Логикалық есептер

№3 Хромтау орта мектебі

Қызықты математика әлеміне саяхат

Арнайы курс

Сыныбы: 2 «ә»

Хромтау

2012 жыл

2012 жыл «» «» №

Аудандық білім бөлімі

Эксперттік кеңесі шешімімен

«Бекітілді»

Мектепшілік әдістемелік кеңестің отырысында қаралды

Рецензенттер

Мектепшілік әдістемелік кеңестің төрайымы

(төрағасы)

Аудандық эксперт комиссиясының мүшесі: Ташигулова З. М.

Рецензия жазбаша аудандық эксперттік комиссиясының отырысында жазылады.

Түсініктеме

Қазіргі кезде оқыту мен тәрбие беру үдерісі балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне ғана емес, білім беру жүйесінің ұйымдастырушылық жағына да байланысты болып отыр. Математика пәнін оқыту барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығының болмауынан, түсінбеуі салдарынан мұғалім жұмысында көптеген қиыншылықтар кездесуі мүмкін. Егер білім берудің әр сатысының арасында пәннің мазмұны, оқыту әдістері, оқыту құралдарының сабақтастығы толық орындалып отырса, яғни білім берудің әр сатысында берілетін математикалық білім бір - бірімен сабақтас болған жағдайда бұл қиыншылықты жеңуге болады.

Бастауыш сыныптың 2 сыныбына арналған «Қызықты математика әлеміне саяхат» арнайы курс бағдарлама үлгісі аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берілген. Негізгі оқу материалдарын басшылыққа ала отырып, бұл бағдарлама оқушылардың математикадан алған білім, білік, дағдыларын, танымдық қабілеттерін және пәнге деген қызығушылықтарын арттырады. Тереңдетілген бағытта алынған бағдарлама құрылымында оқушылардың жас ерекшеліктері мен даму деңгейі ескеріледі.

Балалардың танымдық қабілеттерін дамытып пәнге деген қызығушылықтарын арттырудың негізгі бір жолы - дидактикалық материалдар мен қызықты тапсырмалар. Есеп зерделілікке, қиялдауға, тапқырлыққа, шапшаң есептеу қабілеттерін дамытады.

Өтілетін жұмыстар мен тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп, білімдерін жетілдіріп, дамытуға арналған.

Актуалдылығы

Қазақстан Республикасының 12 жылдық білім беруге көшуге байланысты мемлекеттік тұжырымдамасында негізгі аргументтің бірі болып саналатын сабақтастық мәселелерін шешу жолдары айқындалған. Математикалық білім мен біліктің қолданылу аясы кеңиген сайын мектепте математикадан сапалы білім берудің маңызы арта түсуде. Мұның өзі әр оқушыға математикадан қажетті деңгейде білім беру қажеттігін айқындайды.

Бүгінгі күні ғылым мен техниканың дамуында математиканың ққолданылмайтын жері жоқ. Сондықтан әр адамда міндетті түрде математикалық сауаттылық болуы керек.

Оқушылардың жоғарғы сыныптарға дайындау, логикалық ойларын дамыту, шапшаң есептеуге үйрету мақсатында 2-сыныпқа «Қызықты математика әлеміне саяхат» пәні 1 сағат арнайы курс енгізіліп отыр.

Курстың мақсаты:

  • Оқушыларға математикалық білім, білік, дағдыларын игерту;
  • Шығармашылық қабілеттерін арттыру;
  • Зейінін, еске сақтау, байқағыштық, бақылағыштық, қиялдау, танымдық іс - әрекеттерімен өздігінен білім алуға, ізденуге бейімдеу;
  • Оқушыларды жоғары сыныптарға дайындау, логикалық ойларын дамыту, шапшаң есептеуге үйрету.

Курстың міндеті:

  • Оқушының тұлға ретінде қалыптасуына әсер ету;
  • Ақыл - ойын және ерік пен сезім белсенділігін арттыру;
  • Логикалық ойлау қабңлеттерін арттыру;
  • Математикалық тілде сөйлеу машығын қалыптастыру;
  • Оқушылардың танымдық қабілетін дамытып, қызығушылығын арттыру;
  • Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұстанымдылыққа, шыдамдылыққа, адамгершілшік қасиетке, достыққа тәрбиелеу.

Білім беру жүйесінде алатын орны

Математикалық білімнің іскерлікпен машықтық жүйесінен оқушылардың терең және сапалы меңгеруін қамтамасыз ету. Математикалық заңдар мен логика ережелерін үйрету.

Оқу программасы бойынша сабақ үстінде негізгі тақырыптың маңызды мәселелерінің бәрін қамту, жан - жақты мүмкін болмайды. Сондықтан оқушылар орындайтын жаттығуларда әртүрлі іс - әрекетке математика тіліне ауызша және жазбаша қолданылуы, кейбір күнделікті өмірдегі құбылыстардың өте қажет мәселелері одан тыс қалып жатады.

Берілген материалдар мен тапсырмалар оқушылар қызығатындай, логикалық жаттығулар, есептер күнделікті өмірден алынып, әртүрлі салалармен (техника, әдебиет, экономика т. б. ) байланыстырылған.

Сонымен бірге, есептердің түрленген әдісін анықтау, есепке сәйкес аналитикалық және синтетикалық талдау, талқылау жүргізе білуге дағдыларын қалыптастырады.

Тақырыптық оқу жоспары

Өтілетін тақырып

Барлық

сағаты

Тео

рия

Прак

Тика

мерзімі
Әдіс - тәсілдер
ескертулер
№: 1
Өтілетін тақырып: 0- ден 10- ға дейінгі сандар.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, түсіндіру
ескертулер:
№: 2
Өтілетін тақырып: Толық ондықтар.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 3
Өтілетін тақырып: Теңдіктер, теңсіздіктер, теңдеулер.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Салыстыру, талдау жасау, сұрақ - жауап
ескертулер:
№: 4
Өтілетін тақырып: Логикалық есептер.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 5
Өтілетін тақырып: 11 - ден 20 - ға дейінгі сандардың құрылуы, жазылуы, оқылуы.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгіме
ескертулер:
№: 6
Өтілетін тақырып: Сандардың ондық құрамы негізінде қосу және азайту.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 7
Өтілетін тақырып: Фигураларды белгілеу.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Әңгіме, түсіндіру, практика
ескертулер:
№: 8
Өтілетін тақырып: Белгісіз азайғышты табуға берілген есептер.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 9
Өтілетін тақырып: Жақшалы өрнектер.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, әңгіме, практика
ескертулер:
№: 10
Өтілетін тақырып: Математикалық санамақ, жұмбақ, жаңылтпаш.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 11
Өтілетін тақырып: Сыйымдылық. Литр.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, әңгіме
ескертулер:
№: 12
Өтілетін тақырып: Бағасы. Құны. Теңге.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 13
Өтілетін тақырып: 21 - ден 100 - ге дейінгі сандар.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, түсіндіру
ескертулер:
№: 14
Өтілетін тақырып: Ұзындық өлшем бірліктері.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 15
Өтілетін тақырып: Бұрыштардың түрлері.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 16
Өтілетін тақырып: Шаршы, тіктөртбұрыштың қасиеті.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Салыстыру, талдау жасау, сұрақ - жауап
ескертулер:
№: 17
Өтілетін тақырып: Олимпиада есептерін шығару.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 18
Өтілетін тақырып: Құрама есептер.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгіме
ескертулер:
№: 19
Өтілетін тақырып: Қосудың терімділік қасиеті.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 20
Өтілетін тақырып: Қосындыдан санды азайту тәсілі.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгіме
ескертулер:
№: 21
Өтілетін тақырып: Тәулік. Апта . Ай.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 22
Өтілетін тақырып: Күрделі құрылымды теңдеуді шешу.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, әңгіме
ескертулер:
№: 23
Өтілетін тақырып: Кері есептер шығару.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 24
Өтілетін тақырып: Үшінші белгісіз қосылғышты табу.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгіме
ескертулер:
№: 25
Өтілетін тақырып: Үш таңбалы сандар нумерациясы.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 26
Өтілетін тақырып: Масса бірліктері - тонна, центнер.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер: Салыстыру, талдау жасау, сұрақ - жауап
ескертулер:
№: 27
Өтілетін тақырып: Танымдық тапсырмалар.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:
мерзімі:
Әдіс - тәсілдер:
ескертулер:
№: 28
Өтілетін тақырып: Математикалық олимпиадаға даярлауға арналған есептер.
Барлықсағаты: 1
Теория:
ПракТика:

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың математикалық ойлау жүйесін дамыту жолдары
Логикалық ойын есептері
Математикалық сауаттылық
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ
Көбейту ережесін пайдалана отырып есептер шығару
Оқушының логикалық ойлау қабілетін дамытудың әдістері
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Қызықты математика бағдарламасы
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Математика сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz