Кейбір оқушылар

Сабақ жоспары

Сабақ: Уақыт
Мектеп: "У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ
Сабақ:Уақыт: Күні:
Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ: Мұғалімнің есімі: Сеитова Гүлжанар Тойбекқызы
Сабақ:Уақыт: СЫНЫП: 3
Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ:Уақыт: Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)
Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ:

Тыңдалым: Ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және түсіну, жеке сөйлемдердің мағынасын нақтылау үшін сұрақтар қою.

Оқылым: Сөздіктер мен анықтамалардан қажетті ақпаратты іздеу жолын білу және табу.

Жазылым: Тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу.

Сабақ:Уақыт: Сабақ мақсаттары
Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ: Барлық оқушылар:
Сабақ:Уақыт: Сөздерді аударады, жаңа сөздердің мағынасын түсінеді
Сабақ:Уақыт: Оқушылардың басым бөлігі:
Сабақ:Уақыт: Сөз тіркестерін құрастырады, салыстырады, көрсетеді, әңгімелейді
Сабақ:Уақыт: Кейбір оқушылар:
Сабақ:Уақыт: Апта күндері туралы айтады, алған білімін көрсетеді
Сабақ:Уақыт: Тілдік мақсат
Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ:

Оқушылар:

  • Ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдайды және түсінеді, жеке сөйлемдердің мағынасын нақтылау үшін сұрақтар қоя алады.
  • Тақырыпқа сәйкес сөздерді қолдана отырып, өзара байланысқан сөйлем айта.
Сабақ:Уақыт: Жоспар
Сабақ:Уақыт:

Жоспар-

ланған

уақыт

Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Сабақ:Уақыт:

Басталуы

1 минут

2 минут

10 минут

Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ:

C:\Users\User\Desktop\ozin-ozi-tanu-p-ninien-ashyk-sabak-tak-yryby-adamghiershilik-asyl-k-asiiet_2.jpeg 1. Ұйымдастыру кезеңі. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Шаттық шеңбері.

Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек,
Көңілді боп жүрейік!

Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік!

C:\Users\User\Desktop\puzzle.gif 2. Топқа бөлу. "Пазл" әдісі арқылы үш топқа бөлу.

Кіріспе:

1-тапсырма . Сұрақтарға жауап бер. (Жұптық жұмыс)

:
:
:
:

НЕГЕ?

Сұрақтарға жауап беру арқылы салыстыру, сөздіктен аудармаларын табу

Апта - неделя

Күн - день

Ай - месяц

Жыл - год

Қ. Б. : Өзара бағалау. Смайликтерді бір-біріне сыйлау.

:
:
:
:

C:\Users\User\Desktop\Smilies_3.jpg

Ойлау деңгейлері
Бағалау критерийлері

Білу

Түсіну

- жаңа сөздерді есінде сақтайды, мағынасын түсінеді
Қолдану
-сызба бойынша сұрақтарға жауап береді, сипаттап айтады
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
- жаңа сөздерді есінде сақтайды, мағынасын түсінеді
-жаңа сөздерді атай алады, аудармасын біледі
-сызба бойынша сұрақтарға жауап береді, сипаттап айтады

- сызба бойынша сұрақтарға жауап береді.

- күн, апта, ай, жылдардың ұзақтығын ажыратады.

пазл

интерактивті тақта

Сабақ:Уақыт:
Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ:
Сабақ:Уақыт:
Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ:
Сабақ:Уақыт:
Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ:
Сабақ:Уақыт:
Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ:
Сабақ:Уақыт:
Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ:
Сабақ:Уақыт:
Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ:
Сабақ:Уақыт:

Ортасы

5 минут

10 минут

Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ:

2-тапсырма. Кесте бойынша сөйле( Топтық жұмыс)

Берілген тапсырма арқылы диалог құру.

- Бір аптада неше күн бар?

- Бір аптада 7 күн бар.

- Бір айда неше күн бар?

- Бір айда 30, 31 күн бар

- бір жылда неше күн бар?

- Бір жылда неше күн бар?

Қ. Б: "Бас бармақ" Бас бармақты жоғары не төмен көрсету арқылы бағалау.

3-тапсырма. Апта күндерін қайтала, оқы, әңгіме құрастыр (жеке жұмыс)

1 деңгей

- апта күндерін оқиды, аудар

2 деңгей

- апта күндері тақырыбына байланысты сөз тіркестерін құрастыр

3 деңгей

- апта күндері тақырыбында сөйлем құрастыр

Қ. Б. : Өзін-өзі бағалау "Инсерт" (Мен білемін, мен білдім, мен білгім келеді)

Жетістік критерийлері:

1. Сөздіктен жаңа сөздерді табу

2. Сөз тіркестерін құру

3. Сөйлемдер құрастыру.

кеспе қағаздары

бағалау парағы

Сабақ:Уақыт:

Аяқталуы

10 минут

Мектеп:"У. М. Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі" КММ: Кері байланыс "Ыстық орындық"
Сабақ:Уақыт: Қосымша ақпарат

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру
Жанды және жансыз табиғат
Металдардың коррозияға ұшырауы
Сабақтың ортасы. Оқушылармен амандасу
Модификациялық өзгергіштіктің белгілері
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату
Күтім жасау
Барлық оқушылар. Көпшілік оқушылар
Суреттерді салыстыр
Сынып жетекшісінің міндеті сан алуан
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz