Сыни тұрғыдан ойлау

Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Жетібай ауылындағы №3 орта мектебінің мұғалімі Купиева Айсулу Орынбасаровнаның дене тәрбиесі пәнінен орта мерзімді тізбектелген сабақтар топтамасының жоспары.

2016-2017 оқу жылы

4 г сыныбы

Қ/с
Тақырыбы
Оқытудың негізгі мақсаттары
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.
Күтілетін нәтиже
Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығын қосқанда)
Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау.
Негізгі дерек көздер
Қ/с: 1.
Тақырыбы: І тарау. Жеңіл атлетика. Қысқа қашықтыққа жүгіру туралы түсінік. 30, 60 метрге жүгіру.
Оқытудың негізгі мақсаттары:

1. АКТ-ны пайдалану арқылы оқушылардың жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету.

2. Сыни тұрғыдан ойлай отырып алынған ақпаратты талдай алу қабілетін дамыту.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сұрақ қою арқылы сыни тұрғыдан ойлату.

Бағалау.

Көшбасшылық.

Топқа бөлу ассоцация стратегиясы.

Күтілетін нәтиже: Жаңа ұғымды (тақырыпты) қабылдайды. Сыни тұрғыдан ойлайды. Алынған ақпаратты (тақырыпты) талдай алады.
Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығын қосқанда):

Топпен бірлесе жұмыс істеуге үйренеді.

Бір-біріне сұрақ қоя алады, өзара пікірлеседі.

Бір-бірін құрметтейді. Достық ынтымақтастықта болады.

Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау.: Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. Формативті бағалау. Критерий бойынша нақты бғалау.
Негізгі дерек көздер:

4 сыныпқа арналған дене тәрбиесі оқулығы.

Интернет ресурстар.

Қ/с: 2.
Тақырыбы: Секіру. Екі аяқпен екпін алып орыннан ұзындыққа секіру.
Оқытудың негізгі мақсаттары:

1. Оқушыларға теориялық білім бере отырып ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін дамыту.

2. Тапсырманы топпен орындауға төселдіру.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.

«Стикерлер тобы» әдісі.

Дарынды балалармен оқыту.

Күтілетін нәтиже: Ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігі дамиды. Тапсырманы топпен орындауға төселеді.
Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығын қосқанда):

Ойларын анық тұжырымдайды.

Топтық ережеге бағына отырып бірін-бірі тыңдайды, қолпаштайды.

Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау.:

Бағалау парағы арқылы өзді-өзін бағалайды.

Топтар бір-бірін бағалайды.

Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.

Негізгі дерек көздер:

Дене тәрбиесі оқулығы.

Интернет.

ресурс

Қ/с: 3.
Тақырыбы: Ұлттық ойын. Қазақтың ұлттық ойыны «Тоғызқұмалақ».
Оқытудың негізгі мақсаттары:

1. Ұлттық ойын туралы теориялық білім бере отырып, оқушылардың ойлау қабілетін, іскерлік белсенділігн дамыту.

2. Ойын ережесін меңгерту.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Сыни тұрғыдан ойлату.

Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау.

Оқытуды басқару, көшбасшылық.

Күтілетін нәтиже: Ұлттық ойын туралы теориялық білім қалыптасады. Ойлау қабілеті мен іскерлік белсенділігі дамиды. Ойын ережесін меңгереді.
Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығын қосқанда): Терминдерді білу арқылы анық сөйлейді, жадында сақтайды. Топпен жұмыс жасайды. Достық ынтымақтастықта болады.
Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау.:

Топтар бір-бірін бағалайды. Формативті бағалау.

Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.

Негізгі дерек көздер: Интернет, оқулық ресурстар.
Қ/с: 4.
Тақырыбы:

Қозғалмалы ойындар.

«Жел мен желбақыш» ойыны.

Оқытудың негізгі мақсаттары:

1. Оқушыларды сұрақ қою арқылы сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Теориялық білім беру арқылы ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін арттыру.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер сыни тұрғыдан ойлау.

Дарынды балаларды оқыту.

Оқытуды басқару, Көшбасшылық.

Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау.

Күтілетін нәтиже:

Сын тұрғысынан ойлайды.

Теориялық білім қалыптасады.

Ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігі артады.

Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығын қосқанда):

Топпен жұмыс жасайды.

Ойларын анық тұжырымдайды.

Өзара пікірлеседі.

Бір-бірін тыңдайды, қолпаштайды.

Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау.:

Бағалау парағы арқылы топтар өзді-өзін бағалайды.

Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.

Негізгі дерек көздер: Оқулық, интернет ресурстар.
Қ/с: 5.
Тақырыбы:

ІІ тарау.

Гимнастика.

Саптық жаттығулар.

Екі түзуге екі лекпен қатарға тұру.

Оқытудың негізгі мақсаттары:

1. Оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлуге ынталандыру.

2. Оқушыларға теориялық білім қалыптастыруға көмектесу.

3. Оқушылардың қызығушылығын анықтау.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.

Сыни тұрғыдан ойлау. Талантты, дарынды балаларды оқыту.

Көшбасшылық.

Оқыту мен оқуды бағалау.

Күтілетін нәтиже:

Тақырып бойынша сындарлы сөйлеуге үйренеді.

Теориялық білімі қалыптасады.

Қызығушылығы анықталады.

Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығын қосқанда):

Жадында сақтайды. Топпен жұмыс жасайды.

Достық ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.

Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау.: Білім ағашы арқылы топтар өзді-өзін бағалайды. Критерий арқылы бағалау.
Негізгі дерек көздер: Оқулық, интернет ресурстар.
Қ/с: 6.
Тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар.
Оқытудың негізгі мақсаттары:

1. Сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту арқылы оқушының білім алу үдерісін алға жылжыту.

2. Оқушылардың өз пікірін, жауаптарын талдауға үйрету.

3. Теориялық білімді қалыптастыру.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны пайдалану, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту үшін, оқуды бағалау.

Күтілетін нәтиже:

Диалогтік әңгіме арқылы білім алу үрдісі алға жылжиды.

Оқушылар өз пікірін, жауаптарын талдауға үйренеді.

Теориялық білім қалыптасады.

Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығын қосқанда):

Терминдерді біліп, жадында сақтайды.

Топтық ережеге бағына отырып, бір-бірімен пікірлеседі, тыңдайды, қолпаштайды.

Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау.: Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды. Критерий арқылы бғалау.
Негізгі дерек көздер: Оқулық, интернет ресурстар.
Қ/с: 7.
Тақырыбы:

Спорттық ойындар.

Волейбол.

Допты беру әдістері.

Оқытудың негізгі мақсаттары:

1. Метатану үдерісі арқылы оқушылардың түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілетін дамыту.

2. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту.

3. Теориялық білім беру арқылы ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін арттыру.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.

Дарынды балаларды оқыту.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту үшін және оқуды бағалау.

Көшбасшылық.

Күтілетін нәтиже:

Метатану үдерісі арқылы оқушылардың түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілеті дамиды.

Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды.

Теориялық білім қалыптасады.

Қозғалыс белсенділігі артады.

Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығын қосқанда):

Ойларын анық тұжырымдайды.

Өзара пікірлседі.

Достық ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.

Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау.: Топтар өзді-өзін бағалайды. Формативті бағалау.
Негізгі дерек көздер: Оқулық, интернет ресурстар.
Қ/с: 8.
Тақырыбы:

Баскетбол

Қозғалыста келе жатып қарсыласына допты екі қолмен беру.

Оқытудың негізгі мақсаттары:

1. Оқушыларға теориялық білім бере отырып ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін дамыту.

2. Тапсырманы топпен орындауға төселдіру.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.

Күтілетін нәтиже: Ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігі дамиды. Тапсырманы топпен орындауға төселеді.
Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығын қосқанда):

Ойларын анық тұжырымдайды.

Топтық ережеге бағына отырып бірін-бірі тыңдайды, қолпаштайды.

Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау.:

Бағалау парағы арқылы өзді-өзін бағалайды.

Топтар бір-бірін бағалайды.

Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.

Негізгі дерек көздер:

Дене тәрбиесі оқулығы.

Интернет.

ресурс

Қ/с: 9.
Тақырыбы:

Ұлттық ойын

«Бестас»

Оқытудың негізгі мақсаттары:

1. Ұлттық ойын туралы теориялық білім бере отырып, оқушылардың ойлау қабілетін, іскерлік белсенділігн дамыту.

2. Ойын ережесін меңгерту.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Сыни тұрғыдан ойлату.

Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау.

Оқытуды басқару, көшбасшылық.

Күтілетін нәтиже: Ұлттық ойын туралы теориялық білім қалыптасады. Ойлау қабілеті мен іскерлік белсенділігі дамиды. Ойын ережесін меңгереді.
Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығын қосқанда): Терминдерді білу арқылы анық сөйлейді, жадында сақтайды. Топпен жұмыс жасайды. Достық ынтымақтастықта болады.
Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау.:

Топтар бір-бірін бағалайды. Формативті бағалау.

Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.

Негізгі дерек көздер: Интернет, оқулық ресурстар.
Қ/с: 10.
Тақырыбы:

Футбол.

Ойынның жалпы ережелері.

Оқытудың негізгі мақсаттары:

1. Метатану үдерісі арқылы оқушылардың түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілетін дамыту.

2. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту.

3. Теориялық білім беру арқылы ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін арттыру.

Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.

Дарынды балаларды оқыту.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту үшін және оқуды бағалау.

Көшбасшылық.


Ұқсас жұмыстар
Ағылшын тілі мен биология пәндерінде сабақ беру кезіндегі сыни тұрғыдан ойлау әдіс-тәсілінің тиімділігі
Оқушыны ойлану үшін ойлауға үйрету
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқытудың тиімділігі
Сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға бағытталған сабақтың құрылымы
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулін сабақта тиімді қолдану
Жинақтау деңгейі
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары
Сыни тұрғыдан ойлай білейік
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту модульін қолданудың тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz