Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақты бекітуге тапсырмалар
Сабақты дайындаған : Батыс Қазақстан облысы. Орал қаласының № 44 жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі : Есполаева Алия Ораловна
Математика
Сабақтың тақырыбы: Пысықтау. Үлес
Сабақтың мақсаты:
а/ Ақпаратты құзыреттілік:
Оқушылардың үлес жайында алған білімдерін түрлі тапсырмалар орындай отырып бекіте түсу;
ә/ Коммуникативтік құзыреттілік
Оқушылардың есте сақтау, ойлау, өз бетінше шешім қабылдау, ой-пікірін білдіру қабілеттерін дамыту.
б/ Проблема шешу.
Машықтық жұмыс кезінде оқушылардың ұқыпты орындау, жинақылыққа, ептілікке, шапшаң ойлауға дамыту.
Сабақтың түрі: бекіту
Сабақтың әдісі: баяндау, машықтық жұмыс, сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі мен құрал-жабдықтары: оқулық, компьютер, проектор.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
- бүгін балалар, біздерде ерекше сабақ. Сіздерідің алған білімдеріңді тексеріп бағалауға ұстаздар келіп отыр. Сондықтан сабақта өз білімдерімізді, тәртіптерімізді жақсы жағынан көрсетейік.
Слайд №3
Ғылымның сырын ұғына,
Шығыңдар, білім шыңына!
Ұқыптылық пен Зеректік,
Жеткізсін сіздей өренді
Математика сырына.
-Ендеше, өз білімізді математика сырына сүйене отырып, көрсетейік. Өткен сабақты есімізге түсірейік.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Үй тапсырмасын ауызша тексеру /№3,123 бет/
2. Сұрақ-жауап.
Слайд №4.
1. Үлес деген не?
2. Жартысы деген сөзді қандай сөзбен алмастыруға болады?
3. Ширек бөлігі басқаша қалай атауға болады?
4. Периметр деп нені атайды?
5. Бөлудің компоненттерін ата.
6. 2-ге бөлінбейтін сандарды ата.
Сабақтың мақсатын хабарлау.
Күннің жадын жазып, тақырыпты жазу. Оқулықтың бетін ашу /125 бет/
№2. Уақытқа қарап есептеу. Алдымен көбейту, бөлу айтып өту.
Слайд №5. << Кім шапшаң?>> ойыны
6*5=12 6*3=18 6*4=24 6*5=30
6*9=54 6*8=48 6*7=42 6*1=6
6*0=0 6:6=1 0*6=0 6:1=6
54:6=9 42:6=7 36:6=6 0:6=6
18:6=3 24:6=4 30:6=5 48:6=8
/ жауаптарын бірден айту/
Слайд №6 Геометриялық фигуралар туралы айту. Олардың периметрін қалай табамыз?
а/ Р =5*6=30см немесе Р=6+6+6+6+6=30 см
ә/ Ені- 6см, ұзындығы- 9 см Р=?
Өрнектердегі амалдар тәртібі туралы еске түсіру.
oo Алдымен қандай амалдарды орындаймыз?
Слайд №7. №3 Өрнектер құрып, мәнін табу /тақтаға/
6*7+5*3=57 6*7-5*3=27
5*9+3*9=75 5*9-3*9=18
9*6+5*6=84 9*6-5*6=24
5*8+4*5=60 5*8-4*5=20
Сергіту сәті. << Ойнайық та, ойлайық>>
Логикалық тапсырмалар.
І топ. 50 саусақ неше балада бар? /5 бала/
ІІ топ. Үстелде 6 стакан бар.1 стакан сүтті ішті де қайта қойды. Үстелде қанша стакан қалды? / 6/
ІІІ топ. 4 алма бар. Оның біреуі қақ бөлінген. Сонда неше алма болды? /4/
№4 Өз бетіндік жұмыс.
Кесінді сызу.
І топ. а/ 20 - 1/5 немесе 20:5=4 4 см кесінді сызу.
ІІ топ. ә/ 18- 1/3 немесе 18:3=6 6 см кесінді сызу.
ІІІ топ. б/ 12-1/2 немесе 12:2=6 6 см кесінді сызу
Слайд № 8. № 5 Есепті оқып талдау.
І топ. Есеп құрастыру.
1/ Шешуі: 15:3=5 2/ Шешуі: 15-3=12
Жауабы: 5 кітап Жауабы: 12 дәптер
ІІ топ.
Кері есеп құрастыру.
1/ Шешуі: 5*3=15 2/ Шешуі: 12+3=15
Жауабы: 15 кітап Жауабы: 15 дәптер
ІІІ топ.
Екі амалмен шығатындай өзгерту. /барлығын табу/
1/ Шешуі: 15:3=5 2/ Шешуі: 15-3=12
15+5=20 15+12=27
Жауабы: 20 кітап Жауабы: 27 дәптер
Сабақты бекітуге тапсырмалар.
Слайд №9. № 7 ауызша. Ауызша есеп үлеске байланысты айтып шығу.
а/ 24- (1/4)=6кг алма, 24- 1/6=4 кг алма, 24-(1/2)=12 алма
ә/ 20- 1/5=4 кг, 20-(1/2)=10кг, 20- (1/4)= 5 кг қараөрік
Слайд №10. Аңдардың балықты бөлісуі.
1 2 3
Қасқыр, аю, тортты бөлісу
ІІІ. Қорытынды
oo Бүгін қандай тапсырмалар орындадық?
oo Кім көп қатысты? Кім қатыспады?
oo Өте жақсы қатысқандар кімдер?
ІV. Үйге тапсырма.
№8,№6,№9 / ауызша/
V. Бағалау. / үлеске байланысты/
Математика
Сабақтың тақырыбы: Пысықтау. Үлес
Сабақтың мақсаты:
а/ Ақпаратты құзыреттілік:
Оқушылардың үлес жайында алған білімдерін түрлі тапсырмалар орындай отырып бекіте түсу;
ә/ Коммуникативтік құзыреттілік
Оқушылардың есте сақтау, ойлау, өз бетінше шешім қабылдау, ой-пікірін білдіру қабілеттерін дамыту.
б/ Проблема шешу.
Машықтық жұмыс кезінде оқушылардың ұқыпты орындау, жинақылыққа, ептілікке, шапшаң ойлауға дамыту.
Сабақтың түрі: бекіту
Сабақтың әдісі: баяндау, машықтық жұмыс, сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі мен құрал-жабдықтары: оқулық, компьютер, проектор.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
- бүгін балалар, біздерде ерекше сабақ. Сіздерідің алған білімдеріңді тексеріп бағалауға ұстаздар келіп отыр. Сондықтан сабақта өз білімдерімізді, тәртіптерімізді жақсы жағынан көрсетейік.
Слайд №3
Ғылымның сырын ұғына,
Шығыңдар, білім шыңына!
Ұқыптылық пен Зеректік,
Жеткізсін сіздей өренді
Математика сырына.
-Ендеше, өз білімізді математика сырына сүйене отырып, көрсетейік. Өткен сабақты есімізге түсірейік.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Үй тапсырмасын ауызша тексеру /№3,123 бет/
2. Сұрақ-жауап.
Слайд №4.
1. Үлес деген не?
2. Жартысы деген сөзді қандай сөзбен алмастыруға болады?
3. Ширек бөлігі басқаша қалай атауға болады?
4. Периметр деп нені атайды?
5. Бөлудің компоненттерін ата.
6. 2-ге бөлінбейтін сандарды ата.
Сабақтың мақсатын хабарлау.
Күннің жадын жазып, тақырыпты жазу. Оқулықтың бетін ашу /125 бет/
№2. Уақытқа қарап есептеу. Алдымен көбейту, бөлу айтып өту.
Слайд №5. << Кім шапшаң?>> ойыны
6*5=12 6*3=18 6*4=24 6*5=30
6*9=54 6*8=48 6*7=42 6*1=6
6*0=0 6:6=1 0*6=0 6:1=6
54:6=9 42:6=7 36:6=6 0:6=6
18:6=3 24:6=4 30:6=5 48:6=8
/ жауаптарын бірден айту/
Слайд №6 Геометриялық фигуралар туралы айту. Олардың периметрін қалай табамыз?
а/ Р =5*6=30см немесе Р=6+6+6+6+6=30 см
ә/ Ені- 6см, ұзындығы- 9 см Р=?
Өрнектердегі амалдар тәртібі туралы еске түсіру.
oo Алдымен қандай амалдарды орындаймыз?
Слайд №7. №3 Өрнектер құрып, мәнін табу /тақтаға/
6*7+5*3=57 6*7-5*3=27
5*9+3*9=75 5*9-3*9=18
9*6+5*6=84 9*6-5*6=24
5*8+4*5=60 5*8-4*5=20
Сергіту сәті. << Ойнайық та, ойлайық>>
Логикалық тапсырмалар.
І топ. 50 саусақ неше балада бар? /5 бала/
ІІ топ. Үстелде 6 стакан бар.1 стакан сүтті ішті де қайта қойды. Үстелде қанша стакан қалды? / 6/
ІІІ топ. 4 алма бар. Оның біреуі қақ бөлінген. Сонда неше алма болды? /4/
№4 Өз бетіндік жұмыс.
Кесінді сызу.
І топ. а/ 20 - 1/5 немесе 20:5=4 4 см кесінді сызу.
ІІ топ. ә/ 18- 1/3 немесе 18:3=6 6 см кесінді сызу.
ІІІ топ. б/ 12-1/2 немесе 12:2=6 6 см кесінді сызу
Слайд № 8. № 5 Есепті оқып талдау.
І топ. Есеп құрастыру.
1/ Шешуі: 15:3=5 2/ Шешуі: 15-3=12
Жауабы: 5 кітап Жауабы: 12 дәптер
ІІ топ.
Кері есеп құрастыру.
1/ Шешуі: 5*3=15 2/ Шешуі: 12+3=15
Жауабы: 15 кітап Жауабы: 15 дәптер
ІІІ топ.
Екі амалмен шығатындай өзгерту. /барлығын табу/
1/ Шешуі: 15:3=5 2/ Шешуі: 15-3=12
15+5=20 15+12=27
Жауабы: 20 кітап Жауабы: 27 дәптер
Сабақты бекітуге тапсырмалар.
Слайд №9. № 7 ауызша. Ауызша есеп үлеске байланысты айтып шығу.
а/ 24- (1/4)=6кг алма, 24- 1/6=4 кг алма, 24-(1/2)=12 алма
ә/ 20- 1/5=4 кг, 20-(1/2)=10кг, 20- (1/4)= 5 кг қараөрік
Слайд №10. Аңдардың балықты бөлісуі.
1 2 3
Қасқыр, аю, тортты бөлісу
ІІІ. Қорытынды
oo Бүгін қандай тапсырмалар орындадық?
oo Кім көп қатысты? Кім қатыспады?
oo Өте жақсы қатысқандар кімдер?
ІV. Үйге тапсырма.
№8,№6,№9 / ауызша/
V. Бағалау. / үлеске байланысты/
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz