Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тәрбиеші әрекеті
Тіл дамыту 18.10.12
Тақырыбы: Буын
Мақсаты: Буын туралы түсінік беру. Сөзді буынға бөлу. Дыбыстан буын,буыннан сөз құрату. Буынның дыбыстық құрамын ажырату.Ойлау қабілетін,сөйлеу мәдениетін дамыту.
Қажетті көрнекіліктер: суреттер,текшелер. Д.о: <<Жоғалған буын>>, <<Жалғасын тап>>, <<>>
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиеші әрекеті
Балалардың әрекеті
Қызықтыру мотиві Ұйымдастыру
<<Суретпен жұмыс>>
Суретке қарап ат қою. Үй жануарлары, олардың төлдерін атап шығу.
Жаңа сабақ
Бота сөзі неше буыннан тұрады?
Бірінші буын бо-, екінші буын - та, екі буыннан тұрады.
Сөзді айтылуына қарай, дыбысталуына қарай бөліп айтуды буын дейміз.
Ойын <<Жоғалған буын>>
Си-..., тү-... т.б.
Ойын <<Жалғасын тап>>
Мына сөздердің жалғасын табу керек:
Қошақаным...........
Әукім-әукім..........
Шөре-шөре......
Құлын-құлын..........
Дәптермен жұмыс:
Нүктені бастыру.
Жануарлардың төлдерін тауып қосу.
Түйе, бота, лақ, қозы сөздерін буынға бөліп, сызба арқылы көрсету.
Сергіту жаттығуы
Қаңқ-қаңқ қаздарым,
Тізені сәл бүгіңдер.
Қолды артқа ұстаңдар,
Қане, қазға ұқсаңдар.
Тіл ұстарту жаттығулары:
Қа-қа-қа, бақылдайды бақа.
На-на-на.Ең бақытты ана.
Атам біздің дана.
Та-та-та, Ата берші, бата.
<<Қанша дыбыс,қандай дыбыс?>>
Сөздерге дыбыстық талдау жүргізеді.
Мұғалім айтқан кейбір сөздерді қол шапалақтау арқылы буынға бөледі.
Жылдам ойлап келесі буынды табу. Кім бірінші тапса, сол ойыншыға бір ойыншықтан беріліп отырады.
Алдыңғы сабақта меңгергендерін еске түсіре отырып, сөздердің жалғасын табады.
Жай қарындашпен мұғалімнің нұсқауына сүйене отырып, орындайды.
Өлең мазмұнына сүйене отырып,қимылмен көрсетеді.
Мұғаліммен бірге қайталап, әр дыбысты дұрыс айтуға тырысу керек.
Текшелер арқылы сөздерге дыбыстық талдау жүргізе отырып, дыбыстар санын анықтайды.
Қорытынды,түзету.
Алғыр болсаң, қанеки.
Балалар берілген айтып, текшелер арқылы дыбыстық талдау жасау керек.
Күтілетін нәтиже: Біледі: сөз құрау,дыбыстық талдау жасау,буынға бөлу..
Қалыптасады: сауаттылық, ұқыптылық.
Қолынан келеді: өз ойын ашық баяндау,өзгенің пікірін тыңдау.
Тақырыбы: Буын
Мақсаты: Буын туралы түсінік беру. Сөзді буынға бөлу. Дыбыстан буын,буыннан сөз құрату. Буынның дыбыстық құрамын ажырату.Ойлау қабілетін,сөйлеу мәдениетін дамыту.
Қажетті көрнекіліктер: суреттер,текшелер. Д.о: <<Жоғалған буын>>, <<Жалғасын тап>>, <<>>
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиеші әрекеті
Балалардың әрекеті
Қызықтыру мотиві Ұйымдастыру
<<Суретпен жұмыс>>
Суретке қарап ат қою. Үй жануарлары, олардың төлдерін атап шығу.
Жаңа сабақ
Бота сөзі неше буыннан тұрады?
Бірінші буын бо-, екінші буын - та, екі буыннан тұрады.
Сөзді айтылуына қарай, дыбысталуына қарай бөліп айтуды буын дейміз.
Ойын <<Жоғалған буын>>
Си-..., тү-... т.б.
Ойын <<Жалғасын тап>>
Мына сөздердің жалғасын табу керек:
Қошақаным...........
Әукім-әукім..........
Шөре-шөре......
Құлын-құлын..........
Дәптермен жұмыс:
Нүктені бастыру.
Жануарлардың төлдерін тауып қосу.
Түйе, бота, лақ, қозы сөздерін буынға бөліп, сызба арқылы көрсету.
Сергіту жаттығуы
Қаңқ-қаңқ қаздарым,
Тізені сәл бүгіңдер.
Қолды артқа ұстаңдар,
Қане, қазға ұқсаңдар.
Тіл ұстарту жаттығулары:
Қа-қа-қа, бақылдайды бақа.
На-на-на.Ең бақытты ана.
Атам біздің дана.
Та-та-та, Ата берші, бата.
<<Қанша дыбыс,қандай дыбыс?>>
Сөздерге дыбыстық талдау жүргізеді.
Мұғалім айтқан кейбір сөздерді қол шапалақтау арқылы буынға бөледі.
Жылдам ойлап келесі буынды табу. Кім бірінші тапса, сол ойыншыға бір ойыншықтан беріліп отырады.
Алдыңғы сабақта меңгергендерін еске түсіре отырып, сөздердің жалғасын табады.
Жай қарындашпен мұғалімнің нұсқауына сүйене отырып, орындайды.
Өлең мазмұнына сүйене отырып,қимылмен көрсетеді.
Мұғаліммен бірге қайталап, әр дыбысты дұрыс айтуға тырысу керек.
Текшелер арқылы сөздерге дыбыстық талдау жүргізе отырып, дыбыстар санын анықтайды.
Қорытынды,түзету.
Алғыр болсаң, қанеки.
Балалар берілген айтып, текшелер арқылы дыбыстық талдау жасау керек.
Күтілетін нәтиже: Біледі: сөз құрау,дыбыстық талдау жасау,буынға бөлу..
Қалыптасады: сауаттылық, ұқыптылық.
Қолынан келеді: өз ойын ашық баяндау,өзгенің пікірін тыңдау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz