Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топ бойынша бағалау
Пән: Биология
Сынып: 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қаңқаның негізгі бөлімдері
Мақсаттары: Қаңқаның негізгі бөлімдері туралы сөз қозығау.Маңыздылығына мән беру.
Күтілетін нәтиже : Тірек-қимыл жүйесіне қатысты ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасады.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер:тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер:СТО, Миға шабуыл, Автрорлық орындық, Салыстыру кестесі,Эссе
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Тренинг
1 мин
Шаттық шеңбері
Айналаға алақанмен, жылылықты шашайық
Сәттілік тілеп, күлімсіреп біз сабақты бастайық
Қол шапалақ
Топқа бөлу
1 мин
Адам қаңқасы суреттері арқылы
Топқа бөлу
Қаңқа бөлімдеріне байланысты топқа бөлінеді.
Қаңқа суреттері
Сабақ кезеңдеріне байланысты.
1 мин
Бағалау парағы
Бағалау өлшемдерін таныстыру
Топ басшысын сайлап, бағалау парағын толтыру
Бағалау парағы
Білу
Қызығушылық
тарын ояту
3мин
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша сұрақ жауап ұймдастыру
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау
Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылар өздерінің тақырыпты қалай түснгенін көрсетеді
АКТ
Қолдану
6мин
<<Эссе жазу>>
Өткен тақырыпқа байланаысты
Тапсырмалар бойынша әр топ Эссе жазу арқылы түсінулерін бақылау
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу
ЖТ
ЖЕ
Түсіну
10мин
<<Қаңқаның негізгі бөлімдері. >> тақырыбы <<Авторлық орындық>> әдісі пайдалану
Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты қолдарындағы топқа бөлінген ресурстар бойынша, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді
СТО
Сергіту сәті
1 мин
<<Дене жаттығуы>> атты жаттығу жасау
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
АКТ
Талдау
13мин
Салыстыру кестесі
Оқушыларға тақырыптарды салыстыру білімдерін талдату
Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді
Жинақтау
5мин
<<Бір қадам артқа>>стратегиясы бойынша сұрақ- жаупты ұймдастыру , тақырыпты жинақтау
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топ сұрақтар дайындайды
Оқушылардың мақсаты берілген сұрақты өздері дайындап бір- біріне қояды, сол арқылы тақырыпты түснгендерін көрсетеді
Бағалау
2 мин
Топ бойынша бағалау
Өзін өзі бағалау
Мұғалім бағалау парағын және бағалау шкаласын таратады
Бағалау шкаласы бойынша бағалайды
Рефлексия
2 мин
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
Қосымша тапсырма:
Қаңқаның негізгі бөлімдеріне арналған кесте толтыру. Слайд шоу құру. Қаңқаның негізгі бөлімдері.
1 минут
Не сәтті өтті?
Қолданылған әдіс-тәсілдердің барлығы жоспардағыдай сәтті өтті.
Не сәтсіз болды?
Сабақ кезінде уақытты тиімді пайдалану
Нені дамытуым керек?
Оқушыларға кітапты көп оқуды, интерне желісінен материалды тез, әрі жақсы даңдауды, сыни тұрғыдан ойлай алу үшшін диалог қалыптастыру
Хлебодаровка орта мектебі
Тақырып: Қаңқаның негізгі бөлімдері (ашық сабақ)
8 класс
Биология пәнінің мұғалімі: А.Б Ибраимов
2015-2016 оқу жылы
Сынып: 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қаңқаның негізгі бөлімдері
Мақсаттары: Қаңқаның негізгі бөлімдері туралы сөз қозығау.Маңыздылығына мән беру.
Күтілетін нәтиже : Тірек-қимыл жүйесіне қатысты ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасады.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер:тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер:СТО, Миға шабуыл, Автрорлық орындық, Салыстыру кестесі,Эссе
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Тренинг
1 мин
Шаттық шеңбері
Айналаға алақанмен, жылылықты шашайық
Сәттілік тілеп, күлімсіреп біз сабақты бастайық
Қол шапалақ
Топқа бөлу
1 мин
Адам қаңқасы суреттері арқылы
Топқа бөлу
Қаңқа бөлімдеріне байланысты топқа бөлінеді.
Қаңқа суреттері
Сабақ кезеңдеріне байланысты.
1 мин
Бағалау парағы
Бағалау өлшемдерін таныстыру
Топ басшысын сайлап, бағалау парағын толтыру
Бағалау парағы
Білу
Қызығушылық
тарын ояту
3мин
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша сұрақ жауап ұймдастыру
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау
Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылар өздерінің тақырыпты қалай түснгенін көрсетеді
АКТ
Қолдану
6мин
<<Эссе жазу>>
Өткен тақырыпқа байланаысты
Тапсырмалар бойынша әр топ Эссе жазу арқылы түсінулерін бақылау
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу
ЖТ
ЖЕ
Түсіну
10мин
<<Қаңқаның негізгі бөлімдері. >> тақырыбы <<Авторлық орындық>> әдісі пайдалану
Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты қолдарындағы топқа бөлінген ресурстар бойынша, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді
СТО
Сергіту сәті
1 мин
<<Дене жаттығуы>> атты жаттығу жасау
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
АКТ
Талдау
13мин
Салыстыру кестесі
Оқушыларға тақырыптарды салыстыру білімдерін талдату
Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді
Жинақтау
5мин
<<Бір қадам артқа>>стратегиясы бойынша сұрақ- жаупты ұймдастыру , тақырыпты жинақтау
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топ сұрақтар дайындайды
Оқушылардың мақсаты берілген сұрақты өздері дайындап бір- біріне қояды, сол арқылы тақырыпты түснгендерін көрсетеді
Бағалау
2 мин
Топ бойынша бағалау
Өзін өзі бағалау
Мұғалім бағалау парағын және бағалау шкаласын таратады
Бағалау шкаласы бойынша бағалайды
Рефлексия
2 мин
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
Қосымша тапсырма:
Қаңқаның негізгі бөлімдеріне арналған кесте толтыру. Слайд шоу құру. Қаңқаның негізгі бөлімдері.
1 минут
Не сәтті өтті?
Қолданылған әдіс-тәсілдердің барлығы жоспардағыдай сәтті өтті.
Не сәтсіз болды?
Сабақ кезінде уақытты тиімді пайдалану
Нені дамытуым керек?
Оқушыларға кітапты көп оқуды, интерне желісінен материалды тез, әрі жақсы даңдауды, сыни тұрғыдан ойлай алу үшшін диалог қалыптастыру
Хлебодаровка орта мектебі
Тақырып: Қаңқаның негізгі бөлімдері (ашық сабақ)
8 класс
Биология пәнінің мұғалімі: А.Б Ибраимов
2015-2016 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz