Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқыту әдістері
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:
Сынып:Қазақ тілі
Тақырыбы: Тұрлаулы мүше.Бастауыш
Мақсаты: Бастауыш сөйлемнің құрлысына қарай түрлері, жасалу жолдары туралы алған білімдерін пысықтау, бекіту.
Міндеттері:
1. Бастауыштың құрлысына қарай түрлерін бір-бірінен ажырата білуге үйрету.
2. Оқушылардың бір-бірін оқыту, бір-бірінің білімін бағалау дағдыларын жетілдіру.
3. Тақырып бойынша белгілі бір ой-тұжырым жасату.
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылар бастауыш сөйлемнің құрлысына қарай түрлерін ажырата біледі.
2. Бірін-бірі оқыту, білімдерін бағалау дағдысы жетіледі.
3. Тақырып бойынша ой-тұжырым жасайды.
Сабақ түрі: Білімді бекіту сабағы.
Оқыту әдістері: Топтық, жұптық жұмыстар,
Қолданылатын модуль:
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; 2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; 3.Оқыту үшін бағалау ж/е оқуды бағалау;
4. АКТ-ны қолдану;
5. Сабақта қолданылатын стратегиялар: <<Мен- саған,сен - маған>>әдісі, Ойлан, топтас, талқыла!, <<Талдау- табыс кілті>>, <<Шешімін тап>> стратегиясы
Уақыты
Сабақты ұйымдастыру формасы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
3 минут
1.Ұйымдастыру
<<Шаттық шеңбер>>. Жағымды, жылы сөздер айту.
Сыныппен амандасу. Мұғалім мен оқушы арасында психологиялық ахуал қалыптастыру.
Оқушылар орындарынан тұрып,мұғаліммен амандасады.
Ұйымшылдыққа үйренеді,достық қарым-қатынас орнатады.
2 минут
Топқа бөлу
Оқушыларға түрлі түсті жемістің суретін көрсету арқылы 2 топқа бөлу
Оқушылар ұнаған жемістің біруін таңдау арқылы топқа бөлінеді.
Жеміс-жидектер
10 минут
Үй тапсырмасын тексеру.
<<Мен- саған,сен - маған>>әдісі бойынша сұрақтар.
Ақ қағаздан ұшақтың макетін жасауға бағыт-бағдар беру
Оқушылар осы ұшақтың 1қанатына сұрақ жазады.Сосын ұшақты ұшырады.Ұшақ келесі оқушыға қонады.Оқушылар келесі қанатына сұрақтың жауабын жазады.
Бір-бірін бағалайды
Қалам,қарандаш,ұшақтың макеті
10 минут
Ойлан, топтас, талқыла!
Постермен жұмыс
Тұжырымдамалық карта жасау
Екі топ <<Бастауыш>> тақырыбына тұжырымдамалық карта жасап,постерге түсіреді.
Кері байланыс
Флипчарт, маркер, түрлі-түсті қарындаш, стикерлер т.б
3минут
Сергіту сәті <<Көңілді күн>>
Оқушыларға жаттығу жасату
Жаттығу жасайды.
5 минут
<<Талдау- табыс кілті>> синт талдау
Екі топқа сөйлем беріледі.Сөйлемге синтаксистік талдау жасау керек.
1-топ Жігіттер аттарын жетектеп,бұлақ басына жақындай берді.
2-топ Ол ағасына үнемі хат жазып тұрды.
Оқушылар синтакситік талдау жасайды.Бастауыштың қандай сөз табынан жасалғанын айтады.Құрылысына қарай талдайды.(дара,күрделі,үйіріл)
Интербелсенді тақта.
5 минут
<<Шешімін тап>> стратегиясы
Тест тапсырмасы
Екі топқа тест жұмысын беремін.
Оқушылар тест жұмысын орындайды
Екі топ жауабын тексеру арқылы бірін-бірі бағалайды.
1 минут
Үйге тапсырма
Бастауыштың жасалу жолдарына қатысты,мақал-мәтел тауып жазу
3минут
Бағалау.
Рефлексия
Оқушылардың жинаған ұпай саны бойынша бағалау.
Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады.
<<2жұлдыз, 1тілек>> жазады
маркер, түрлі-түсті қарындаш, стикерлер т.б
Күні:
Сынып:Қазақ тілі
Тақырыбы: Тұрлаулы мүше.Бастауыш
Мақсаты: Бастауыш сөйлемнің құрлысына қарай түрлері, жасалу жолдары туралы алған білімдерін пысықтау, бекіту.
Міндеттері:
1. Бастауыштың құрлысына қарай түрлерін бір-бірінен ажырата білуге үйрету.
2. Оқушылардың бір-бірін оқыту, бір-бірінің білімін бағалау дағдыларын жетілдіру.
3. Тақырып бойынша белгілі бір ой-тұжырым жасату.
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылар бастауыш сөйлемнің құрлысына қарай түрлерін ажырата біледі.
2. Бірін-бірі оқыту, білімдерін бағалау дағдысы жетіледі.
3. Тақырып бойынша ой-тұжырым жасайды.
Сабақ түрі: Білімді бекіту сабағы.
Оқыту әдістері: Топтық, жұптық жұмыстар,
Қолданылатын модуль:
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; 2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; 3.Оқыту үшін бағалау ж/е оқуды бағалау;
4. АКТ-ны қолдану;
5. Сабақта қолданылатын стратегиялар: <<Мен- саған,сен - маған>>әдісі, Ойлан, топтас, талқыла!, <<Талдау- табыс кілті>>, <<Шешімін тап>> стратегиясы
Уақыты
Сабақты ұйымдастыру формасы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
3 минут
1.Ұйымдастыру
<<Шаттық шеңбер>>. Жағымды, жылы сөздер айту.
Сыныппен амандасу. Мұғалім мен оқушы арасында психологиялық ахуал қалыптастыру.
Оқушылар орындарынан тұрып,мұғаліммен амандасады.
Ұйымшылдыққа үйренеді,достық қарым-қатынас орнатады.
2 минут
Топқа бөлу
Оқушыларға түрлі түсті жемістің суретін көрсету арқылы 2 топқа бөлу
Оқушылар ұнаған жемістің біруін таңдау арқылы топқа бөлінеді.
Жеміс-жидектер
10 минут
Үй тапсырмасын тексеру.
<<Мен- саған,сен - маған>>әдісі бойынша сұрақтар.
Ақ қағаздан ұшақтың макетін жасауға бағыт-бағдар беру
Оқушылар осы ұшақтың 1қанатына сұрақ жазады.Сосын ұшақты ұшырады.Ұшақ келесі оқушыға қонады.Оқушылар келесі қанатына сұрақтың жауабын жазады.
Бір-бірін бағалайды
Қалам,қарандаш,ұшақтың макеті
10 минут
Ойлан, топтас, талқыла!
Постермен жұмыс
Тұжырымдамалық карта жасау
Екі топ <<Бастауыш>> тақырыбына тұжырымдамалық карта жасап,постерге түсіреді.
Кері байланыс
Флипчарт, маркер, түрлі-түсті қарындаш, стикерлер т.б
3минут
Сергіту сәті <<Көңілді күн>>
Оқушыларға жаттығу жасату
Жаттығу жасайды.
5 минут
<<Талдау- табыс кілті>> синт талдау
Екі топқа сөйлем беріледі.Сөйлемге синтаксистік талдау жасау керек.
1-топ Жігіттер аттарын жетектеп,бұлақ басына жақындай берді.
2-топ Ол ағасына үнемі хат жазып тұрды.
Оқушылар синтакситік талдау жасайды.Бастауыштың қандай сөз табынан жасалғанын айтады.Құрылысына қарай талдайды.(дара,күрделі,үйіріл)
Интербелсенді тақта.
5 минут
<<Шешімін тап>> стратегиясы
Тест тапсырмасы
Екі топқа тест жұмысын беремін.
Оқушылар тест жұмысын орындайды
Екі топ жауабын тексеру арқылы бірін-бірі бағалайды.
1 минут
Үйге тапсырма
Бастауыштың жасалу жолдарына қатысты,мақал-мәтел тауып жазу
3минут
Бағалау.
Рефлексия
Оқушылардың жинаған ұпай саны бойынша бағалау.
Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады.
<<2жұлдыз, 1тілек>> жазады
маркер, түрлі-түсті қарындаш, стикерлер т.б
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz