Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өрнек сөзі
Жидебаева Маржан,
Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласындағы
№
13 бастауыш мектеп мұғалімі.
Өрнек 10 – а
Математика
(1-сынып)
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушыларды 10 – а өрнегінің мәнін табу жолымен таныстыру.
Берілген амалдарды пайдаланып, есепті шығаруды
үйрету.
Сандардың құрамын қайталау.
Дамытушылық: Оқушылардың қызығушылығын, ынтасын, есте сақтау,
ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ізденімпаздыққа, білімділікке, тапқырлыққа, алғырлыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кесте, сызба.
Сабақтың әдістері: сұрақ-жауап, математикалық жұмбақ.
Сабақтың жүру барысы:
Оқытушы: Алдымен үй жұмысын тексерейік. Үйде қай тапсырманы орындадыңыз?
Оқушы: Үйде №4 тапсырманы орындадық. Әріпті өрнек құрып, санды өрнекке
айналдырып, мәнін таптық. (3 оқушы оқиды)
Оқытушы: Дұрыс! Енді тақтадағы сызбаға назар аударайық.
Не көріп тұрсыңдар?
Оқушылар:
- Сандар қатары
- Әріптер
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| р | е| к | ө | н |
Оқытушы: Дұрыс! Осы сызбаға қарап, сызық бойымен қолыңды жүргізбей-ақ,
берілген сандарға сәйкес әріптерді анықтаңдар.Сөздерді оқыңдар. Қандай сөз
шықты?
Оқушылар: Өрнек сөзі.
Оқытушы: Дұрыс таптыңдар! Бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Өрнек»
(оқушылар дәптерге жазады, көркем жазу 10 саны)
Оқытушы:
- Балалар, қандай өрнектерді білесіңдер?
Оқушылар:
- Санды өрнектер.
- Әріпті өрнектер.
- Қосынды.
- Айырма.
Оқытушы: Жақсы балалар, дұрыс! Ал әріпті өрнекті санды өрнекке айналдыру
үшін не істеу керек?
(оқушылардың жауаптары)
Оқулықпен жұмыс
№1; кестені толтыру.
Математикалық жұмбақ
№2;
а+1
а=9 9+1=10
а=0 0+1=1
а=9,8,7,6,5,4,3,2,1,0
Ағаштардың суреттерін көрсету, әңгімелеу.
№3; Есепті шығару, талдау, түсіндіру.
Қарағай – 6
Қайың - 4 - ?
Шешуі: 6+4=10(а)
Жауабы: Барлығы 10 ағаш өсіп тұр.
Сергіту сәті
№4; Сандардың құрамы (ауызша талдау).
Шығармашылық тапсырма:
Дұрыс жолды табу.
Қорытынды:
- Бүгінгі сабақта не үйрендік?
- Қандай тапсырмаларды орындадық?
- Әріпті өрнекті санды өрнекке қалай айналдырамыз?
(оқушылардың жауаптары)
Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма беру.
Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласындағы
№
13 бастауыш мектеп мұғалімі.
Өрнек 10 – а
Математика
(1-сынып)
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Оқушыларды 10 – а өрнегінің мәнін табу жолымен таныстыру.
Берілген амалдарды пайдаланып, есепті шығаруды
үйрету.
Сандардың құрамын қайталау.
Дамытушылық: Оқушылардың қызығушылығын, ынтасын, есте сақтау,
ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ізденімпаздыққа, білімділікке, тапқырлыққа, алғырлыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кесте, сызба.
Сабақтың әдістері: сұрақ-жауап, математикалық жұмбақ.
Сабақтың жүру барысы:
Оқытушы: Алдымен үй жұмысын тексерейік. Үйде қай тапсырманы орындадыңыз?
Оқушы: Үйде №4 тапсырманы орындадық. Әріпті өрнек құрып, санды өрнекке
айналдырып, мәнін таптық. (3 оқушы оқиды)
Оқытушы: Дұрыс! Енді тақтадағы сызбаға назар аударайық.
Не көріп тұрсыңдар?
Оқушылар:
- Сандар қатары
- Әріптер
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
| р | е| к | ө | н |
Оқытушы: Дұрыс! Осы сызбаға қарап, сызық бойымен қолыңды жүргізбей-ақ,
берілген сандарға сәйкес әріптерді анықтаңдар.Сөздерді оқыңдар. Қандай сөз
шықты?
Оқушылар: Өрнек сөзі.
Оқытушы: Дұрыс таптыңдар! Бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Өрнек»
(оқушылар дәптерге жазады, көркем жазу 10 саны)
Оқытушы:
- Балалар, қандай өрнектерді білесіңдер?
Оқушылар:
- Санды өрнектер.
- Әріпті өрнектер.
- Қосынды.
- Айырма.
Оқытушы: Жақсы балалар, дұрыс! Ал әріпті өрнекті санды өрнекке айналдыру
үшін не істеу керек?
(оқушылардың жауаптары)
Оқулықпен жұмыс
№1; кестені толтыру.
Математикалық жұмбақ
№2;
а+1
а=9 9+1=10
а=0 0+1=1
а=9,8,7,6,5,4,3,2,1,0
Ағаштардың суреттерін көрсету, әңгімелеу.
№3; Есепті шығару, талдау, түсіндіру.
Қарағай – 6
Қайың - 4 - ?
Шешуі: 6+4=10(а)
Жауабы: Барлығы 10 ағаш өсіп тұр.
Сергіту сәті
№4; Сандардың құрамы (ауызша талдау).
Шығармашылық тапсырма:
Дұрыс жолды табу.
Қорытынды:
- Бүгінгі сабақта не үйрендік?
- Қандай тапсырмаларды орындадық?
- Әріпті өрнекті санды өрнекке қалай айналдырамыз?
(оқушылардың жауаптары)
Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма беру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz