Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кейбір оқушылар

Сабақ жоспары
Сабақ: Уақыт
Мектеп:"У.М.Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ
Күні:
Мұғалімнің есімі: Сеитова Гүлжанар Тойбекқызы
СЫНЫП: 3
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)
Тыңдалым: Ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және түсіну, жеке сөйлемдердің мағынасын нақтылау үшін сұрақтар қою.
Оқылым: Сөздіктер мен анықтамалардан қажетті ақпаратты іздеу жолын білу және табу.
Жазылым: Тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:

Сөздерді аударады, жаңа сөздердің мағынасын түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі:

Сөз тіркестерін құрастырады, салыстырады, көрсетеді, әңгімелейді

Кейбір оқушылар:

Апта күндері туралы айтады, алған білімін көрсетеді
Тілдік мақсат


Оқушылар:
* Ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдайды және түсінеді, жеке сөйлемдердің мағынасын нақтылау үшін сұрақтар қоя алады.
* Тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, өзара байланысқан сөйлем айта.
Жоспар
Жоспар-
ланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
Басталуы
1 минут

2 минут

10 минут
1. Ұйымдастыру кезеңі. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Шаттық шеңбері.

Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек,
Көңілді боп жүрейік!

Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік!

2. Топқа бөлу. "Пазл" әдісі арқылы үш топқа бөлу.

Кіріспе:

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. (Жұптық жұмыс)
Ойлау деңгейлері
Бағалау критерийлері
Білу
Түсіну
- жаңа сөздерді есінде сақтайды, мағынасын түсінеді
Апта ұзақ па?
Ай ұзақ па?
Қолдану Ай ұзақ па?
Жыл ұзақ па?
-сызба бойынша сұрақтарға жауап береді,сипаттап айтады Күн ұзақ па?
Апта ұзақ па?

НЕГЕ?
Сұрақтарға жауап беру арқылы салыстыру, сөздіктен аудармаларын табу
Апта - неделя
Күн - день
Ай - месяц
Жыл - год
Қ.Б.: Өзара бағалау. Смайликтерді бір-біріне сыйлау.

Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
- жаңа сөздерді есінде сақтайды, мағынасын түсінеді
-жаңа сөздерді атай алады, аудармасын біледі
-сызба бойынша сұрақтарға жауап береді,сипаттап айтады
- сызба бойынша сұрақтарға жауап береді.
- күн, апта, ай, жылдардың ұзақтығын ажыратады.

пазл

интерактивті тақта
Ортасы
5 минут

10 минут
2-тапсырма. Кесте бойынша сөйле(Топтық жұмыс)
бір аптада 7 күн бар

Себебі
бір айда 30-31 күн бар

бір жылда 365 (366) күн бар

Берілген тапсырма арқылы диалог құру.
- Бір аптада неше күн бар?
- Бір аптада 7 күн бар.
- Бір айда неше күн бар?
- Бір айда 30,31 күн бар
- бір жылда неше күн бар?
- Бір жылда неше күн бар?

Қ.Б:"Бас бармақ" Бас бармақты жоғары не төмен көрсету арқылы бағалау.

3-тапсырма. Апта күндерін қайтала, оқы, әңгіме құрастыр (жеке жұмыс)
1 деңгей
- апта күндерін оқиды, аудар
2 деңгей
- апта күндері тақырыбына байланысты сөз тіркестерін құрастыр
3 деңгей
- апта күндері тақырыбында сөйлем құрастыр

Қ.Б.: Өзін-өзі бағалау "Инсерт" (Мен білемін, мен білдім, мен білгім келеді)

Жетістік критерийлері:
1. Сөздіктен жаңа сөздерді табу
2. Сөз тіркестерін құру
3. Сөйлемдер құрастыру.

кеспе қағаздары

бағалау парағы
Аяқталуы
10 минут
Кері байланыс "Ыстық орындық"

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
* Көбірек қолдау
сөздерді аудару үшін сөздік ұсыну
* Біршама қолдау
сөйлем құрастыру үшін қима қағаздары бар сөздерді ұсыну
* Болмашы қолдау
апта күніне байланысты сызба беру

* Бас бармақ
бас бармақты жоғары не төмен көрсету арқылы
* Өзін-өзі бағалау "Инсерт"
Мен білемін
Мен білдім
Мен білгім келеді
* Смайликтер арқылы

АКТ - есте сақтау қабілеті дамиды
Құндылықтардағы байланыс -
апта күндерін қазақша айта алады.
Пәнаралық байланыс:
орыс тілі - апта күндері тақырыбына қатысты сөздерді аударады.

Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысбы болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру
Жанды және жансыз табиғат
Металдардың коррозияға ұшырауы
Сабақтың ортасы. Оқушылармен амандасу
Модификациялық өзгергіштіктің белгілері
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату
Күтім жасау
Барлық оқушылар. Көпшілік оқушылар
Суреттерді салыстыр
Сынып жетекшісінің міндеті сан алуан
Пәндер