Сәулет өнерінің түрлері мен типтері

САБАҚ: бейнелеу
Мектеп: «Еңбек»жом
САБАҚ: бейнелеу: Күні:
Мектеп: «Еңбек»жом: Мұғалімнің есімі:
САБАҚ: бейнелеу: СЫНЫП: 6
Мектеп: «Еңбек»жом: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
САБАҚ: бейнелеу: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Мектеп: «Еңбек»жом: Сәулет өнерінің түрлері мен типтері.
САБАҚ: бейнелеу:

Сабақ мақсаттары

Мектеп: «Еңбек»жом: Барлық оқушылар:
САБАҚ: бейнелеу: Сәулет өренінің түрлерін, типтерін біледі.
САБАҚ: бейнелеу: Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ: бейнелеу: Сәулет өнерін біледі.
САБАҚ: бейнелеу: Кейбір оқушылар:
САБАҚ: бейнелеу: Сәулет өнері мен типтерін жаза алады.
САБАҚ: бейнелеу: Тілдік мақсат
Мектеп: «Еңбек»жом: Негізгі сөздер мен тіркестер:
САБАҚ: бейнелеу: Дәптер, қалам, маркер, постер.
САБАҚ: бейнелеу: Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
САБАҚ: бейнелеу: Талқылауға арналған тармақтар: Адам өмірі мен іс әрекеттері үшін үй құрлыстары мен ғимараттар тұрғызу саланы сәулет өрнері деп атаймыз.
САБАҚ: бейнелеу: Сәулет өнерінің шығу тарихын біле отырып типтерін ажыратады.
САБАҚ: бейнелеу: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба? Адам өмір сүру қажеттігінде сәулет өнерінің атқаратын қызметі өте маңызды.
САБАҚ: бейнелеу:

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Сәулет өнері төмендегідей типтерге бөлінеді:

Тұрғын жай-қалалық және ауылдық, үйлер, сарайлар.

Қоғамдық-оқу-ағарту, білім үйлері, театр, мәдени-демалыс үйлері.

Өрнеркәсіптік-фабрика, зауыт құрлыстары, электр торабы орталықтары, гидротехникалар.

Тасымал құралдары-теңіз порты, вокзал, метро және т. б.

Инжинерлік құрлыстық-акведуктер, көпір, бөгеттер және т. б

САБАҚ: бейнелеу: Алдыңғы тақырып
Мектеп: «Еңбек»жом: Өтілген тақырыптар бойынша сұрақ жауаптар. Елестетеді, ойлана отырып жауап береді.
САБАҚ: бейнелеу: Жоспар
САБАҚ: бейнелеу:

Жоспарланған уақыт

45 минут

Мектеп: «Еңбек»жом: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
САБАҚ: бейнелеу:

Басталуы

2 мин

Мектеп: «Еңбек»жом:

Табыс критерийлері:

1. Кері байланыс орнату.

2. Жаңа тақырыпты толық меңгерту.

3. АКТ-дағы жұмыстарды дұрыс орындау.

4. Жаңа тақырыпты қорытындылау.

Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сынапта ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушыларбың бүгінгі күнгі көңіл күйлерін сұрап «Мозайка» арқылы оқушыларды әдісі арқылы 4 топқа бөлу.

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, зейінін сабаққа аудару

Қима қағаздар

САБАҚ: бейнелеу:

7- минут

10 минут

2 минут

8 минут

7 минут

5 минут

2 минут

2 минут

Мектеп: «Еңбек»жом:

Блум жүйесі:

1 . Білу
2. Түсіну
3. Қолдану
4. Талдау
5. Жинақтау
6. Бағалау

І. Білу. «Миға шабуыл»

1. Сәнді қолданбалы өнердің қандай түрлерін білесіңдер?

2. Қазіргі шеберлерді шабыттандыратын не нәрсе ?

3. Керамика денеіміз не?

4. Қол өнер мен шеберлердің айырмашылығы неде?

ІІ. Түсіну. «Жигсо» әдісі.

Адам өмірі мен іс әрекеттері үшін кеңістікте үй құрлыстары мен ғимараттар тұрғызушы саланы сәулет өнері деп атайды. Әр бір құрлыс адамның өмір сүруі, еңбек етуі, дем алуы, денешынықтыру, оқу үшін сауда және тағы басқа арнап салынады. Сәулет өнері архитектура деп те аталады. Ол латын және грек тілінде «Бас құрлысшы» деген мағананы білдіреді. Сәулет өнері ең ерте кезде пайда болды. Қалалардың дамуы мен құрлыстың әр алуан типтері-тұрғын үй, ғимараттар, байларға арналған үйлер, ғибадатханалар, кедейлерге арналған құрлыстар пайда бола бастады. Стилі мен бағытын өзгерткіш, құрлыстың әр алуан типтерін жасап шығарды.

Сәулет өнері төмендегідей типтерге бөлінеді:

Тұрғын жай-қалалық және ауылдық, үйлер, сарайлар.

Қоғамдық-оқу-ағарту, білім үйлері, театр, мәдени-демалыс үйлері.

Өрнеркәсіптік-фабрика, зауыт құрлыстары, электр торабы орталықтары, гидротехникалар.

Тасымал құралдары-теңіз порты, вокзал, метро және т. б.

Инжинерлік құрлыстық-акведуктер, көпір, бөгеттер және т. б

Шағын пішінді сәулет өнері деп-сәулет өнерінің бұл түріне-ашық алаңда ұйымдастыруға бақ саябақ компазициясын толықтыру үшін пайдаланылатын құрлыстар жатады. Мысалы:бұрқақ, баспалдақ, кішкене көпірлер, шарбақтардың функциялық және сәндік маңызы бар шам павелон, аялдама, киоскілер, қаланы абаттандыру элементтері ретінде қажет:тас бағана ескерткіштердің мемориалдық мәні бар, ал жарнама тақтайшалары ақпарат таратушы қызметін атқарады. Сәулет өнерінің дамуы ғылы мен техниканың өрістеуімен тығыз байланысты.

Сергіту сәті : Патриоттық ән айту

ІІІ Қолдану “Шығармашылық шарт” әдісі арқылы

сурет салу.

  1. »Біз көп ұлтты халықпыз»
  2. «Expo2017»
  3. «Ауылым алтын бесігім»

IV. Талдау. «Адасқан әріптер»

5. Жинақтау “Жұптық сұрақ-жауап” әдісі арқылы

тақырыптық сұрақтар беру.

Формативті бағалау: Смайликтер арқылы бағалау

Кері байланыс: «Смайликтер »

Оқушылар қолдарындарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын жазып, сол жұмыстын тұсына жапсырады.

Үйге тапсырма: «Сәулет өнерінің түрлері мен типтері. »

Оқушылар интерактивті тақтадан көріп, сұрақтарға жауап береді

Презентациядағы материалдың жан-жақтылы зертеу, саралау

Жанды дауыста ән айтады.

Оқушылар берілген тақырыпша бойынша идеяны анықтап постерге сурет салаып қорғайды.

Тапсырманы орындау үшін сын тұрғысынан ойлай отырып ізденеді, талқылайды, ой бөліседі. Уақыт кеңістігін сақтау

Бағалау парақшалары

Стикерлер

САБАҚ: бейнелеу:

Ұқсас жұмыстар
Бейнелеу өнерінің бастауы
Сәулет өнері
Сәулет өнері жайлы ақпарат
Сабақтың барысы. Бейнелеу өнерінің түрлері
Қазақстанның сәулет өнері. Әсем Астана
Сәулет ескерткіштері. 5 сынып
"Сәулет өнері және құрылыс."
Интерактивтік тақта
Музыка пәнінен оқу бағдарламасы
Сәулет өнерінің тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz