Бір пішін

Күні: 09. 12. 2016

Сынып: 3 «Б»

Пән: Санау

Тақырыбы: «1 саны және цифры»

Мақсаты: Оқушыларды 1 саны және цифрымен таныстыру.

Міндеттері:

1. Білімділік: Оқушыларды 1 саны және цифрымен таныстыру. 1 цифры мен заттардың санын сәйкестендіре білуді меңгерту. Бір цифрын жазуға үйрету.

2. Түзете-дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін, ойлау қабілеттерін, математикалық тілін дамыту.

3. Тәрбиелік: Өзара достастыққа, сыйастыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: цифрлар, суреттер

Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Нәтиже
Сабақтың кезеңдері: I. ПДК
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Шаттық шеңберіне шақыру.

-Балалар, қазір бізде қандай сабақ?

-Санау сабағында біз не істейміз?

-Дұрыс, балалар.

-Бүгін желтоқсанның тоғызы.

-Балалар, қазір қандай жыл мезгілі?

-Қыс мезгілі несімен ерекшеленеді?

-Дұрыс айтасыңдар, балалар. Қыста не болады?

Қыс мезгілінде күн суық болады, біз тоңамыз. Ендеше, қазір қолымыз-ды бір-бірімізге беріп жылынып алайық.

Сенен жылу аламын (сол жағына қарайды)

Жүрегіме саламын (жүректерін ұстайды)

Достарыма сыйлаймын (оңға қарайды)

Өз бойыма жинаймын

Оқушылар бір-біріне тілектер айтады.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқу құралдарын дайындайды.

Балалар дөңгеленіп, шаттық шеңберіне жиналады.

-Бізде санау сабағы.

-Санау сабағында біз санаймыз, түстерді ажыратамыз, дәптермен жұмыс жасаймыз.

-Қыс мезгілі.

Қыста қар жауады, күн суытады.

Оқушылар мұғаліммен ілесе отырып, қимылдарды жасайды.

Нәтиже:
Сабақтың кезеңдері: II. Негізгі бөлім
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: Өткенді қайталау (Көп, біреу)
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға тақырыпқа байланысты карточкалар таратылады. Әр оқушы жекелей жұмыс жасайды.

-Балалар, суретте не бейнеленген?

-Қайсысы көп? Қайсы зат біреу?

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар карточкаларды алады, суреттерін қарайды.

-Суретте балалар бейнеленген.

-Мында бір бала, мында көп бала т. б

Сабақтың кезеңдері: Тірек білімдерін жетілдіру.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. «Математикалық эстафета».

Шарты: 1-10 дейін тура санау.

2. «Сандарды үйлеріне орналастыр» дидактикалық ойыны.

Оқушылар 1-5 дейінгі сандарды ретімен үйлеріне орналастырады. Ауызша санайды, кері санайды.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар 1-10 дейін ауызша санайды.

Оқушылар кезекпен тақтаға шығып 1-5 дейін сандарды үйшіктеріне орналастырады.

Сабақтың кезеңдері: Қызығушылығын ояту
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тақтамен жұмыс.

-Балалар, тақтада бейнеленген жануарлар сендерге таныс па?

-Олар қай ертегінің кейіпкерлері?

-Тақтада тағы нелерді көріп тұрсыңдар?

-Аттарын атандаршы.

-Олардың түстерін атайық.

Дидактикалық ойын: «Орнын тап»

Ойын шарты: пішіндерді түстері бойынша сәйкес орынға орналастыру.

Барлық пішіндерді орналастырғаннан кейін партада ақ түсті дөңгелек қалады.

-Балалар, ал бұл дөңгелекті неге орналастырмадық?

-Неше пішін қалып қойды?

-Дұрыс балалар, бір санын біз 1 цифрымен белгілейміз.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар тақтаға мұқият қарайды.

-Бұл жануарлар бізге таныс.

-Тақтада қоян, қасқыр, аю, түлкі орналастырылған. Бұлар бауырсақ ертегісінің кейіпкерлері.

-Тақтада геометриялық пішіндерді көріп тұрмыз.

-Дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, төртбұрыш.

Себебең, бұл дөңгелектің түсі сәйкес келмейді.

-Бір пішін.

Сабақтың кезеңдері: Жаңа сабақты баяндау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бір затты 1 санымен белгілейміз. 1 сандардың басында тұрады.

Айналамызға қарайықшы, сендерді қоршаған заттардың ішінде бір заттар бар ма?

-Жақсы, балалар.

Енді 1 цифрына қарайықшы. Ол қандай бөліктерден тұрады?

Оқушының іс-әрекеті:

Сыныпта бір есік, бір компьютер.

Біздің сыныпта мұғалім біреу. Ұлан біреу, Ансар біреу, Еркемай біреу, Дильназ біреу, Ахмет біреу. Біздің мұрнымыз біреу, басымыз біреу.

-1 цифры екі таяқшадан тұрады.

Сабақтың кезеңдері: Оқулықпен жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Балалар, оқулықты ашайық.

№1 тапсырма.

-Балалар, суреттегі не? Ол нешеу?

-Келесі суреттегі не? Ол нешеу?

№3 тапсырма.

-Суреттерді мұқият қарап, 1 цифрын тауып алайық.

Оқушының іс-әрекеті:

Суреттегі аю. Аю-біреу.

Шана-біреу. Шанамен сырғанаймыз.

Үйдің терезесінде, автобустың сыртында, баланың футболкасында.

Сабақтың кезеңдері: Сергіту сәті.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ертегідегі қорбаңдаған кейіпкер кім еді?

Ендеше аю туралы серггіту сәтін жасайық.

Қорбаңдаған аюдың

Құлпынайы көп екен

Теріп-теріп алайық

Қалтамызға салайық.

Оқушының іс-әрекеті:

-Аю

Оқушылар тиісті қимылдарды жасайды.

Нәтиже:
Сабақтың кезеңдері: Планшетпен жұмыс
Мұғалімнің іс-әрекеті:

http://steshka.ru/wp-content/uploads/2015/03/cifra_1_6.jpg

-Балалар, 1 цифры торкөздің ортасынан бастап жазылады.

-Балалар, қазір планшетімізге 1 цифрын жазып көрейік. Ол үшін сендерге көмек ретінде нүктелер қойылған. Сол


Ұқсас жұмыстар
Таймер басқару элементін қолдану
Visual Basic объектілерінің қасиеттерін көрсету үшін арналған терезе
Нысан қасиеті
Қосымшаларды құрастырудың кіріктірілген ортасы
Геометриялық пішіндердің ғажайып әлемі
Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер туралы білімдерін бекіту
Ұрықтың даму сатылары
Сабақтың атауы. Сабақтың мақсаты
Пішіндер бізде қонақта
Күлдіргінің барлық тапсырмасын орындадыңдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz