Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс
САБАҚ ЖОСПАРЫ №5
Оқытушының аты-жөні: Акимжанова Гаухар Сауалхановна
Пәні: Қазақ тілі
Сынып: 2
Мерзімі:
Сабақтың тақырыбы
Бассейнге барамын.
Сабақтың мақсаттары
Оқушыларға сабақ аясында шағын мәтіндер негізінде жаңа сапалық атауларды меңгерту.
Қазақша сөйлем құрау арқылы әдеби тілде дұрыс сөйлеуге машықта дыру.
Қарапайым коммуникативті сөйлемдер арқылы әдепті сөйлеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже
Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.
Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.
Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.
Жаңа сөздер:
Су, жылы, суық, бала
Сабақта қолданылатын материалдар:
Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі-түсті кестелер, желімқағаздар.
Оқыту әдістері:
Түсіндіру, сұрақ жауап, <<Ыстық алақан>> тренингі, <<Кім жылдам?>> дидактикалық ойыны, <<Баспалдақ>> үлгісі, топтық жұмыс, сергіту жаттығуы.
Дереккөздері:
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде <<Ыстық алақан>> тренингін өткізеді.
Оқушылар <<Ыстық алақан>> тренингінің негізінде сәлемдеседі, бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.
Өткен сабақты тексеру
Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
І. Қызығушылықты ояту
Оқушыларды жаңа сабаққа кіргізу мақсатында мұғалім балаларға сұрақ қояды. Балалар, сендер суды жақсы көресіңдер ме? Адам өмірі үшін судың қандай маңызы бар? Сипаттап беріңдерші.
Мұғалімнің сұрағына жауап береді. Жаңа сипаттама береді.
ІІ. Мағынаны тану
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Ә) <<Дұрыс айт!>> айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.
Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.
2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы мәтінді оқытады, қайталатады.
Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді оқиды, сұраққа жауап береді.
3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Оқылым. Оқулықтағы
1-тапсырманы орындатады.
Оқылым. Сөйлемдерді
Толықтырып жазады.
Ә) Тілдесім. Оқулықтағы 3 -тапсырма
ны орындатады.
Тілдесім. Сурет бойынша тапсырма орындайды.
4.Мәнерлеп оқу. <<Жаттайық!>> айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға өлеңді жаттатады,
мәнерлеп оқуға машықтандырады.
Тыңдалым. Айтылым.
Тыңдайды, мәнерлеп оқуға машықтанады, жаттайды.
5. Сергіту сәті. Мұғалім күнделікті сергіту жаттығуын жасатады.
Сергіту жаттығуын жасайды.
ІІІ. Ойтолғаныс
Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады
Тілдесім. Диалогті толықтырады.
ІҮ. Бекіту
Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім <<Кім жылдам?>> ойынын (4-тапсырма) ойнатады.
Тілдесім. Ойынның шарты бойынша қойылған сұраққа сәйкес келетін суретті тез табады.
Ү. Бағалау
Формативті бағалау. Баспалдақтың суреті салынған парақ таратады. Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.
<<Баспалдақ>> үлгісі бойынша өзін бағалайды.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Жазу дәптерінен тапсырма беріледі.
ҮІІ. Рефлексия
Мұғалім түрлі смайлктер таратып береді.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы көңіл-күйлерін білдіреді.
Оқытушының аты-жөні: Акимжанова Гаухар Сауалхановна
Пәні: Қазақ тілі
Сынып: 2
Мерзімі:
Сабақтың тақырыбы
Бассейнге барамын.
Сабақтың мақсаттары
Оқушыларға сабақ аясында шағын мәтіндер негізінде жаңа сапалық атауларды меңгерту.
Қазақша сөйлем құрау арқылы әдеби тілде дұрыс сөйлеуге машықта дыру.
Қарапайым коммуникативті сөйлемдер арқылы әдепті сөйлеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже
Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.
Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.
Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тілдесімге тез түсіп, тақырыпқа қатысты кез келген зат, құбылыс туралы қазақша сұқбат құра алады.
Жаңа сөздер:
Су, жылы, суық, бала
Сабақта қолданылатын материалдар:
Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі-түсті кестелер, желімқағаздар.
Оқыту әдістері:
Түсіндіру, сұрақ жауап, <<Ыстық алақан>> тренингі, <<Кім жылдам?>> дидактикалық ойыны, <<Баспалдақ>> үлгісі, топтық жұмыс, сергіту жаттығуы.
Дереккөздері:
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде <<Ыстық алақан>> тренингін өткізеді.
Оқушылар <<Ыстық алақан>> тренингінің негізінде сәлемдеседі, бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.
Өткен сабақты тексеру
Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
І. Қызығушылықты ояту
Оқушыларды жаңа сабаққа кіргізу мақсатында мұғалім балаларға сұрақ қояды. Балалар, сендер суды жақсы көресіңдер ме? Адам өмірі үшін судың қандай маңызы бар? Сипаттап беріңдерші.
Мұғалімнің сұрағына жауап береді. Жаңа сипаттама береді.
ІІ. Мағынаны тану
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Ә) <<Дұрыс айт!>> айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.
Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.
2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқылым. Оқулықтағы мәтінді оқытады, қайталатады.
Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді оқиды, сұраққа жауап береді.
3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Оқылым. Оқулықтағы
1-тапсырманы орындатады.
Оқылым. Сөйлемдерді
Толықтырып жазады.
Ә) Тілдесім. Оқулықтағы 3 -тапсырма
ны орындатады.
Тілдесім. Сурет бойынша тапсырма орындайды.
4.Мәнерлеп оқу. <<Жаттайық!>> айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқиды. Оқушыларға өлеңді жаттатады,
мәнерлеп оқуға машықтандырады.
Тыңдалым. Айтылым.
Тыңдайды, мәнерлеп оқуға машықтанады, жаттайды.
5. Сергіту сәті. Мұғалім күнделікті сергіту жаттығуын жасатады.
Сергіту жаттығуын жасайды.
ІІІ. Ойтолғаныс
Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатады
Тілдесім. Диалогті толықтырады.
ІҮ. Бекіту
Жаңа тақырыпты бекіту үшін мұғалім <<Кім жылдам?>> ойынын (4-тапсырма) ойнатады.
Тілдесім. Ойынның шарты бойынша қойылған сұраққа сәйкес келетін суретті тез табады.
Ү. Бағалау
Формативті бағалау. Баспалдақтың суреті салынған парақ таратады. Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.
<<Баспалдақ>> үлгісі бойынша өзін бағалайды.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Жазу дәптерінен тапсырма беріледі.
ҮІІ. Рефлексия
Мұғалім түрлі смайлктер таратып береді.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы көңіл-күйлерін білдіреді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz