Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Диктант Демалыс орындары
№
Тарау бойынша р/с
Сабақ тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Тілдік бөлім
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І тоқсан - 27 сағат
Әлеуметтік-тұрмыстық ая - 24 сағат
Мен және менің отбасым. Отбасы мүшелерінің істері -8
1
1
Біздің отбасымыз
1
Көсемше -а, -е, -й. Ауыспалы осы шақ; лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: тақырып бойынша өз ойы. Отбасы мүшелеріне 3-4 сөйлемнен тұратын сипаттама;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған отбасы туралы шағын диалогтегі ақпараттар;
оқылым: отбасы мүшелері туралы оқу мәтіндері;
жазылым: отбасы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесу. Сұрақтарға жауап қайтару. Қарапайым этикеттік орамдарды пайдаланып, пікірлесім жасау.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі оқулығы
<<Атамұра>>
2004 жыл
2
2
Менің атам мен әжем
1
3
3
Менің әкем. Тест жұмысы <<Кіріс тест>>
1
4
4
Менің шешем
1
5
5
Ұстаз
1
6
6
Құрылысшы
1
7
7
Наубайшы
1
8
8
Диктант <<Ұстаз>>
1
Үйде не істеймін? -8
9
1
Қысқы еңбек
67-бет
1
Көпше түрдегі жіктеу есімдігі; лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: тақырып бойынша өз ойы. Үйде не істейтіні туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған үй шаруасы туралы шағын диалогтар;
оқылым: үйде атқарылатын жұмыс туралы оқу мәтіндері;
жазылым: үйде не істейтіні туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап. Үйде не істейтіні туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі оқулығы
<<Атамұра>>
2004 жыл
10
2
Сөйлесейік
68-бет
1
11
3
Күн тәртібі. Менің күн тәртібім
1
12
4
Еңбекқор отбасы
71-бет
1
13
5
Қолғанат
73-бет
1
14
6
Кел, балалар, ойнайық.
1
15
7
Бақылау диктанты <<Еңбекқор отбасы>>
және оны талдау
1
16
8
Тест жұмысы <<Үйде не істеймін?>>
1
Сөздікті қайталау
Менің сүйікті тағамым - 8
17
1
Базарда
1
Сын есім. Септік жалғаулары: ілік септігі, табыс септігі, шығыс септігі. Қалау райы; фонетика: қазақ тілінің буын үндестігі; лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Өзінің сүйікті тағамы туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған тағамдар туралы шағын диалогтегі ақпараттар;
оқылым: тамақтың түрлері туралы оқу мәтіндері.
жазылым: өзінің сүйікті тағамы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлемдер. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап қайтару. Өзінің сүйікті тағамы туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
18
2
Базарда
1
19
3
Сүт тағамы
1
20
4
Не тәтті , не ащы?
1
21
5
Не қайда сатылады?
1
22
6
Нан дүкенінде
1
23
7
Дүкенде
138-бет
1
24
8
Тест жұмысы
<<І тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
ІІ Әлеуметтік-мәдени ая-48
Менің елім - Қазақстан-12
25
1
Қазақстан Республикасы
32- бет
1
Грамматика: көптік жалғаулары. Шартты рай. Біріккен сөздер;
фонетика: өзге тілден енген сөздердің орфографиясы;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Қазақстан туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстан туралы шағын диалогтегі ақпараттар;
оқылым: Қазақстан туралы оқу мәтіндері;
жазылым: Қазақстан туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Өзінің елі - Қазақстаны туралы пікірлесім.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
26
2
Отан
33-бет
1
27
3
Атамекен
34-бет
1
ІІ тоқсан - 21 сағат
1
4
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік рәміздері
35-бет
1
Грамматика: көптік жалғаулары. Шартты рай. Біріккен сөздер;
фонетика: өзге тілден енген сөздердің орфографиясы;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Қазақстан туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстан туралы шағын диалогтегі ақпараттар;
оқылым: Қазақстан туралы оқу мәтіндері;
жазылым: Қазақстан туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Өзінің елі - Қазақстаны туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
2
5
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік Гимні
36-бет
1
3
6
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік Туы
37-бет
1
4
7
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік Гербі
38-бет
1
5
8
Астаналар
40-бет
1
6
9
Көптік жалғаулар
41-бет
1
7
10
Диктант <<Атамекенім>>
1
8
11
Қайталау
1
9
12
Астана - бас қала
42-бет
1
Астана - таза қала-8
10
1
Астана-бейбітшілік қаласы
43-бет
1
Грамматика: жалқы есім. Туынды сөздер. Тіркесті сөздер;
фонетика: өзге тілден енген сөздердің орфографиясы;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Қазақстан туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстан туралы шағын диалогтегі ақпараттар;
оқылым: Қазақстан туралы оқу мәтіндері;
жазылым: Қазақстан туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
Сөздікті қайталау
11
2
Астананың көрікті жерлері
1
12
3
Менің Астанам
1
13
4
Астанадағы демалыс орындары
1
14
5
Бақылау диктант ы <<Астана-бас қала>> және оны талдау
1
15
6
Тест жұмысы <<Қазақстан>>
1
16
7
Астана вокзалы
1
17
8
Астана әуежайы
1
Мерекелер-10
18
1
Шілдехана
96-бет
1
Грамматика: Еркін тіркестер. Жалпы есімдер;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: өзі ұнататын мереке туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін айту;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстандағы тойланатын мерекелер туралы шағын диалогті ақпараттар;
оқылым: Қазақстандағы мереке түрлері туралы оқу мәтіндері;
жазылым: мерекелер туралы шағын мәтін жазу. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап қайтару. Өзіне ұнайтын мерекелер туралы пікірлесім
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
19
2
Тұсау кесу
97-бет
1
20
3
Тест жұмысы
<<ІІ тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
21
4
Тілашар
98-бет
1
ІІІ тоқсан -30 сағат
1
5
Той
100-бет
1
Грамматика: Еркін тіркестер. Жалпы есімдер;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
2
6
Тойда
101-бет
1
3
7
Наурыз
102-бет
1
4
8
Наурызда беретін бата
103-бет
1
5
9
Диктант <<Жыл басы>>
1
6
10
Қайталау сабағы
1
Спорт. Менің сүйікті спортшым - 8
7
1
Спорт түрлері
1
Грамматика: Сөз тіркестері. Сөйлем түрлері;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: өзі ұнататын спортшы туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған спорт түрлері туралы шағын диалогті ақпараттар.
оқылым: мереке түрлері туралы оқу мәтіндері;
жазылым: спорт, өзінің сүйікті спортшысы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап қайтару. Өзіне ұнайтын спорт түрлері мен спортшылар туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
8
2
Қазақстан спортшылары
1
9
3
Солтүстік Қазақстан спортшылары
1
10
4
Дене тәрбиесі мұғалімі
1
11
5
Қазақ ұлттық ойындары
91-бет
1
12
6
Қазақша күрес
92-бет
1
13
7
Арқан тарту
9- бет
1
14
8
Тест жұмысы <<Спорт>>
1
Зоопарке саяхат-10
15
1
Аңдар
109-бет
1
Грамматика: сын есім, етістіктер;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: өзі ұнататын аң/құс туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін айта алады;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған зоопарктегі аңдар туралы шағын ақпараттар;
оқылым: аң мен құстардың түрлері туралы оқу мәтіндері;
жазылым: зоопарк және өзінің сүйікті аң/құсы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Зоопарктегі өзіне ұнайтын аң/құс түрлері туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
16
2
Жәндіктер
111-бет
1
17
3
Еңбекқор жәндіктер
112-бет
1
18
4
Құстар
113-бет
1
19
5
Құстың ұясы
115-бет
1
20
6
Жануарлар
106-бет
1
21
7
Диктант <<Малдың пірі>>
1
22
8
Үй жануарлары
1
23
9
Нәтиже сабақ
1
24
10
Тест жұмысы
<<ІІІ тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
ІІІ Оқу-еңбек аясы -30
Менің мектебім-10
25
1
1 қыркүйек-Білім күні
3-бет
1
Грамматика: күрделі зат есімдер. Ауыспалы осы шақ;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: өзінің мектебі туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған мектеп туралы ақпараттар;
оқылым: мектеп өмірі туралы оқу мәтіндері;
жазылым: өзінің мектебі туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Мектеп өмірі туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
26
2
Сабақта
4-бет
1
27
3
Біздің мектеп
5-бет
1
28
4
Мектепте
9-бет
1
29
5
Кітап
12-бет
1
30
6
Менің сүйікті пәндерім
14-бет
1
ІҮ тоқсан- 24 сағат
1
7
Математика сабағында
15-бет
1
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
2
8
Еңбекке баулу сабағында
17-бет
1
3
9
Әдебиеттің оқу сабағында
18-бет
1
4
10
Диктант <<Ән-күй сабағында>>
1
Менің күнделігім -8
5
1
Күнделік
1
Грамматика: қос сөздер. Күрделі етістіктер;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: өзінің күнделігі туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін айта алады;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі күнделік туралы ақпараттар;
оқылым: оқу мәтіндеріндегі сөздердің мағынасын ажырата алады. Оқушы күнделігі туралы оқу мәтіндері;
жазылым: өзінің күнделігі туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап қайтару. Оқушы күнделігі қандай болуы керектігі туралы достарымен пікірлесім
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
6
2
Менің күнделігім
1
7
3
Сабақ кестесі
1
8
4
Менің дәптерім
1
9
5
Сабақ үстінде
1
10
6
Менің оқулығым
1
11
7
Досымның күнделігі
1
12
8
Тест жұмысы <<Менің күнделігім>>
1
Демалыс-12
13
1
Демалыс
1
Грамматика: сұраулы сөйлем. Туынды сын есімдер;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық- сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: Оқушылардың әр тоқсаннан кейінгі демалысы туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін айта алады;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі демалыс туралы ақпараттар;
оқылым: оқу мәтіндердегі оқушылардың демалысы туралы ақпараттар;
жазылым: оқушылардың демалысы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесе алады. Сұрақтарға ауызша/жазбаша жауап қайтару. Өзінің демалысты қалай өткізгені туралы достарымен пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі оқулығы
<<Атамұра>>
2004 жыл
14
2
Жазғы демалыс
1
15
3
Диктант <<Демалыс орындары>>
1
16
4
Қысқы демалыс
1
17
5
Тіл дамыту
1
18
6
Бақылау диктанты <<Лагерьде>>
1
19
7
Тест жұмысы
<<ІІ жартыжылдық бойынша қорытынды тест>>
1
20
8
Көктемгі демалыс
1
21
9
Ауылда
1
22
10
Күзгі демалыс
1
23
11
Нәтиже сабақ
1
24
12
Қорытынды сабақ
1
Диктанттың белгіленген нормасы төмендегідей:
Сынып
Сөздер саны
1 тоқсан
2 тоқсан
3 тоқсан
4 тоқсан
Жылдық
Тест (бақылау жұмысы)
Бақ
4
50-55
2
2
2
2
1
4
Сөз мөлшері: 4-сыныпта-30-40 сөз
Бақылау жұмыстарының кестесі
Жұмыс түрі
І тоқсан
ІІ тоқсан
ІІІ тоқсан
ІV тоқсан
барлығы
диктант
2
2
2
3
9
тест
2
1
1
1
5
Тарау бойынша р/с
Сабақ тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Тілдік бөлім
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
І тоқсан - 27 сағат
Әлеуметтік-тұрмыстық ая - 24 сағат
Мен және менің отбасым. Отбасы мүшелерінің істері -8
1
1
Біздің отбасымыз
1
Көсемше -а, -е, -й. Ауыспалы осы шақ; лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: тақырып бойынша өз ойы. Отбасы мүшелеріне 3-4 сөйлемнен тұратын сипаттама;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған отбасы туралы шағын диалогтегі ақпараттар;
оқылым: отбасы мүшелері туралы оқу мәтіндері;
жазылым: отбасы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесу. Сұрақтарға жауап қайтару. Қарапайым этикеттік орамдарды пайдаланып, пікірлесім жасау.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі оқулығы
<<Атамұра>>
2004 жыл
2
2
Менің атам мен әжем
1
3
3
Менің әкем. Тест жұмысы <<Кіріс тест>>
1
4
4
Менің шешем
1
5
5
Ұстаз
1
6
6
Құрылысшы
1
7
7
Наубайшы
1
8
8
Диктант <<Ұстаз>>
1
Үйде не істеймін? -8
9
1
Қысқы еңбек
67-бет
1
Көпше түрдегі жіктеу есімдігі; лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: тақырып бойынша өз ойы. Үйде не істейтіні туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған үй шаруасы туралы шағын диалогтар;
оқылым: үйде атқарылатын жұмыс туралы оқу мәтіндері;
жазылым: үйде не істейтіні туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап. Үйде не істейтіні туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі оқулығы
<<Атамұра>>
2004 жыл
10
2
Сөйлесейік
68-бет
1
11
3
Күн тәртібі. Менің күн тәртібім
1
12
4
Еңбекқор отбасы
71-бет
1
13
5
Қолғанат
73-бет
1
14
6
Кел, балалар, ойнайық.
1
15
7
Бақылау диктанты <<Еңбекқор отбасы>>
және оны талдау
1
16
8
Тест жұмысы <<Үйде не істеймін?>>
1
Сөздікті қайталау
Менің сүйікті тағамым - 8
17
1
Базарда
1
Сын есім. Септік жалғаулары: ілік септігі, табыс септігі, шығыс септігі. Қалау райы; фонетика: қазақ тілінің буын үндестігі; лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Өзінің сүйікті тағамы туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған тағамдар туралы шағын диалогтегі ақпараттар;
оқылым: тамақтың түрлері туралы оқу мәтіндері.
жазылым: өзінің сүйікті тағамы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлемдер. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап қайтару. Өзінің сүйікті тағамы туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
18
2
Базарда
1
19
3
Сүт тағамы
1
20
4
Не тәтті , не ащы?
1
21
5
Не қайда сатылады?
1
22
6
Нан дүкенінде
1
23
7
Дүкенде
138-бет
1
24
8
Тест жұмысы
<<І тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
ІІ Әлеуметтік-мәдени ая-48
Менің елім - Қазақстан-12
25
1
Қазақстан Республикасы
32- бет
1
Грамматика: көптік жалғаулары. Шартты рай. Біріккен сөздер;
фонетика: өзге тілден енген сөздердің орфографиясы;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Қазақстан туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстан туралы шағын диалогтегі ақпараттар;
оқылым: Қазақстан туралы оқу мәтіндері;
жазылым: Қазақстан туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Өзінің елі - Қазақстаны туралы пікірлесім.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
26
2
Отан
33-бет
1
27
3
Атамекен
34-бет
1
ІІ тоқсан - 21 сағат
1
4
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік рәміздері
35-бет
1
Грамматика: көптік жалғаулары. Шартты рай. Біріккен сөздер;
фонетика: өзге тілден енген сөздердің орфографиясы;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Қазақстан туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстан туралы шағын диалогтегі ақпараттар;
оқылым: Қазақстан туралы оқу мәтіндері;
жазылым: Қазақстан туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Өзінің елі - Қазақстаны туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
2
5
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік Гимні
36-бет
1
3
6
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік Туы
37-бет
1
4
7
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік Гербі
38-бет
1
5
8
Астаналар
40-бет
1
6
9
Көптік жалғаулар
41-бет
1
7
10
Диктант <<Атамекенім>>
1
8
11
Қайталау
1
9
12
Астана - бас қала
42-бет
1
Астана - таза қала-8
10
1
Астана-бейбітшілік қаласы
43-бет
1
Грамматика: жалқы есім. Туынды сөздер. Тіркесті сөздер;
фонетика: өзге тілден енген сөздердің орфографиясы;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Қазақстан туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстан туралы шағын диалогтегі ақпараттар;
оқылым: Қазақстан туралы оқу мәтіндері;
жазылым: Қазақстан туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
Сөздікті қайталау
11
2
Астананың көрікті жерлері
1
12
3
Менің Астанам
1
13
4
Астанадағы демалыс орындары
1
14
5
Бақылау диктант ы <<Астана-бас қала>> және оны талдау
1
15
6
Тест жұмысы <<Қазақстан>>
1
16
7
Астана вокзалы
1
17
8
Астана әуежайы
1
Мерекелер-10
18
1
Шілдехана
96-бет
1
Грамматика: Еркін тіркестер. Жалпы есімдер;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: өзі ұнататын мереке туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін айту;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстандағы тойланатын мерекелер туралы шағын диалогті ақпараттар;
оқылым: Қазақстандағы мереке түрлері туралы оқу мәтіндері;
жазылым: мерекелер туралы шағын мәтін жазу. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап қайтару. Өзіне ұнайтын мерекелер туралы пікірлесім
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
19
2
Тұсау кесу
97-бет
1
20
3
Тест жұмысы
<<ІІ тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
21
4
Тілашар
98-бет
1
ІІІ тоқсан -30 сағат
1
5
Той
100-бет
1
Грамматика: Еркін тіркестер. Жалпы есімдер;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
2
6
Тойда
101-бет
1
3
7
Наурыз
102-бет
1
4
8
Наурызда беретін бата
103-бет
1
5
9
Диктант <<Жыл басы>>
1
6
10
Қайталау сабағы
1
Спорт. Менің сүйікті спортшым - 8
7
1
Спорт түрлері
1
Грамматика: Сөз тіркестері. Сөйлем түрлері;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: өзі ұнататын спортшы туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған спорт түрлері туралы шағын диалогті ақпараттар.
оқылым: мереке түрлері туралы оқу мәтіндері;
жазылым: спорт, өзінің сүйікті спортшысы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап қайтару. Өзіне ұнайтын спорт түрлері мен спортшылар туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
8
2
Қазақстан спортшылары
1
9
3
Солтүстік Қазақстан спортшылары
1
10
4
Дене тәрбиесі мұғалімі
1
11
5
Қазақ ұлттық ойындары
91-бет
1
12
6
Қазақша күрес
92-бет
1
13
7
Арқан тарту
9- бет
1
14
8
Тест жұмысы <<Спорт>>
1
Зоопарке саяхат-10
15
1
Аңдар
109-бет
1
Грамматика: сын есім, етістіктер;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: өзі ұнататын аң/құс туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін айта алады;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған зоопарктегі аңдар туралы шағын ақпараттар;
оқылым: аң мен құстардың түрлері туралы оқу мәтіндері;
жазылым: зоопарк және өзінің сүйікті аң/құсы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Зоопарктегі өзіне ұнайтын аң/құс түрлері туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
16
2
Жәндіктер
111-бет
1
17
3
Еңбекқор жәндіктер
112-бет
1
18
4
Құстар
113-бет
1
19
5
Құстың ұясы
115-бет
1
20
6
Жануарлар
106-бет
1
21
7
Диктант <<Малдың пірі>>
1
22
8
Үй жануарлары
1
23
9
Нәтиже сабақ
1
24
10
Тест жұмысы
<<ІІІ тоқсан бойынша қорытынды тест>>
1
ІІІ Оқу-еңбек аясы -30
Менің мектебім-10
25
1
1 қыркүйек-Білім күні
3-бет
1
Грамматика: күрделі зат есімдер. Ауыспалы осы шақ;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: өзінің мектебі туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған мектеп туралы ақпараттар;
оқылым: мектеп өмірі туралы оқу мәтіндері;
жазылым: өзінің мектебі туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Мектеп өмірі туралы пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
26
2
Сабақта
4-бет
1
27
3
Біздің мектеп
5-бет
1
28
4
Мектепте
9-бет
1
29
5
Кітап
12-бет
1
30
6
Менің сүйікті пәндерім
14-бет
1
ІҮ тоқсан- 24 сағат
1
7
Математика сабағында
15-бет
1
Қазақ тілі. <<Алматы-кітап>>
2011
2
8
Еңбекке баулу сабағында
17-бет
1
3
9
Әдебиеттің оқу сабағында
18-бет
1
4
10
Диктант <<Ән-күй сабағында>>
1
Менің күнделігім -8
5
1
Күнделік
1
Грамматика: қос сөздер. Күрделі етістіктер;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер
Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: өзінің күнделігі туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін айта алады;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі күнделік туралы ақпараттар;
оқылым: оқу мәтіндеріндегі сөздердің мағынасын ажырата алады. Оқушы күнделігі туралы оқу мәтіндері;
жазылым: өзінің күнделігі туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап қайтару. Оқушы күнделігі қандай болуы керектігі туралы достарымен пікірлесім
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
6
2
Менің күнделігім
1
7
3
Сабақ кестесі
1
8
4
Менің дәптерім
1
9
5
Сабақ үстінде
1
10
6
Менің оқулығым
1
11
7
Досымның күнделігі
1
12
8
Тест жұмысы <<Менің күнделігім>>
1
Демалыс-12
13
1
Демалыс
1
Грамматика: сұраулы сөйлем. Туынды сын есімдер;
лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Қатысымдық- сөйлесімдік бөлім:
айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: Оқушылардың әр тоқсаннан кейінгі демалысы туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін айта алады;
тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі демалыс туралы ақпараттар;
оқылым: оқу мәтіндердегі оқушылардың демалысы туралы ақпараттар;
жазылым: оқушылардың демалысы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау;
тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесе алады. Сұрақтарға ауызша/жазбаша жауап қайтару. Өзінің демалысты қалай өткізгені туралы достарымен пікірлесім.
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Қазақ тілі оқулығы
<<Атамұра>>
2004 жыл
14
2
Жазғы демалыс
1
15
3
Диктант <<Демалыс орындары>>
1
16
4
Қысқы демалыс
1
17
5
Тіл дамыту
1
18
6
Бақылау диктанты <<Лагерьде>>
1
19
7
Тест жұмысы
<<ІІ жартыжылдық бойынша қорытынды тест>>
1
20
8
Көктемгі демалыс
1
21
9
Ауылда
1
22
10
Күзгі демалыс
1
23
11
Нәтиже сабақ
1
24
12
Қорытынды сабақ
1
Диктанттың белгіленген нормасы төмендегідей:
Сынып
Сөздер саны
1 тоқсан
2 тоқсан
3 тоқсан
4 тоқсан
Жылдық
Тест (бақылау жұмысы)
Бақ
4
50-55
2
2
2
2
1
4
Сөз мөлшері: 4-сыныпта-30-40 сөз
Бақылау жұмыстарының кестесі
Жұмыс түрі
І тоқсан
ІІ тоқсан
ІІІ тоқсан
ІV тоқсан
барлығы
диктант
2
2
2
3
9
тест
2
1
1
1
5
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz