Топ бойынша бағалау

Пән : Биология

С ынып: 8 сынып

Сабақтың тақырыбы: Қаңқаның негізгі бөлімдері

Мақсаттары: Қаңқаның негізгі бөлімдері туралы сөз қозығау. Маңыздылығына мән беру.

Күтілетін нәтиже : Тірек-қимыл жүйесіне қатысты ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасады.

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс) . ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер :СТО, Миға шабуыл, Автрорлық орындық, Салыстыру кестесі, Эссе

Сабақ кезеңдері
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: Тренинг
Уақыт: 1 мин
Тапсырма: Шаттық шеңбері
Мұғалімнің іс-әрекеті: Айналаға алақанмен, жылылықты шашайық
Оқушылардың іс-әрекеті: Сәттілік тілеп, күлімсіреп біз сабақты бастайық
: Қол шапалақ
Сабақ кезеңдері: Топқа бөлу
Уақыт: 1 мин
Тапсырма: Адам қаңқасы суреттері арқылы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топқа бөлу
Оқушылардың іс-әрекеті: Қаңқа бөлімдеріне байланысты топқа бөлінеді.
: Қаңқа суреттері
Сабақ кезеңдері: Сабақ кезеңдеріне байланысты.
Уақыт: 1 мин
Тапсырма: Бағалау парағы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау өлшемдерін таныстыру
Оқушылардың іс-әрекеті: Топ басшысын сайлап, бағалау парағын толтыру
: Бағалау парағы
Сабақ кезеңдері:

Білу

Қызығушылық

тарын ояту

Уақыт: 3мин
Тапсырма: «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ жауап ұймдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылар өздерінің тақырыпты қалай түснгенін көрсетеді
: АКТ
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Уақыт: 6мин
Тапсырма:

«Эссе жазу»

Өткен тақырыпқа байланаысты

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тапсырмалар бойынша әр топ Эссе жазу арқылы түсінулерін бақылау
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу
:

ЖТ

ЖЕ

Сабақ кезеңдері: Түсіну
Уақыт: 10мин
Тапсырма: « Қаңқаның негізгі бөлімдері. » тақырыбы «Авторлық орындық» әдісі пайдалану
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты қолдарындағы топқа бөлінген ресурстар бойынша, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді

: СТО
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыт: 1 мин
Тапсырма: «Дене жаттығуы» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
: АКТ
Сабақ кезеңдері: Талдау
Уақыт: 13мин
Тапсырма: Салыстыру кестесі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға тақырыптарды салыстыру білімдерін талдату
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді
:
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Уақыт: 5мин
Тапсырма: «Бір қадам артқа»стратегиясы бойынша сұрақ- жаупты ұймдастыру, тақырыпты жинақтау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топ сұрақтар дайындайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың мақсаты берілген сұрақты өздері дайындап бір- біріне қояды, сол арқылы тақырыпты түснгендерін көрсетеді
:
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Уақыт: 2 мин
Тапсырма:

Топ бойынша бағалау

Өзін өзі бағалау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім бағалау парағын және бағалау шкаласын таратады
Оқушылардың іс-әрекеті: Бағалау шкаласы бойынша бағалайды
:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Уақыт: 2 мин
Тапсырма: Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру
:
Сабақ кезеңдері: Қосымша тапсырма:
Уақыт:

Қаңқаның негізгі бөлімдеріне арналған кесте толтыру. Слайд шоу құру. Қаңқаның негізгі бөлімдері.

1 минут

Сабақ кезеңдері: Не сәтті өтті?
Уақыт: Қолданылған әдіс-тәсілдердің барлығы жоспардағыдай сәтті өтті.
Сабақ кезеңдері: Не сәтсіз болды?
Уақыт: Сабақ кезінде уақытты тиімді пайдалану
Сабақ кезеңдері: Нені дамытуым керек?
Уақыт: Оқушыларға кітапты көп оқуды, интерне желісінен материалды тез, әрі жақсы даңдауды, сыни тұрғыдан ойлай алу үшшін диалог қалыптастыру

Хлебодаровка орта мектебі

Тақырып: Қаңқаның негізгі бөлімдері (ашық сабақ)

8 класс

Биология пәнінің мұғалімі: А. Б Ибраимов

2015-2016 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Киім дүкенінде
Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау критерийлерінің тиімділігі
Үзілген гүл
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
Қылау әңгімесі
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер Тарих туралы бұрынғы
Сұрақтарды оқушыларға ұсыну
Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық проблемалары
Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныспен тіркес тұқым қуалау
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz