Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушы берген тапсырманы орындау

Мерзімі: Пәні: алгебра Сыныбы: 10 Сабақ реті №
Алматы қаласы <<Жаңа Ғасыр>> №175 ГИМНАЗИЯ математика пәнінің мұғалімі Жүзжасарова Күләш

Тақырыбы
Комбинаториканың негізгі ұғымдары мен элементтері (алмастыру, орналастыру, теру).
Мақсаты
Тақырып ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда олардың түрлерін ажыратуға дағдыланады
Жалпы мақсат
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже
Оқушылар тақырыпл ұғымын біледі, түсінеді және есеп шығаруда пайдаланалана отырып сабаққа қызығушылығы артады , өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Миға шабуыл, Шығармашылық тапсырма , Тест, Логикалық тапсырма, <<Ойлан бірік. бөліс>>, Кім шапшаң ойыны , Деңгейлік тапсырма
Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер, kundelik.kz
Ұйымдастыру кезеңі

<<Екі жұлдыз, бір тілек>> тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл - күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Теориясы: <<БІЛУ>> (Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?)
Қызығушылық
тарын ояту
Шығармашылық тапсырма
Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау:
1.Барлық n-нен k бойынша алынған қайталанбайтын терулер санын қалай белгіленеді?
2. <<Комбинаторика>> термині---------------------
3. <<Бином>> сөзі---------------------------------
Оқушы берген тапсырманы орындау
Теориясы: <<ТҮСІНУ>> (Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін?)
10 минуттық тест

Тест тапсырмасы
1. (x+у)5 биномы жіктелуінің 4-ші мүшелерінің коэффициентін табыңдар.
а) 10 b) 12 c) 20 d) 25 е) 22
2. (x+а)16 биномы жіктелуінің 15-ші мүшелерінің коэффициентін табыңдар.
а) 120 b) 100 c) 220 d) 225 е) 60
3. Екі оқушыға 6 кітапты неше тәсілмен үлестіріп беруге болады? а) 64 b) 15 c) 30 d) 72 е) 20
4. Екі оқушыға 6 кітапты неше тәсілмен тең бөліп беруге болады? а) 20 b) 64 c) 30 d) 72 е) 16
5. Сыныпта 9 пән оқиды. 4 түрлі пәннен сабақ кестесін неше тәсілмен жасауға болады? а) 3024 b) 1512 c) 6048 d) 3000 е) 1524
6. Кітап сөресіне 5 кітапты неше тәсілмен қоюға болады? а) 120 b) 15 c) 30 d) 72 е) 20

Әрбір оқушы алдыларына берілген тестті шешеді, есептің шығару жолдарын көрсете отырып, тест кілттерін табады
Теориясы Практикасы: <<ҚОЛДАНУ>> (қарапайым тапсырмалар)
Кітаппен жұмыс
№324 а),ә), 325 а),ә), 326 а),ә), б), в) , 327 а),ә), 328 а)
Оқулық, дәптер
Тақтадағы есептерді шығару
Сергіту сәті
Логикалық тапсырма
1.Сандар қатары қандай да бір заңдылықпен берілген. Сұрақ белгісінің орнына қандай сан жазылу керек?
14(625)11 12(196)2 10(?)5
2. Егер түнгі сағат 12-де жаңбыр жауап жатса, 72 сағаттан соң күннің көзі жарық болатынын сенуге бола ма?
Логикалық тапсырмаға жауап береді
Теориясы: <<ТАЛДАУ>> (Салыстыр, Айырмашылығы неде? Ұқсатығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз, деген болу керек)
Математикалық сауаттылық

<<Ойлан бірік. бөліс>> арқылы тақырыпты талдау
№1 4"Б" сыныпта 25 бала оқиды. Сынып бойынша неше тәсілмен екі кезекшіні тағайындауға болады?
№2 3,4,5,6 цифрларынан неше төрт таңбалы санды құруға болады
№3 Сөздіктің беттерін нөмірлеп шығу үшін 1977 цифр қажет болды. Осы сөздіктің бетін анықтаңдар.
№4 Оқулықтың беттерін нөмірлеп шығу үшін 411 цифр пайдаланылады. Оқулықтың беті қанша?
№5 11 "А" сыныбындағы 5 оқу үздігінен және 11 "Ә" сыныбындағы 4 оқу үздігінен 2 адамды (әр сыныптан 1 оқушыдан) театрға жіберу керек. Мұны неше тәсілмен орындауға болады?
№6 Айша бес әртүрлі ашық хатты бес құрбысына жібергісі келді. Ол оны неше тәсілмен орындай алады?
№7 Төрт жігіт және үш қыз киноға 7 билет сатып алды ( орындар бір қатарда және қатарынан орналасқан). Егер үш қыз бірге отырғылары келсе, онда олар неше тәсілмен орындарға отыра алады?
№ 8 3,4,5,6,7,8 цифрларынан санда цифрлар қайталанбайтындай неше жұп үш таңбалы сан құрауға болады?
№9 Кітап сөресінде 8 кітап, олардың 3-уі бір автордікі. Бір автордың кітаптары қатарынан тұру керек болса, онда кітаптарды неше тәсілмен сөреге қоя алады?
№10 3,4,5,6,7 цифрларынан санда цифрлар қайталанбайтындай неше жұп үш таңбалы сан құрауға болады?
№11 2,3,4,5,6, цифрларынан санда цифрлар қайталанбайтындай неше тақ үш тағбалы сан құрауға болады?
№12 Ержан кездейсоқ екі таңбалы санды таңдады. Қайсы оқиғаның ықтималдығы үлкен: таңдалған сан 10-ға бөлінеді немесе таңдалған сан 12-ға бөлінеді? Жауабында үлкен ықтималдығын жазыңыз.
№13 Маржан Кездейсоқ 2 таңбалы сан таңдады. Қайсы оқиғаның ықтималдығы үлкен: таңдалған сан 11-ге бөлінеді немесе таңдалған сан 12-ге бөлінеді? Жауабында үлкен ықтималдығын жазыңыз.
№14 Балнұр кездейсоқ 3 таңбалы санды таңдады.Қайсы оқиғаның ықтималдығы үлкен: таңдалған сан 110-ға бөлінеді немесе таңдалған сан 120-ға бөлінеді? Жауабында үлкен ықтималдығын жазыңыз.
№15 Медина кездейсоқ 3 таңбалы сан таңдады. Қайсы оқиғаның ықтималдығы үлкен: таңдалған сан 102-ге бөлінеді немесе таңдалған сан 122-ге бөлінеді? Жауабында үлкен ықтималдығын жазыңыз.
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек. Тапсырмаларын бір - біріне көрсету арқылы ой бөліседі, тақырыптың мағанасын аша отырып өзара топпен талқыладайды
<<ЖИНАҚТАУ>> (қорытынды шығар анықтама бер, Мазмұнды жүйелі кесте, сызба, т. Б. түрінде
Кім шапшаң ойыны арқылы сабақты жинақтайды
деңгейлік тапсырма

Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты деңгейлік тапсырма беру беруі
А деңгейі
A214 мәндерін тап
В деңгейі
(х+1)21 биномы жіктеліуінің үшінші мүшелерінің коэффициентін тап
C деңгейі
(х+а)n Ньютон биномы формуласын қосынды түрінде жаз.
Топтар деңгейлік тапсырма арқылы өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
Практикасы : <<БАҒА БЕРУ>> (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің)

Комбинаториканың негізгі ұғымдары мен элементтері (алмастыру, орналастыру, теру) өмірде қандай қажеттілігі бар? Бұл тапсырмаларды қандай жағдайларда пайдаланар едің?
Өз ойларын ортаға салады.
Бағалау
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату.
12 балдық жүйе бойынша
Өзін өзі топпен бағалайды
Рефлексия
Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
Үйге тапсырма беру

№327 ә), 328 ә), 329 а),ә)

Ұқсас жұмыстар
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер Тарих туралы бұрынғы
Топты бағалау
Спорт туралы
Шартты операторы таңдау операторы
Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы
Сабақ бойынша рефлексиялық есеп
Топпен талқылату
Топпен жұмыс жасау
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар.қазбалар туралы
Пәндер