2-сыныпқа арналған қазақ тілі сабақ жоспары №5: Бассейнге барамын - сапалық атауларды меңгерту мен коммуникативтік сөйлеуді дамыту

САБАҚ ЖОСПАРЫ №5

Оқытушының аты-жөні: Акимжанова Гаухар Сауалхановна

Пәні: Қазақ тілі

Сынып: 2

Мерзімі :

Сабақтың тақырыбы
Бассейнге барамын.
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаттары
Бассейнге барамын.: Оқушыларға сабақ аясында шағын мәтіндер негізінде жаңа сапалық атауларды меңгерту.
Сабақтың тақырыбы: Қазақша сөйлем құрау арқылы әдеби тілде дұрыс сөйлеуге машықта дыру.
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым коммуникативті сөйлемдер арқылы әдепті сөйлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Бассейнге барамын.:

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ) : тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ) : тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ) : тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.

Сабақтың тақырыбы: Жаңа сөздер:
Бассейнге барамын.: Су, жылы, суық, бала
Сабақтың тақырыбы: Сабақта қолданылатын материалдар:
Бассейнге барамын.: Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі-түсті кестелер, желімқағаздар.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту әдістері:
Бассейнге барамын.: Түсіндіру, сұрақ жауап, «Ыстық алақан» тренингі, «Кім жылдам?» дидактикалық ойыны, «Баспалдақ» үлгісі, топтық жұмыс, сергіту жаттығуы.
Сабақтың тақырыбы: Дереккөздері:
Бассейнге барамын.: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырма: Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде «Ыстық алақан» тренингін өткізеді. Картинки по запросу ыстық алақан әдісі
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар «Ыстық алақан» тренингінің негізінде сәлемдеседі, бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.
Тапсырма: Өткен сабақты тексеру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма: І. Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды жаңа сабаққа кіргізу мақсатында мұғалім балаларға сұрақ қояды. Балалар, сендер суды жақсы көресіңдер ме? Адам өмірі үшін судың қандай маңызы бар? Сипаттап беріңдерші.
Оқушының іс-әрекеті: Мұғалімнің сұрағына жауап береді. Жаңа сипаттама береді.
Тапсырма: ІІ. Мағынаны тану
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Оқушының іс-әрекеті: Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Тапсырма: Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.
Тапсырма: 2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы мәтінді оқытады, қайталатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді оқиды, сұраққа жауап береді.
Тапсырма:

3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Оқылым. Оқулықтағы

1-тапсырманы орындатады.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқылым. Сөйлемдерді

Толықтырып жазады.

Тапсырма:

Ә) Тілдесім. Оқулықтағы 3 -тапсырма

ны орындатады.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тілдесім. Сурет бойынша тапсырма орындайды.
Тапсырма:

4. Мәнерлеп оқу. «Жаттайық!» айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға өлеңді жаттатады,

мәнерлеп оқуға машықтандырады.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тыңдалым. Айтылым.

Тыңдайды, мәнерлеп оқуға машықтанады, жаттайды.

Тапсырма: 5. Сергіту сәті. Мұғалім күнделікті сергіту жаттығуын жасатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сергіту жаттығуын жасайды.
Тапсырма: ІІІ. Ойтолғаныс
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады
Оқушының іс-әрекеті: Тілдесім. Диалогті толықтырады.
Тапсырма: ІҮ. Бекіту
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім «Кім жылдам?» ойынын (4-тапсырма) ойнатады.
Оқушының іс-әрекеті: Тілдесім. Ойынның шарты бойынша қойылған сұраққа сәйкес келетін суретті тез табады.
Тапсырма: Ү. Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Формативті бағалау. Баспалдақтың суреті салынған парақ таратады. Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.
Оқушының іс-әрекеті:

«Баспалдақ» үлгісі бойынша өзін бағалайды.

Картинки по запросу баспалдақ әдісі

Тапсырма: ҮІ. Үйге тапсырма.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жазу дәптерінен тапсырма беріледі.
Оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма: ҮІІ. Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалім түрлі смайлктер таратып береді.

Картинки по запросу смайликтердің суреттері

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы көңіл-күйлерін білдіреді.

Ұқсас жұмыстар
2-сынып қазақ тілі сабақ жоспары: сұраулы сөйлемдерді меңгерту және дағдыларын дамыту
2-сынып қазақ тілі сабағы: Достық - диалогтық оқыту арқылы ауызекі сөйлеуді дамыту
3-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: сынып бөлмесін моделдеу арқылы ауызша сөйлеуді дамыту
2-сыныпқа арналған қазақ тілі сабақ жоспары: Алтын күз
1-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Саяхат - Мен мектепке барамын (барыс септігін қолдану)
10-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді жоспары: Тіл табысуға қажетті коммуникативтік дағдылар және сөз мәдениетінің қосалқы құралдары
Білім мазмұнын жаңарту аясында коммуникативтік технология арқылы ағылшын тілін меңгерту
Қазақ тілі сабағында ақпараттық-коммуникативтік технологияларды енгізу: әдістеме және тәжірибелік сабақ жоспары
Қазақ тілі сабағы: Жыл мезгілдері - сөздік қорды қалыптастыру және коммуникативтік дағдыларды дамыту
5-сынып: ауызша сөйлеуді дамытуға арналған ағылшын тілі қайталау сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz