Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бір пішін
Күні: 09.12.2016
Сынып: 3 <<Б>>
Пән: Санау
Тақырыбы: <<1 саны және цифры>>
Мақсаты: Оқушыларды 1 саны және цифрымен таныстыру.
Міндеттері:
1.Білімділік: Оқушыларды 1 саны және цифрымен таныстыру. 1 цифры мен заттардың санын сәйкестендіре білуді меңгерту. Бір цифрын жазуға үйрету.
2.Түзете-дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін, ойлау қабілеттерін, математикалық тілін дамыту.
3. Тәрбиелік: Өзара достастыққа, сыйастыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: цифрлар, суреттер
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Нәтиже
I. ПДК
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Шаттық шеңберіне шақыру.
-Балалар, қазір бізде қандай сабақ?
-Санау сабағында біз не істейміз?
-Дұрыс, балалар.
-Бүгін желтоқсанның тоғызы.
-Балалар, қазір қандай жыл мезгілі?
-Қыс мезгілі несімен ерекшеленеді?
-Дұрыс айтасыңдар, балалар. Қыста не болады?
Қыс мезгілінде күн суық болады, біз тоңамыз. Ендеше, қазір қолымыз-ды бір-бірімізге беріп жылынып алайық.
Сенен жылу аламын (сол жағына қарайды)
Жүрегіме саламын (жүректерін ұстайды)
Достарыма сыйлаймын (оңға қарайды)
Өз бойыма жинаймын
Оқушылар бір-біріне тілектер айтады.
Оқу құралдарын дайындайды.
Балалар дөңгеленіп, шаттық шеңберіне жиналады.
-Бізде санау сабағы.
-Санау сабағында біз санаймыз, түстерді ажыратамыз, дәптермен жұмыс жасаймыз.
-Қыс мезгілі.
Қыста қар жауады, күн суытады.
Оқушылар мұғаліммен ілесе отырып, қимылдарды жасайды.
II. Негізгі бөлім
Өткенді қайталау (Көп, біреу)
Оқушыларға тақырыпқа байланысты карточкалар таратылады.Әр оқушы жекелей жұмыс жасайды.
-Балалар, суретте не бейнеленген?
-Қайсысы көп? Қайсы зат біреу?
Оқушылар карточкаларды алады, суреттерін қарайды.
-Суретте балалар бейнеленген.
-Мында бір бала, мында көп бала т.б
Тірек білімдерін жетілдіру.
1.<<Математикалық эстафета>>.
Шарты: 1-10 дейін тура санау.
2. <<Сандарды үйлеріне орналастыр>> дидактикалық ойыны.
Оқушылар 1-5 дейінгі сандарды ретімен үйлеріне орналастырады. Ауызша санайды, кері санайды.
Оқушылар 1-10 дейін ауызша санайды.
Оқушылар кезекпен тақтаға шығып 1-5 дейін сандарды үйшіктеріне орналастырады.
Қызығушылығын ояту
Тақтамен жұмыс.
-Балалар, тақтада бейнеленген жануарлар сендерге таныс па?
-Олар қай ертегінің кейіпкерлері?
-Тақтада тағы нелерді көріп тұрсыңдар?
-Аттарын атандаршы.
-Олардың түстерін атайық.
Дидактикалық ойын: <<Орнын тап>>
Ойын шарты: пішіндерді түстері бойынша сәйкес орынға орналастыру.
Барлық пішіндерді орналастырғаннан кейін партада ақ түсті дөңгелек қалады.
-Балалар, ал бұл дөңгелекті неге орналастырмадық?
-Неше пішін қалып қойды?
-Дұрыс балалар, бір санын біз 1 цифрымен белгілейміз.
Оқушылар тақтаға мұқият қарайды.
-Бұл жануарлар бізге таныс.
-Тақтада қоян, қасқыр, аю, түлкі орналастырылған. Бұлар бауырсақ ертегісінің кейіпкерлері.
-Тақтада геометриялық пішіндерді көріп тұрмыз.
-Дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, төртбұрыш.
Себебең, бұл дөңгелектің түсі сәйкес келмейді.
-Бір пішін.
Жаңа сабақты баяндау
Бір затты 1 санымен белгілейміз.1 сандардың басында тұрады.
Айналамызға қарайықшы, сендерді қоршаған заттардың ішінде бір заттар бар ма?
-Жақсы, балалар.
Енді 1 цифрына қарайықшы. Ол қандай бөліктерден тұрады?
Сыныпта бір есік, бір компьютер.
Біздің сыныпта мұғалім біреу. Ұлан біреу, Ансар біреу, Еркемай біреу, Дильназ біреу, Ахмет біреу. Біздің мұрнымыз біреу, басымыз біреу.
-1 цифры екі таяқшадан тұрады.
Оқулықпен жұмыс
-Балалар, оқулықты ашайық.
№1 тапсырма.
-Балалар, суреттегі не? Ол нешеу?
-Келесі суреттегі не? Ол нешеу?
№3 тапсырма.
-Суреттерді мұқият қарап, 1 цифрын тауып алайық.
Суреттегі аю. Аю-біреу.
Шана-біреу. Шанамен сырғанаймыз.
Үйдің терезесінде, автобустың сыртында, баланың футболкасында.
Сергіту сәті.
Ертегідегі қорбаңдаған кейіпкер кім еді?
Ендеше аю туралы серггіту сәтін жасайық.
Қорбаңдаған аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп-теріп алайық
Қалтамызға салайық.
-Аю
Оқушылар тиісті қимылдарды жасайды.
Планшетпен жұмыс
-Балалар, 1 цифры торкөздің ортасынан бастап жазылады.
-Балалар, қазір планшетімізге 1 цифрын жазып көрейік. Ол үшін сендерге көмек ретінде нүктелер қойылған. Сол нүктелерді қосамыз.
Оқушылар 1 цифрының жазылуына мұқият қарайды.
1 цифрын планшетке жазып, көрсетеді.
Келесі кезекте нүктесіз жазады.
Саусақ гимнастикасы
Саусақтар жүреді
Екі саусақпен 5-ке дейін тура және кері санап, алға-артқа жүреді.
Оқушылар 5-ке дейін тура және кері санап саусақтарын жүргізеді.
Дәптермен жұмыс
1. Дәптердегі нүктелерді қосу арқылы 1 цифрын жазу.
Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды.
Ойын <<Ертегі кейіпкерлеріне көмектес>>
Ойын шарты:
1. Қоянға 1 сәбіз бер.
2. Аюға 1 бөшке бал бер.
3. Мысыққа 1 жіп бер.
4. Қарғаға 1 ірімшік бер.
5. Ата мен әжеге 1 шалқан берн.
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Бекіту.
-Балалар, бүгін қандай санмен таныстық?
-Бүгін 1 санымен таныстық.
III. Қорытынды. Рефлексия
Мадақтау.
Оқушылар жиналған смайлдарын санайды.
Сынып: 3 <<Б>>
Пән: Санау
Тақырыбы: <<1 саны және цифры>>
Мақсаты: Оқушыларды 1 саны және цифрымен таныстыру.
Міндеттері:
1.Білімділік: Оқушыларды 1 саны және цифрымен таныстыру. 1 цифры мен заттардың санын сәйкестендіре білуді меңгерту. Бір цифрын жазуға үйрету.
2.Түзете-дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін, ойлау қабілеттерін, математикалық тілін дамыту.
3. Тәрбиелік: Өзара достастыққа, сыйастыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: цифрлар, суреттер
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Нәтиже
I. ПДК
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Шаттық шеңберіне шақыру.
-Балалар, қазір бізде қандай сабақ?
-Санау сабағында біз не істейміз?
-Дұрыс, балалар.
-Бүгін желтоқсанның тоғызы.
-Балалар, қазір қандай жыл мезгілі?
-Қыс мезгілі несімен ерекшеленеді?
-Дұрыс айтасыңдар, балалар. Қыста не болады?
Қыс мезгілінде күн суық болады, біз тоңамыз. Ендеше, қазір қолымыз-ды бір-бірімізге беріп жылынып алайық.
Сенен жылу аламын (сол жағына қарайды)
Жүрегіме саламын (жүректерін ұстайды)
Достарыма сыйлаймын (оңға қарайды)
Өз бойыма жинаймын
Оқушылар бір-біріне тілектер айтады.
Оқу құралдарын дайындайды.
Балалар дөңгеленіп, шаттық шеңберіне жиналады.
-Бізде санау сабағы.
-Санау сабағында біз санаймыз, түстерді ажыратамыз, дәптермен жұмыс жасаймыз.
-Қыс мезгілі.
Қыста қар жауады, күн суытады.
Оқушылар мұғаліммен ілесе отырып, қимылдарды жасайды.
II. Негізгі бөлім
Өткенді қайталау (Көп, біреу)
Оқушыларға тақырыпқа байланысты карточкалар таратылады.Әр оқушы жекелей жұмыс жасайды.
-Балалар, суретте не бейнеленген?
-Қайсысы көп? Қайсы зат біреу?
Оқушылар карточкаларды алады, суреттерін қарайды.
-Суретте балалар бейнеленген.
-Мында бір бала, мында көп бала т.б
Тірек білімдерін жетілдіру.
1.<<Математикалық эстафета>>.
Шарты: 1-10 дейін тура санау.
2. <<Сандарды үйлеріне орналастыр>> дидактикалық ойыны.
Оқушылар 1-5 дейінгі сандарды ретімен үйлеріне орналастырады. Ауызша санайды, кері санайды.
Оқушылар 1-10 дейін ауызша санайды.
Оқушылар кезекпен тақтаға шығып 1-5 дейін сандарды үйшіктеріне орналастырады.
Қызығушылығын ояту
Тақтамен жұмыс.
-Балалар, тақтада бейнеленген жануарлар сендерге таныс па?
-Олар қай ертегінің кейіпкерлері?
-Тақтада тағы нелерді көріп тұрсыңдар?
-Аттарын атандаршы.
-Олардың түстерін атайық.
Дидактикалық ойын: <<Орнын тап>>
Ойын шарты: пішіндерді түстері бойынша сәйкес орынға орналастыру.
Барлық пішіндерді орналастырғаннан кейін партада ақ түсті дөңгелек қалады.
-Балалар, ал бұл дөңгелекті неге орналастырмадық?
-Неше пішін қалып қойды?
-Дұрыс балалар, бір санын біз 1 цифрымен белгілейміз.
Оқушылар тақтаға мұқият қарайды.
-Бұл жануарлар бізге таныс.
-Тақтада қоян, қасқыр, аю, түлкі орналастырылған. Бұлар бауырсақ ертегісінің кейіпкерлері.
-Тақтада геометриялық пішіндерді көріп тұрмыз.
-Дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, төртбұрыш.
Себебең, бұл дөңгелектің түсі сәйкес келмейді.
-Бір пішін.
Жаңа сабақты баяндау
Бір затты 1 санымен белгілейміз.1 сандардың басында тұрады.
Айналамызға қарайықшы, сендерді қоршаған заттардың ішінде бір заттар бар ма?
-Жақсы, балалар.
Енді 1 цифрына қарайықшы. Ол қандай бөліктерден тұрады?
Сыныпта бір есік, бір компьютер.
Біздің сыныпта мұғалім біреу. Ұлан біреу, Ансар біреу, Еркемай біреу, Дильназ біреу, Ахмет біреу. Біздің мұрнымыз біреу, басымыз біреу.
-1 цифры екі таяқшадан тұрады.
Оқулықпен жұмыс
-Балалар, оқулықты ашайық.
№1 тапсырма.
-Балалар, суреттегі не? Ол нешеу?
-Келесі суреттегі не? Ол нешеу?
№3 тапсырма.
-Суреттерді мұқият қарап, 1 цифрын тауып алайық.
Суреттегі аю. Аю-біреу.
Шана-біреу. Шанамен сырғанаймыз.
Үйдің терезесінде, автобустың сыртында, баланың футболкасында.
Сергіту сәті.
Ертегідегі қорбаңдаған кейіпкер кім еді?
Ендеше аю туралы серггіту сәтін жасайық.
Қорбаңдаған аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп-теріп алайық
Қалтамызға салайық.
-Аю
Оқушылар тиісті қимылдарды жасайды.
Планшетпен жұмыс
-Балалар, 1 цифры торкөздің ортасынан бастап жазылады.
-Балалар, қазір планшетімізге 1 цифрын жазып көрейік. Ол үшін сендерге көмек ретінде нүктелер қойылған. Сол нүктелерді қосамыз.
Оқушылар 1 цифрының жазылуына мұқият қарайды.
1 цифрын планшетке жазып, көрсетеді.
Келесі кезекте нүктесіз жазады.
Саусақ гимнастикасы
Саусақтар жүреді
Екі саусақпен 5-ке дейін тура және кері санап, алға-артқа жүреді.
Оқушылар 5-ке дейін тура және кері санап саусақтарын жүргізеді.
Дәптермен жұмыс
1. Дәптердегі нүктелерді қосу арқылы 1 цифрын жазу.
Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды.
Ойын <<Ертегі кейіпкерлеріне көмектес>>
Ойын шарты:
1. Қоянға 1 сәбіз бер.
2. Аюға 1 бөшке бал бер.
3. Мысыққа 1 жіп бер.
4. Қарғаға 1 ірімшік бер.
5. Ата мен әжеге 1 шалқан берн.
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Бекіту.
-Балалар, бүгін қандай санмен таныстық?
-Бүгін 1 санымен таныстық.
III. Қорытынды. Рефлексия
Мадақтау.
Оқушылар жиналған смайлдарын санайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz