Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жұлдызды сәт, сын сабақ
№39 жалпы орта білім беретін мектеп
Ермекбаева К.К.
4 сынып
Семей қаласы
2011-2012 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың білім деңгейін тексеру, алған білімдерін тиянақтау.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын, жарыс сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Шаттық шеңбері
Барлығымыз қосылып, өлеңімізді айтып жіберейік.
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
ІІІ.
Балалар, бүгінгі сабағымыз жай сабақ емес, <<Жұлдызды сәт>> ойыны деп аталатын ашық сабақ. Қазір мен сендерді екі топқа бөлемін. І топтың аты <<Болашақ дарындылар>> , ал ІІ топтың аты <<Эврика>> тапқырлар тобы. Әр түрлі тапсырмалар орындаймыз, әрбір дұрыс орындалған тапсырмаларға жұлдыз беріледі.Қай топ көбірек жұлдыз жинаса,сол топ жеңімпаз атанады.
Теңдеуді шешу.(Тақтада түсіндіру)
Х+20∙8=2600
Х+160=2600
Х+160-160=2600-160
Х=2440
Тексеру: 2440+20∙8=2600
2440+160=2600
2600=2600
IV.Көп ойла, тез ойла.
Қалған теңдеулерді 2 топқа бөліп беріп, өздігінен шығартып түсіндірту
V. Нағыз білгір. (Тік төртбұрыштың периметрін өрнек құру арқылы жазу.)
Р=3 см+3 см+х см
Р=3 см∙2 +х см
Р= 3 см∙2+х см : 4
VI. Ой тізбек.
Өрнек түрінде жазу және оқы.
А) а-ның 80-ге бөліндісін 5 есе арттыр;
Ә) 984 пен 324-тің қосындысын а мен 412-нің қосындысына бөл;
Б) 90 мен с-нің қосындысын 60-қа көбейт;
В) 70-тің 5-ке бөліндісіне 42-нің х-ке бөліндісін қос;
VII. Кім көп біледі?(Берілген есепті талдап шығарту және теңдеу құру арқылы шығарту)
І. Басқұрдың ұзындығы - 3 м ,5 есе қысқа
Қыл арқан - ?
Ш: 3 ∙ 5 = 15(м)
Ж: қыл арқанның ұзындығы 15 метр.
ІІ. Басқұрдың ұзындығы - 3 м ,5 есе қысқа
Қыл арқан - ?
Ш: х : 5 =3
х= 5∙3
х=15
Т\у 15 : 5 = 3
Ж: қыл арқанның ұзындығы 15 метр.
VIII. Сергіту сәті
Жұлдызды сәт, сын сабақ
Есепті шешіп, ойнап күл
Білімдіден мол талап
Күтіледі оны біл
Ал сабақтан қалмайық,
Жұлдызсыз мүлде қалмайық.
IX. Эрудиттер сайысы
І топ ІІ топ
1529:4=382(1 қалд.) 1358:3=452(2қалд.)
1437:6=239(3қалд.) 40987:8=5123(3қалд.)
(Қалдықпен бөлуді орындап, оны тексереді.Түсіндіреді.)
X. Шытырман
І топ 4 см
2 см 3 см Sı= 2 см ∙ 2 см=4 см²
S2= 2 см ∙ 3 см=6 см²
2 см S = 4 см²+6 см²=10 см²
ІІ топ 2 см
Sı = 2 см∙4 см=8 см²
1см
2 см S2=1 см∙2 см=2 см²
S3= 1 см∙2 см=2 см²
4 см S=8 см²+2 см²+2 см²=12 см²
XI. Жұмбақ сөз
5000-11764:4=2059 (Қ) 1 285960-63729:9=278879(А) 8
1040∙4+96024=124184(Т) 7 2873∙6-1000=16238(З) 3
175707:7-9384=15717 (А) 2 23784:8+73987=76960 (С) 6
200000-48004∙3=55988 (А) 4 793255:5-99908=58743 (Қ) 5
532170-4629∙9=490509 (Н) 9
2059
15717
16238
55988
58743
76960
124184
278879
490509
Қ
А
З
А
Қ
С
Т
А
Н
ХІІ. Бекіту
1 цифрын 7 рет, 3 цифрын 6 рет пайдаланып және амал таңбаларын қолданып, мәні 1000-ға тең өрнек жазып көрсет.
ХІІ. Қорытындылау, бағалау.
ХІІІ. Үйге тапсырма.
112 бет №2, 113 бет №6
Ермекбаева К.К.
4 сынып
Семей қаласы
2011-2012 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың білім деңгейін тексеру, алған білімдерін тиянақтау.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын, жарыс сабақ
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Шаттық шеңбері
Барлығымыз қосылып, өлеңімізді айтып жіберейік.
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
ІІІ.
Балалар, бүгінгі сабағымыз жай сабақ емес, <<Жұлдызды сәт>> ойыны деп аталатын ашық сабақ. Қазір мен сендерді екі топқа бөлемін. І топтың аты <<Болашақ дарындылар>> , ал ІІ топтың аты <<Эврика>> тапқырлар тобы. Әр түрлі тапсырмалар орындаймыз, әрбір дұрыс орындалған тапсырмаларға жұлдыз беріледі.Қай топ көбірек жұлдыз жинаса,сол топ жеңімпаз атанады.
Теңдеуді шешу.(Тақтада түсіндіру)
Х+20∙8=2600
Х+160=2600
Х+160-160=2600-160
Х=2440
Тексеру: 2440+20∙8=2600
2440+160=2600
2600=2600
IV.Көп ойла, тез ойла.
Қалған теңдеулерді 2 топқа бөліп беріп, өздігінен шығартып түсіндірту
V. Нағыз білгір. (Тік төртбұрыштың периметрін өрнек құру арқылы жазу.)
Р=3 см+3 см+х см
Р=3 см∙2 +х см
Р= 3 см∙2+х см : 4
VI. Ой тізбек.
Өрнек түрінде жазу және оқы.
А) а-ның 80-ге бөліндісін 5 есе арттыр;
Ә) 984 пен 324-тің қосындысын а мен 412-нің қосындысына бөл;
Б) 90 мен с-нің қосындысын 60-қа көбейт;
В) 70-тің 5-ке бөліндісіне 42-нің х-ке бөліндісін қос;
VII. Кім көп біледі?(Берілген есепті талдап шығарту және теңдеу құру арқылы шығарту)
І. Басқұрдың ұзындығы - 3 м ,5 есе қысқа
Қыл арқан - ?
Ш: 3 ∙ 5 = 15(м)
Ж: қыл арқанның ұзындығы 15 метр.
ІІ. Басқұрдың ұзындығы - 3 м ,5 есе қысқа
Қыл арқан - ?
Ш: х : 5 =3
х= 5∙3
х=15
Т\у 15 : 5 = 3
Ж: қыл арқанның ұзындығы 15 метр.
VIII. Сергіту сәті
Жұлдызды сәт, сын сабақ
Есепті шешіп, ойнап күл
Білімдіден мол талап
Күтіледі оны біл
Ал сабақтан қалмайық,
Жұлдызсыз мүлде қалмайық.
IX. Эрудиттер сайысы
І топ ІІ топ
1529:4=382(1 қалд.) 1358:3=452(2қалд.)
1437:6=239(3қалд.) 40987:8=5123(3қалд.)
(Қалдықпен бөлуді орындап, оны тексереді.Түсіндіреді.)
X. Шытырман
І топ 4 см
2 см 3 см Sı= 2 см ∙ 2 см=4 см²
S2= 2 см ∙ 3 см=6 см²
2 см S = 4 см²+6 см²=10 см²
ІІ топ 2 см
Sı = 2 см∙4 см=8 см²
1см
2 см S2=1 см∙2 см=2 см²
S3= 1 см∙2 см=2 см²
4 см S=8 см²+2 см²+2 см²=12 см²
XI. Жұмбақ сөз
5000-11764:4=2059 (Қ) 1 285960-63729:9=278879(А) 8
1040∙4+96024=124184(Т) 7 2873∙6-1000=16238(З) 3
175707:7-9384=15717 (А) 2 23784:8+73987=76960 (С) 6
200000-48004∙3=55988 (А) 4 793255:5-99908=58743 (Қ) 5
532170-4629∙9=490509 (Н) 9
2059
15717
16238
55988
58743
76960
124184
278879
490509
Қ
А
З
А
Қ
С
Т
А
Н
ХІІ. Бекіту
1 цифрын 7 рет, 3 цифрын 6 рет пайдаланып және амал таңбаларын қолданып, мәні 1000-ға тең өрнек жазып көрсет.
ХІІ. Қорытындылау, бағалау.
ХІІІ. Үйге тапсырма.
112 бет №2, 113 бет №6
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz