Әнші құс

Бекітемін:
Оқушылардың өмірде кездесетін жағдаяттарға өз көзқарастарын білдіріп, баға бере алады. Өз бойындағы жағымды, жағымсыз қылықтарды анықтап содан шығу жолдарын анықтайды.
Өз пікірін ортаға салып оны дәлелдеу және өзгенің пікірін тыңдап, онымен санасады.
Сабақ барысы: 3-топқа бөлініп отырады.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Бір-біріне сәттілік тілеу.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу.
Балалар, мен бүгін сендерді көргеніме өте қуаныштымын.
Барлығыңды "Шаттық шеңберіне"шақырамын. Бір-бірімізді көргенімізге қуанышты екенімізді көрсете отырып, амандасайық, жылулық сыйлайық.
Құстардың суреттерін суырып, кім қай құстың суретін суырады сол топқа барып отырады.
Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады.
1-ші топ: "Бұлбұл"
2-ші топ: "Тоқылдақ"
3-ші топ: "Құрттар"
Амандасу салтымыз
Оқып біліп жатырмыз
Келген қонақ сіздерге
Сәлем бердік жалпымыз.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Сәттілік біздер тілейік
Мен саған, сен маған
Күндей күліп жүрейік,
Күннің нұрын төгейік
Мен саған, сен маған.
Қызығушылығын ояту.
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі.
-белсенді әрекетке жұмылдандырылады.
-ойлау жұмысына ынталандырылады.
2-кезең.
Мағынаны ажырату.
-оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады.
-жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады.
3-кезең.
Ой-толғаныс.
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтер арқылы жеткізеді.
-синтез, бір-бірімен ой бөліседі.
-Балалар жылдың неше мезгілі бар?
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-Көктем мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?
-Далаға қарайықшы қандай дыбыстар естіп тұрсыңдар?
-Қандай құстарды білесіңдер?
Тақырыпқа байланысты бейнефильм көрсету.
Бейнефильмге байланысты сұрақтар қоямын.
-қандай құстарды көрдіңдер?
Бұлбұлға қандай адамдардға теңейміз?
Тоқылдақты ше?
Өмірде осындай адамдарбар ма?
Табиғаттың бір тармағы іспеттес қанатты дос, құстар туралы өтпекпіз. Яғни, бүгінгі ашық сабағымыз табиғатқа сән берген құстар туралы өтпекпіз.
Авторы Шона Смаханұлының "Тоқылдақ пен Бұлбұл" атты мысалымен танысамыз.
Дәптермен жұмыс.
Слайдтан автор жөнінде көрсету.
Бұлбұл мен Тоқылдақ.
(мәнерлеп оқимын)
1-топ: Сематикалық картаны толтырасыздар.
2-топ: Сөздерді сәйкестендіресіздер.
3-топ: Құстар туралы жұмбақтар жасырасыңдар.
1-топ: Осы мысалдан сахналық көрініс көрсету.
2-топ: Бұлбұл мен тоқылдаққа мінездеме беру.
3-топ:Өлең ұйқасын табу.
Еңбек сүйгіш . . .
Жүреді ылғи . . .
Айналаны . . .
Тигізеді . . .
Еңбек сүйгіш . . .
Құрт-құмырсқа . . .
Айналаны . . .
Жүреді ылғи . . .
Топпен жұмыс.
Кластер жасату.
1-топ: "Бұлбұл -әнші құс"
2-топ:"Тоқылдақ орман емшісі"
3-топ:"Құрттардың зияны" Ассосация жасау.
Топ бір-бірлерін "Екі жұлдыз, бір тілек"арқылы бағалатады.
Сергіту сәті.

Жылдың төрт мезгілі бар.
Көктем мезгілі.
Күн жылынады, құстар ұшып келеді.
Құстардың даусы естіліп тұр.
Торғай, қарлығаш, көкек, сауысқан.
Оқушылар өз ойларын айтады.
Сұлу, орман дәрігері, сүйкімді-бұлбұл әнші құс.
Тоқылдақ-тұмсығы қатты, ұя жасайды. Әдемі, ұнамды орман емшісі. Далада мекендейді. Орман ағаштарын құрт-құмырсқадан тазартады.
Сематикалық картаны толтырады.
Сөздерді сызықпен байланыстырады.
Құстар туралы жұмбақтар жасырады.
Сахналық көрініс көрсетеді.
Бұлбұл мен тоқылдаққа мінездеме береді.
Өлеңдердің ұйқастарын табады.
Әр топ постер жасап, топ басшылары қорғайды. Бұлбұл, тоқылдақ жайында не біледі, оқушылар жеке ойланады, жұппен ойларын бөліседі, топпен пікір-талас жасайды. Ойларын флипчартқа түсіреді.
Стикерге жазып жапсырады.
Сабақты қорытындылау.
Бағалау
"Ыстық орындық" ойынын ойнату.
Бұлбұл тоқылдаққа не деді?
Ал, тоқылдақ не деп жауап берді?
Шона Смаханұлы кім?
Оның қандай шығармаларын білесің?
Бағалау парағы
Сематикалық карта
Сәйкестендіру

Бағалау парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz