Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Қысқа мерзімді жоспар
Дене шынықтыру
Сабақтың тақырыбы: Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру.
Мектебі: Амангелді атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 08.02.17 жыл.
Мұғалімі: Ахметова Г.
Сынып МАД сынып
Қатысқаны: Қатыспағаны.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Қар кесегін біледі. Оны қалай жасау керек екенін түсінеді. Дәлдеп лақтыруды үйренеді.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Қар кесегін біледі. Оны қалай жасау керек екенін түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Қар кесегін дәлдеп лақтырудың әдіс тәсілін үйренеді.
Кейбір оқушылар: Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыруда қолданады.
Төбешіктен сырғанап түсу және көтерілу ережесін қайталау
Бастапқы білім
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы 5 минут
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Шаттық шеңбер
Сабақтың ортасы 20 минут
Сергіту сәті
(АКТ) арқылы жаңа сабақты түсіндіру.
Мұғалімнің көрсеткен жаттығуларын қайталай отырып жаңа тақырыпта берілген жаттығуларды үйренеді.
Спорт алаңында тәжірибе жасайды.
Кері байланыс
Бағалау
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Суреттер
Плакаттар
Видеожазба
Спорт алаңы
Сабақтың соңы 5минут
Бағалау
Бүгінгі сабақта болған көңіл - күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
Бағалау тақтасы
Қосымша ақпарат
Дифференциация
Бағалауға Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында мақтау сөздерді көп айтамын. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма ретінде кеспе буындар таратамын. Буыннан сөз құрастырады.
Бас бармақ әдісін пайдаланамын.
Үшкір заттарды пайдаланбауға, қаламсаптарын дұрыс ұстауға кеңес беремін.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Дене шынықтыру
Сабақтың тақырыбы: Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру.
Мектебі: Амангелді атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 08.02.17 жыл.
Мұғалімі: Ахметова Г.
Сынып МАД сынып
Қатысқаны: Қатыспағаны.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Қар кесегін біледі. Оны қалай жасау керек екенін түсінеді. Дәлдеп лақтыруды үйренеді.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Қар кесегін біледі. Оны қалай жасау керек екенін түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Қар кесегін дәлдеп лақтырудың әдіс тәсілін үйренеді.
Кейбір оқушылар: Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыруда қолданады.
Төбешіктен сырғанап түсу және көтерілу ережесін қайталау
Бастапқы білім
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы 5 минут
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Шаттық шеңбер
Сабақтың ортасы 20 минут
Сергіту сәті
(АКТ) арқылы жаңа сабақты түсіндіру.
Мұғалімнің көрсеткен жаттығуларын қайталай отырып жаңа тақырыпта берілген жаттығуларды үйренеді.
Спорт алаңында тәжірибе жасайды.
Кері байланыс
Бағалау
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Суреттер
Плакаттар
Видеожазба
Спорт алаңы
Сабақтың соңы 5минут
Бағалау
Бүгінгі сабақта болған көңіл - күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
Бағалау тақтасы
Қосымша ақпарат
Дифференциация
Бағалауға Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында мақтау сөздерді көп айтамын. Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма ретінде кеспе буындар таратамын. Буыннан сөз құрастырады.
Бас бармақ әдісін пайдаланамын.
Үшкір заттарды пайдаланбауға, қаламсаптарын дұрыс ұстауға кеңес беремін.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz