық туралы білімдерін кеңейту,дүкендермен айырмашылығын ажырату, диалог құру бір-бірімен сөйлесім.
3
Оқу нәтижелері
Базарда ауыз-екі сөйлесу,өмірде қолдану.
Түйінді идеялар
Оқушылардың іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.тақырыпты қаншалықты түсінгендерін анықтай отырып,шешім қабылдау.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Топтық, жұптық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, диалогтық оқыту, сюжеттік ойын.
Уақыты
45 мин.
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
3 мин
Ұйымдастыру
Жинақтау,топқа бөліну
5мин
Өткен сабақ тақырыбына шолу.
<<Кеңсе жабдықтары>> бойынша диалог
Сұрақ - жауап әдісі бойынша талдау,мысалдар келтіру
2мин
Азық-түліктерді,жемістерді, киімдерді, үйге қажетті заттарды дүкеннен басқа қай жерден сатып алуға болады?
Олай болса,бүгінгі сабағымызда Базарға барамыз.Сабағымыздың тақырыбы <<Базарда>>
Топтағы бағалау және өзі-өзі бағалау парақтары туралы түсіндіру.
Оқушылар жауабы
Дәптерге жазып қою.
10 мин
І,ІІ,ІІІ-топтар. Топ аттары: <<Көкөністер>>, <<Ойыншықтар>>, <<Киімдер>>
1-тапсырма:
Базарда. Киім, азық-түлік, үй жиһаздары бөлімінде.
Сатушы мен сатып алушы арасындағы диалог.
5 мин
2-тапсырма
І-топ. <<Базар сөзін>> септеу.
ІІ-топ. <<Көйлек>> сөзін тәуелдеу.
ІІІ-топ. Жемітердің аттарын көпше түрде жазу.
.
3мин
Тренинг
<<Сұрақ қою>> маңдайға жазылған сөздерді табу.
Қосымша материалдар
Акт,постерлер фламастерлер,скитерлер,кеспе суреттер,бағалау парақтары
15 мин
3-тапсырма
І-топ. Постермен жұмыс <<Базарда>>
ІІ-топ. <<Базарда>> тақырыбына әңгіме жазу.
ІІІ-топ. <<На базаре>> мәтінін қазақ тіліне аудару.
Әр топ өз жұмыстарын қорғау.
7мин
Рефлексия
Сабақ бойынша қорытынды сұрақтар.
1)Топты бағалау критерилері бойынша бағалау.
2) Бағалау парақтары бойынша оқушылардың өз білімдерін бағалау.
3)<<Екі жұлдыз,бір тілек>> (кері байланыс)
2) Үйге тапсырма: <<Дүкендердің пайдасы>> эссе жазып келу.
Оқушылардың жауабы.
Өз пікірлерін жазып беру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz