Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс

САБАҚ ЖОСПАРЫ №5

Оқытушының аты-жөні: Акимжанова Гаухар Сауалхановна

Пәні: Қазақ тілі

Сынып: 2

Мерзімі :

Сабақтың тақырыбы
Бассейнге барамын.
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаттары
Бассейнге барамын.: Оқушыларға сабақ аясында шағын мәтіндер негізінде жаңа сапалық атауларды меңгерту.
Сабақтың тақырыбы: Қазақша сөйлем құрау арқылы әдеби тілде дұрыс сөйлеуге машықта дыру.
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым коммуникативті сөйлемдер арқылы әдепті сөйлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Бассейнге барамын.:

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ) : тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ) : тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ) : тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.

Сабақтың тақырыбы: Жаңа сөздер:
Бассейнге барамын.: Су, жылы, суық, бала
Сабақтың тақырыбы: Сабақта қолданылатын материалдар:
Бассейнге барамын.: Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі-түсті кестелер, желімқағаздар.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту әдістері:
Бассейнге барамын.: Түсіндіру, сұрақ жауап, «Ыстық алақан» тренингі, «Кім жылдам?» дидактикалық ойыны, «Баспалдақ» үлгісі, топтық жұмыс, сергіту жаттығуы.
Сабақтың тақырыбы: Дереккөздері:
Бассейнге барамын.: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырма: Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде «Ыстық алақан» тренингін өткізеді. Картинки по запросу ыстық алақан әдісі
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар «Ыстық алақан» тренингінің негізінде сәлемдеседі, бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.
Тапсырма: Өткен сабақты тексеру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма: І. Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды жаңа сабаққа кіргізу мақсатында мұғалім балаларға сұрақ қояды. Балалар, сендер суды жақсы көресіңдер ме? Адам өмірі үшін судың қандай маңызы бар? Сипаттап беріңдерші.
Оқушының іс-әрекеті: Мұғалімнің сұрағына жауап береді. Жаңа сипаттама береді.
Тапсырма: ІІ. Мағынаны тану
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Оқушының іс-әрекеті: Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Тапсырма: Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.
Тапсырма: 2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы мәтінді оқытады, қайталатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді оқиды, сұраққа жауап береді.
Тапсырма:

3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Оқылым. Оқулықтағы

1-тапсырманы орындатады.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқылым. Сөйлемдерді

Толықтырып жазады.

Тапсырма:

Ә) Тілдесім. Оқулықтағы 3 -тапсырма

ны орындатады.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тілдесім. Сурет бойынша тапсырма орындайды.
Тапсырма:

4. Мәнерлеп оқу. «Жаттайық!» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға өлеңді жаттатады,

мәнерлеп оқуға машықтандырады.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тыңдалым. Айтылым.

Тыңдайды, мәнерлеп оқуға машықтанады, жаттайды.

Тапсырма: 5. Сергіту сәті. Мұғалім күнделікті сергіту жаттығуын жасатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту жаттығуын жасайды.
Тапсырма: ІІІ. Ойтолғаныс
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады
Оқушының іс-әрекеті: Тілдесім. Диалогті толықтырады.
Тапсырма: ІҮ. Бекіту
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім «Кім жылдам?» ойынын (4-тапсырма) ойнатады.
Оқушының іс-әрекеті: Тілдесім. Ойынның шарты бойынша қойылған сұраққа сәйкес келетін суретті тез табады.
Тапсырма: Ү. Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Формативті бағалау. Баспалдақтың суреті салынған парақ таратады. Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.
Оқушының іс-әрекеті:

«Баспалдақ» үлгісі бойынша өзін бағалайды.

Картинки по запросу баспалдақ әдісі

Тапсырма: ҮІ. Үйге тапсырма.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жазу дәптерінен тапсырма беріледі.
Оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма: ҮІІ. Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалім түрлі смайлктер таратып береді.

Картинки по запросу смайликтердің суреттері

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы көңіл-күйлерін білдіреді.

Ұқсас жұмыстар
Химия. Химиялық реакция теңдеулері
Қасқыр қысты қалай өткізеді
Масштаб және оның түрлері
Жемістер жидектер көкөністер
Сабақтас құрмалас сөйлем
Көршіңнен көмек сұра
Құстар қалай қыстайды Оқушылардың құстар жайлы алған білімдерін кеңейту
Бағалау парағы
Сабақтың тақырыбы: бұлбұлдың әні. мәдіхат төрежанов
Бейімбет майлин күлпаш
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz