Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сәулет өнерінің түрлері мен типтері
САБАҚ: бейнелеу
Мектеп: <<Еңбек>>жом
Күні:
Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 6
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Сәулет өнерінің түрлері мен типтері.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Сәулет өренінің түрлерін,типтерін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Сәулет өнерін біледі.
Кейбір оқушылар:
Сәулет өнері мен типтерін жаза алады.
Тілдік мақсат
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Дәптер,қалам,маркер,постер.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар: Адам өмірі мен іс әрекеттері үшін үй құрлыстары мен ғимараттар тұрғызу саланы сәулет өрнері деп атаймыз.
Сәулет өнерінің шығу тарихын біле отырып типтерін ажыратады.
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Адам өмір сүру қажеттігінде сәулет өнерінің атқаратын қызметі өте маңызды.
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сәулет өнері төмендегідей типтерге бөлінеді:
Тұрғын жай-қалалық және ауылдық,үйлер,сарайлар.
Қоғамдық-оқу-ағарту,білім үйлері,театр,мәдени-демалыс үйлері.
Өрнеркәсіптік-фабрика,зауыт құрлыстары,электр торабы орталықтары,гидротехникалар.
Тасымал құралдары-теңіз порты,вокзал,метро және т.б.
Инжинерлік құрлыстық-акведуктер,көпір,бөгеттер және т.б
Алдыңғы тақырып
Өтілген тақырыптар бойынша сұрақ жауаптар.Елестетеді,ойлана отырып жауап береді.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
45 минут
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
2 мин
Табыс критерийлері:
1.Кері байланыс орнату.
2.Жаңа тақырыпты толық меңгерту.
3.АКТ-дағы жұмыстарды дұрыс орындау.
4.Жаңа тақырыпты қорытындылау.
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сынапта ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушыларбың бүгінгі күнгі көңіл күйлерін сұрап <<Мозайка>> арқылы оқушыларды әдісі арқылы 4 топқа бөлу.
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, зейінін сабаққа аудару
Қима қағаздар
7- минут
10 минут
2 минут
8 минут
7 минут
5 минут
2 минут
2 минут
Блум жүйесі:
1. Білу
2. Түсіну
3. Қолдану
4. Талдау
5. Жинақтау
6. Бағалау
І. Білу. <<Миға шабуыл>>
1. Сәнді қолданбалы өнердің қандай түрлерін білесіңдер?
2. Қазіргі шеберлерді шабыттандыратын не нәрсе ?
3. Керамика денеіміз не?
4. Қол өнер мен шеберлердің айырмашылығы неде?
ІІ. Түсіну. <<Жигсо>> әдісі.
Адам өмірі мен іс әрекеттері үшін кеңістікте үй құрлыстары мен ғимараттар тұрғызушы саланы сәулет өнері деп атайды.Әр бір құрлыс адамның өмір сүруі,еңбек етуі ,дем алуы, денешынықтыру,оқу үшін сауда және тағы басқа арнап салынады.Сәулет өнері архитектура деп те аталады.Ол латын және грек тілінде <<Бас құрлысшы>> деген мағананы білдіреді.Сәулет өнері ең ерте кезде пайда болды.Қалалардың дамуы мен құрлыстың әр алуан типтері-тұрғын үй,ғимараттар,байларға арналған үйлер, ғибадатханалар,кедейлерге арналған құрлыстар пайда бола бастады.Стилі мен бағытын өзгерткіш,құрлыстың әр алуан типтерін жасап шығарды.
Сәулет өнері төмендегідей типтерге бөлінеді:
Тұрғын жай-қалалық және ауылдық,үйлер,сарайлар.
Қоғамдық-оқу-ағарту,білім үйлері,театр,мәдени-демалыс үйлері.
Өрнеркәсіптік-фабрика,зауыт құрлыстары,электр торабы орталықтары,гидротехникалар.
Тасымал құралдары-теңіз порты,вокзал,метро және т.б.
Инжинерлік құрлыстық-акведуктер,көпір,бөгеттер және т.б
Шағын пішінді сәулет өнері деп-сәулет өнерінің бұл түріне-ашық алаңда ұйымдастыруға бақ саябақ компазициясын толықтыру үшін пайдаланылатын құрлыстар жатады.Мысалы:бұрқақ,баспалдақ,кішкене көпірлер,шарбақтардың функциялық және сәндік маңызы бар шам павелон,аялдама,киоскілер,қаланы абаттандыру элементтері ретінде қажет:тас бағана ескерткіштердің мемориалдық мәні бар,ал жарнама тақтайшалары ақпарат таратушы қызметін атқарады.Сәулет өнерінің дамуы ғылы мен техниканың өрістеуімен тығыз байланысты.
Сергіту сәті : Патриоттық ән айту
ІІІ Қолдану "Шығармашылық шарт" әдісі арқылы
сурет салу.
1. >>Біз көп ұлтты халықпыз>>
2. <>
3. <<Ауылым алтын бесігім>>
IV. Талдау. <<Адасқан әріптер>>
5.Жинақтау "Жұптық сұрақ-жауап" әдісі арқылы
тақырыптық сұрақтар беру.
Формативті бағалау: Смайликтер арқылы бағалау
Кері байланыс: <<Смайликтер>>
Оқушылар қолдарындарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын жазып, сол жұмыстын тұсына жапсырады.
Үйге тапсырма: <<Сәулет өнерінің түрлері мен типтері.>>
Оқушылар интерактивті тақтадан көріп,сұрақтарға жауап береді
Презентациядағы материалдың жан-жақтылы зертеу, саралау
Жанды дауыста ән айтады.
Оқушылар берілген тақырыпша бойынша идеяны анықтап постерге сурет салаып қорғайды.
Тапсырманы орындау үшін сын тұрғысынан ойлай отырып ізденеді, талқылайды,ой бөліседі.Уақыт кеңістігін сақтау
Бағалау парақшалары
Стикерлер
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пән аралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс.
*
*
Маткматика пәндімен пәнаралық байланыс бар. Таныстырылым қолданылады, Интерактивті тақтаны 20 - 25 минуттан артық қолдануға болмайды. Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі сақталады.
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Мектеп: <<Еңбек>>жом
Күні:
Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 6
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Сәулет өнерінің түрлері мен типтері.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Сәулет өренінің түрлерін,типтерін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Сәулет өнерін біледі.
Кейбір оқушылар:
Сәулет өнері мен типтерін жаза алады.
Тілдік мақсат
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Дәптер,қалам,маркер,постер.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар: Адам өмірі мен іс әрекеттері үшін үй құрлыстары мен ғимараттар тұрғызу саланы сәулет өрнері деп атаймыз.
Сәулет өнерінің шығу тарихын біле отырып типтерін ажыратады.
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Адам өмір сүру қажеттігінде сәулет өнерінің атқаратын қызметі өте маңызды.
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сәулет өнері төмендегідей типтерге бөлінеді:
Тұрғын жай-қалалық және ауылдық,үйлер,сарайлар.
Қоғамдық-оқу-ағарту,білім үйлері,театр,мәдени-демалыс үйлері.
Өрнеркәсіптік-фабрика,зауыт құрлыстары,электр торабы орталықтары,гидротехникалар.
Тасымал құралдары-теңіз порты,вокзал,метро және т.б.
Инжинерлік құрлыстық-акведуктер,көпір,бөгеттер және т.б
Алдыңғы тақырып
Өтілген тақырыптар бойынша сұрақ жауаптар.Елестетеді,ойлана отырып жауап береді.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
45 минут
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
2 мин
Табыс критерийлері:
1.Кері байланыс орнату.
2.Жаңа тақырыпты толық меңгерту.
3.АКТ-дағы жұмыстарды дұрыс орындау.
4.Жаңа тақырыпты қорытындылау.
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сынапта ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушыларбың бүгінгі күнгі көңіл күйлерін сұрап <<Мозайка>> арқылы оқушыларды әдісі арқылы 4 топқа бөлу.
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, зейінін сабаққа аудару
Қима қағаздар
7- минут
10 минут
2 минут
8 минут
7 минут
5 минут
2 минут
2 минут
Блум жүйесі:
1. Білу
2. Түсіну
3. Қолдану
4. Талдау
5. Жинақтау
6. Бағалау
І. Білу. <<Миға шабуыл>>
1. Сәнді қолданбалы өнердің қандай түрлерін білесіңдер?
2. Қазіргі шеберлерді шабыттандыратын не нәрсе ?
3. Керамика денеіміз не?
4. Қол өнер мен шеберлердің айырмашылығы неде?
ІІ. Түсіну. <<Жигсо>> әдісі.
Адам өмірі мен іс әрекеттері үшін кеңістікте үй құрлыстары мен ғимараттар тұрғызушы саланы сәулет өнері деп атайды.Әр бір құрлыс адамның өмір сүруі,еңбек етуі ,дем алуы, денешынықтыру,оқу үшін сауда және тағы басқа арнап салынады.Сәулет өнері архитектура деп те аталады.Ол латын және грек тілінде <<Бас құрлысшы>> деген мағананы білдіреді.Сәулет өнері ең ерте кезде пайда болды.Қалалардың дамуы мен құрлыстың әр алуан типтері-тұрғын үй,ғимараттар,байларға арналған үйлер, ғибадатханалар,кедейлерге арналған құрлыстар пайда бола бастады.Стилі мен бағытын өзгерткіш,құрлыстың әр алуан типтерін жасап шығарды.
Сәулет өнері төмендегідей типтерге бөлінеді:
Тұрғын жай-қалалық және ауылдық,үйлер,сарайлар.
Қоғамдық-оқу-ағарту,білім үйлері,театр,мәдени-демалыс үйлері.
Өрнеркәсіптік-фабрика,зауыт құрлыстары,электр торабы орталықтары,гидротехникалар.
Тасымал құралдары-теңіз порты,вокзал,метро және т.б.
Инжинерлік құрлыстық-акведуктер,көпір,бөгеттер және т.б
Шағын пішінді сәулет өнері деп-сәулет өнерінің бұл түріне-ашық алаңда ұйымдастыруға бақ саябақ компазициясын толықтыру үшін пайдаланылатын құрлыстар жатады.Мысалы:бұрқақ,баспалдақ,кішкене көпірлер,шарбақтардың функциялық және сәндік маңызы бар шам павелон,аялдама,киоскілер,қаланы абаттандыру элементтері ретінде қажет:тас бағана ескерткіштердің мемориалдық мәні бар,ал жарнама тақтайшалары ақпарат таратушы қызметін атқарады.Сәулет өнерінің дамуы ғылы мен техниканың өрістеуімен тығыз байланысты.
Сергіту сәті : Патриоттық ән айту
ІІІ Қолдану "Шығармашылық шарт" әдісі арқылы
сурет салу.
1. >>Біз көп ұлтты халықпыз>>
2. <
3. <<Ауылым алтын бесігім>>
IV. Талдау. <<Адасқан әріптер>>
5.Жинақтау "Жұптық сұрақ-жауап" әдісі арқылы
тақырыптық сұрақтар беру.
Формативті бағалау: Смайликтер арқылы бағалау
Кері байланыс: <<Смайликтер>>
Оқушылар қолдарындарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын жазып, сол жұмыстын тұсына жапсырады.
Үйге тапсырма: <<Сәулет өнерінің түрлері мен типтері.>>
Оқушылар интерактивті тақтадан көріп,сұрақтарға жауап береді
Презентациядағы материалдың жан-жақтылы зертеу, саралау
Жанды дауыста ән айтады.
Оқушылар берілген тақырыпша бойынша идеяны анықтап постерге сурет салаып қорғайды.
Тапсырманы орындау үшін сын тұрғысынан ойлай отырып ізденеді, талқылайды,ой бөліседі.Уақыт кеңістігін сақтау
Бағалау парақшалары
Стикерлер
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пән аралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс.
*
*
Маткматика пәндімен пәнаралық байланыс бар. Таныстырылым қолданылады, Интерактивті тақтаны 20 - 25 минуттан артық қолдануға болмайды. Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі сақталады.
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz