Диктант Демалыс орындары

Тарау бойынша р/с

Сабақ тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Тілдік бөлім
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын модульдер
Негізгі дерек көздер
Үй жұмысы
№: І тоқсан - 27 сағат
№: Әлеуметтік-тұрмыстық ая - 24 сағат
№: Мен және менің отбасым. Отбасы мүшелерінің істері -8
№: 1
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Біздің отбасымыз
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Көсемше -а, -е, -й. Ауыспалы осы шақ; лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: тақырып бойынша өз ойы. Отбасы мүшелеріне 3-4 сөйлемнен тұратын сипаттама;

тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған отбасы туралы шағын диалогтегі ақпараттар;

оқылым: отбасы мүшелері туралы оқу мәтіндері;

жазылым: отбасы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;

тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесу. Сұрақтарға жауап қайтару. Қарапайым этикеттік орамдарды пайдаланып, пікірлесім жасау.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

Қазақ тілі оқулығы

«Атамұра»

2004 жыл

Үй жұмысы:
№: 2
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Менің атам мен әжем
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 3
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Менің әкем. Тест жұмысы «Кіріс тест»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 4
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Менің шешем
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 5
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Ұстаз
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 6
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Құрылысшы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 7
Тарау бойынша р/с: 7
Сабақ тақырыбы: Наубайшы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 8
Тарау бойынша р/с: 8
Сабақ тақырыбы: Диктант «Ұстаз»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: Үйде не істеймін? -8
№: 9
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы:

Қысқы еңбек

67-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Көпше түрдегі жіктеу есімдігі; лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: тақырып бойынша өз ойы. Үйде не істейтіні туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;

тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған үй шаруасы туралы шағын диалогтар;

оқылым: үйде атқарылатын жұмыс туралы оқу мәтіндері;

жазылым: үйде не істейтіні туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап;

тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап. Үйде не істейтіні туралы пікірлесім.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

Қазақ тілі оқулығы

«Атамұра»

2004 жыл

Үй жұмысы:
№: 10
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы:

Сөйлесейік

68-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 11
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Күн тәртібі. Менің күн тәртібім
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 12
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы:

Еңбекқор отбасы

71-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 13
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы:

Қолғанат

73-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 14
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Кел, балалар, ойнайық.
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 15
Тарау бойынша р/с: 7
Сабақ тақырыбы:

Бақылау диктанты «Еңбекқор отбасы»

және оны талдау

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 16
Тарау бойынша р/с: 8
Сабақ тақырыбы: Тест жұмысы «Үйде не істеймін?»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Сөздікті қайталау
№: Менің сүйікті тағамым - 8
№: 17
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы: Базарда
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім: Сын есім. Септік жалғаулары: ілік септігі, табыс септігі, шығыс септігі. Қалау райы; фонетика: қазақ тілінің буын үндестігі; лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Өзінің сүйікті тағамы туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;

тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған тағамдар туралы шағын диалогтегі ақпараттар;

оқылым: тамақтың түрлері туралы оқу мәтіндері.

жазылым: өзінің сүйікті тағамы туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлемдер. Сұрақтарға жауап жазу;

тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап қайтару. Өзінің сүйікті тағамы туралы пікірлесім.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

Қазақ тілі. «Алматы-кітап»

2011

Үй жұмысы:
№: 18
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Базарда
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 19
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Сүт тағамы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 20
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Не тәтті, не ащы?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 21
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Не қайда сатылады?
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 22
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Нан дүкенінде
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 23
Тарау бойынша р/с: 7
Сабақ тақырыбы:

Дүкенде

138-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 24
Тарау бойынша р/с: 8
Сабақ тақырыбы:

Тест жұмысы

«І тоқсан бойынша қорытынды тест»

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: ІІ Әлеуметтік-мәдени ая-48
№: Менің елім - Қазақстан-12
№: 25
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы:

Қазақстан Республикасы

32- бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: көптік жалғаулары. Шартты рай. Біріккен сөздер;

фонетика: өзге тілден енген сөздердің орфографиясы;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Қазақстан туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;

тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстан туралы шағын диалогтегі ақпараттар;

оқылым: Қазақстан туралы оқу мәтіндері;

жазылым: Қазақстан туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;

тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Өзінің елі - Қазақстаны туралы пікірлесім.

Оқытуда қолданылатын модульдер:
Негізгі дерек көздер:

Қазақ тілі. «Алматы-кітап»

2011

Үй жұмысы:
№: 26
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы:

Отан

33-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 27
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы:

Атамекен

34-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: ІІ тоқсан - 21 сағат
№: 1
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы:

Қазақстан Республикасының

Мемлекеттік рәміздері

35-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: көптік жалғаулары. Шартты рай. Біріккен сөздер;

фонетика: өзге тілден енген сөздердің орфографиясы;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Қазақстан туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;

тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстан туралы шағын диалогтегі ақпараттар;

оқылым: Қазақстан туралы оқу мәтіндері;

жазылым: Қазақстан туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу;

тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Өзінің елі - Қазақстаны туралы пікірлесім.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

Қазақ тілі. «Алматы-кітап»

2011

Үй жұмысы:
№: 2
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы:

Қазақстан Республикасының

Мемлекеттік Гимні

36-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 3
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы:

Қазақстан Республикасының

Мемлекеттік Туы

37-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 4
Тарау бойынша р/с: 7
Сабақ тақырыбы:

Қазақстан Республикасының

Мемлекеттік Гербі

38-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 5
Тарау бойынша р/с: 8
Сабақ тақырыбы:

Астаналар

40-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 6
Тарау бойынша р/с: 9
Сабақ тақырыбы:

Көптік жалғаулар

41-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 7
Тарау бойынша р/с: 10
Сабақ тақырыбы: Диктант «Атамекенім»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 8
Тарау бойынша р/с: 11
Сабақ тақырыбы: Қайталау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 9
Тарау бойынша р/с: 12
Сабақ тақырыбы:

Астана -бас қала

42-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: Астана - таза қала-8
№: 10
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы:

Астана-бейбітшілік қаласы

43-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: жалқы есім. Туынды сөздер. Тіркесті сөздер;

фонетика: өзге тілден енген сөздердің орфографиясы;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойы. Қазақстан туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін;

тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстан туралы шағын диалогтегі ақпараттар;

оқылым: Қазақстан туралы оқу мәтіндері;

жазылым: Қазақстан туралы шағын мәтін. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау. Сұрақтарға жауап жазу.

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

Қазақ тілі. «Алматы-кітап»

2011

Үй жұмысы: Сөздікті қайталау
№: 11
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы: Астананың көрікті жерлері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 12
Тарау бойынша р/с: 3
Сабақ тақырыбы: Менің Астанам
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 13
Тарау бойынша р/с: 4
Сабақ тақырыбы: Астанадағы демалыс орындары
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 14
Тарау бойынша р/с: 5
Сабақ тақырыбы: Бақылау диктант ы «Астана-бас қала» және оны талдау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 15
Тарау бойынша р/с: 6
Сабақ тақырыбы: Тест жұмысы «Қазақстан»
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: 16
Тарау бойынша р/с: 7
Сабақ тақырыбы: Астана вокзалы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
№: 17
Тарау бойынша р/с: 8
Сабақ тақырыбы: Астана әуежайы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:
№: Мерекелер-10
№: 18
Тарау бойынша р/с: 1
Сабақ тақырыбы:

Шілдехана

96-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:
Тілдік бөлім:

Грамматика: Еркін тіркестер. Жалпы есімдер;

лексика: тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер.

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім:

айтылым: диалог. Тақырып бойынша өз ойын айту. Монолог: өзі ұнататын мереке туралы 3-4 сөйлемнен тұратын мәтін айту;

тыңдалым: мұғалімнің, сыныптастарының сөздеріндегі және үнтаспадан тыңдаған Қазақстандағы тойланатын мерекелер туралы шағын диалогті ақпараттар;

оқылым: Қазақстандағы мереке түрлері туралы оқу мәтіндері;

жазылым: мерекелер туралы шағын мәтін жазу. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрау;

тілдесім: ұсынылған тақырып бойынша сөйлесім. Сұрақтарға жауап қайтару. Өзіне ұнайтын мерекелер туралы пікірлесім

Оқытуда қолданылатын модульдер:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Негізгі дерек көздер:

Қазақ тілі. «Алматы-кітап»

2011

Үй жұмысы:
№: 19
Тарау бойынша р/с: 2
Сабақ тақырыбы:

Тұсау кесу

97-бет

Сағат саны: 1
Мерзімі:

Ұқсас жұмыстар
Шығыс Қазақстан табиғаты және оны қорғау
Қазақстанның демалыс орындары. қазақ тілі пәнінен 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Жайыққа тартсаң даңғыл бол
Саяхат Бұйрық рай айын,(-ейін) деп едім. Мезгіл үстеу
Таза ауа. 7 -сынып
Тіл дамыту Отбасы сыйластығы
Отбасымның демалысы. қазақ тілі пәнінен 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Еуразияның ішкі сулары. 7-сынып
Отан. құрмалас сөйлем
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz