Сыни тұрғыдан ойлау

Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Жетібай ауылындағы №3 орта мектебінің мұғалімі Купиева Айсулу Орынбасаровнаның дене тәрбиесі пәнінен орта мерзімді тізбектелген сабақтар топтамасының жоспары.
2016-2017 оқу жылы
4 г сыныбы
1. АКТ-ны пайдалану арқылы оқушылардың жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету.
2. Сыни тұрғыдан ойлай отырып алынған ақпаратты талдай алу қабілетін дамыту.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сұрақ қою арқылы сыни тұрғыдан ойлату.
Бағалау.
Көшбасшылық.
Топқа бөлу ассоцация стратегиясы.
Топпен бірлесе жұмыс істеуге үйренеді.
Бір-біріне сұрақ қоя алады, өзара пікірлеседі.
Бір-бірін құрметтейді. Достық ынтымақтастықта болады.
4 сыныпқа арналған дене тәрбиесі оқулығы.
Интернет ресурстар.
1. Оқушыларға теориялық білім бере отырып ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін дамыту.
2. Тапсырманы топпен орындауға төселдіру.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.
«Стикерлер тобы» әдісі.
Дарынды балалармен оқыту.
Ойларын анық тұжырымдайды.
Топтық ережеге бағына отырып бірін-бірі тыңдайды, қолпаштайды.
Бағалау парағы арқылы өзді-өзін бағалайды.
Топтар бір-бірін бағалайды.
Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.
Дене тәрбиесі оқулығы.
Интернет.
ресурс
1. Ұлттық ойын туралы теориялық білім бере отырып, оқушылардың ойлау қабілетін, іскерлік белсенділігн дамыту.
2. Ойын ережесін меңгерту.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлату.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау.
Оқытуды басқару, көшбасшылық.
Топтар бір-бірін бағалайды. Формативті бағалау.
Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.
Қозғалмалы ойындар.
«Жел мен желбақыш» ойыны.
1. Оқушыларды сұрақ қою арқылы сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Теориялық білім беру арқылы ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін арттыру.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер сыни тұрғыдан ойлау.
Дарынды балаларды оқыту.
Оқытуды басқару, Көшбасшылық.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау.
Сын тұрғысынан ойлайды.
Теориялық білім қалыптасады.
Ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігі артады.
Топпен жұмыс жасайды.
Ойларын анық тұжырымдайды.
Өзара пікірлеседі.
Бір-бірін тыңдайды, қолпаштайды.
Бағалау парағы арқылы топтар өзді-өзін бағалайды.
Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.
ІІ тарау.
Гимнастика.
Саптық жаттығулар.
Екі түзуге екі лекпен қатарға тұру.
1. Оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлуге ынталандыру.
2. Оқушыларға теориялық білім қалыптастыруға көмектесу.
3. Оқушылардың қызығушылығын анықтау.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлау. Талантты, дарынды балаларды оқыту.
Көшбасшылық.
Оқыту мен оқуды бағалау.
Тақырып бойынша сындарлы сөйлеуге үйренеді.
Теориялық білімі қалыптасады.
Қызығушылығы анықталады.
Жадында сақтайды. Топпен жұмыс жасайды.
Достық ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
1. Сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту арқылы оқушының білім алу үдерісін алға жылжыту.
2. Оқушылардың өз пікірін, жауаптарын талдауға үйрету.
3. Теориялық білімді қалыптастыру.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны пайдалану, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту үшін, оқуды бағалау.
Диалогтік әңгіме арқылы білім алу үрдісі алға жылжиды.
Оқушылар өз пікірін, жауаптарын талдауға үйренеді.
Теориялық білім қалыптасады.
Терминдерді біліп, жадында сақтайды.
Топтық ережеге бағына отырып, бір-бірімен пікірлеседі, тыңдайды, қолпаштайды.
Спорттық ойындар.
Волейбол.
Допты беру әдістері.
1. Метатану үдерісі арқылы оқушылардың түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілетін дамыту.
2. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Теориялық білім беру арқылы ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін арттыру.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
Дарынды балаларды оқыту.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту үшін және оқуды бағалау.
Көшбасшылық.
Метатану үдерісі арқылы оқушылардың түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілеті дамиды.
Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды.
Теориялық білім қалыптасады.
Қозғалыс белсенділігі артады.
Ойларын анық тұжырымдайды.
Өзара пікірлседі.
Достық ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
Баскетбол
Қозғалыста келе жатып қарсыласына допты екі қолмен беру.
1. Оқушыларға теориялық білім бере отырып ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін дамыту.
2. Тапсырманы топпен орындауға төселдіру.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.
Ойларын анық тұжырымдайды.
Топтық ережеге бағына отырып бірін-бірі тыңдайды, қолпаштайды.
Бағалау парағы арқылы өзді-өзін бағалайды.
Топтар бір-бірін бағалайды.
Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.
Дене тәрбиесі оқулығы.
Интернет.
ресурс
Ұлттық ойын
«Бестас»
1. Ұлттық ойын туралы теориялық білім бере отырып, оқушылардың ойлау қабілетін, іскерлік белсенділігн дамыту.
2. Ойын ережесін меңгерту.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлату.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау.
Оқытуды басқару, көшбасшылық.
Топтар бір-бірін бағалайды. Формативті бағалау.
Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.
Футбол.
Ойынның жалпы ережелері.
1. Метатану үдерісі арқылы оқушылардың түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілетін дамыту.
2. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Теориялық білім беру арқылы ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін арттыру.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
Дарынды балаларды оқыту.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту үшін және оқуды бағалау.
Көшбасшылық.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz