Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балалардың тақпақтары
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Өткізілген күні: 18.11.16ж
Тәрбиеші: Ниетбаева Г.А
Білім беру саласы: Әлеумет.
Ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің түрі: Экология негіздері
Тақырыбы: <<Күзге алғыс айтайық>>
Мақсаты: Балалардың күз туралы түсініктерін кеңейтіп, күздің ерекшеліктерін айтып отырып, сөздік қорларын молайту. Күз байлықтары - көкөніс, жемістер туралы түсініктерін толықтыру. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Балаларды жылы жүзбен қарсы алады. Бір-бірімізге жылы лебіздерімізді білдіреміз.
Мына сұлу әлемде адам өмір сүреді.
Үлкен менен кішіге күн сәулесін төгеді.
күнге қарап қол бұлғайық,
күн күлімдеп, нұр төкті.
Кел, қосылып айтайық бір-бірімізге сәлем!
Сәлем! Сәлем! Сәлем!
Балалар шеңберге тұрып,
Бір-бірімізге жылы лебізімізді жолдаймыз.
Ұйымдастырушылық-ізденістік
-Балалар, сендердің бүгін көңіл-күйлерің қалай?
Ендеше, тамаша көңіл-күймен оқу қызметімізді бастайық.
-Балалар, жылдың қазір қай мезгілі?
-Қандай ай?
-Күзде ауа райында қандай өзгерістер болады?
Дұрыс ақ, балалар.
-Күздің бізге берер сыйы қандай?
-Күзде нелер піседі?
Балалар көкөніс пен жемістердің сендерге берер пайдасы мол. Олардың құрамындағы витаминдер сендердің тезірек өсулеріңе көмектеседі.
Тосын сәт: мен бір дыбыс естіп тұрмын. Біреу асығып келе жатқан сияқты. (Есік ашылып, бағбаншы атай кіреді)
Бағбаншы атай: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен бақшамдағы жеміс-жидектерді, ағаштарды күзетемін. Сендерге көптеген жеміс-жидектер алып келдім. Сендер маған өз білгендеріңді айтып берсеңдер, мына жемістерді сыйға тартамын. Асығыспын барар жерлерім бар.
-Балалар, сендер күз мезгілі, құстар, жемістер туралы тақпақтар білесіңдер ме?
Қане тыңдап көрелік:
-Бағбаншы атай: мына балалар тақпақты өте жақсы айтады екен.
-Олай болса атайдың сыйын алмас бұрын,
Д\ойын: <<Дәмін татып, ажырат>> ойынын ойнап жіберейік.
Шарты: тәрбиеші жемістерді жуып, бөліктерге бөліп үстел үстіне бетін жауып қояды. Балардың көздерін жауып, жемістің бір бөлігін аузына салады, қандай жеміс екенін айту керек. Осы кезде жылап Күнбағыс келеді.
- Тамаша
-Қазір күз мезгілі,
-Қараша айы,
-Күн суытады, жаңбыр жауады, жапырақтар сарғайып жерге түседі, құстар жылы жаққа ұшады.
-Күзде жемістер мен көкөністер өседі.
Балалардың тақпақтары
Ойын барысында беленділік танытты.
-Мен егінде өзім қалдым маған көмектесіңдерші мен қорқамын .Менің досым да жоқ. -Балалар көмектесеміз бе? Қазір: Ойын <<Күнбағыс>> ойынын ойнайық Шарты: 6 күнбағыстың бас киімі қойылады, музыка тоқтағанда бас киімді киіп үлгеруі керек үлгермеген бала ойыннан шығады. Күнбағыс жеңген балаға енді мен жалғыз емеспін, менің досым бар деп қуанды . Атай: Балалар , сендерге алғысымды білдіремін. Бәрімізге бірге өте көңілді ойындар ойнадық. Біздің қайтатын уақытымыз келді. Күнбағыс: Балаларға сиын бермес бұрын, менде оларға қояр сұрағым бар. Жемістердің пішінін, түсін сұрайды. Әкелген сыйлығын береді. (Атай мен Күнбағыс қоштасып шығып кетеді.)
-Иә,көмектесеміз.
Балалардың жауабы.
Рефлекциялдық түзетушілік.
oo Балаларға сұрақ қою арқылы оқу қызметін қорытындылайды. Бүгін сендерге Атай мен Күнбағыс өте риза болды.Көңілдерінен шықтыңыздар. Бәріңізге көп көп рахмет.!
Сұрақтарға жауап береді.
Өткізілген күні: 18.11.16ж
Тәрбиеші: Ниетбаева Г.А
Білім беру саласы: Әлеумет.
Ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің түрі: Экология негіздері
Тақырыбы: <<Күзге алғыс айтайық>>
Мақсаты: Балалардың күз туралы түсініктерін кеңейтіп, күздің ерекшеліктерін айтып отырып, сөздік қорларын молайту. Күз байлықтары - көкөніс, жемістер туралы түсініктерін толықтыру. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Балаларды жылы жүзбен қарсы алады. Бір-бірімізге жылы лебіздерімізді білдіреміз.
Мына сұлу әлемде адам өмір сүреді.
Үлкен менен кішіге күн сәулесін төгеді.
күнге қарап қол бұлғайық,
күн күлімдеп, нұр төкті.
Кел, қосылып айтайық бір-бірімізге сәлем!
Сәлем! Сәлем! Сәлем!
Балалар шеңберге тұрып,
Бір-бірімізге жылы лебізімізді жолдаймыз.
Ұйымдастырушылық-ізденістік
-Балалар, сендердің бүгін көңіл-күйлерің қалай?
Ендеше, тамаша көңіл-күймен оқу қызметімізді бастайық.
-Балалар, жылдың қазір қай мезгілі?
-Қандай ай?
-Күзде ауа райында қандай өзгерістер болады?
Дұрыс ақ, балалар.
-Күздің бізге берер сыйы қандай?
-Күзде нелер піседі?
Балалар көкөніс пен жемістердің сендерге берер пайдасы мол. Олардың құрамындағы витаминдер сендердің тезірек өсулеріңе көмектеседі.
Тосын сәт: мен бір дыбыс естіп тұрмын. Біреу асығып келе жатқан сияқты. (Есік ашылып, бағбаншы атай кіреді)
Бағбаншы атай: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен бақшамдағы жеміс-жидектерді, ағаштарды күзетемін. Сендерге көптеген жеміс-жидектер алып келдім. Сендер маған өз білгендеріңді айтып берсеңдер, мына жемістерді сыйға тартамын. Асығыспын барар жерлерім бар.
-Балалар, сендер күз мезгілі, құстар, жемістер туралы тақпақтар білесіңдер ме?
Қане тыңдап көрелік:
-Бағбаншы атай: мына балалар тақпақты өте жақсы айтады екен.
-Олай болса атайдың сыйын алмас бұрын,
Д\ойын: <<Дәмін татып, ажырат>> ойынын ойнап жіберейік.
Шарты: тәрбиеші жемістерді жуып, бөліктерге бөліп үстел үстіне бетін жауып қояды. Балардың көздерін жауып, жемістің бір бөлігін аузына салады, қандай жеміс екенін айту керек. Осы кезде жылап Күнбағыс келеді.
- Тамаша
-Қазір күз мезгілі,
-Қараша айы,
-Күн суытады, жаңбыр жауады, жапырақтар сарғайып жерге түседі, құстар жылы жаққа ұшады.
-Күзде жемістер мен көкөністер өседі.
Балалардың тақпақтары
Ойын барысында беленділік танытты.
-Мен егінде өзім қалдым маған көмектесіңдерші мен қорқамын .Менің досым да жоқ. -Балалар көмектесеміз бе? Қазір: Ойын <<Күнбағыс>> ойынын ойнайық Шарты: 6 күнбағыстың бас киімі қойылады, музыка тоқтағанда бас киімді киіп үлгеруі керек үлгермеген бала ойыннан шығады. Күнбағыс жеңген балаға енді мен жалғыз емеспін, менің досым бар деп қуанды . Атай: Балалар , сендерге алғысымды білдіремін. Бәрімізге бірге өте көңілді ойындар ойнадық. Біздің қайтатын уақытымыз келді. Күнбағыс: Балаларға сиын бермес бұрын, менде оларға қояр сұрағым бар. Жемістердің пішінін, түсін сұрайды. Әкелген сыйлығын береді. (Атай мен Күнбағыс қоштасып шығып кетеді.)
-Иә,көмектесеміз.
Балалардың жауабы.
Рефлекциялдық түзетушілік.
oo Балаларға сұрақ қою арқылы оқу қызметін қорытындылайды. Бүгін сендерге Атай мен Күнбағыс өте риза болды.Көңілдерінен шықтыңыздар. Бәріңізге көп көп рахмет.!
Сұрақтарға жауап береді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz