Қатырма қағаз бен жіптен Шөже жасауды үйрену

-Қатырма қағаз бен жіптен шөже жасаудың жұмыс ретімен танысу;
-Қатырма қағаз бен жіптен «Шөже» жасауды үйрену;
-Екі дөңгелекті беттестіріп, жіпті орауға дайындауды үйрену;
-Шөженің қанаты мен айдарын, көзін, құйрығын, көзін, тұмсығын қағаздан қиып, желіммен жабыстыруды үйрену;
-Қайшымен, инемен жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтауды меңгеру;
Барлық оқушылар
-Қатырма қағаз бен жіптен шөже жасаудың жұмыс ретімен танысады;
- Қатырма қағаз бен жіптен «Шөже» жасауды үйренеді;
Оқушылардың басым бөлігі
-Қатырма қағаз бен жіптен шөже жасаудың жұмыс ретімен танысады;
-Қатырма қағаз бен жіптен «Шөже» жасауды үйренеді;
-Екі дөңгелекті беттестіріп, жіпті орауға дайындауды үйренеді;
Кейбір оқушылар
-Қатырма қағаз бен жіптен шөже жасаудың жұмыс ретімен танысады;
-Қатырма қағаз бен жіптен «Шөже» жасауды үйренеді;
-Екі дөңгелекті беттестіріп, жіпті орауға дайындауды үйренеді;
-Шөженің қанаты мен айдарын, көзін, құйрығын, көзін, тұмсығын қағаздан қиып, желіммен жабыстыруды үйренеді;
-Қайшымен, инемен жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтауды меңгереді;
Басталуы 15. 10
Топтастыру 3минут
Үй тапсырмасын сұрау
10минут
«Теңізшілер» топтастыру стратегиясын қолдану арқылы оқушыларды топтастырамын.
Капитан-1адамнан тұра қалады, юнга-2адамнан бірігіп еден жуады, құтқару шеңбері-3адамнан бірігеді, қайықшылар-4адамнан бірігеді, түскі ас-
6-адамнан бірігеді.
«Арқа» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Оқушылар екі-екіден жұптасады, бір-біріне үй тапсырмасын айтады.
1. Арқамен, 2. Иықпен, 3. Бір оқушы отырып екіншісі тұрып айтады.
Ортасы 15. 23
2минут
Топтық тапсырма
20минут
Жаңа тақырып бойынша мұғалімнің кіріспе сөзі
Ітоп- Жұлдыз; ІІтоп- Ай; ІІІтоп- Күн; ІҮтоп- Аспан
«Кім жылдам?» стратегиясы
Топтардағы оқушылар жұмыстың орындалу ретімен танысады;
Екі дөңгелекті беттестіріп, жіп орауға дайындайды;
Дөңгелектің ортасындағы ойық толғанша жіпті орайды;
Екі қатырма қағаздың арасын ашу үшін жіптерді дөңгелек жиегінен айналдырып қияды;
Қабатталған дөңгелек қатырма қағаздың арасын ашып, топтасқан жіптің тең ортасын қосымша жіппен байлайды;
Әрбір қатырма қағазды қайшымен қиып, жіп топтамасын босатады;
Шөженің қанаты мен айдарын, құйрығын, көзін, тұмсығын қағазда, қиып алып, желімдейді.
Аяқталуы 15. 45
6минут
Сабақты қортындылау
«Сұрақ-жауап» әдісі бойынша сабақты қортындылайды
Бағалау. Топ басшылары топ мүшелерін бағалау парағына бағалайды.
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz