Оқушылардың кейбірі

САБАҚ:
Мектеп : Атырау ХББ НЗМ
САБАҚ:: Күні : 2. 11. - 5. 11. 2016ж.
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Мұғалімнің аты-жөні : Қойшыбаева Н. О, Шамшенова М. Б.
САБАҚ:: Сынып: 7 а, в, с, д
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
САБАҚ:: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

3-бөлім: Білім. Жаһанданған әлем және шет тілдерді үйрену

Жаһандану және әлем

САБАҚ:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: 7. О5 Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу
САБАҚ:: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: 7. О5. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.
САБАҚ:: Күтілетін нәтиже
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Оқушылардың барлығы :

Мәтінді болжайды;

Интеллектуальды карта құрастырады;

Сұрақ құрастыра алады;

Оқушылардың көпшілігі:

Оқылым мәтінінде көтерілетін мәселені болжайды;

Интеллектуальды картаны үлгіге сай құрастырады;

Нақтылау сұрағын құрастырады.

Оқушылардың кейбірі:

Оқылым мәтінінде көтерілетін мәселені болжауда дәлелді пікір айтады;

Интеллектуальды карта құрастыруда мәтінде көтерілген мәселелерді жіті зерттейді;

Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақытлау сұрағын құрастырады.

САБАҚ:: Бағалау критерийі
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Көтерілген мәселені анықтайды

Нақтылау сұрағын құрастырады;

САБАҚ:: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Пән лексикасы және терминология: үдеріс, феномен, өркениет жұмыр жерлік, . екпініне ілесу, табиғи ресурстар

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: құбылыс, жұмыр жерлік, маңызға ие, мәресіне жету, адамзаттық мәдениет, шоғырлануы

САБАҚ:: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Алдыңғы біліммен байланыстыру:

«Мен және менің достарымның шет тілін үйренудегі мақсаты» тақырыбында жазған сұхбаттарды оқу

САБАҚ:: Жоспар
САБАҚ:: Жоспарланатын уақыт
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер
САБАҚ::

Сабақтың басы

1 мин

10 минут

5 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Ұйымдастыру:

-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру;

Үй тапсырмасы: «Мен және менің достарымның шет тілін үйренудегі мақсаты» тақырыбында сұхбат жазып келу.

Оқушылар өздеріне ұнаған 1 жауапты ортаға салады.

Кері байланыс:

Бұл тапсырманы орындауда не сезіндіңіз? Жауаптылық па, еркіндік пе?

Қалай ойлайсыз, осы сұрақты ересектерге қойсақ, нәтиже қандай болар еді? Неліктен?

Көп құрбыластарыңыздың жауабы сіздікіне ұқсайды\ұқсамайды. Олай болуының себебі неде?

Идеялармен жұмыс.

Қалай ойлайсыздар, біз шет тілін не үшін үйрену керек екенін толық аштық па?

https://www. youtube. com/watch?v=tGoUB7e7AKc

Оқушылар идеяларды жазып отырады.

Келесі қысқартуларды қолданыңыз:

МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық

МЖ = Мұғалім жасаған

ӨД = өзге дерек көздері

САБАҚ::

Сабақтың ортасы

10 минут

20 минут

2 минут

5 минут

20 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Ж. Оқылым алды тапсырма.

C:\Users\admin\Desktop\Word Cloud 16 (3).png tagul. com мәтіндік редакторы арқылы жасалған сурет бойынша мәтінді болжайды.

-Мәтінде қандай мәселе қозғалады?

-Қандай ақпараттар аламын деп ойлайсыз?

-Бұл мәтіндегі көтерілген мәселелердің ел мәселесіне қатысы қандай?

Ж. Оқылым кезіндегі тапсырма:

Оқушылар үлгіге қарай отырып, оқылым мазмұны бойынша интеллектуальды карта жасайды.

С. Алдымен критерий дайындалады.

1.

2.

3.

http://www.cfin.ru/management/controlling/mind_map-04.jpg C:\Users\admin\Desktop\mind-map-goales.jpg

Оқушылар өз жұмыстарын келесі жұптарға таныстырады. Ауыса отырып, тағы бір жұпқа таныстырылым жасайды.

Дауыс беру: оқушылар жасырын дауыс беру арқылы ең жақсы жұмысты анықтайды.

Ең жақсы интеллектуальды карта - . . .

Өйткені . . .

Көп дауыс жинаған 2 жұп сыныпқа өз жұмыстарын таныстырады.

Ойлан -жұптас -талқыла

Қар кесегі: Біріншіден жеке бір сұрақ құрайды. Кейін жұп ақылдасып, екі сұрақты біреу етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт сұрақтан бір маңызды нақтылау сұрағы құралады

Соңғы нұсқада сұрақтар мынадай сөздерден басталғаны дұрыс.

"Яғни, сенің айтуын бойынша ол…?"

"Егер мен дұрыс ұқсам, онда …?"

"Мен қателесуім мүмкін, бірақ, Сіздің ойыңызша…?"

Дайын сұрақты келесі топқа қар кесегі ретінде жолдайды.

Кері байланыс: оқушылар сұрақ бойынша кері байланыс береді.

С = барлық сынып

Т = топтық жұмыс

ЖЖ = жұптық жұмыс

Ж = жеке жұмыс

Тәж = оқушы тәжірибесі

К = мұғалімнің көрсетуі

Ф = формативті бағалау

http://massaget. kz/blogs/6896/

http://mylektsii. ru/1-44742. html

Суреттер ғаламтор желісіне алынды.

САБАҚ::

Сабақтың соңы

2-3 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Рефлексия:

Пікірлер тізбегі

1 оқушы нақтылау сұрағы қандай болу керектігі туралы пікірін айтады. Келесі оқушы оның пікірін қостаса, қолын иығына салып, өз ойын жеткізеді. Қостамаса, өз пікірімен жеке тұрады. Осылайша жалғаса береді.


Ұқсас жұмыстар
Көркем өнер - көненің көзі
Барлық оқушыларды қатыстыру
Есепті шығар
Үйге тапсырма. Сабақтың тақырыбы
Бұрыштардың түрлері
Су. дүниетану. 3 класс
Пайдалы қазбалар тарауы. Кенді пайдалы қазбалар
Құзыреттілік негізіндегі заманауи сабақ
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
Дала құстары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz