Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сыни тұрғыдан ойлау

Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Жетібай ауылындағы №3 орта мектебінің мұғалімі Купиева Айсулу Орынбасаровнаның дене тәрбиесі пәнінен орта мерзімді тізбектелген сабақтар топтамасының жоспары.
2016-2017 оқу жылы
4 г сыныбы
Қ/с
Тақырыбы
Оқытудың негізгі мақсаттары
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.
Күтілетін нәтиже
Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығын қосқанда)
Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау.
Негізгі дерек көздер
1.
І тарау. Жеңіл атлетика. Қысқа қашықтыққа жүгіру туралы түсінік. 30,60 метрге жүгіру.
1. АКТ-ны пайдалану арқылы оқушылардың жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету.
2. Сыни тұрғыдан ойлай отырып алынған ақпаратты талдай алу қабілетін дамыту.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сұрақ қою арқылы сыни тұрғыдан ойлату.
Бағалау.
Көшбасшылық.
Топқа бөлу ассоцация стратегиясы.
Жаңа ұғымды (тақырыпты) қабылдайды. Сыни тұрғыдан ойлайды. Алынған ақпаратты (тақырыпты) талдай алады.

Топпен бірлесе жұмыс істеуге үйренеді.
Бір-біріне сұрақ қоя алады, өзара пікірлеседі.
Бір-бірін құрметтейді. Достық ынтымақтастықта болады.
Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. Формативті бағалау. Критерий бойынша нақты бғалау.
4 сыныпқа арналған дене тәрбиесі оқулығы.
Интернет ресурстар.
2.
Секіру. Екі аяқпен екпін алып орыннан ұзындыққа секіру.
1. Оқушыларға теориялық білім бере отырып ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін дамыту.
2. Тапсырманы топпен орындауға төселдіру.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.
<<Стикерлер тобы>> әдісі.
Дарынды балалармен оқыту.
Ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігі дамиды. Тапсырманы топпен орындауға төселеді.
Ойларын анық тұжырымдайды.
Топтық ережеге бағына отырып бірін-бірі тыңдайды, қолпаштайды.
Бағалау парағы арқылы өзді-өзін бағалайды.
Топтар бір-бірін бағалайды.
Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.
Дене тәрбиесі оқулығы.
Интернет.
ресурс
3.
Ұлттық ойын. Қазақтың ұлттық ойыны <<Тоғызқұмалақ>>.
1. Ұлттық ойын туралы теориялық білім бере отырып, оқушылардың ойлау қабілетін, іскерлік белсенділігн дамыту.
2. Ойын ережесін меңгерту.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлату.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау.
Оқытуды басқару, көшбасшылық.
Ұлттық ойын туралы теориялық білім қалыптасады. Ойлау қабілеті мен іскерлік белсенділігі дамиды. Ойын ережесін меңгереді.
Терминдерді білу арқылы анық сөйлейді, жадында сақтайды. Топпен жұмыс жасайды. Достық ынтымақтастықта болады.
Топтар бір-бірін бағалайды. Формативті бағалау.
Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.

Интернет, оқулық ресурстар.
4.
Қозғалмалы ойындар.
<<Жел мен желбақыш>> ойыны.
1. Оқушыларды сұрақ қою арқылы сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Теориялық білім беру арқылы ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін арттыру.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер сыни тұрғыдан ойлау.
Дарынды балаларды оқыту.
Оқытуды басқару, Көшбасшылық.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау.
Сын тұрғысынан ойлайды.
Теориялық білім қалыптасады.
Ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігі артады.
Топпен жұмыс жасайды.
Ойларын анық тұжырымдайды.
Өзара пікірлеседі.
Бір-бірін тыңдайды, қолпаштайды.
Бағалау парағы арқылы топтар өзді-өзін бағалайды.
Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.
Оқулық, интернет ресурстар.

5.
ІІ тарау.
Гимнастика.
Саптық жаттығулар.
Екі түзуге екі лекпен қатарға тұру.
1. Оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлуге ынталандыру.
2. Оқушыларға теориялық білім қалыптастыруға көмектесу.
3. Оқушылардың қызығушылығын анықтау.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлау. Талантты, дарынды балаларды оқыту.
Көшбасшылық.
Оқыту мен оқуды бағалау.
Тақырып бойынша сындарлы сөйлеуге үйренеді.
Теориялық білімі қалыптасады.
Қызығушылығы анықталады.
Жадында сақтайды. Топпен жұмыс жасайды.
Достық ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
Білім ағашы арқылы топтар өзді-өзін бағалайды. Критерий арқылы бағалау.
Оқулық, интернет ресурстар.
6.
Акробатикалық жаттығулар.
1. Сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту арқылы оқушының білім алу үдерісін алға жылжыту.
2. Оқушылардың өз пікірін, жауаптарын талдауға үйрету.
3. Теориялық білімді қалыптастыру.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны пайдалану, сыни тұрғыдан ойлау, оқыту үшін, оқуды бағалау.
Диалогтік әңгіме арқылы білім алу үрдісі алға жылжиды.
Оқушылар өз пікірін, жауаптарын талдауға үйренеді.
Теориялық білім қалыптасады.
Терминдерді біліп, жадында сақтайды.
Топтық ережеге бағына отырып, бір-бірімен пікірлеседі, тыңдайды, қолпаштайды.
Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды. Критерий арқылы бғалау.
Оқулық, интернет ресурстар.
7.
Спорттық ойындар.
Волейбол.
Допты беру әдістері.
1. Метатану үдерісі арқылы оқушылардың түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілетін дамыту.
2. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Теориялық білім беру арқылы ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін арттыру.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
Дарынды балаларды оқыту.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту үшін және оқуды бағалау.
Көшбасшылық.
Метатану үдерісі арқылы оқушылардың түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілеті дамиды.
Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды.
Теориялық білім қалыптасады.
Қозғалыс белсенділігі артады.
Ойларын анық тұжырымдайды.
Өзара пікірлседі.
Достық ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
Топтар өзді-өзін бағалайды. Формативті бағалау.

Оқулық, интернет ресурстар.

8.
Баскетбол
Қозғалыста келе жатып қарсыласына допты екі қолмен беру.
1. Оқушыларға теориялық білім бере отырып ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін дамыту.
2. Тапсырманы топпен орындауға төселдіру.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.

Ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігі дамиды. Тапсырманы топпен орындауға төселеді.
Ойларын анық тұжырымдайды.
Топтық ережеге бағына отырып бірін-бірі тыңдайды, қолпаштайды.
Бағалау парағы арқылы өзді-өзін бағалайды.
Топтар бір-бірін бағалайды.
Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.
Дене тәрбиесі оқулығы.
Интернет.
ресурс
9.
Ұлттық ойын
<<Бестас>>
1. Ұлттық ойын туралы теориялық білім бере отырып, оқушылардың ойлау қабілетін, іскерлік белсенділігн дамыту.
2. Ойын ережесін меңгерту.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлату.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау.
Оқытуды басқару, көшбасшылық.
Ұлттық ойын туралы теориялық білім қалыптасады. Ойлау қабілеті мен іскерлік белсенділігі дамиды. Ойын ережесін меңгереді.
Терминдерді білу арқылы анық сөйлейді, жадында сақтайды. Топпен жұмыс жасайды. Достық ынтымақтастықта болады.
Топтар бір-бірін бағалайды. Формативті бағалау.
Критерий арқылы мұғалімнің нақты бағасы.

Интернет, оқулық ресурстар.
10.
Футбол.
Ойынның жалпы ережелері.
1. Метатану үдерісі арқылы оқушылардың түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілетін дамыту.
2. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Теориялық білім беру арқылы ойлау қабілеті мен қозғалыс белсенділігін арттыру.
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.
Дарынды балаларды оқыту.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту үшін және оқуды бағалау.
Көшбасшылық.
Метатану үдерісі арқылы оқушылардың түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілеті дамиды.
Теориялық білім қалыптасады.
Қозғалыс белсенділігі артады.
Ойларын анық тұжырымдайды.
Өзара пікірлседі.
Достық ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
Топтар өзді-өзін бағалайды. Формативті бағалау.

Оқулық, интернет ресурстар.

11.
Кросс дайындығы ұзақ қашықтыққа жүгіру туралы түсінік.
1. АКТ-ны пайдалану арқылы оқушылардың жаңа ұғымды қабылдауын жеңілдету.
2. Сыни тұрғыдан ойлай отырып алынған ақпаратты талдай алу қабілетін дамыту.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сұрақ қою арқылы сыни тұрғыдан ойлату.
Бағалау.
Көшбасшылық.
Топқа бөлу ассоцация стратегиясы.
Жаңа ұғымды (тақырыпты) қабылдайды. Сыни тұрғыдан ойлайды. Алынған ақпаратты (тақырыпты) талдай алады.

Топпен бірлесе жұмыс істеуге үйренеді.
Бір-біріне сұрақ қоя алады, өзара пікірлеседі.
Бір-бірін құрметтейді. Достық ынтымақтастықта болады.
Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. Формативті бағалау. Критерий бойынша нақты бғалау.
4 сыныпқа арналған дене тәрбиесі оқулығы.
Интернет ресурстар.
12.
Салауатты өмір салтын қолдаймыз.
1. Салауатты өмір салты туралы түсінік қалыптастыру;
2. Деректерге сүйене отырып ойын анық дәлелдермен тұжырымдату.
Топқа бөлу. Топпен жұмыс жасату. Диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлату.
Ресурстармен жұмыс жасату.
Білім беру үшін бағалау және оқытуды бағалау.
Салауатты өмір салты туралы түсінік қалыптасады,
деректерге сүйене отырып ойын анық дәлелдермен тұжырымдайды.
Ойларын анық тұжырымдайды.
Өзара пікірлседі.
Достық ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
Формативтік, жиынтық бағалау жүргізіледі.
Сыни тұрғыдан <<не білдім? Не білгім келеді? Білемін>>
<> стратегиясы бойынша бағалау.
Әдістемелік көмекші құралдар, интернет.

Ұқсас жұмыстар
Ағылшын тілі мен биология пәндерінде сабақ беру кезіндегі сыни тұрғыдан ойлау әдіс-тәсілінің тиімділігі
Оқушыны ойлану үшін ойлауға үйрету
Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқытудың тиімділігі
Сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға бағытталған сабақтың құрылымы
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулін сабақта тиімді қолдану
Жинақтау деңгейі
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету жолдары
Сыни тұрғыдан ойлай білейік
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту модульін қолданудың тиімділігі
Пәндер