Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Басбармақ тапсырмасы
Алматы облысы
Кербұлақ ауданы
Қарашоқы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Білімі-жоғары,
Қазақ мемлекеттік кыздар педагогика институты 2003 жыл
Санаты-екінші, пед.өтілі - 19жыл
Жаинбаева Айгүл Абдрахманқызы
Тақырыбы: Қуырмаш
Мақсаты: 1. Оқушылардың осы уақытқа дейінгі алған білімдерін
ойын арқылы көрсету.
2. Бала бойында ұлттық салт-дәстүрді қалыптастыру,
шығармашылыққа баулу.
3. Достыққа, бірлікке баулу.
Көрнекіліктер: Қолдың суреті, суреттер, геометриялық фигуралар,
ойыншықтар.
Түрі: топтық жарыс
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.а) <<Қыс>> Абайдың өлеңімен бастау. Өлеңнің әр жолын қимылмен көрсету.
Ақ киімді денелі, ақ сақалды
Соқыр мылқау танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
ә) <<Қуырмаш>> айту. Саусақтардың әр қайсысын көрсетіп, отырып.
Қуыр-қуыр қуырмаш.
Тауықтарға бидай шаш.
Басбармақ, балаң үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек, кішкене бөбек.
б) Сынып екі топқа бөлініп отырады.
ІІ. Негізгі бөлім. Әр топтан оқушылар шығып саусақты таңдайды. Сол бойынша екі топ бірдей тапсырма алады. Жеңген топты өздері анықтайды.
<<Басбармақ>> тапсырмасы: <<Жалғасын тап>> ойыны.
Тақтада сөздер жазылып тұрады, оқушылар жеке - жеке сөздің аяғындағы дыбысқа байланысты жаңа сөз жазады.
<<Тақта>>, <<Тартпа>> сөздері
<<Балаң үйрек>> тапсырмасы. <<Соқыр теке>> ойыны
Екі топтан үш-үштен оқушылар шығып, көздерін байлайды. Себеттегі геометриялық фигураларды алып, сипау арқылы оның қандай фигура екенін айту.
<<Ортан терек>> тапсырмасы. Сөздерді өз үйлеріне орналастыру. Қораптағы ойыншықтарды алып, атын атап, оның жуан немесе жіңішке айтылғанын тауып, өз үйлеріне орналастыру.
<<Шылдыр шүмек>> тапсырмасы. Құрастыру.
Әр топқа үш конструктордан беріледі. Музыка тоқтағанға дейін , құрастыру.
<<Кішкене бөбек>> тапсырмасы. Ермексазбен жұмыс.
Ермексаздан аққала жасау.
ІІІ. Бекіту. Жасаған аққалаларынан көрме ұйымдастыру. Ең жақсы жұмыстарды іріктеу.
ІҮ. Қорытынды. Жеңген топты анықтау. Жеңілген топ сазды сәлем жолдау.
Кербұлақ ауданы
Қарашоқы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Білімі-жоғары,
Қазақ мемлекеттік кыздар педагогика институты 2003 жыл
Санаты-екінші, пед.өтілі - 19жыл
Жаинбаева Айгүл Абдрахманқызы
Тақырыбы: Қуырмаш
Мақсаты: 1. Оқушылардың осы уақытқа дейінгі алған білімдерін
ойын арқылы көрсету.
2. Бала бойында ұлттық салт-дәстүрді қалыптастыру,
шығармашылыққа баулу.
3. Достыққа, бірлікке баулу.
Көрнекіліктер: Қолдың суреті, суреттер, геометриялық фигуралар,
ойыншықтар.
Түрі: топтық жарыс
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.а) <<Қыс>> Абайдың өлеңімен бастау. Өлеңнің әр жолын қимылмен көрсету.
Ақ киімді денелі, ақ сақалды
Соқыр мылқау танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
ә) <<Қуырмаш>> айту. Саусақтардың әр қайсысын көрсетіп, отырып.
Қуыр-қуыр қуырмаш.
Тауықтарға бидай шаш.
Басбармақ, балаң үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек, кішкене бөбек.
б) Сынып екі топқа бөлініп отырады.
ІІ. Негізгі бөлім. Әр топтан оқушылар шығып саусақты таңдайды. Сол бойынша екі топ бірдей тапсырма алады. Жеңген топты өздері анықтайды.
<<Басбармақ>> тапсырмасы: <<Жалғасын тап>> ойыны.
Тақтада сөздер жазылып тұрады, оқушылар жеке - жеке сөздің аяғындағы дыбысқа байланысты жаңа сөз жазады.
<<Тақта>>, <<Тартпа>> сөздері
<<Балаң үйрек>> тапсырмасы. <<Соқыр теке>> ойыны
Екі топтан үш-үштен оқушылар шығып, көздерін байлайды. Себеттегі геометриялық фигураларды алып, сипау арқылы оның қандай фигура екенін айту.
<<Ортан терек>> тапсырмасы. Сөздерді өз үйлеріне орналастыру. Қораптағы ойыншықтарды алып, атын атап, оның жуан немесе жіңішке айтылғанын тауып, өз үйлеріне орналастыру.
<<Шылдыр шүмек>> тапсырмасы. Құрастыру.
Әр топқа үш конструктордан беріледі. Музыка тоқтағанға дейін , құрастыру.
<<Кішкене бөбек>> тапсырмасы. Ермексазбен жұмыс.
Ермексаздан аққала жасау.
ІІІ. Бекіту. Жасаған аққалаларынан көрме ұйымдастыру. Ең жақсы жұмыстарды іріктеу.
ІҮ. Қорытынды. Жеңген топты анықтау. Жеңілген топ сазды сәлем жолдау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz