Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың кейбірі
САБАҚ:
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ
Күні: 2.11.- 5.11.2016ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Қойшыбаева Н.О, Шамшенова М.Б.
Сынып: 7 а,в,с,д
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
3-бөлім: Білім. Жаһанданған әлем және шет тілдерді үйрену
Жаһандану және әлем
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
7.О5 Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу
Сабақтың мақсаттары
7.О5. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.
Күтілетін нәтиже
Оқушылардың барлығы:
Мәтінді болжайды;
Интеллектуальды карта құрастырады;
Сұрақ құрастыра алады;
Оқушылардың көпшілігі:
Оқылым мәтінінде көтерілетін мәселені болжайды;
Интеллектуальды картаны үлгіге сай құрастырады;
Нақтылау сұрағын құрастырады.
Оқушылардың кейбірі:
Оқылым мәтінінде көтерілетін мәселені болжауда дәлелді пікір айтады;
Интеллектуальды карта құрастыруда мәтінде көтерілген мәселелерді жіті зерттейді;
Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақытлау сұрағын құрастырады.
Бағалау критерийі
Көтерілген мәселені анықтайды
Нақтылау сұрағын құрастырады;
Тілдік мақсаттар
Пән лексикасы және терминология: үдеріс, феномен, өркениет жұмыр жерлік,.екпініне ілесу, табиғи ресурстар
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: құбылыс, жұмыр жерлік, маңызға ие, мәресіне жету, адамзаттық мәдениет, шоғырлануы
Осыған дейін меңгерілген білім
Алдыңғы біліммен байланыстыру:
<<Мен және менің достарымның шет тілін үйренудегі мақсаты>> тақырыбында жазған сұхбаттарды оқу
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер
Сабақтың басы
1 мин
10 минут
5 минут
Ұйымдастыру:
-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- сабақ мақсатымен таныстыру;
Үй тапсырмасы: <<Мен және менің достарымның шет тілін үйренудегі мақсаты>> тақырыбында сұхбат жазып келу.
Оқушылар өздеріне ұнаған 1 жауапты ортаға салады.
Кері байланыс:
Бұл тапсырманы орындауда не сезіндіңіз? Жауаптылық па, еркіндік пе?
Қалай ойлайсыз, осы сұрақты ересектерге қойсақ, нәтиже қандай болар еді? Неліктен?
Көп құрбыластарыңыздың жауабы сіздікіне ұқсайды\ұқсамайды. Олай болуының себебі неде?
Идеялармен жұмыс.
Қалай ойлайсыздар, біз шет тілін не үшін үйрену керек екенін толық аштық па?
https://www.youtube.com/watch?v=tGoUB7e7AKc
Оқушылар идеяларды жазып отырады.
Келесі қысқартуларды қолданыңыз:
МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық
МЖ = Мұғалім жасаған
ӨД = өзге дерек көздері
Сабақтың ортасы
10 минут
20 минут
2 минут
5 минут
20 минут
Ж.Оқылым алды тапсырма.
tagul.com мәтіндік редакторы арқылы жасалған сурет бойынша мәтінді болжайды.
-Мәтінде қандай мәселе қозғалады?
-Қандай ақпараттар аламын деп ойлайсыз?
-Бұл мәтіндегі көтерілген мәселелердің ел мәселесіне қатысы қандай?
Ж.Оқылым кезіндегі тапсырма:
Оқушылар үлгіге қарай отырып, оқылым мазмұны бойынша интеллектуальды карта жасайды.
С.Алдымен критерий дайындалады.
1.
2.
3.
Оқушылар өз жұмыстарын келесі жұптарға таныстырады. Ауыса отырып, тағы бір жұпқа таныстырылым жасайды.
Дауыс беру: оқушылар жасырын дауыс беру арқылы ең жақсы жұмысты анықтайды.
Ең жақсы интеллектуальды карта -...
Өйткені...
Көп дауыс жинаған 2 жұп сыныпқа өз жұмыстарын таныстырады.
Ойлан - жұптас - талқыла
Қар кесегі: Біріншіден жеке бір сұрақ құрайды. Кейін жұп ақылдасып, екі сұрақты біреу етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт сұрақтан бір маңызды нақтылау сұрағы құралады
Соңғы нұсқада сұрақтар мынадай сөздерден басталғаны дұрыс.
"Яғни, сенің айтуын бойынша ол...?"
"Егер мен дұрыс ұқсам, онда ...?"
"Мен қателесуім мүмкін, бірақ, Сіздің ойыңызша...?"
Дайын сұрақты келесі топқа қар кесегі ретінде жолдайды.
Кері байланыс: оқушылар сұрақ бойынша кері байланыс береді.
С = барлық сынып
Т = топтық жұмыс
ЖЖ = жұптық жұмыс
Ж = жеке жұмыс
Тәж = оқушы тәжірибесі
К = мұғалімнің көрсетуі
Ф = формативті бағалау
http://massaget.kz/blogs/6896/
http://mylektsii.ru/1-44742.html
Суреттер ғаламтор желісіне алынды.
Сабақтың соңы
2-3 минут
Рефлексия:
Пікірлер тізбегі
1 оқушы нақтылау сұрағы қандай болу керектігі туралы пікірін айтады. Келесі оқушы оның пікірін қостаса, қолын иығына салып, өз ойын жеткізеді. Қостамаса, өз пікірімен жеке тұрады. Осылайша жалғаса береді.
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ
Күні: 2.11.- 5.11.2016ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Қойшыбаева Н.О, Шамшенова М.Б.
Сынып: 7 а,в,с,д
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
3-бөлім: Білім. Жаһанданған әлем және шет тілдерді үйрену
Жаһандану және әлем
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
7.О5 Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу
Сабақтың мақсаттары
7.О5. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру.
Күтілетін нәтиже
Оқушылардың барлығы:
Мәтінді болжайды;
Интеллектуальды карта құрастырады;
Сұрақ құрастыра алады;
Оқушылардың көпшілігі:
Оқылым мәтінінде көтерілетін мәселені болжайды;
Интеллектуальды картаны үлгіге сай құрастырады;
Нақтылау сұрағын құрастырады.
Оқушылардың кейбірі:
Оқылым мәтінінде көтерілетін мәселені болжауда дәлелді пікір айтады;
Интеллектуальды карта құрастыруда мәтінде көтерілген мәселелерді жіті зерттейді;
Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақытлау сұрағын құрастырады.
Бағалау критерийі
Көтерілген мәселені анықтайды
Нақтылау сұрағын құрастырады;
Тілдік мақсаттар
Пән лексикасы және терминология: үдеріс, феномен, өркениет жұмыр жерлік,.екпініне ілесу, табиғи ресурстар
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: құбылыс, жұмыр жерлік, маңызға ие, мәресіне жету, адамзаттық мәдениет, шоғырлануы
Осыған дейін меңгерілген білім
Алдыңғы біліммен байланыстыру:
<<Мен және менің достарымның шет тілін үйренудегі мақсаты>> тақырыбында жазған сұхбаттарды оқу
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер
Сабақтың басы
1 мин
10 минут
5 минут
Ұйымдастыру:
-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- сабақ мақсатымен таныстыру;
Үй тапсырмасы: <<Мен және менің достарымның шет тілін үйренудегі мақсаты>> тақырыбында сұхбат жазып келу.
Оқушылар өздеріне ұнаған 1 жауапты ортаға салады.
Кері байланыс:
Бұл тапсырманы орындауда не сезіндіңіз? Жауаптылық па, еркіндік пе?
Қалай ойлайсыз, осы сұрақты ересектерге қойсақ, нәтиже қандай болар еді? Неліктен?
Көп құрбыластарыңыздың жауабы сіздікіне ұқсайды\ұқсамайды. Олай болуының себебі неде?
Идеялармен жұмыс.
Қалай ойлайсыздар, біз шет тілін не үшін үйрену керек екенін толық аштық па?
https://www.youtube.com/watch?v=tGoUB7e7AKc
Оқушылар идеяларды жазып отырады.
Келесі қысқартуларды қолданыңыз:
МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық
МЖ = Мұғалім жасаған
ӨД = өзге дерек көздері
Сабақтың ортасы
10 минут
20 минут
2 минут
5 минут
20 минут
Ж.Оқылым алды тапсырма.
tagul.com мәтіндік редакторы арқылы жасалған сурет бойынша мәтінді болжайды.
-Мәтінде қандай мәселе қозғалады?
-Қандай ақпараттар аламын деп ойлайсыз?
-Бұл мәтіндегі көтерілген мәселелердің ел мәселесіне қатысы қандай?
Ж.Оқылым кезіндегі тапсырма:
Оқушылар үлгіге қарай отырып, оқылым мазмұны бойынша интеллектуальды карта жасайды.
С.Алдымен критерий дайындалады.
1.
2.
3.
Оқушылар өз жұмыстарын келесі жұптарға таныстырады. Ауыса отырып, тағы бір жұпқа таныстырылым жасайды.
Дауыс беру: оқушылар жасырын дауыс беру арқылы ең жақсы жұмысты анықтайды.
Ең жақсы интеллектуальды карта -...
Өйткені...
Көп дауыс жинаған 2 жұп сыныпқа өз жұмыстарын таныстырады.
Ойлан - жұптас - талқыла
Қар кесегі: Біріншіден жеке бір сұрақ құрайды. Кейін жұп ақылдасып, екі сұрақты біреу етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт сұрақтан бір маңызды нақтылау сұрағы құралады
Соңғы нұсқада сұрақтар мынадай сөздерден басталғаны дұрыс.
"Яғни, сенің айтуын бойынша ол...?"
"Егер мен дұрыс ұқсам, онда ...?"
"Мен қателесуім мүмкін, бірақ, Сіздің ойыңызша...?"
Дайын сұрақты келесі топқа қар кесегі ретінде жолдайды.
Кері байланыс: оқушылар сұрақ бойынша кері байланыс береді.
С = барлық сынып
Т = топтық жұмыс
ЖЖ = жұптық жұмыс
Ж = жеке жұмыс
Тәж = оқушы тәжірибесі
К = мұғалімнің көрсетуі
Ф = формативті бағалау
http://massaget.kz/blogs/6896/
http://mylektsii.ru/1-44742.html
Суреттер ғаламтор желісіне алынды.
Сабақтың соңы
2-3 минут
Рефлексия:
Пікірлер тізбегі
1 оқушы нақтылау сұрағы қандай болу керектігі туралы пікірін айтады. Келесі оқушы оның пікірін қостаса, қолын иығына салып, өз ойын жеткізеді. Қостамаса, өз пікірімен жеке тұрады. Осылайша жалғаса береді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz