Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қатысқан оқушы
ШҚО Абай ауданы М.Әуезов атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сағыбаева Айтолқын
Сабақ
Пәні: Қазақ әдебиеті
Сынып: 5 Күні:9.03.2017ж
Барлық оқушы саны:23
Қатысқан оқушы:
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқулық.Әдебиет- 5.Дидактикалық материалдар
Түрі: аралас сабақ
Типі:білімді бекіту
Тақырып:
Қ.Шаңғытбаев <<Сабалақ>>
Жалпы
мақсаты
1.Оқушыларға жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы түсіндіре отырып, Сабалақ өлеңінің тарихи өлең екенін және Абылай хан туралы түсінік беру.
2.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, жүйелі сөйлеуге, ұқыптылыққа үйрету,Жақсы мен жаманды ажырата білуге жаманнан жиреніп жақсыдан үйренуге талпындыру.
3.Тақырып бойынша алған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру, жаттығу жұмыстарын орындата отырып есте сақтау,ойлау қабілеттерін дамыту,сөздік қорларын молайту
Ресурстары:
Оқулық 5-сынып.
Әдіс-тәсілдері:
Тәсілі:жекелей,жұптық,топтық
Әдістер:сұрақ-жауап, әңгімелеу
Оқыту нәтижелері:
* <<Оқу материалдарын>> өз беттерімен баяндауды үйренеді
* Сұраққа нақты жауап береді.Тапсырмаларды орындай алады
* Күнделікті өмірмен байланыстыра қолдана алады.
Түйінді
идеялар:
Абылай хан туралы қосымша мәліметтер жинайды өлеңнің құрылысы туралы өз беттерімен ізденіп қосымша мәлімет жинай алады.
Дереккөздер:
Керекті жабдықтар:
Ақ беттер қалам, қарындаш,бор,ертегі кітаптар
Сабақтың
барысы:
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Бағалау
Модульдар
І.Ұйымдастыру
кезеңі
1.Сәлемдесу,түгендеу
2.Оқушының көңіл-күйін сабаққа аудару
Сабаққа назарын аударады
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
ІІ.Үй тапсырмасы:
Өткенді қайталау
<<Менің Республикам>> өлеңін жатқа сұрау
ауызша
Өзін-өзі бағалау
Білімді
өзектендіру:
Жаңа тақырып
<<Сабалақ>> өлеңінің мазмұнымен таныстыру, Тарихи деректерге тоқталу
Сөздікпен жұмыс:
Дәптермен жұмыс:
Білгендерін ортаға салады. Жұптық жұмыс, сұраққа жауап іздейді. Басқалардың пікірін тыңдайды
Бірін-бірі бағалау
Жұптық жұмыс, топпен жұмыс қорғау
Мұғалім бағасы
Сергіту сәті:
Сабақты
қорытындылау.
Тарихқа шолу
Оқушылар бірін-бірі тексереді
Бекіту сұрақтары
Бағалау
Оқушыларды жұмыстарына қарай бағалау
Рефлекция
Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерін қалай?Бас бармақ
Үйге тапсырма
Өлеңді мәнерлеп оқу
Сабақ
Пәні: Қазақ әдебиеті
Сынып: 5 Күні:9.03.2017ж
Барлық оқушы саны:23
Қатысқан оқушы:
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқулық.Әдебиет- 5.Дидактикалық материалдар
Түрі: аралас сабақ
Типі:білімді бекіту
Тақырып:
Қ.Шаңғытбаев <<Сабалақ>>
Жалпы
мақсаты
1.Оқушыларға жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы түсіндіре отырып, Сабалақ өлеңінің тарихи өлең екенін және Абылай хан туралы түсінік беру.
2.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, жүйелі сөйлеуге, ұқыптылыққа үйрету,Жақсы мен жаманды ажырата білуге жаманнан жиреніп жақсыдан үйренуге талпындыру.
3.Тақырып бойынша алған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру, жаттығу жұмыстарын орындата отырып есте сақтау,ойлау қабілеттерін дамыту,сөздік қорларын молайту
Ресурстары:
Оқулық 5-сынып.
Әдіс-тәсілдері:
Тәсілі:жекелей,жұптық,топтық
Әдістер:сұрақ-жауап, әңгімелеу
Оқыту нәтижелері:
* <<Оқу материалдарын>> өз беттерімен баяндауды үйренеді
* Сұраққа нақты жауап береді.Тапсырмаларды орындай алады
* Күнделікті өмірмен байланыстыра қолдана алады.
Түйінді
идеялар:
Абылай хан туралы қосымша мәліметтер жинайды өлеңнің құрылысы туралы өз беттерімен ізденіп қосымша мәлімет жинай алады.
Дереккөздер:
Керекті жабдықтар:
Ақ беттер қалам, қарындаш,бор,ертегі кітаптар
Сабақтың
барысы:
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Бағалау
Модульдар
І.Ұйымдастыру
кезеңі
1.Сәлемдесу,түгендеу
2.Оқушының көңіл-күйін сабаққа аудару
Сабаққа назарын аударады
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
ІІ.Үй тапсырмасы:
Өткенді қайталау
<<Менің Республикам>> өлеңін жатқа сұрау
ауызша
Өзін-өзі бағалау
Білімді
өзектендіру:
Жаңа тақырып
<<Сабалақ>> өлеңінің мазмұнымен таныстыру, Тарихи деректерге тоқталу
Сөздікпен жұмыс:
Дәптермен жұмыс:
Білгендерін ортаға салады. Жұптық жұмыс, сұраққа жауап іздейді. Басқалардың пікірін тыңдайды
Бірін-бірі бағалау
Жұптық жұмыс, топпен жұмыс қорғау
Мұғалім бағасы
Сергіту сәті:
Сабақты
қорытындылау.
Тарихқа шолу
Оқушылар бірін-бірі тексереді
Бекіту сұрақтары
Бағалау
Оқушыларды жұмыстарына қарай бағалау
Рефлекция
Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерін қалай?Бас бармақ
Үйге тапсырма
Өлеңді мәнерлеп оқу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz